Sivuja: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3126536 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2610 : 03.04.2014 00:17:23 »

Grin Grin Grin Grin Grin

Mua iha oikeesti naurattaa...tää vaan jatkuu, vuodesta toiseen, Pikkarin iänikuinen valitusvirsi täällä. Ei hemmetti Cheesy
Jotain on joka pysyy! Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2611 : 03.04.2014 00:30:01 »

No naura hyvä ihminen. Iloitse!
tallennettu
Toteo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2612 : 03.04.2014 00:46:31 »

Pikkari, oletko kokeillut inositolia? Se on tärkeä esim. hermoston toiminnalle ja on monilla auttanut paniikkihäiriöön. Itselläni oli vuosia sitten pari paniikkikohtausta ja sen jälkeen pitkään hermostunutta oloa, mutta sain olon rauhoittumaan inositolilla. Sitähän on elimistössä ihan luontaisesti, ja voi olla että jos on alkoholia käyttänyt paljon niin ne tasot voi olla melko alhaalla. Karnosiinilla voisi olla myös hyviä vaikutuksia.
tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2613 : 03.04.2014 01:22:05 »

Kiitos tiedosta, täytyy testaa. L-teaniini + kauranversouute auttaa ahdistukseen ja ruusujuuriuute (nimenomaan uute ei tabletit) auttaa myös tasoittamaan mieltä.
Olen antanut kerran elämässäni huumeseulan eli pissaa purkkiin ja olin edellisenä iltana poltellu pilveä jonka pitäis näkyä testissä viikkoja. Mun testi oli puhdas
Kauhistuttaa ajatella miten omaa kehoaan voi pahoinpidellä niin monin tavoin ja myrkyin. Huh! Kummallinen sielunsuunnitelma

tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2614 : 03.04.2014 05:45:09 »

Mä pyydän Kristuskenttää/energiaa auraani ja se näkyi e-hoitajalle kristallisena.

Miksi juuri kristusenergiaa?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2615 : 03.04.2014 06:08:04 »

Jäin pohtimaan tätä että kauhean helposti me halutaan itsellemme korkeita ja puhtaita energioita eikä siinä mitään, se on ihan luonnollinen halu koska koemme että olemme tuolloin turvassa ja olemme kirkkaita mutta ongelma muodostuu siinä vaiheessa kun puhdistuminen alkaa tapahtumaan.
On ihan eri asia syntyä ja sytymähetkellä saada jotain energiaa johon ikään kun kasvat ja totut mutta suurin osa meistä, siis jotka olemme syntyneet ihan ns tavallisissa värähtelyissä emme ihan heti kykene kanavoimaan ja suodattamaan kauhean hienojakoista energiaa mutta se ei suinkaan tarkoita ettemmkö kykenisi olemaan hengellisiä ja saada elämämme kuntoon.
Itse tuli joskus siihen tulokseen että minulle on nykyään ihan samaa mitä energiaa saan koska olen pyytänyt itselleni juuri sellaiset energiat jossa minun on hyvä olla ja joka maadoittaa ja rauhoittaa ja suojaa. Ja tämän kautta pääsin vasta sisäisiin energioihini käsiksi ja sain yhteyden sieluuni.
Ei oppaat tai muut kykene auttamaan jos liidellään liian korkealla ja kunnollinen maadoitus puuttuu, vaatii ihmisen keholta ja psyykkeeltä todella paljon ja itse tajusin että se hinta tulee ihan liian kalliiksi ja se oli henkilökohtainen helvetti josta sanoin itseni irti. Mutta jokainen tietenkin tekee sen minkä parhaaksi tuntuu. Mutta ehkä kannattaa miettiä mikä energia olisi itselleen juuri sopiva, juuri niin sopiva että maallisesta elämästä ei tule helvettiä, että saisi itselleen juuri sellaiset energiat jotka todellakin suojaavat. Ja kannattaa ehkä ottaa ihan tauon myös energiahoidoista ja muista hörhöjutuista ja ajatella ihan jotain muuta, siitä syntyy helposti sellainen oravanpyörä josta on vaikea päästä eroon.
Mutta pikkari, olet kovan paikan edessä mutta mitä jospa kokeilisit pyytää että tuokaa minulle juuri sellaiset energiat jotka kehoni kykenee suodattamaan ja jossa minun on hyvä olla ja jossa koen että olen turvassa. Nyt tällä hetkellä koen pikkari että sinuun ei saa oikein kontaktia (anteeksi en halua olla ilkeä) mutta toivon sinulle kaikkea hyvää!
Tsemppiä!
« Viimeksi muokattu: 03.04.2014 06:10:29 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2616 : 03.04.2014 08:27:25 »

Pikkari: Pelot aiheutetaan omilla ajatuksilla!
Ihan sama vaikka ympärilläsi tapahtuisi mitä,  ne tapahtumat eivät niitä pelkoja aiheuta, vaan sinun omat ajatuksesi niistä tapahtumista! Niin häviävistä tavaroista, vastapäisen talon ambulanssikäynneistä, noroviruksesta, ampiaisista - ihan mistä tahansa.

MIKÄÄN muu kuin omien ajatusten rengin paikalle laittaminen ei auta! Eli tästä ketjusta apua ongelmaan:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=65018.0

Ja kuten kaikkien tällaisten itseapujuttujen kanssa, se ei riitä että vain lukee nuo ohjeet läpi, niitä pitää ruveta soveltamaan päivittäin elämässään. Elämässäsi on tällä hetkellä niin paljon vaikeita/hankalia asioita ihan jo fyysisen terveyden puoleltakin, että kokonaistaakkaa kyllä keventäisi, jos ryhtyisit niitä ajatuksia sinne rengin paikalle laittamaan. Nyt ne riehuvat isäntinä ja se tuottaa sinulle ihan turhia pelkoja ja pahaa oloa.

Ja vielä tällainen: Entäs jos sinulla onkin itselläsi poikkeuksellisen voimakkaita kykyjä joista et ole tietoinen ja aiheutat itse tavaroiden katoilemisia, koputuksia tms? Ehkä kaikki tapahtumat ympärilläsi eivät olekaan henkimaailmasta kotoisin? Nimittäin vapaata tahtoamme kun kunnioitetaan, niin se että olet  pyytänyt (enkös muista oikein että olet pyytänyt vähemmän kontaktia henkimaailmasta?) vähemmän henkimaailman meininkiä ympärillesi ja se ei ole auttanut voisi viitata siihen, että ainakin osa näistä ilmiöistä ei olekaan henkimaailmasta kotoisin.

Ja entäs jos se onkin se sinun pelkoajattelusi joka niitä aiheuttaa? Tarkoitan, että pelkoajatukset voisivat aiheuttaa tahattomia poltergeist-tyyppisiä ilmiöitä ympärilläsi niin, että ne ovat todella sinusta tiedostamattomasti lähtöisin, eivätkä sieltä henkimaailmasta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2617 : 04.04.2014 21:28:12 »

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

harrastus pitäs olla kivaa,mut sit yks idiootti keskenkasvune äijä joka on itseään niin täys ett halkee,saa siit kaiken ilon ja kivan pois!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2618 : 04.04.2014 23:19:43 »

Millon tää painajainen loppuu?
Ahdistaa taas niin paljon että tuntuu sekavalta. Toissayönä luin kaikki tänne kirjoittamani viestit ja koin oivalluksen siitä miten olen eteenpäin mennyt kaikesta kamalasta huolimatta. Olin tyytyväinen ja iloitsin elämästä - tähän iltaan asti.
Nyt koko elämä tuntuu taas niin turhalta, ei edes pelota kun on niin täynnä negaa valmiiksi.
Kai mulla olisi syytä tuntea ylpeyttä itsestäni että olen kuitenkin omin avuin päässyt irti amfetamiinista,kokaiinista,lakasta, kannabiksesta sekä alkoholista. Tunnenko tyytyväisyyttä? No en. Kuka tahansa pystyy lopettamaan.
Kun kokee hetken iloa, paha olo tuntuu vieläkin kamalammalta.
Mutta jos se päivä tulee että tästä selviän, pystyn auttaa raiskattuja, pahoinpideltyjä, nistejä, alkoholisteja,lähimmäisensä menettäneitä, pitkäaikaissairaita, keskenmenon kokeneita,masentuneita,ahdistuneita,foobikkoja, syömishäiriöisiä  koska tiedän näistä kaikista omien kokemusteni kautta
Toi lause piristi hieman. Tosiaankin jos/kun tää menee ohi,mulla on paljon tietoa jaettavana. Ehkä tästä kärsimysnäytelmästä tuliskin menestystarina auttajana
Lohduttava ajatus

« Viimeksi muokattu: 04.04.2014 23:22:21 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2619 : 07.04.2014 19:30:26 »

No mikäs nyt iski? Lepopulssi ollut pari tuntia n 120, huimaa ja heikottaa.
Olen täysin rauhallinen mutta äänet kuulostaa ihmeen teräviltä ja näkökyky ei ole normaali. Tätä kirjoittessa alkoi päänsärky.
Huomenna olisi lääkäriaika iltapäivällä. Kai mä siihen asti kestän
Olen kyllä niin kyllästynyt tähän elämään joka on pelkkää oireilua vuodesta toiseen.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2620 : 07.04.2014 20:25:01 »

pikkari, oisko sulla jalat/pohkeet, 1chakra tukossa. Huh
« Viimeksi muokattu: 07.04.2014 20:53:37 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2621 : 07.04.2014 21:28:09 »

Aivan kuin tuntisin verenkierron jaloissa vai miten sen kuvais. Ei kihelmöintiä kuitenkaan. Pulssi rauhoittunut mutta yli 100 vieläkin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2622 : 07.04.2014 21:36:57 »

Juu, niin ajattelin, et sulla voi olla jalat/pohkeet, kovin tukossa, nytkin niin tuntuu. Huh
Energia mennee nyt niihin jalkoihin, toivon et sulla olo helpottuis. coolsmiley smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2623 : 07.04.2014 21:39:41 »

Juu, niin ajattelin, et sulla voi olla jalat/pohkeet, kovin tukossa, nytkin niin tuntuu. Huh
Energia mennee nyt niihin jalkoihin, toivon et sulla olo helpottuis. coolsmiley smitten
täss oli se1...mitä tarkoitin.
http://www.energiakeskus.com/energiasivut/chakrat/juurichakra.php
Voisit hieroa vaikka niitä pohkeita...jos ne aukeis.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2014 21:52:21 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2624 : 08.04.2014 08:11:12 »

No mikäs nyt iski? Lepopulssi ollut pari tuntia n 120, huimaa ja heikottaa.

Nuo ovat mm. lisämunuaisuupumuksen oireet. Liian kauan stressihormoni kortisolin tasot korkealla, niin sen vuorokausikierto (sitä kuuluisi olla eniten noin tunti heräämisen jälkeen, sitten tasot laskevat, toinen pienempi nousu iltapäivällä ja sitten laskee yötä kohden) voi mennä sekaisin niin että sitä onkin tasaisesti läpi vuorokauden ja se ei ole hyvä juttu se.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: