Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Faktapaketti Auroista  (Luettu 324903 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Upsila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36

don't stop believing


Profiili WWW
« Vastaus #135 : 29.04.2011 12:51:28 »

Päätin tulla jättämään tänne kommentin, kun olen lukenut tätä ketjua aika pitkälle ja harjoitellut etusivulla olevia ohjeitakin, joka auttoi hyödyllisesti minut alkuun.

Auroja en ole tainnut ennen nähdä, mutta luultavasti vain siksi, että kykyni oli piiloutunut oikein syvälle kuoreen. Tietämättömänä aloittelijana kuitenkin sain yllättyä positiivisesti, kun kokeilin etusivun ohjeita apunani ja pikkuvelikin oli kätevä apuri. Aluksi näin vain läpikuultavan valkoisia auroja, mutta harjoiteltuani useaaseen otteeseen peilin ääressä ja omia sormia katsellessa; huomasinkin, että eräänä päivänä peilin ääressä, että kaulani kohdassa oli kellertävää sävyä (sehän viestitti iloa ja onnellisuutta muistaakseni? Olin silloin juuri sinä hetkenä tosi iloinen, ihana tunne viipyili useana päivänäkin). Eilen käteni taas hohtivat sinisenä ja sinisestä kynästä näin keltaisen auran.

Valkoista taustaa vasten näkyy kieltämättä tosi hyvin, vaikka joskus tuleekin päiviä, että keskittyminen ei riitäkkään tarpeeksi. Minulle käy niin yleensä, että kun yritän katsoa keskittyneesti, silmäni saattavat vahingossa siirtyä sivuun kohteesta ja on aloitettava alusta. Yritän pitää kyllä aina katseeni kohteessa, mutta silmät aina sattuu vilkuilemaan sivulle tarkistellaakseen auraa tarkemmin sivusilmän tarkkailusta huolimatta. Mutta harjoittelemallahan se oppii ja kehittyy! Smiley

Pitääkin joskus käydä aurakuvauksessa, mutta tällä seudulla ei taida sellaista olla valitettavasti kuitenkaan.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2011 14:50:58 kirjoittanut Upsila » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #136 : 29.06.2011 00:02:58 »






 Mulla on kuulemma sininen aura ja siinä sitten lisäksi ripaus oranssia.. Cheesy

       Oon sen kyllä aavistanu.. Smiley
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #137 : 01.07.2011 21:32:10 »

Löysin muutama viikko sitten tämän ketjun ja pakkohan se oli saman tien kokeilla noita etusivun ohjeita auran näkemiseen. No, se kokeilu jäi pariin kertaan kun lopulta unohdin koko aiheen. Tänään sitten taas kokeilin katsoa peilin kautta omaa auraani, ja voi ihmettä kun mun pään ympärillä näkyikin jotain! Shocked Keskitin katseeni Kolmanteen Silmään ja sain pääni ympärille näkymään suht selkeän, vaalean/kirkkaan... jonkin. Kovasti haluaisin uskoa, että se on aura, mutta pelkään että sittenkin näin omiani ja kuvittelin kaiken.

Sinänsä jännä, miten helposti onnistuin näkemään tuon "auran". Mulla on näössä jo muutenkin vikaa sen verran, että tarvitsen lukulasit ja silti joudun vähän skarppaamaan että näkisin asiat selkeämmin (ehkä uusien lasien hankinta olisi paikallaan Grin ). Nyt mun ei tarvinnut kuin antaa silmieni "rentoutua" ja tuijottaa sitä Kolmatta Silmää, niin johan alkoi tapahtua smitten
Ehkä mulla sittenkin on luontainen kyky nähdä auroja, mutta se on vaan ollut siin syvällä piilossa, että sen löytäminen kesti näin kauan... Mutta ehdottomasti täytyy jatkaa harjoittelua tästä eteenpäin! ->
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Peto81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #138 : 09.08.2011 18:58:15 »

Siis ihan käsittämätön oivallus kun tätä ketjua aloin aamulla lukemaan! Ne olivat siis auroja millä joskus lapsena leikittelin kun oli tylsiä hetkiä..!  Cheesy Muistan että tuijottelin ihmisiä ja esineitäkin(!) ja sitten niistä heijastui hassuja värikuvioita. Joskus niitä leijaili näkyvillä ihan ilman katsomistakin. Saatoin (ja saatan näköjään edelleen, muutama harjoitus pitkin päivää ja sieltähän se löytyi, voi jukra!  smitten )
napata sen värin/värit jotenkin silmiini ja siirtää sen jonnekin, useimmiten juuri seinälle nähdäkseni sen paremmin. Vaikea selittää, mutta esim. tuossa kun tuota oman auran katsomista harjoittelin niin ensin katson siis tuohon kolmannen silmän kohdalle itseäni, mutta sitten täytyy katsetta siirtää vähän ylöspäin ja "vapauttaa" väri nähtäväksi sinne. Tuntuu kuin jokin painaisi otsalta silmiä kiinni ja ainakin nyt näin alkajaisiksi niin aikamoisen päänsäryn tuohon otsalle kyllä sain. Tuttu tunne kyllä sekin, vähän sama tunne kuin olisi lapsena pitänyt silmiään kauan ihan kierossa, mikä oli suurinta huvia muistaakseni joskus..  Smiley

Ja kauhia kun pelästyin tuolta ykkössivulta tuota valkoisen värin kuvausta, onneksi muiltakin löytyi kokemuksia valkoisesta aurasta, positiivisia. Minä nimittäin "näen" kaikki nuo lapseni aina valkoisina, tai oikeastaan läpinäkyvänä valona, kristallin tapainen "väri".. Varsinkin keskimmäinen tytär, reilu 2v säteilee sellaista kristallivaloa välillä ihan silmistään saakka.  smitten  Vanhimman, kohta 4v tytön auraan sain vähän myös tumman kirkasta (haasteellista sanoittaa värejä!) keltaista, melkeinpä kultaa voisi sanoa. Itselleni sain sinisen valkoisilla reunuksilla. Tosin sain nämä värit näkymään ihan vaan tuohon päälaen ja kasvojen ympärille vasta, sitten tuo otsaa painava tunne pakotti sulkemaan silmät tai kääntämään katseen pois.
tallennettu
Ishira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #139 : 14.08.2011 17:49:51 »

En ole varma onko näkemäni värit auroja. Näen siskoni ympärillä todella ohuen (ihan ihoa myöten menevän, todella voimakkaan sinisen) "auran" joka ikään kuin vaihtaa paikkaa  Grin esim: pään vasemmalta puolelta toislle. Toivottavasti ymmärsitte.
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #140 : 25.10.2011 23:00:48 »

En ole varma onko näkemäni värit auroja. Näen siskoni ympärillä todella ohuen (ihan ihoa myöten menevän, todella voimakkaan sinisen) "auran" joka ikään kuin vaihtaa paikkaa  Grin esim: pään vasemmalta puolelta toislle. Toivottavasti ymmärsitte.

Minäkin olen alkanut nähdä tällaisia, enemmän tai vähemmän jo vuoden ajan näkynyt. Sen jälkeen, kun tein ensimmäisen kerran tuota ekalla sivulla mainittua peiliharjoitusta. Osaisiko joku sanoa, mitä nämä ovat? Aura tai osa siitä? Vai kenties energiakenttää..? Muilla näen aina turkoosia, itselläni usein enemmän vihreää.  Miksi en näe muita värejä?

Edit. Jahas, katselin äsken energiaa peilin kautta ja vihertävä väri näyttäisi vaihtuneen kirkkaaksi, hieman kellertäväksi väriksi.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2011 23:53:59 kirjoittanut Gisella » tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Upsila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36

don't stop believing


Profiili WWW
« Vastaus #141 : 26.10.2011 15:00:13 »

Palaan tänne hieman päivittelemään, että auranäköisyyteni on kehittynyt uskomattoman paljon siitä, kun ensimmäistä kertaa kunnolla harjoittelin. Alkuaikoinahan värit olivat minulla lähinnä kuultavia ja haaleita, mutta sitten rupesin näkemään erilaisia värejä vain enemmän ja voimakkaammin - vaikkapa ohimennenkin, niin huomaa esineiden auran värin yllättäen tai kun jää tuijottamaan jonnekkin kauaksi.

Huomasin muuten eilen, että aurani vaihtoi väriä violetiksi sen jälkeen, kun tein Diana Cooperin - Ihanat enkelit - kirjassa olevan harjoituksen (arkkienkeli Mikaelin avulla oma kurkkuchakran kehittämisen)! Yleensä aurani ovat siinä ohuen vihreessä, keltaisessa ja sinisessä, mutta harjoituksen jälkeen huomasinkin peiliä katsellessani, että kasvoissani oli ainakin violettia.
tallennettu
Coricopat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #142 : 06.12.2011 18:29:24 »

Olen tähän mennessä aina luullut että minulla on silmissä vikaa, kun näen värejä ihmisten ja asioiden ympärillä. Heräsi kuitenkin muutama kysymys, joihin olisi mukavaa saada vastaus mikäli joku osaa vastata Smiley

Yritin tuota oman auran näkemistä ja onnistuinkin saamaan näkyville turkoosin auran. Sitten luin tuosta " Punainen synnyttää turkoosin auran, turkoosi punaisen auran". Minulla on punainen tukka. Voiko siis olla että näkemäni aura oli hiusten aikaansaama? Mistä sen voi tietää? Ja jos näin on, miten voisin nähdä sen oikean oman aurani?

Toinen juttu, mikä mieleen tuli liittyy taustan väreihin. Eli kuinka voimakkaasti taustan erilaiset värit vaikuttavat/vääristävät näkemääni auraa? Eilen näin eräällä tytöllä erittäin voimakkaan vihreän auran. Taustalla oli hailakan vihreä verho. Oliko taustalla vaikutusta vai oliko tuo uskomattoman kaunis vihreä aura juuri sellainen kuin se todellisuudessa oli?

olen erittäin kiitollinen jos joku osaa vastata : D
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #143 : 06.12.2011 20:40:37 »

On toki mahdollista, että olet nähnyt hiustesi vastavärin turkoosina. Samoin on mahdollista, että taustan värit vaikuttavat. Oliskin hyvä, jos auraa voisi katsoa kauempaa, vaikka valkoista vasten (valkoisella ei ole vastaväriä, koska valkoinen ei ole väri). Jos hiusten väri tuntuu häiritsevältä, voi päähän heittää vaikka pipon ja katsoa, vaihtuuko väri Grin Jos väri pysyy turkoosina, se on aurasi väri. Jos se vaihtuu ja muistuttaa hattusi vastaväriä, olet nähnyt vain silmien verkkokankaalle heijastuneen vastavärin.

Olen ammatiltani kuvataiteen puolelta valmistunut, joten värejä ja vastavärejä ja niiden heijastamia vastavärejä on tullut tuijotettua Grin
tallennettu
SontZa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #144 : 11.12.2011 15:58:55 »

Siis. Mulla käy niin, että kun katson jotakuta riittävän kauan ja keskittyneesti, alkaa hänen ympärillään aluksi hehkua valkoista, sen jälkeen muodostuu jokin muu väri. Kun suljen silmäni, näen tämän henkilön muodon ja värin vähän aikaa. Mistä on kyse?
tallennettu
AnnaAleksandra
Vieras
« Vastaus #145 : 15.12.2011 00:00:35 »

Heido    Smiley     näen muutakin värähtelyjä aurojen lisäksi (esim. ''enkelipallot'', tai muiden korkeavärähteisten energioiden palloja, eli keijuja, elementaareita, yksisarvisten, oppaiden, ylösnousseiden mestareiden enkelipalloja jne), ja mielestäni jos näkee auroja, pystyy näkemään (tai aistimaan) vaikka mitä muutkain, joten aistiiko joku muukin auroja näkevä ihminen täällä toisiakin energioita?  Tongue
Oletteko koettaneet kuulla myös energioita?

äh en osaa nyt yhtään pusertaa mun ajatuksia tekstiin, mut toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitin  smitten

tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #146 : 15.12.2011 11:47:51 »

Valkoinenhan on kaikki värit ja siten/tai sitten ei ole mikään väri vaan sävy? Musta ei ole mikään väri koska se ei heijasta mitään ja on myös sävy?

Kun on tullut kurkisteltua millin pinnan alle vampirismin kiehtovaan maailmaan, musta aura käy laatuun. It makes sense - I want some.
   En kuitenkaan jaksa uskoa niin kukkaniittyjä, auringonpaistetta ja sateenkaaria täynnä olevaan maailmaan etteikö joillakin ihmisillä olisi sisäisen, Itsen energiansa vaje mikä heijastuu sitten auroihin - tai mustan auran kohdalla pikemminkin heijastaa, imee kaikkea itseensä.

Ainakin kuvittelen nähneeni auroja nuorempana, mutta nyt kun tarkemmin ajattelen, saatan sekoittaa lapsuuden ikävuodet puolen vuosikymmenen tarkkuudella (vaikealapsuus.com selittää kaiken...). Mutta ihan järkeenkäyvältä menneitä muistellen ja ylipäänsä itseään kuunnellessa on se, että aura ei näy siellä, missä sen yrittämällä yrittää nähdä - keskitetty katse, oliko se nyt joku keskuskatse vai mikä, en jaksa ensimmäiseltä topicin sivulta tarkistaa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #147 : 18.12.2011 00:49:27 »

Valkoista ja mustaa voi esiintyä aurassa (ja ne eivät väriopillisesti ole värejä, vaan valon eri sävyjä). Musta aura tai musta kohta aurassa kertoo tasapainottomuudesta, masennuksesta, jostakin psyykkisestä vammasta tai esimerkiksi siitä, että aurassa on reikä. Reikä aurassa menettää omaa energiaansa ja jaksaakseen ihminen imee tietämättään energiaa muilta. Tällaisen ns. vampyyriauran tunnistaa yleensä siitä, että tavattuasi jonkun tuo toinen henkilö on iloinen ja sinä hyvin väsynyt, vaikka olisitte vain jutelleet. Minulla oli joskus 10 vuotta sitten kaveri, jolla oli vampyyriaura. Hän kärsi ainakin maanis-depressiivisyydestä ja oli tietoisesti valinnut epätoivon ja negatiivisuuden omaksi olotilakseen. Tapaamisien jälkeen hän oli onnensa kukkuloilla ja minä halusin vain mennä päänsärkyni kanssa nukkumaan.

Valkoinen väri aurassa suurissa määrin / kokonaan valkoinen aura on nähty kuolemaa edeltävänä asiana. Olen tavannut ihmisen, joka tapaamisen jälkeen kuoli täysin yllättäen noin 12 tunnin kuluttua. Ensimmäinen ajatus oli, että jokin on vialla, ihan kuin ihmisestä puuttuisi jotain (= auran värit ja energia).

Täytyy muistaa, että väriteoriallisesti musta ja valkoinen eivät ole sen enempää hyviä kuin pahojakaan värejä, mutta aurojen väri ei perustukaan väriteorioihin. Auraväreistä poiketen musta väri yleisesti voi olla hyväkin juttu. Esimerkiksi minulle musta edustaa sellaisia asioita kuin lämpö, pehmeys ja rauha. Sisareni taas ei siedä valkoista millään muotoa, vaikka näin esoteerisesti valkoisen pitäisi olla aivan mahtava väri. Liika valkoisuus voi aiheuttaa levottomuutta ja ainakin apinoilla tehdyissä kokeissa selvisi, että vitivalkoisessa huoneessa pelkästään valkealle altistuneet apinat alkoivat oireilla skitsofreenikon tapaan.

Eli, kaikki ei ole mustaa eikä valkoista Wink Auroissa värikuvaelmat pitävät yleensä paikkaansa eli esimerkiksi musta väri aurassa on huono juttu (aka jokin epätasapaino tai reikä). Se, että rakastaa mustaa väriä ja synkkiä asioita ei sitten taas kerro muusta kuin siitä, että rakastaa mustaa väriä ja synkkiä asioita ja saa niistä jotain tyydytystä Grin
« Viimeksi muokattu: 18.12.2011 00:51:01 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #148 : 10.01.2012 11:40:23 »

Väriopilliseen näkemykseen tekstini perustankin. : )
   Sellaiset ihmisethän ovat vallan ihania, jotka päättämällä päättävät olla surkeita. Heidän kanssaan ei voi asiasta keskustella, ja heille on ylipäätään mahdollisesti vaikeaa edes keskustella, kun ainoastaan se voi aiheuttaa energiavajetta.

Voisi ajatella, että valkoinen on lämpimämpi väri kuin musta - siten siis parempi? Tämä kuitenkin sitten sotisi sitä vastaan, että sininen tai vileotti kylmänä värinä ei kuitenkaan auroissa liene huono juttu, eikä vihreä - lämpimän ja kylmän sekoitus.

Aaaah, ihanat osastojen ja sairaaloiden vitivalkoiset seinät... Voi tuudittautua hajapersoonallisuuksiensa petolliseen syliin...  :Smiley

Ihmiset pelkäävät tuntemattomia asioita. Jos minä vaikkapa pidän mustasta, gootista, näen asiaa satanismissa ja sen sellaista, mitä teenkin - en ole satanisti, mutta muistetaan ettei satanismi olekaan saatananpalvontaa - täytyy muistaa että kyse on vain makuasioista ja tuon satanismin kohdalla täytyy muistaa, ettei se ole synkkää vain koska se on synkkiin raameihin joskus laitettu.
tallennettu
jjuuso
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #149 : 31.01.2012 17:51:31 »

Terve!

Minä näen sellaisen värisevän, vaalean kerroksen ihmisen ympärillä, enimmäkseen juuri pään päällä ja hartioilla. Meneekö se niin, että mitä tarkemmin katsoo yhteen kiintopisteeseen (kolmas silmä), sitä paremmin värin näkee, ja sitä selkeämmäksi aura kasvaa? Toisaalta aura saattaa joillakin ihmisillä olla hyvinkin pieni, näin olen ymmärtänyt... Vaikeaa on vielä välillä päästä oheisnäöllä tarkkailemaan auraa... Lienee treenaamisen puutetta?

Olen nähnyt kaverini aurassa keltaista ja turkoosia, mutta muuten minun on monesti vielä vähän hankalaa erottaa, mitä värejä näen, kun kirkkaassa aurassa, joka tulee ääriviivojen takaa näyttää välillä olevan useitakin värejä...

Kiitos kaikille kokemuksista, on ollut ihmeellistä tajuta, kuinka olen leikkinyt pienenä näillä jutuilla silmieni kanssa. Smiley Luulin tosiaan aina, että silmissäni on jotain vikaa. Cheesy

Vielä täytyy jakaa semmoinen kokemus, että eräänä iltana kun olin jo mennyt nukkumaan, pimeässä silmieni eteen tuli sellainen vihreä väri-ilmiö, joka pyöri siinä kasvojeni edessä eri muotoja kokeillen. Hetken kuluttua se muuttui siniseksi, ja jatkoi pyörivää liikettä. Eilen sitten kaverini kertoi nähneensä aurassani sinistä ja vihreää. En kertonut tuosta yöllisestä väri-ilmiöstä hänelle vasta kun jälkeenpäin... Mielenkiintoista on, että ne ovat myös kaksi minun lempiväriäni.  Smiley Osaako kukaan sanoa, mitä tuollainen mahtaisi tarkoittaa?

tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: