Sivuja: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3127054 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2475 : 21.10.2013 10:52:28 »

3matta vkoa saikulla,kaiken sen jälkee mitä viimeksi marmatin tänne menin ja kaaduin omassa keittiössäni lattialle oikein kunnolla.
juossu lekurissa ja murtmia ei ole mut käsi on edellee kipeä tickedoff tickedoff

nyt taas huomenna kartottaa tilannetta.
alkaa kotona jo seinät kaatuu päälle ja reeneihinkää ei tietty päässy ,ahistaaaaaaa!!!!!!!
no voi surkeuss.. Huh  Huh
VOIMIA. smitten
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2476 : 21.10.2013 19:43:32 »

Helvetin kylmä kämpässä knuppel2 Pitäs käydä valittamassa, mutta tänään ei jaksanu.. Huomenna uusi yritys.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2477 : 23.10.2013 18:03:47 »

Saamari, onneks mun äidinkieli on suomi ja asun Ruotsissa idiot2 Firmassa työilmapiiri kiristyy ja kaikkea paskaa riittää, saas nähdä että kuinka kauan saadaan miehen kanssa pitää työpaikat kun ne kerran harrastaa tuolla jtn random-puhdistuksiakin Tongue Työtä tässä maassa kuitenkin riittää jos puhuu suomea ja varsinkin kun on kouluttautunut, joten no prob Cool

Mikä ei olisi itsestäänselvää, mutta hyvä edelleenkin että tuli lähdettyä Suomesta. Merkittävin todiste päätöksen oikeellisuudesta asuu parin kilometrin päässä tästä mun kämpästä Grin smitten smitten smitten

Joskus tai okei, aina, olen miettinyt suomalaisen työelämän logiikkaa, mutta nykyfirman logiikka kusee kans paljon.. Maksetaan järjettömät rahat koulutuksesta ja ulkomailta tuotujen työntekijöiden kotoutuksesta, mutta sitten pistetään pihalle muutaman kuukauden kuluttua&uudet sisään. Luulis, että kävis budjetin päälle.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2478 : 24.10.2013 01:21:23 »

Pelottava olo tän nuoren miehen takia.Hän on valtavan tiedostava ja jollain tavalla täyshullu ja me ollaan kiinnitty toisimme älyttömän nopeesti.
Mutta...mä aistin tässäkin kuoleman josta jo aiemmin kerroin
Kysyin suoraan meediolta eilen että eikö J tulekin kuolemaan nuorena et mä tiedän sen nyt jo
Mainitsin myös hänen tosi lyhyen elämänviivansa.
Meedio katsoi ton kysymykseni jälkeen pitkään syvillä silmillään ja sit katseli omaa kämmentään mietteliään kuulloisena ettei ne viivat varmaan ihan kaikkea kerro...
Mut se katse. Mä muistan sen ikuisesti ja oikeesti vihaan sitä että kaikki johon täällä paskapallolla kiinnyn kuolee ennen mua ihan liian nuorena.
Mun ex-mieskin kolisee vielä nurkissa ja jos tää uusi ihanuus otetaan pois,mä lähden mukaan.
Olen tuntenut koko elämäni olevani aivan vääräs paikassa ja tänä aamunakin oli tosi itsetuhoisia ajatuksia jotka kyllä siellä meedion luona rauhoittuvat ja hän sanoikin että ihana nähdä moinen muutos tunnissa. Mutta ei tätä kamalaa energiaa jaksa pitkään. Mä oon liian herkkä niin fyysisesti kuin psykkisesti, henkisesti

Meedio sanoikin että hän on kertonut muille asiakkailleen minusta. No tietenkin nimeä mainitsematta mutta jotkut odottaa merkkejä kuin kuuta taivaalta ja mulle niitä satelee kuin jotain vitun kiviä jotka vaan häiritsee.
Mä haluun pois täältä niin nopeesti kuin mahdollista. Tässä maailmankaikkeudessa on paljon mukavampia mestoja kuin tämä ja tää mun hullu tiedostajapoikanen tietää niistä paljon. Mulle tuli itsetuhokeloja jo kun mieheni kuoli ja sairastelin koko ajan kuten edelleen

Mun mummo auttaa kans rajan toiselta puolelta mutta mitä jos ei haluu elää tällasta "ollaan koepallolla testissä-elämää"? Vapaa tahto. Luojalle kiitos

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2479 : 24.10.2013 08:01:23 »

Ei tuntiakaan unta. Rakas kadonnut jonnekin ja kauhee riita heti aamusta faijan kanssa joka dissaa kaiken mitä meedio sanoi jolloi sain välittömän reaktion.
Mä haluisin räjäyttää nyt jotain  knuppel2 knuppel2 knuppel2
Tai sit se on mun pää joka poksahtaa kohta

Mummon ihana energia oli kyllä yöllä tällä kodissani ja sain hoidettua asioita sekä kirjoitin mutta tää aamu  knuppel2 tickedoff tickedoff tickedoff

Jos ihminen ei ole koskaan kokenut mitään ns yliluonnollista miten sen voi mitätöidä et toinen on kokenut ja täs tapauksessa oma lapsi?

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2480 : 24.10.2013 12:15:09 »

Ei tuntiakaan unta. Rakas kadonnut jonnekin ja kauhee riita heti aamusta faijan kanssa joka dissaa kaiken mitä meedio sanoi jolloi sain välittömän reaktion.
Mä haluisin räjäyttää nyt jotain  knuppel2 knuppel2 knuppel2
Tai sit se on mun pää joka poksahtaa kohta

Mummon ihana energia oli kyllä yöllä tällä kodissani ja sain hoidettua asioita sekä kirjoitin mutta tää aamu  knuppel2 tickedoff tickedoff tickedoff

Jos ihminen ei ole koskaan kokenut mitään ns yliluonnollista miten sen voi mitätöidä et toinen on kokenut ja täs tapauksessa oma lapsi?

Hei, yritäppä ny rauhottua.. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2481 : 24.10.2013 18:28:50 »

Olen jo rauhoittunut enkä ole itsetuho-oloissa enää mut kauhee toi juttu kuitenki on.
Mutta mitä järkee surra etukäteen? Ei yhtään mitään
Tiedänpä vaan mitä tulee tapahtumaan. Näinhän mä edellisenkin kuoleman etukäteen
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2482 : 24.10.2013 19:09:20 »

Olen jo rauhoittunut enkä ole itsetuho-oloissa enää mut kauhee toi juttu kuitenki on.
Mutta mitä järkee surra etukäteen? Ei yhtään mitään
Tiedänpä vaan mitä tulee tapahtumaan. Näinhän mä edellisenkin kuoleman etukäteen
No hyvä juttu.. angel smitten
Ei niin kantsi surra..etukäteen.
Voimia ja valoa sinulle ystävä. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2483 : 25.10.2013 03:46:39 »

Kiitos unelmassa  smitten
Olen itkenyt monta kertaa tän asian takia mutta mulle on tullut näiden viime vuosien kauheuksien vuoksi erikoinen 24h ajatuskohtaus eli ajattelen/käsittelen tapahtunutta ton ajan ihan koko ajan ja sit päästän irti "Tapahtukoon Sinun Tahtosi"

Mun ihana oli eilen käymässä ja aloitti vielä itse jutun että kyllä mä olen sun seurassa 5 vuotta ja auta mua toteuttamaan tehtäväni täällä. No tottakai autan mut itken nytkin kun tätä kirjoitan.
Jotenkin tää on niin rankkaa kun kuolemasta ei ole edes vuotta ja sit tällainen erikoistapaus tulee eteen joka on kyllä niin ihana ja hänen kaulahuivinsa jäi tänne joka tuoksuu niiiiin hyvältä
Meedion mukaan tää on karmallinen suhde kuten jo tiesinkin. Ikäero ei haittaa tässä jutussa koska tämä nuori mies on ns vanha sielu ja meedion sanoin minä olen hänen enkelinsä eli se valontuoja joka ymmärtää
Tosin hän on sitä myös minulle koska on "vetänyt pohjamutia myöden" aiemmin ja palannut valon puolelle kaksi vuotta sitten.
Aloin spiidaa heti kun heräsin mutta sit tapahtui erikoinen tietoisuudentila. Olin aivan kuin avoin tyyneydelle,rauhalle ja tietoisuudelle kaiken tarkoituksesta.
Ymmärsin täysin mediaalisuuden tarkoituksen, yhteyden merkityksen ja sen mitä kiitollisuus on. Se oli todella erikoinen hetki ja kesti ehkä tunnin
Joko minäkin sekoan tai sit saan jonkinnäköisen valaistumisen jota kaipaan kuten tämä poikanenkin joka on koittanut monta eri tapaa psykedeeleistä Hare Krisna liikkeeseen ja kaikkee siltä väliltä
Kaksi hullua yhdessä  smitten smitten

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2484 : 25.10.2013 05:57:13 »

Kirjoitin aiemmin tossa aika sekavasti mutta se tila jossa olin päivällä, se tietoisuudentila oli niin selkeä yhteys "ylöspäin" Tyyneys ja kirkas näkö
Harvoin on sellainen mielentila ja ymmärrys.
Ei mitään ilmiöitä kotona mutta tunsi yhteyden maailmankaikeuteen,tän pallon ulkopuolelle.
Sitten kun ystävä tuli käymään, olin samantien ns jalat maassa mutta hetken ajan koin tän todellisuuden jotenkin laajempana. Tosi vaikee selittää tätä.
Liittynee jotenkin tähän uuden energian aikaan samoin kuin täysikuu joka valvottaa niitäkin jotka ei edes kuuhulluja ole
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2485 : 25.10.2013 11:51:10 »

Kirjoitin aiemmin tossa aika sekavasti mutta se tila jossa olin päivällä, se tietoisuudentila oli niin selkeä yhteys "ylöspäin" Tyyneys ja kirkas näkö
Harvoin on sellainen mielentila ja ymmärrys.
Ei mitään ilmiöitä kotona mutta tunsi yhteyden maailmankaikeuteen,tän pallon ulkopuolelle.
Sitten kun ystävä tuli käymään, olin samantien ns jalat maassa mutta hetken ajan koin tän todellisuuden jotenkin laajempana. Tosi vaikee selittää tätä.
Liittynee jotenkin tähän uuden energian aikaan samoin kuin täysikuu joka valvottaa niitäkin jotka ei edes kuuhulluja ole
Juu, ne on noin uudet enkut.. angel smitten
Taivaallinen väki Rakastaa meitä kaikkia ja he toivoovat meille vain hyvää. Wink angel smitten
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2486 : 25.10.2013 12:56:52 »

Grrr Sad Veettää aivan 6-0 tämä "en tiedä - olo". Siis ihan mitä tahansa mietinkin.. Meniskö kirjamessuille? En tiedä. Hakisko pullon punkkua? En tiedä. Juoksisko alasti kylän läpi? En tiedä. Blääh.. Ehkä sitä on tullut "tiedettyä" tarpeeksi, nyt ei enää pidetä siinä harhaluulossa.. Erästä kanavointia lainaten: "myönnän itselleni ymmärtäväni sen, etten ymmärrä yhtään mitään"  angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2487 : 25.10.2013 17:39:24 »

No mä en ymmärrä sitä miksi ihmiset puuttuu toisten asiohin joista eivät tiedä mitään.
Ensin mun ystävät oli vastaan tätä meidän suhdetta että ei hyvä jumala noin nuorta ja nyt hänen ystävänsä puhuvat että ennen pitkää minä jätän hänet koska meillä on täysin eri tausta ja yli 10 vuoden ikäero. Paskat!
Mä kuuntelen sydämeni ääntä ja annan kaiken sen rakkauden mitä minussa on. Keneltä se on pois?
Toinen lauloi mulle puhelimessa "missä muruseni on" Siis niin ihana ja mä tunnen sydänchakrassa lämpöä kun kuulen hänen äänensä  smitten smitten smitten ja varsinkin kun tavataan  angel angel
Tällainen sit pitäis lopettaa? Ei todellakaan
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2488 : 25.10.2013 17:45:43 »

pikkari, juuppista. ::)älä välitä muiden puheista.Tee silleen kun sinusta parhaiten tuntuu.. Wink angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2489 : 25.10.2013 17:54:16 »

Todellakin ja me tavataan illalla. Sanoin hänelle että ei tollasia juttuja kannata kuunnella koska tiedän meidän yhteyden ja hän tunnistaa sen myös
unelmassa, meillä on kans erikoinen yhteys ja mä tykkään sinusta paljon  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: