Sivuja: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658494 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2490 : 24.10.2013 20:09:20 »

Olen jo rauhoittunut enkä ole itsetuho-oloissa enää mut kauhee toi juttu kuitenki on.
Mutta mitä järkee surra etukäteen? Ei yhtään mitään
Tiedänpä vaan mitä tulee tapahtumaan. Näinhän mä edellisenkin kuoleman etukäteen
No hyvä juttu.. angel smitten
Ei niin kantsi surra..etukäteen.
Voimia ja valoa sinulle ystävä. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2491 : 25.10.2013 04:46:39 »

Kiitos unelmassa  smitten
Olen itkenyt monta kertaa tän asian takia mutta mulle on tullut näiden viime vuosien kauheuksien vuoksi erikoinen 24h ajatuskohtaus eli ajattelen/käsittelen tapahtunutta ton ajan ihan koko ajan ja sit päästän irti "Tapahtukoon Sinun Tahtosi"

Mun ihana oli eilen käymässä ja aloitti vielä itse jutun että kyllä mä olen sun seurassa 5 vuotta ja auta mua toteuttamaan tehtäväni täällä. No tottakai autan mut itken nytkin kun tätä kirjoitan.
Jotenkin tää on niin rankkaa kun kuolemasta ei ole edes vuotta ja sit tällainen erikoistapaus tulee eteen joka on kyllä niin ihana ja hänen kaulahuivinsa jäi tänne joka tuoksuu niiiiin hyvältä
Meedion mukaan tää on karmallinen suhde kuten jo tiesinkin. Ikäero ei haittaa tässä jutussa koska tämä nuori mies on ns vanha sielu ja meedion sanoin minä olen hänen enkelinsä eli se valontuoja joka ymmärtää
Tosin hän on sitä myös minulle koska on "vetänyt pohjamutia myöden" aiemmin ja palannut valon puolelle kaksi vuotta sitten.
Aloin spiidaa heti kun heräsin mutta sit tapahtui erikoinen tietoisuudentila. Olin aivan kuin avoin tyyneydelle,rauhalle ja tietoisuudelle kaiken tarkoituksesta.
Ymmärsin täysin mediaalisuuden tarkoituksen, yhteyden merkityksen ja sen mitä kiitollisuus on. Se oli todella erikoinen hetki ja kesti ehkä tunnin
Joko minäkin sekoan tai sit saan jonkinnäköisen valaistumisen jota kaipaan kuten tämä poikanenkin joka on koittanut monta eri tapaa psykedeeleistä Hare Krisna liikkeeseen ja kaikkee siltä väliltä
Kaksi hullua yhdessä  smitten smitten




tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2492 : 25.10.2013 06:57:13 »

Kirjoitin aiemmin tossa aika sekavasti mutta se tila jossa olin päivällä, se tietoisuudentila oli niin selkeä yhteys "ylöspäin" Tyyneys ja kirkas näkö
Harvoin on sellainen mielentila ja ymmärrys.
Ei mitään ilmiöitä kotona mutta tunsi yhteyden maailmankaikeuteen,tän pallon ulkopuolelle.
Sitten kun ystävä tuli käymään, olin samantien ns jalat maassa mutta hetken ajan koin tän todellisuuden jotenkin laajempana. Tosi vaikee selittää tätä.
Liittynee jotenkin tähän uuden energian aikaan samoin kuin täysikuu joka valvottaa niitäkin jotka ei edes kuuhulluja ole
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2493 : 25.10.2013 12:51:10 »

Kirjoitin aiemmin tossa aika sekavasti mutta se tila jossa olin päivällä, se tietoisuudentila oli niin selkeä yhteys "ylöspäin" Tyyneys ja kirkas näkö
Harvoin on sellainen mielentila ja ymmärrys.
Ei mitään ilmiöitä kotona mutta tunsi yhteyden maailmankaikeuteen,tän pallon ulkopuolelle.
Sitten kun ystävä tuli käymään, olin samantien ns jalat maassa mutta hetken ajan koin tän todellisuuden jotenkin laajempana. Tosi vaikee selittää tätä.
Liittynee jotenkin tähän uuden energian aikaan samoin kuin täysikuu joka valvottaa niitäkin jotka ei edes kuuhulluja ole
Juu, ne on noin uudet enkut.. angel smitten
Taivaallinen väki Rakastaa meitä kaikkia ja he toivoovat meille vain hyvää. Wink angel smitten
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2494 : 25.10.2013 13:56:52 »

Grrr Sad Veettää aivan 6-0 tämä "en tiedä - olo". Siis ihan mitä tahansa mietinkin.. Meniskö kirjamessuille? En tiedä. Hakisko pullon punkkua? En tiedä. Juoksisko alasti kylän läpi? En tiedä. Blääh.. Ehkä sitä on tullut "tiedettyä" tarpeeksi, nyt ei enää pidetä siinä harhaluulossa.. Erästä kanavointia lainaten: "myönnän itselleni ymmärtäväni sen, etten ymmärrä yhtään mitään"  angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2495 : 25.10.2013 18:39:24 »

No mä en ymmärrä sitä miksi ihmiset puuttuu toisten asiohin joista eivät tiedä mitään.
Ensin mun ystävät oli vastaan tätä meidän suhdetta että ei hyvä jumala noin nuorta ja nyt hänen ystävänsä puhuvat että ennen pitkää minä jätän hänet koska meillä on täysin eri tausta ja yli 10 vuoden ikäero. Paskat!
Mä kuuntelen sydämeni ääntä ja annan kaiken sen rakkauden mitä minussa on. Keneltä se on pois?
Toinen lauloi mulle puhelimessa "missä muruseni on" Siis niin ihana ja mä tunnen sydänchakrassa lämpöä kun kuulen hänen äänensä  smitten smitten smitten ja varsinkin kun tavataan  angel angel
Tällainen sit pitäis lopettaa? Ei todellakaan
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2496 : 25.10.2013 18:45:43 »

pikkari, juuppista. ::)älä välitä muiden puheista.Tee silleen kun sinusta parhaiten tuntuu.. Wink angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2497 : 25.10.2013 18:54:16 »

Todellakin ja me tavataan illalla. Sanoin hänelle että ei tollasia juttuja kannata kuunnella koska tiedän meidän yhteyden ja hän tunnistaa sen myös
unelmassa, meillä on kans erikoinen yhteys ja mä tykkään sinusta paljon  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2498 : 25.10.2013 20:10:40 »

Hei ja juu..silleen vaan teette. Wink. NO voipi meillä ollakki.. Wink :Smiley niin minäkin ..sinusta. angel smitten
Olkaa sit illalla kiltisti.. Wink mukavaa iltaa teille.. Cheesy Cheesy angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2499 : 29.10.2013 03:33:30 »

Yöfiiliksissä ja etukäteissurussa. Ei pitäis kelaa tai sit vaan päästää irti koko ihmisestä mutta kun toinen vannottaa että olethan sä mun kanssa loppuun asti mitä siihen voi sanoa  Undecided
Olen niin onnellinen hänen vuokseen että jatkaa keskenjääneitä opiskelujaan mutta en haluu kiintyä yhtään enempää
Näin vahvan unen vkl että me ollaan oltu Egyptissä aikoinaan ja siihen uneen liittyi myös vahva symboliikka mutta en herätessäni muistanut kunnolla niitä merkkejä
Tiesi heti mistä puhuin kun kerroin
Tähän liittyy myös toinen yhteinen elämä joskus jumalattoman kauan sitten
Meedio tiesi. Minä tiedän myös ja oikeesti sekoan koska tiedän myös miten tää loppuu.
Toivon niin paljon että hän löytää sieltä koulustaan jonkun ihanan naisen ja tämä meidän juttu jatkuis vaan mental tasolla niin että jaetaan tietoa toisillemme ja hän ruokkii mua ihan fyysisestikin koska on erittäin hyvä kokki.
Vahva tarkoitus kohtaamisellamme on kuitenkin
Täällä pk-seudulla tuulee ja on pikkumyrsky. Samanlainen olotila on mun päässä











tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2500 : 05.11.2013 20:39:52 »

2pvää töissä neljän vkon sairasloman jälkeen ja olen jo käyttänyt väärää kynää,tänään kun laitoin kahdesta samanlaisesta housusta "väärät"jotka on pesty väärin,joten vedenpitävyys ei enää ole paras mahdollinen,niin tämä ihana työparini ihmettelee suureen ääneen että miten voi laittaa väärät housut? ja etkö sä ollut se aamuvirkku????ja kun lapsi yritti saada hänen huomionsa siinä onnistumatta,meidän jutellessa,niin minä kommentoin lapselle, niin heti kivahti minulle Kiva kun keskeytit!!
olipa kiva  mennä takaisin töihin!!!!! Lips Sealed
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2501 : 08.11.2013 15:56:19 »

mä pääsen kohta ellen jo ole piilokameraan...

kerkesin sit olee neljä päivää töissä kun eilen murtu treeneissä sormi!!! ja 3vkoa saikkea!!!!


ei oo koskaa ollu murtunu tai poikki mikään ennen tätä.


seuraavaks varmaa iskee meteoriitti päähän.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2502 : 09.11.2013 10:36:07 »

Jumankauta mikä darra.. Tästä kun selviän hengissä niin juhlin  Cool Grin buck2
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2503 : 09.11.2013 11:00:07 »

Mullon ihan järkkyjä kankkusia nykyää...yhden illan jälkeen näen näkyjä ja kuulen ääniä, niinku pahempiki putki olis ollu päällä :/
Otan osaa avicii.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2504 : 09.11.2013 11:28:29 »

No älä nyt Kuuhilda. Tässä odottelen ahditusta ja tuskaa, liskojen yö edessä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: