Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Faktapaketti Auroista  (Luettu 322817 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #165 : 29.09.2013 20:02:49 »

hei suomitytto!
luultavasti oli taito, enka sita tiennyt. joka tapauksessa se on mielenkiintoista. en polta, en juo viinaa enka syo lihaa,,voi ehka olla apua asiassa. hienoa on nahda aura, harjoittelen joka paiva ja naen jo nopeasti ja voimakkaasti. kahden lapseni aurat olivat keltaiset ja mieheni ja nuorimman tyttareni myos turkoosi niinkuin itsellani.
katson sita niin sanottua kolmatta silmaa ja melkein heti jo ilmestyy.
harjoittele peilin edessa paivan valossa, kylla se siita.
hyvaa syksya sinne suomeen!! lahetan energiaa ajatuksissani sinne taalta auringosta.
tallennettu
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #166 : 30.09.2013 11:05:01 »

Viikonloppuna sattui erikoinen tapaus. Meitä oli  koolla isompi joukko ihmisiä, myös eräs henkilö, jolla on pitkäaikaissairaus. Tämä kyseinen henkilö seisoi erillään muusta joukosta ja näin eräänlaisen kehän hänen päänsä ja hartioidensa ympärillä, mutta se hypähti oikealle, ja oli jonkin verran irrallaan vartalosta. Jäin miettimään oliko tämä aura vai pelkästään harhanäky? Kyseisessä tilanteessa olin itse nauttinut hiukan alkoholia, ja voisi mennä humalan piikkiinkin? Alkoholin vaikutus kai estää kaikki tällaiset kokemukset? Aiemmin olen koittanut nähdä omaa auraani peilistä, jotain näin, samoin olen joskus nähnyt puiden yläpuolella eräänlaisen sykähdyksittäin liikkuvan auran/valokehän.

Yleensä nämä ovat liittyneet erittäin stressaaviin elämäntilanteisiin, joten sitä miettii, onko ne vaan harhakuvia ja pitäisikö ne pyrkiä torjumaan? .... ettei vaan pää sekoa  Grin
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #167 : 07.11.2013 17:39:12 »

No niin.. Ilmeisesti olen myös nähnyt auroja luonnostaan ja tietämättäni  Shocked
Jos joskus tuijotan jotakuta vähän kauemmin niin hänen ympärillään alkaa hehkua värejä.. Olen ajatellut että se on ihan normaalia kun jää tuijottamaan vähä liian kauaksi aikaa ja niimpä räpyttelen hehkun pois  :Smiley
tallennettu
Sateenkaarikala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #168 : 17.11.2013 16:46:41 »

Minä näen auroja, tämä lahja on ollut mulla nyt kohta jo vuoden päivät. Olen ollut aina kiinnostunut energiasta, ja olen aina uskonut auroihin, vaikka en ole niitä ennen nähnyt kunnolla. Olen kyllä pienestä asti nähnyt pieniä nopeasti liikkuvia hiukkasia ilmassa varsinkin ulkona aurinkoisella säällä taivaalla, mutta värejä en ole ennen tätä vuotta nähnyt. Vuosi sitten tuli kova halu oppia näkemään paremmin, ja tein harjoituksia hedelmillä ja huonekasveilla. Katselin niitä aikani, näin ne ja rakastuin niihin  smitten .

Aurat on mielestäni maailman kaunein ihme. Ne ovat kuin revontulia, jotka muuttaa väriään ja loistoaan tunteiden/luonteen mukaan. Oma aurani väri on vihreä, mutta pääni on violetti. Puolisoni aura on taas toisinpäin. Ja se ihmetyttää minua koska puolisoni ei ole kovin hengellinen/luova. Mitä se mahtaa tarkoittaa? Osaisiko kukaan vastata tähän?

Ihanaa kun on tälläinen foorumi, kun en uskalla oikein kellekkään tästä puhua, ettei ihmiset luule mua hulluksi, koska sitä en ole. Selvännäköä on muutenkin minun suvussani, ehkä sitä kautta se saapui juuri nyt elämääni. Nykyään mun ei tarvitse enää kovasti keskittyä, vaan nään sen pienellä vaivalla, avaamalla "aura kanavani" ja katsoa ihmisen silmiin. Sitten ne ilmestyy, ne loistaa ensin valkeana hehkuna ja sitten tulevat värit. Tähän menee mulla nykyään noin minuutin verran. Ennen mulla meni jopa 5 min, ja silmät väsyi ja kuivui. En aio työtä tästä itselleni tehdä mutta kiinnostus on kova, ja parannan mielelläni taidoillani itseäni, ystäviäni ja sukulaisiani.
tallennettu
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #169 : 18.11.2013 23:32:03 »

Minä näen auroja, tämä lahja on ollut mulla nyt kohta jo vuoden päivät. Olen ollut aina kiinnostunut energiasta, ja olen aina uskonut auroihin, vaikka en ole niitä ennen nähnyt kunnolla. Olen kyllä pienestä asti nähnyt pieniä nopeasti liikkuvia hiukkasia ilmassa varsinkin ulkona aurinkoisella säällä taivaalla, mutta värejä en ole ennen tätä vuotta nähnyt. Vuosi sitten tuli kova halu oppia näkemään paremmin, ja tein harjoituksia hedelmillä ja huonekasveilla. Katselin niitä aikani, näin ne ja rakastuin niihin  smitten .

Aurat on mielestäni maailman kaunein ihme. Ne ovat kuin revontulia, jotka muuttaa väriään ja loistoaan tunteiden/luonteen mukaan. Oma aurani väri on vihreä, mutta pääni on violetti. Puolisoni aura on taas toisinpäin. Ja se ihmetyttää minua koska puolisoni ei ole kovin hengellinen/luova. Mitä se mahtaa tarkoittaa? Osaisiko kukaan vastata tähän?

Ihanaa kun on tälläinen foorumi, kun en uskalla oikein kellekkään tästä puhua, ettei ihmiset luule mua hulluksi, koska sitä en ole. Selvännäköä on muutenkin minun suvussani, ehkä sitä kautta se saapui juuri nyt elämääni. Nykyään mun ei tarvitse enää kovasti keskittyä, vaan nään sen pienellä vaivalla, avaamalla "aura kanavani" ja katsoa ihmisen silmiin. Sitten ne ilmestyy, ne loistaa ensin valkeana hehkuna ja sitten tulevat värit. Tähän menee mulla nykyään noin minuutin verran. Ennen mulla meni jopa 5 min, ja silmät väsyi ja kuivui. En aio työtä tästä itselleni tehdä mutta kiinnostus on kova, ja parannan mielelläni taidoillani itseäni, ystäviäni ja sukulaisiani.

Miten olet harjoitellut aurojen näkemistä? Itse olen harjoitellut oman auran katselua peilin avulla. Tuijotan ensin nenää ja sitten nostan katseen otsaan. Silloin nään hetken aikaa vaalean kehän vartalon ympärillä tai kohoavan ylöspäin ikään kuin varjo... Mutta tuo häviää heti kun räpäytän silmiäni. Onko sinulla tai muilla vinkkejä miten voisin harjoitella lisää? Värejä en juurikaan aurassa vielä näe. Poikkeuksena tuo aiemmin ketjussa kuvaamani tapaus. Tuolloin aura oli värikäs, mutta varmaan tilan muu valaistus vaikutti siihen...
tallennettu
Sateenkaarikala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #170 : 19.11.2013 09:50:17 »

Aloitin harjoitukset katselemalla hedelmiä valkoista taustaa vasten jonkun peltipurkin päällä vähän irti seinästä, niin ettei oma käsi ole pitelemässä sitä. Katsoin sitruunaa keskelle, ja pikku hiljaa sen ympärille muodostui tuo upea hohto kaikkineen väreineen. Kun alkaa harjoittelemaan mieli pitää olla avoin, ja uskoa täytyy olla. Itse auraan en pysty katsomaan, koska silloin se katoaa, mutta reunoihin se ilmestyy. Räpyttely tuo takaisin tähän maailmaan, joten ei paljon kannata paljon räpytellä jos haluaa auran nähdä. Kun aloin katsomaan käsiäni tein ne myös valkoista seinää vasten. Oman aurani näen peilistä katsomalla kolmanteen silmään eli otsaan. Nykyään kun harjaan hiuksia tai meikkaan niin aurani ilmestyy olkapäilleni, ilman että mun tarvitsee enää keskittyä. Mutta sellainen meditoiva rauhallinen fiilis on tärkeää. Joillakin ihmisillä en näe ollenkaan auraa, ne varmaan bloggaa sen jotenkin, tai kuvittelee muurin eteen. Ihailen toisten auroja, joillakin on upea 40 cm hehku, ja useimmilla tuolllainen 5-10 cm.
tallennettu
serafelle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #171 : 30.04.2014 19:25:06 »

KIITOS KIITOS KIITOS  smitten smitten smitten smitten smitten ooon pitkään harjoitellut ja nyt mä sen tein näin mun tyttäreni auraa pikahduksen hopeasadetta ja kauniin keltainen, oon niiiin kauheen ylpee. Mitä se hopeasade kertoo??  smitten smitten
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #172 : 04.07.2014 05:14:30 »

Oon vähän yrittänyt tätä harjoitella ja nyt eilen illalla näkyi jo vähän selvemmin värejä. Sormista kylläkin vaan  Smiley
Hyvin hentoista pastellin vihreää ja ehkä siitä liukui hitusen sinisen puolelle, kun katsoi kauemmas sormesta. Mutta siinä ympärillä pyöri jotain... olisiko valopallo hyvä sana... joiden läpi ei auraa nähnyt, sormet ja muut kyllä, mutta aura jäi sen taakse peittoon.
Olisiko tämä ollut joku silmän optinen häiriö vai mikä?
tallennettu
siskonimun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #173 : 02.12.2014 13:56:32 »

En ole harjoitellut aurojen näkemistä, kaivoin tämän tietopaketin esiin, kun toissailtana seisoin ulkona juttelemassa naapurin kanssa ja hänen ympärilleen tuli vaaleansininen kehä, muistin aurat. Testasin katselemalla tytärtäni, hänen oik. puolelleen tuli pään kohdalle leimuava keltainen ympärys ja käteen vihreä. Tyttärelläni punainen paita päällä, joten voiko tuo vihreä tulla siitä. Tänään katselin itseäni peilistä ja vaalean loisteen noustessa takaani siihen tuli vaalea keltaisen ja vaalenpunaisen sävy, päälläni mustat vaatteet. Kun suljin silmäni kuva kehostani keltaisena ja pää mustana. Onko nämä auroja vaan jotain muuta ja mitä noista väreistä?
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #174 : 07.12.2014 21:17:45 »

En ole harjoitellut aurojen näkemistä, kaivoin tämän tietopaketin esiin, kun toissailtana seisoin ulkona juttelemassa naapurin kanssa ja hänen ympärilleen tuli vaaleansininen kehä, muistin aurat. Testasin katselemalla tytärtäni, hänen oik. puolelleen tuli pään kohdalle leimuava keltainen ympärys ja käteen vihreä. Tyttärelläni punainen paita päällä, joten voiko tuo vihreä tulla siitä. Tänään katselin itseäni peilistä ja vaalean loisteen noustessa takaani siihen tuli vaalea keltaisen ja vaalenpunaisen sävy, päälläni mustat vaatteet. Kun suljin silmäni kuva kehostani keltaisena ja pää mustana. Onko nämä auroja vaan jotain muuta ja mitä noista väreistä?
joo kyl noi vaatteet vahan muuttaa energiakentan varia, parempi jos katsot auraasi esim. valkoinen tai beigen varinen pusero yllasi, siten naet aurasi todellisen varin selvasti Smiley
tallennettu
minnitus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #175 : 01.03.2015 20:41:32 »

Moi kaikki!
Olen nähnyt auroja parisen vuotta, ja pyrkinyt kehittämään taitoa tämän ajan. Ongelmaksi on muodostunut värien aurat, jotka näen tosi selkeästi. Näen siis tavaroiden ja kasvien ja pintojen yms. heijastaman värin tosi selkeästi, ja se vaikeuttaa ihmisten aurojen näkemistä. Kohteen pitäisi varmaan olla alasti valkoista seinää vasten jottei muut värit häiritsisi  Grin Jos ihmisen aura on voimakas ja vaatteet suht neutraalit niin näen kyllä auran, mutta mietin vaan miten kehittäisin tätä kykyä eteenpäin? Olisko kellään vinkkejä? Kiitän  smitten
tallennettu
Miljua.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #176 : 25.06.2015 22:28:23 »

Kokeilin tata itseeni ja kyllahan siina nakyi auraa, vihertavaa oli. Pitaa huomenna uudestaan, en ole satavarma mika vari oli, kelta/vihrea,.

Tilanne oli kylla todella pelottava! Naama musteni ja heti kun nain jotain varia niin olo oli kuin olisin jossain ihan toisessa todellisuudessa irti ruumiistani. Kamala paansarky vain voimistui. Olikohan liian rankka kokemus..Onko tassa hommassa vaaroja, jos vaikka liikaa tekee/yrittaa.

Mulla siis eka kerta enka noita harjoituksiakaa tehnyt oikein kunnola noiden pallojen kanssa vaan suoraan melkein asiaan. Muistan ala-asteella kun jossain kirjassa oli niita kohokuvioiti, jotka piti nahda jollain tekniikalla, olin siina luonnonlahjakkuus, nain sen heti, vaikken kellekaan kertonut. Uskon, etta mulla on jokin herkkyys . No,huomenna harjoitukset jatkuvat(jos enaa uskaltaa), olo oli sen jalkeen kuin olisin sairastunut johonkin psykoosiin
« Viimeksi muokattu: 25.06.2015 22:34:13 kirjoittanut Miljua. » tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #177 : 26.06.2015 10:09:41 »

Kokeilin tata itseeni ja kyllahan siina nakyi auraa, vihertavaa oli. Pitaa huomenna uudestaan, en ole satavarma mika vari oli, kelta/vihrea,.

Tilanne oli kylla todella pelottava! Naama musteni ja heti kun nain jotain varia niin olo oli kuin olisin jossain ihan toisessa todellisuudessa irti ruumiistani. Kamala paansarky vain voimistui. Olikohan liian rankka kokemus..Onko tassa hommassa vaaroja, jos vaikka liikaa tekee/yrittaa.

Mulla siis eka kerta enka noita harjoituksiakaa tehnyt oikein kunnola noiden pallojen kanssa vaan suoraan melkein asiaan. Muistan ala-asteella kun jossain kirjassa oli niita kohokuvioiti, jotka piti nahda jollain tekniikalla, olin siina luonnonlahjakkuus, nain sen heti, vaikken kellekaan kertonut. Uskon, etta mulla on jokin herkkyys . No,huomenna harjoitukset jatkuvat(jos enaa uskaltaa), olo oli sen jalkeen kuin olisin sairastunut johonkin psykoosiin
Olet aika hyvässä menossa.
Nostin kirja- ja linkkivinkit osiolla
aiheen avuksesi.
tallennettu

mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #178 : 27.06.2015 21:01:31 »

Kokeilin pitkäst aikaa hämärässä vessassa peilin edessä Cheesy Oon alkanu näkee taas niitä samoja juttuja mitä lapsena, esim sinisiä "linjoja" ilmassa ja leijuvia "valopalloja" , niitä heijastuksen näkösiä! Äsken kun kokeilin niin noin 10 sekunnin otsan tuijotuksen jälkeen tummenin ja etenkin pään jahartioiden ympäril alko hohtaa, värist en oo ihan varma vielä, joskus 2010 näin jalkojeni ympärillä sinistä (vessanpöntöllä istuessa reisien ympärillä Cheesy ).
« Viimeksi muokattu: 27.06.2015 21:04:54 kirjoittanut mouru » tallennettu
visionanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #179 : 08.03.2016 09:22:54 »

Moikka,

Elämäni ensimmäinen kerta kun kysyn jotain auroihin liittyvää.

Joku sanoi joskus minulle, ettei hän näe minussa "auraa", mutta itse olen joskus kokenut tunteen, että olisin "koskettanut" jotain sellaista.

Kysyisinkin siis, voiko "auran" väri muuttua?
tallennettu

"Jollei Minulla Ole Paikkaa, Minun Kotini On Siellä Minne Minut Ohjataan".

Nouseva Neitsyt
Aurinko Härkä
Kuu Vaaka
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: