Sivuja: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658327 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2475 : 26.09.2013 19:49:45 »

Mä oon toivonut tänään monta kertaa että elämä loppuis vaikka tähän päivään.
Joka saa aikaan sit sen että henkimaailma aktivoituu. En jaksa edes ajatella muita ihmisiä vaan pelkästään itseeni.
Olen niin saatanan kyllästynyt tähän oireiluun!!!!
Resonanssiterapia aiheuttaa puhdistusoireina vittumaisia vatsaväänteitä ja mun kaikki mahdolliset yliherkkyysreaktiot olen läpikäyny vaikka annostus tosi snadi eikä tällasta pitänyt edes tulla...Huoh..  buck2
Viimeisin ja ehdottomasti ärsyttävin oire on nielun turvotus. Ihan kuin joku kuristaisi kevyesti.
Alkoi n tunti sit ja täs nyt odottelen pitääkö lähtee lääkäriin vai ei.
Eikä ole eka kerta tämä.
Mun on pakko muuttaa pois. Kukaan muu ei oireile tosin täällä kuin minä mutta nämä oireet vaan pahenee koko ajan ja mä oikeesti kuolen tänne vielä jos nää jatkuu.
Olen pitänyt läpivetoa koko kesän ja vieläkin on 24/7 ikkuna auki plus mulla on ilmanpuhdistin ettei tää sisäilma ainakaan tunkkanen ole mutta mikä halvattu saa mut oireilee?
Kylpyhuone remontoitu kaks kertaa 10 v aikana ja koko asunto kerran sillon vajaa kaks vuotta sitten ja mä olisin selvinnyt koko loppuikäni suht lievillä oireilla mutta kun tultiin takas...Vittu että ärsyttää nyt ihan kaikki!

Kauheeta kieltä ja henkimaailmast viel sen verran et kun heräsin, näin katossa kaksi ihan kirkasta välähdystä. Eteisestä kuului sit myöhemmin sihinää josta en tykänny yhtään ja lähetin matkoihinsa.
Iltapäivällä astiat kilisi keittiössä ja hetki sitten kuului metallinen kova ääni kylpyhuoneesta. Nyt kun kirjoitan tätä, tajusin just että sellasen samanlaisen äänen kuulin viime talvena kun olin käymässä ekaa kertaa sillä tiellä jolle mun mies delas.
Ai niin, yksi ihan kirkas välähdys oli makuuhuoneen seinässä ihan lähellä mua

Näköjään en turpoa tukkoon kuitenkaan. Olis helvetin kiva tietää mikä tällaisen laukaisi  idiot2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2476 : 27.09.2013 18:52:30 »

Olet varmaan oikeessa. Ainakin eilisenä superkiukku pms-oireisena voin varmasti aiheuttaa vaikka millasen ilmiön mutta tänään olen rauhallisempi ja heräsin läsnäolontunteeseen.
Kurkku on taas turvoksissa!
Viimeistään maanantaina lääkäriin. Herään niihin kummallisiin lihasnykinöihin ja kun nousee ylös alkaa kurkku turvota. Eilen se turvotus oli alempana nielussa. Ahdistaa
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2477 : 27.09.2013 21:57:22 »

Ahdistaa pelkkä ajatus nukkumisesta.
Faija oli sitä mieltä että pitäis lähtee päivystykseen mutta täällä himassa mä vielä päivystän ja frendit textaa baareista. En ota sitä riskiä että saan mitä tahansa allergia-aiheuttajaa tänä iltana.
Kaikki vuodevaatteet pesuun ja petauspatja+patja roskikseen. Raivostuttavaa ettei edes uusiin, pakkauksissa oleviin kamoihin voi luottaa kun herkkyys on tätä tasoa.
Etukäteen kun ei voi tietää millasessa sisäilmassa ne on valmistettu

Tämä oireilu alkoi kun kaveri tuli käymään alkuviikosta ja sen kledjut vähän haisi homeelle mutta huomasin sen liian myöhään ja otin silti riskin. Auttoi mua vuodevaatteiden laittamisessa ja nyt on tällanen hyperurtikariatilanne.
Mut olis helppo saada hengiltä pakottamalla olee homeisessa omakotitalossa yhden vuorokauden sisätiloissa.
Tukehtuisin.
Vai voiko olla myös yhteisvaikutus reso-terapian kanssa? Myrkyt lähtenyt liikkeelle ja sit lisäaltistus...no en tiedä
Sen takia että Suomessa lääkäreillä on niin uskomattoman vajaa tietotaso homeesta, tässä tilanteessa ne ei voi auttaa paranemisen suhteen mitenkään. Antaa vaan apua siihen et happi kulkee
Resonanssiterapiaan myrkkyjenpoistajana uskon edelleen mutta tässä menee aikaaaaaa. Voisin olla nukutuksessa ne kuukaudet
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2478 : 28.09.2013 19:11:12 »

Eli tän päivän perusteella kaveri ei ollu homeessa, mitään ei tarvitse heittää pois vaan lopettaa titaanidioksidipäällysteiden mikä-ikinä-onkaan tunkeminen suuhun.
Lisäaineyliherkkyys ja skitsoilen homeesta  buck2 Kertoo siitä miten olen saanut trauman sisäilmaongelmista.

Olen nähnyt sen syynä niin omalla kohdallani kuin muidenkin sairasteluissa miltei kaikissa tapauksissa.
Onneks ystävä avas mun silmät tänään  Smiley

Saa näyttämään mua tutkineet lääkärit vähän oudossa valossa myös jos yhdessä Suomen arvostetummas erikoissairaalassa ei vaan tajuta mutta meedio, kukkakauppias ja resonanssiterapeutti osaavat antaa neuvoja/avun joka oikeesti toimii.
Reso jatkuu vielä viikkokausia ja kaikki vielä ihan kesken mutta parempaan suuntaan menossa

Lääkäri soittaa taas ens viikolla ja mun äiti kysyi tänään et aiotko kertoa?
Joo

« Viimeksi muokattu: 28.09.2013 21:57:35 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2479 : 17.10.2013 19:27:11 »

Mä oon vihanen  tickedoff
Mun asunnossa tapahtuvat levottomuudet on lisääntynyt ja täällä oli eilen niin kamala ilmapiiri etten ole koskaan ollut niin ahdistunut.
Alkoi helpottaa iltaa kohden. Tuuletin kunnolla, poltin kynttilöitä ja pyysin apua ylhäältä.
Frendi tuli käymään illalla ja toi mulle ruusuja sekä itsetekemäänsä viiniä. Kultainen  Smiley

Sit tapahtui pahoja asioita. Kun hän lähti kotiin, kaatui pyörällä ja on nyt ihan ruhjeilla kasvoista ja käsistä. Tämä paskailmiö alkoi ilmentyä myös hänen kodissaan illalla ja toinen on nyt aivan kauhuissaan
Mua nää jutut lähinnä raivostuttaa ja olen niin pahoillani ystävän puolesta. Laitoin meediolle viestin äsken et mitä mä voin tehdä että tää rauhoittuu ja kuka/mikä tämän aiheuttaa
Oon varautunut siihen että illalla tulee pitkä puhelu kun frendi pääsee duunista.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2480 : 18.10.2013 00:08:28 »

No on tämä ajanlaatu erikoinen koska olen saanut monta puhelua ystäviltä jotka tarvitsevat apua. Silloin soitetaan "noita-akalle" Grin Olen kuullut ton sanan tällä viikolla jo aiemmin ja tänään kaksi kertaa.
Omat ongelmat painuu taka-alalle tai niiden tuomasta tiedosta voi sit ammentaa neuvoja muille kuten tänäänkin on tapahtunut.
Mun ihanat  smitten
Kauheen kiukkuinen olin aikasemmin mut empatia vei voiton ja tänään tavataan nuoren ihastukseni kanssa. Taidan ottaa sen viikonloppuhoitoon tänne luokseni  Wink
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2481 : 18.10.2013 09:41:05 »

No on tämä ajanlaatu erikoinen koska olen saanut monta puhelua ystäviltä jotka tarvitsevat apua. Silloin soitetaan "noita-akalle" Grin Olen kuullut ton sanan tällä viikolla jo aiemmin ja tänään kaksi kertaa.
Omat ongelmat painuu taka-alalle tai niiden tuomasta tiedosta voi sit ammentaa neuvoja muille kuten tänäänkin on tapahtunut.
Mun ihanat  smitten
Kauheen kiukkuinen olin aikasemmin mut empatia vei voiton ja tänään tavataan nuoren ihastukseni kanssa. Taidan ottaa sen viikonloppuhoitoon tänne luokseni  Wink
Shocked Shocked :Smiley Wink angel smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2482 : 21.10.2013 11:11:45 »

3matta vkoa saikulla,kaiken sen jälkee mitä viimeksi marmatin tänne menin ja kaaduin omassa keittiössäni lattialle oikein kunnolla.
juossu lekurissa ja murtmia ei ole mut käsi on edellee kipeä tickedoff tickedoff

nyt taas huomenna kartottaa tilannetta.
alkaa kotona jo seinät kaatuu päälle ja reeneihinkää ei tietty päässy ,ahistaaaaaaa!!!!!!!
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2483 : 21.10.2013 11:52:28 »

3matta vkoa saikulla,kaiken sen jälkee mitä viimeksi marmatin tänne menin ja kaaduin omassa keittiössäni lattialle oikein kunnolla.
juossu lekurissa ja murtmia ei ole mut käsi on edellee kipeä tickedoff tickedoff

nyt taas huomenna kartottaa tilannetta.
alkaa kotona jo seinät kaatuu päälle ja reeneihinkää ei tietty päässy ,ahistaaaaaaa!!!!!!!
no voi surkeuss.. Huh  Huh
VOIMIA. smitten
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2484 : 21.10.2013 20:43:32 »

Helvetin kylmä kämpässä knuppel2 Pitäs käydä valittamassa, mutta tänään ei jaksanu.. Huomenna uusi yritys.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2485 : 23.10.2013 19:03:47 »

Saamari, onneks mun äidinkieli on suomi ja asun Ruotsissa idiot2 Firmassa työilmapiiri kiristyy ja kaikkea paskaa riittää, saas nähdä että kuinka kauan saadaan miehen kanssa pitää työpaikat kun ne kerran harrastaa tuolla jtn random-puhdistuksiakin Tongue Työtä tässä maassa kuitenkin riittää jos puhuu suomea ja varsinkin kun on kouluttautunut, joten no prob Cool

Mikä ei olisi itsestäänselvää, mutta hyvä edelleenkin että tuli lähdettyä Suomesta. Merkittävin todiste päätöksen oikeellisuudesta asuu parin kilometrin päässä tästä mun kämpästä Grin smitten smitten smitten

Joskus tai okei, aina, olen miettinyt suomalaisen työelämän logiikkaa, mutta nykyfirman logiikka kusee kans paljon.. Maksetaan järjettömät rahat koulutuksesta ja ulkomailta tuotujen työntekijöiden kotoutuksesta, mutta sitten pistetään pihalle muutaman kuukauden kuluttua&uudet sisään. Luulis, että kävis budjetin päälle.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2486 : 24.10.2013 02:21:23 »

Pelottava olo tän nuoren miehen takia.Hän on valtavan tiedostava ja jollain tavalla täyshullu ja me ollaan kiinnitty toisimme älyttömän nopeesti.
Mutta...mä aistin tässäkin kuoleman josta jo aiemmin kerroin
Kysyin suoraan meediolta eilen että eikö J tulekin kuolemaan nuorena et mä tiedän sen nyt jo
Mainitsin myös hänen tosi lyhyen elämänviivansa.
Meedio katsoi ton kysymykseni jälkeen pitkään syvillä silmillään ja sit katseli omaa kämmentään mietteliään kuulloisena ettei ne viivat varmaan ihan kaikkea kerro...
Mut se katse. Mä muistan sen ikuisesti ja oikeesti vihaan sitä että kaikki johon täällä paskapallolla kiinnyn kuolee ennen mua ihan liian nuorena.
Mun ex-mieskin kolisee vielä nurkissa ja jos tää uusi ihanuus otetaan pois,mä lähden mukaan.
Olen tuntenut koko elämäni olevani aivan vääräs paikassa ja tänä aamunakin oli tosi itsetuhoisia ajatuksia jotka kyllä siellä meedion luona rauhoittuvat ja hän sanoikin että ihana nähdä moinen muutos tunnissa. Mutta ei tätä kamalaa energiaa jaksa pitkään. Mä oon liian herkkä niin fyysisesti kuin psykkisesti, henkisesti

Meedio sanoikin että hän on kertonut muille asiakkailleen minusta. No tietenkin nimeä mainitsematta mutta jotkut odottaa merkkejä kuin kuuta taivaalta ja mulle niitä satelee kuin jotain vitun kiviä jotka vaan häiritsee.
Mä haluun pois täältä niin nopeesti kuin mahdollista. Tässä maailmankaikkeudessa on paljon mukavampia mestoja kuin tämä ja tää mun hullu tiedostajapoikanen tietää niistä paljon. Mulle tuli itsetuhokeloja jo kun mieheni kuoli ja sairastelin koko ajan kuten edelleen

Mun mummo auttaa kans rajan toiselta puolelta mutta mitä jos ei haluu elää tällasta "ollaan koepallolla testissä-elämää"? Vapaa tahto. Luojalle kiitos


tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2487 : 24.10.2013 09:01:23 »

Ei tuntiakaan unta. Rakas kadonnut jonnekin ja kauhee riita heti aamusta faijan kanssa joka dissaa kaiken mitä meedio sanoi jolloi sain välittömän reaktion.
Mä haluisin räjäyttää nyt jotain  knuppel2 knuppel2 knuppel2
Tai sit se on mun pää joka poksahtaa kohta

Mummon ihana energia oli kyllä yöllä tällä kodissani ja sain hoidettua asioita sekä kirjoitin mutta tää aamu  knuppel2 tickedoff tickedoff tickedoff

Jos ihminen ei ole koskaan kokenut mitään ns yliluonnollista miten sen voi mitätöidä et toinen on kokenut ja täs tapauksessa oma lapsi?














tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2488 : 24.10.2013 13:15:09 »

Ei tuntiakaan unta. Rakas kadonnut jonnekin ja kauhee riita heti aamusta faijan kanssa joka dissaa kaiken mitä meedio sanoi jolloi sain välittömän reaktion.
Mä haluisin räjäyttää nyt jotain  knuppel2 knuppel2 knuppel2
Tai sit se on mun pää joka poksahtaa kohta

Mummon ihana energia oli kyllä yöllä tällä kodissani ja sain hoidettua asioita sekä kirjoitin mutta tää aamu  knuppel2 tickedoff tickedoff tickedoff

Jos ihminen ei ole koskaan kokenut mitään ns yliluonnollista miten sen voi mitätöidä et toinen on kokenut ja täs tapauksessa oma lapsi?















Hei, yritäppä ny rauhottua.. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2489 : 24.10.2013 19:28:50 »

Olen jo rauhoittunut enkä ole itsetuho-oloissa enää mut kauhee toi juttu kuitenki on.
Mutta mitä järkee surra etukäteen? Ei yhtään mitään
Tiedänpä vaan mitä tulee tapahtumaan. Näinhän mä edellisenkin kuoleman etukäteen
tallennettu
Sivuja: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: