Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Motoksi: Tarkoituksenmukaisuus seuraa "ajan henkeä".  (Luettu 2714 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« : 20.06.2007 13:41:53 »

 Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked ....KIRJOITTAESSANI VASTAUSTA - AIHE POISTETTIIN - VAAN KUN KIRJOITIN NIIN LAITAN NYT TÄMÄN NÄKYVIIN - SAATAN POISTAAKIN JOS AIHETTA ILMENEE...eli en tiedä mitä tapahtui....  Shocked  Shocked

Vaan tässä omaa tuntemustani.... smitten

Lainaus
Motoksi: Tarkoituksenmukaisuus seuraa "ajan henkeä".
Lähetetty: tänään kello 12:07:29Kirjoittanut: Mika-Matti 


smitten


...tosi oleellinen MOTTO ~osuu ihan asian ytimeen - ja ihan päällimmäisenä ajatuksena - tuli tällainenkin - ilman provoisintia VAAN IHAN PIIS ÄND LAAV-hengessä - että  ONKO  Huh  Huh  Huh niin merkityksellistä pohtia kaikkea  - tai yrittää pohtia - tai pohtimalla ja nalysoimalla yrittää löytää vastauksia - ja onko edes tarkoituksenmukaista että  "ns. ymmärtää kaiken " ...

Mistäkö tämä ajatus syntyi - no siitä - että pojtimalla ja nalysoimalla ja järkeistämällä - katoaa jotain oleellista - ELI juuri se tarkoituksenmukaisuus ja helppous ja keveys - ja virtaavuus - ja se jokin johon looginen jattelumme EI KOSKAAN YLLÄ - eli kun liikaa järkeistämme  " henkisyyttä " siitä katoaakin henki ja jää ns. tyhjät sanat jäljelle - tässä minusta on se oleellinen ydinn - tarkoituksenmukaisuus - ajan henki - että liialla pohdinnalla etäännyttää itsensä oleellisesta - siitä joka vain on - läsnä ja KOETTAVISSA - ei niinkään ajateltavissa ......

HUOM MIKA-MATTI  smitten ei ollut "moitteeksi"  sinulle vaan omaksi  Wink hajatelmaksi .... omaa tuntumaa -  siitä mitä kysymys itsessäsni synnytti ....   Kiss

Hmm. muuten nyt ihan "tältä istumalta" ..... omaan kokemukseeni ei millään mahdu kuva JOSSA olisimme kuin tahdottomia marionettinukkeja TAI jonkin suuren laboratorion koe-eläimiä - ja sitten joku tai jotkut jossain siirtelisi meitä kuin shakkinappuloita - ei sovi siihen kokemukseen ja omaan tuntemukseeni ELI TIETOISUUTENI  MINÄ OLEN - olemuksesta ja sen merkityksestä ja tarkoituksesta ..... että jossain jokin suuri HH - haukottelisi ja siirtelisi asioita täällä maassa - ihan sen mukaan millaista äksöniä haluaisi omaan oloonsa - HYVÄNEN AIKA SENTÄS -   olen kyllä jostain lukenut ETTÄ KYSE OLISIKIN vain Jumalan pelistä - ja me olisimme tämän pelin osia - vaan ei sillä varmasti tätä tarkoitettu - että olemme tahdottomia hengettömiä koekaniineja .....

Jotain muuta - paljon muuta - hyvänen aika ....  tästä ajatuskokeilusta puuttuu minun kokemukseni mukaan VAPAA TAHTO - ja ainoa joka meitä sitoo on egon-harha - illuusion harha - siitä mikä onkaan totuus - ja varmasti ei olemassa yhtä ainoaa totuutta - MUTTA YKSI AINOA TOTUUDEN YDIN - joka on se että kaikki on yhtä ...... vaan hyvä kyllä pysähtyä ravistelemaan aina välillä omia tuntemuksiaan ja tietoisuuttaan - ettei vain hoe " hauki on kala "   ja lopulta huomaa unohtaneensa että mikä on hauki ja mikä olikaan kala ..... Cheesy  Wink

Jotain  sain kerrottua jotain jäi vaiheeseen -  tästä voi jatkaa joku toinen..... smitten

« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 17:10:39 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #1 : 20.06.2007 13:57:49 »

Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked ....KIRJOITTAESSANI VASTAUSTA - AIHE POISTETTIIN - VAAN KUN KIRJOITIN NIIN LAITAN NYT TÄMÄN NÄKYVIIN - SAATAN POISTAAKIN JOS AIHETTA ILMENEE...eli en tiedä mitä tapahtui....  Shocked  Shocked

Poistin AIHEEN itse.  Lips Sealed  angel

Mutta tämä on hyvä aihe - minun mielestäni.  Smiley

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: