Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Faktapaketti Auroista  (Luettu 325104 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #45 : 26.03.2009 09:18:11 »

Kun AM tästä kirjoitti, aloin aina epäsäännöllisen säännöllisetsi "harjoittelemaa"... jotakin muutosta on tapahtunut, mutta vieläkään en tajua miksi joskus näkee jotakin ja joskus ei vaikka kuinka yrittäsi  idiot2
Pari kertaa on sellaisia "kuvia" noussut mieleen, eikä niinkään näkökyvyn kautta... fyysisesti kuvailtuna pään keskellä, jonkin matkaa nielun yläpuolla. Kerran jopa aivan karmiava juttu nousi ja en tiedä oliko symbolinen, mutta jäi mietityttämään...
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #46 : 26.03.2009 18:23:29 »

Olen kokeillut harjoitella auran näkemistä katsomalla omaa kuvaa peilistä valkoista taustaa vasten. Jonkin aikaa yritettyäni aloin nähdä eräänlaista keltaista valoa erityisesti pään ympärillä, ja näytti siltä ikään kuin päälaelta olisi noussut ylöspäin sellainen kellertävä hehku. Nyt näen samanlaista valoa usein luennoilla luennoitsijan ympärillä, kun jonkin aikaa ensin katson. Mietin että mitä se tämä nyt voisi olla, näenkö jonkin energiakehon tai muun vastaavan, onko minulla silmissä vikaa, vai olenko vain höpsö?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #47 : 26.03.2009 21:57:17 »

Kuulostaa ihan auralle! Minulla on samanlainen kultainen aura pään ympärillä (semmoisia "pyhimyspalloja" siinä aurassa sisällä), joten et sinä ihan omiasi näe, Amber Smiley

Minäkin saan auroista visioita, sellaisia sisäisiä kuvia ja näkyjä (joihin mm. menneiden elämien tulkintani perustuvat). Se on aika normaalia ja kun auran kautta voi nähdä mitä vain, sieltä voi tulla vastaan ikäviäkin juttuja. Osa kuvista on omalla kohdallani symbolisia, joten on sinänsä hyvä oppia erottamaan mikä kuva on totta ja mikä symbolinen Smiley
tallennettu
PimeydenHehku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #48 : 07.09.2009 19:30:16 »

Hei! Ajattelin kysyä, että näenkö auran. sillä näen aina välillä, kun oikein tarkasti katson, niin sormieni reunoissa harmahtavaa, ja sitten sormet alkavat "säteillä" sinistä. Tätä sinistä näkyy hyvin hyvin harvoin, yleensä vain harmaata. Ja sitten toisissa ihmisissä samalla tavalla, näen kaikissa sinistä hehkua. Onko hehku aura, vai vika silmissäni? Se minua epäilyttää, kun näen kaikilla sinistä, jos edes näen jotain.  uglystupid2
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #49 : 07.09.2009 20:55:49 »

Huhuu PimeydenHehku.

Luulenpa että näet melkein auran. Mielestäni siitä sinisen sävyn näkemisestä ei ole pitkä matka isomman auran näkemiseen.

 Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Spacek
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #50 : 08.09.2009 22:18:11 »

Kun katson sormiani valkoista taustaa vasten, pystyn näkemään sormissani keltaiset loistavat reunat, joita kiertää sinertävät / violetit reunat. Onkohan kyse aurasta? Tongue
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #51 : 09.09.2009 12:20:21 »

Näen samalla tavalla kuin Spacek, vaaleansinertävää hehkua
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #52 : 29.10.2009 09:32:09 »

Tällä palstalla on puhuttu auroista ja joko on puhunut palloistakin ihmisten ympärillä. Itselleni tuli näistä mieleen uni palloista. Kiitoksia kaikille omista mielipiteistänne. Sattumanvarassa lukemalla saa yhtäkkiä paljon tietoa omista unistaankin aikaiseksi.

Onko täällä sellaisia ihmisiä, jotka osaisivat nähdä ihmisen auran värit kauempaa, esim kuvan perusteella? Olisi niin mielenkiintoista tietää, minkä värinen aura minulla on.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #53 : 29.10.2009 12:51:41 »

Minä katselen ihmisten auroja valokuvista. Pystyn esimerkiksi sanomaan vaikka näyttelijöistä minkälaisia persoonia he ovat, koska heidän oma auransa näkyy aina siitä roolihahmosta huolimatta Smiley Omaa auraansahan ei voi peitellä millään.

Minulle värit ja mielikuvat auroista ovat usein symbolisia, eikä näkemäni väri välttämättä ole sama kuin auran oma väri. Saan tietyn energian, joka näyttäytyy minulle tietynvärisenä. Joistakin ihmisistä tosin auran värin tai sellaisen olemuksen perusvärin näkee heti, toisilla aura on melkein väritön (värit ovat hirveän haaleita).

Meitä on aurojenkin puolesta joka lähtöön!
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #54 : 29.10.2009 19:21:15 »

Hei, jos laitan sinulle kuvani niin voitko katsoa, mitä siitä näät? Olisi tosi mukava saada tietää.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #55 : 29.10.2009 23:01:55 »

Toki toki! Olen vain opintojeni rahoittamisen vuoksi siirtynyt maksulliseksi näkijäksi vanhasta ilmaispalvelusta, mutta jos olet kiinnostunut, laita sähköpostia! Osoite löytyy profiilistani. Minulla on sähköpostissa oma laatikko tulkintapyynnöille Smiley
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #56 : 30.10.2009 20:31:35 »

Hei, minkä hintainen suunnilleen on?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #57 : 31.10.2009 01:33:30 »

Laitoin sinulle TaruMaru yksityisviestin hinnasta, koska markkinointi on kielletty foorumin puolella Smiley
tallennettu
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #58 : 12.11.2009 12:18:20 »

Mielenkiintoinen topiikki Auroista!

Asia on minulle uusi, senverran olen onnistunut, että näen esim.koiramme ympärillä pienen aurakentän, kuin kuutamo paistaisi koiran takaa:)
Värejä en ole onnistunut näkemään ja jos vähänkin siirrän katsettani, aura katoaa.... Lisää harjoitusta??
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #59 : 12.11.2009 12:55:45 »

Käsissäni on sininen aura, olenko silloin tasapainossa ja rauhallinen  Smiley
Näen sen selkeästi
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: