Sivuja: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657159 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2625 : 04.04.2014 22:28:12 »

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

harrastus pitäs olla kivaa,mut sit yks idiootti keskenkasvune äijä joka on itseään niin täys ett halkee,saa siit kaiken ilon ja kivan pois!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2626 : 05.04.2014 00:19:43 »

Millon tää painajainen loppuu?
Ahdistaa taas niin paljon että tuntuu sekavalta. Toissayönä luin kaikki tänne kirjoittamani viestit ja koin oivalluksen siitä miten olen eteenpäin mennyt kaikesta kamalasta huolimatta. Olin tyytyväinen ja iloitsin elämästä - tähän iltaan asti.
Nyt koko elämä tuntuu taas niin turhalta, ei edes pelota kun on niin täynnä negaa valmiiksi.
Kai mulla olisi syytä tuntea ylpeyttä itsestäni että olen kuitenkin omin avuin päässyt irti amfetamiinista,kokaiinista,lakasta, kannabiksesta sekä alkoholista. Tunnenko tyytyväisyyttä? No en. Kuka tahansa pystyy lopettamaan.
Kun kokee hetken iloa, paha olo tuntuu vieläkin kamalammalta.
Mutta jos se päivä tulee että tästä selviän, pystyn auttaa raiskattuja, pahoinpideltyjä, nistejä, alkoholisteja,lähimmäisensä menettäneitä, pitkäaikaissairaita, keskenmenon kokeneita,masentuneita,ahdistuneita,foobikkoja, syömishäiriöisiä  koska tiedän näistä kaikista omien kokemusteni kautta
Toi lause piristi hieman. Tosiaankin jos/kun tää menee ohi,mulla on paljon tietoa jaettavana. Ehkä tästä kärsimysnäytelmästä tuliskin menestystarina auttajana
Lohduttava ajatus

« Viimeksi muokattu: 05.04.2014 00:22:21 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2627 : 07.04.2014 20:30:26 »

No mikäs nyt iski? Lepopulssi ollut pari tuntia n 120, huimaa ja heikottaa.
Olen täysin rauhallinen mutta äänet kuulostaa ihmeen teräviltä ja näkökyky ei ole normaali. Tätä kirjoittessa alkoi päänsärky.
Huomenna olisi lääkäriaika iltapäivällä. Kai mä siihen asti kestän
Olen kyllä niin kyllästynyt tähän elämään joka on pelkkää oireilua vuodesta toiseen.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2628 : 07.04.2014 21:25:01 »

pikkari, oisko sulla jalat/pohkeet, 1chakra tukossa. Huh
« Viimeksi muokattu: 07.04.2014 21:53:37 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2629 : 07.04.2014 22:28:09 »

Aivan kuin tuntisin verenkierron jaloissa vai miten sen kuvais. Ei kihelmöintiä kuitenkaan. Pulssi rauhoittunut mutta yli 100 vieläkin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2630 : 07.04.2014 22:36:57 »

Juu, niin ajattelin, et sulla voi olla jalat/pohkeet, kovin tukossa, nytkin niin tuntuu. Huh
Energia mennee nyt niihin jalkoihin, toivon et sulla olo helpottuis. coolsmiley smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2631 : 07.04.2014 22:39:41 »

Juu, niin ajattelin, et sulla voi olla jalat/pohkeet, kovin tukossa, nytkin niin tuntuu. Huh
Energia mennee nyt niihin jalkoihin, toivon et sulla olo helpottuis. coolsmiley smitten
täss oli se1...mitä tarkoitin.
http://www.energiakeskus.com/energiasivut/chakrat/juurichakra.php
Voisit hieroa vaikka niitä pohkeita...jos ne aukeis.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2014 22:52:21 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2632 : 08.04.2014 09:11:12 »

No mikäs nyt iski? Lepopulssi ollut pari tuntia n 120, huimaa ja heikottaa.

Nuo ovat mm. lisämunuaisuupumuksen oireet. Liian kauan stressihormoni kortisolin tasot korkealla, niin sen vuorokausikierto (sitä kuuluisi olla eniten noin tunti heräämisen jälkeen, sitten tasot laskevat, toinen pienempi nousu iltapäivällä ja sitten laskee yötä kohden) voi mennä sekaisin niin että sitä onkin tasaisesti läpi vuorokauden ja se ei ole hyvä juttu se.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2633 : 08.04.2014 10:39:25 »

pikkari, sun vois kannattaa kokeilla jotakin rauhoittavaa kiveä, kuunella jotakin rauhoittavaa musiikkia,kävellä luonnossa. angel smitten
Vai oletko jo kokeillut.
esim. tätä kiveä. Smiley   Ametisti: suojaava ja rauhoittava kivi. Sielun kivi. Poistaa ahdistusta. Saattaa auttaa kuuloon, sekä edistää ruoansulatuselimistöä, sydäntä ja solujen tasapainoa. Voidaan hyödyntää myös univaikeuksissa, koti-ikävään, särkyihin ja hermostuneisuuteen. Saattaa auttaa fibromyalgiaan sekä vähentää päänsärkyjä. Yhdistelmää ametisti-akaatti-tsharoiitti kannttaa kokeilla migreenipäänsärkyihin.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2014 10:45:17 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2634 : 08.04.2014 14:10:25 »

Mä lupaan, että mä nostan elämäni metelin, vittu jossei ala hommat toimia!!  knuppel2
Nyrkkiä lyöty seinään nyt ensimmäisen kerran ja kaikki paska saa luvan tulla kotiinpäin jos täääääääkin menee harakoille!! tickedoff
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2635 : 11.04.2014 12:37:06 »

Kiitos unelmassa  smitten
Olen miltei varma että juurichakran tukos johtuu tästä selibaatista jolle ei loppua näy. Selittää paljon myös mielialaoireilua

Jos jotain hyvää hakee tästä mielialojen vaihtelusta niin eipä ainakaan tylsää tule kun muuttuilee itsekseen.
Lähdin käymään työkkärissä ihan paskatuulella ja siellä tapahtui "jotain" mun päässä koska ihan yht`äkkiä olin aivan eri fiiliksissä eli hyvällä tuulella. Aivan kuin enkelin kosketus tai mikälie mutta erittäin positiivinen muutos. Tunsin sen ihan fyysisestikin, liikutuin
Psykiatrin mukaan mulla ei ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä koska siihen häiriöön ei kuulu näin nopea muuttuminen.
Mulla onkin 7-suuntainen megahärömieli  Cheesy
Vähän vielä itsekehua: mä täytän huomenna 38v mutta ei kyllä ikinä uskois coolsmiley
Olen lihotuskuurilla koska painoa Allergiasairaalan vaa`an mukaan mulla on (ulkovaatteet päällä) 51,5kg.
Siellä oli muuten tosi mukava lääkäri nyt viimeisellä kerralla. Kerroin resonanssiterapiasta ja loisista joten hän laittoi lähetteen labraan ja tänään vein kolme ulostenäytettä sinne. Ensi viikolla tulee tulokset.
Tosiaan nyt loppui käynnit siinä sairaalassa koska heidän hoitonsa ei minuun pure.
Huomenna on energiahoitopäivä jota tosiaankin odotan  Smiley


tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2636 : 11.04.2014 13:07:51 »

PIkkari: Juurichakrassa asuu elämänvoima tai sen puute, ei suinkaan seksuaalisuus.

Seksuaalisuus on siellä sakraalichakrassa, eli seuraavassa chakrassa juurichakrasta ylöspäin. Mutta tokihan jos itse miellät seksuaalisuuden olevan olennainen elämänvoima-asia, niin seksin puute voi vaikuttaa. Masturboida kannattaa, sooloseksi on seksiä sekin ja osoittaa rakkautta omaa itseä kohtaan, keho tykkää.

Estoiset ja puritaaniset ihmiset ovat usein niputtaneet juuri- ja sakraalichakran yhteen, jotta ei tarvitsisi ollenkaan puhua sakraalichakrasta ja seksuaalisuudesta ihan omana alueenaan, mutta se on sitä vanhan energian ajan seksuaalikielteisyyttä se. Löysin itsekin yhden chakrasivun äsken google haulla, jossa oli ihan pokkana niputettu nämä kaksi yhteen. Ei hyvä idea, silllä niihin vaikuttavat aivan eri asiat.

Tämä sen sijaan on hyvä sivu, jossa on myös tietoa juurichakran tasapainottamisesta/hoidosta:
http://www.voihyvin.fi/artikkeli/chakraopas-17-juurichakra
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2637 : 11.04.2014 13:37:23 »

Mä jotenkin aina liitän yhteen seksuaalisuuden ja juurichakran mutta joo..
Sekaisin mulla on varmaan kaikki keskukset. Saas nähdä mitä huominen hoito tuo tullessaan.
Lisämunuaisuupumus on ihan selvä juttu tässä tapauksessa. Kiitos oivalluksesta, Eklektikko
« Viimeksi muokattu: 11.04.2014 13:39:09 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2638 : 11.04.2014 13:49:09 »

Kiitos unelmassa  smitten
Olen miltei varma että juurichakran tukos johtuu tästä selibaatista jolle ei loppua näy. Selittää paljon myös mielialaoireilua

Jos jotain hyvää hakee tästä mielialojen vaihtelusta niin eipä ainakaan tylsää tule kun muuttuilee itsekseen.
Lähdin käymään työkkärissä ihan paskatuulella ja siellä tapahtui "jotain" mun päässä koska ihan yht`äkkiä olin aivan eri fiiliksissä eli hyvällä tuulella. Aivan kuin enkelin kosketus tai mikälie mutta erittäin positiivinen muutos. Tunsin sen ihan fyysisestikin, liikutuin
Psykiatrin mukaan mulla ei ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä koska siihen häiriöön ei kuulu näin nopea muuttuminen.
Mulla onkin 7-suuntainen megahärömieli  Cheesy
Vähän vielä itsekehua: mä täytän huomenna 38v mutta ei kyllä ikinä uskois coolsmiley
Olen lihotuskuurilla koska painoa Allergiasairaalan vaa`an mukaan mulla on (ulkovaatteet päällä) 51,5kg.
Siellä oli muuten tosi mukava lääkäri nyt viimeisellä kerralla. Kerroin resonanssiterapiasta ja loisista joten hän laittoi lähetteen labraan ja tänään vein kolme ulostenäytettä sinne. Ensi viikolla tulee tulokset.
Tosiaan nyt loppui käynnit siinä sairaalassa koska heidän hoitonsa ei minuun pure.
Huomenna on energiahoitopäivä jota tosiaankin odotan  Smiley



pikkari..ole hyvä..juu sull voi olla kroppa hieman epätasapainossa..mutt toivon tosiaankin..et sinulla olotilat..helppais..jo vihdoinkin.
Juu..monella voi olla ettei lääkärikäynnit auta..vaan energiahoidot angel  smitten
Valoa ja rauhaisaa oloa..sulle ystävä.. coolsmiley angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2639 : 11.04.2014 15:03:48 »

Kiitos, samoin sulle  Smiley

Se edellinen (elämäni eka) energiahoitokokemus oli erikoinen mutta erittäin miellyttävä.
Tällä viikolla näin ensimmäistä kertaa kuolleen ihmisen samannäköisenä kuin eläessään. Olin kotiin tulossa ja avamassa rappukäytävän ovea kun siitä ovesta heijastui ex-mieheni takanani.
Erotin vaatteet, hiukset,ilmeen. Ikinä ei ole tapahtunut noin aiemmin.
Olin ollut koko illan hieman allapäin, en kuitenkaan kuolema-ajatuksissani ja siinä hän seisoi. Sama nahkarotsi, mustat housut, pitkät hiukset ja lämmin hymy.
Katsoin heijastusta pari sekuntia ja menin sisälle.
Ensimmäinen kerta kun näin kasvot.
Tää ex ilmestyi aiemmin siinä energiahoidossa.
Silloin kun näen tai koen näitä henkimaailman ilmestyksiä, ne menee olankohautuksella ja miltei ajattelematta mutta kelaan niitä jälkeenpäin enemmän.
Tämä viikonloppu tulee muuttamaan jotain...

tallennettu
Sivuja: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: