Sivuja: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657938 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2265 : 25.04.2013 19:11:09 »

Pesukone korjattiin viikko sit ja nyt se on taas rikki  tickedoff tickedoff tickedoff
Mitä paskaa nykyään tehdään ja vielä kalliiseen hintaan?!
Parvekelasien lukitussysteemi meni eilen rikki. GRRRRRR!! Sain miltei kammon siitä ihmisestä joka ton koneen viimeks korjasi, haisi homeelle ja teki huonoa työtä. Mun silmät oireili kaksi päivää hänen käyntinsä jälkeen

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2266 : 25.04.2013 19:23:41 »

Pesukone korjattiin viikko sit ja nyt se on taas rikki  tickedoff tickedoff tickedoff
Mitä paskaa nykyään tehdään ja vielä kalliiseen hintaan?!
Parvekelasien lukitussysteemi meni eilen rikki. GRRRRRR!! Sain miltei kammon siitä ihmisestä joka ton koneen viimeks korjasi, haisi homeelle ja teki huonoa työtä. Mun silmät oireili kaksi päivää hänen käyntinsä jälkeen



Jestasss,sulle niitä sattuu. Huh Huh Shocked Minä ostin täs parivuotta sitten pesukoneen..edullisen.. ja on vielä kestäny. coolsmiley

Mut mua.. uglystupid2 tympii, noi roskaajat..et heitellään kaikenmoisia roskia luontoon.  knuppel2 knuppel2 knuppel2
Roskaajille 500e sakot, perrr.. kärsä. police police police
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2267 : 25.04.2013 20:28:27 »

Mun jalka on ollut viikon kipee ilman mitään syytä. Nyt kipu on siirtynyt pohkeesta nilkaan ja toi nilkan ulkosyrjällä oleva "palloluu" on turvonnut eli huomenna taas vaihteeks lääkäriin.
Rasittavaa  Angry

Sain vajaa kuukausi sitten oudon toispuoleisen epilepsiakohtauksen. Allergiasairaalan lääkäri ihmetteli pitkään (puhuttiin puhelimessa) mistä ihmeestä on kyse. Yhtä pihalla olin minä. Se oli aivan kamala tila vaikka kesti vaan hetken. Vasemman puoleiset käsi ja jalka vavahteli ja nyki oudosti. Pää kääntyi itsestään vasemmalle päin ja oikean käden sormet teki ihmeellisen tosi nopean raapimisliikkeen kun pidin kättä rintakehän päällä
Tämä tapahtui makuuasennossa.
Lääkäri sanoi että jos toinen tollanen tulee, lähete neurologille lähtee samantien.
Nyt vasemmalla puolella on ollut outoja kiputiloja ja tosiaan viimeisin on tää koipi. Olen pistänyt aikas paljon oireistani psyk. som piikkin mutta toi ei kyllä ollut itseaiheutettua.
Tiedän että home voi saada aikaan lihasnykinöitä, elohiirimäistä lähinnä tai snadii kouristelua. Toi mun juttu oli kuin epilepsia todellakin mutta olin aivan täysin tajuissani koko ajan.
Huhheijaa!! Ei jaksais koko ajan näitä. Tosin sain kyllä voimia tiistain kohtaamisesta sen komistuksen kanssa.
Pyörinyt mielessä paljon... Wink
Hän puhui niin suoraan et menin ihan häkellyyksiin. Sanoi etsivänsä sielunkumppania. Katsoi pitkään silmiin ja sanoi että meillä on saman väriset silmät. Meinasin kysyä et vaihtuuks sullakin väri? Onneks olin hiljaa.
Siinä on kyllä ihana yhdistelmä: supersöpö sekarotuinen koira ja komea, tumma mies.
Oi oi!!!
Nyt tarvitaan mielenhallintaa tässä tilanteessa. Solut kuuntelee joten positiivisuuden ja rakkauden voima kiertoon tässä kehossa  smitten smitten smitten
Teen ihmiskokeen nyt illalla/yöllä. Voimistusvahvistus.


« Viimeksi muokattu: 25.04.2013 22:36:29 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2268 : 25.04.2013 23:03:47 »

meni se päivä pilalle,kun tuli postissa lappu,että valinta ei kohdistunut minuun.Ei tullu kutsua edes haastatteluun!Voimia muuten pikkarille!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2269 : 25.04.2013 23:20:36 »

Voimia taas sulle pikkari.. angel smitten
Ja sulle..Athene..voimia ja älä lannistu. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2270 : 26.04.2013 03:51:26 »

Kukkurukuu taivaalle on noussut kuu... Smiley Kiitos teille. Kyllä mä jaksan vielä. Tutkin www.therapiafennica.fi osoitteesta tällasen oireen hoitoa. Kortisonia pistoksena. Suoraan sanoen mä en luota tk-lääkäreihin sen vertaa että annan jonkun nuoren lääkärin tökkii mua joten jos en saa omalle yksityislääkärille täksi päiväksi aikaa käytän vanhoja venäläisiä keinoja visualisoinnin lisäks.
Mun isälle antoi tuttava neuvon kihtiin: vahvalla viinalla (miel pirtu) sivellään kipukohtaa, laitetaan kaalinlehtiä ympärille tiiviisti ja siihen päälle villasukka tai -säärystin
Faija testas tota ja kahdessa yössä katosi kipu.
No mulla on noi kaikki pirtua lukuunottamatta joten menee testiin yöksi. Lisäks olen käyttäny jotain saksalaista myrkynvihreetä yrttidroppia paikallishoitona. Sopii myös hevosille  Grin

Ihmeen hilpee olo vaikka ei ole ollut mikään ihanainen vrk takana. Pari tuntia sit kipu levisi ylöspäin alaselkään ja lapaluuhun. Kuin kuuma aalto olis mennyt alhaalta ylöspäin ja vain vasemmalla puolella kroppaa. Kesti pari minuuttia ja katosi
Lähdin ulos kävelee vammanilkasta huolimatta. Oli pakko saada happee.
Sain myös kuuenergiaa ja siksi kukun.
Etsin sinkkitabuja lääkekaapistani ja löysin ylähyllyltä vanhoja venäläisiä lusikoita. Luulin ettei tässä asunnossa ole enää mitään mieheni jäänteitä mutta edelleen näköjään löytyy. Tosi kauniita hopeisia  Smiley
Ihme etten pudonnut kun kiipeilin. Täällä on taas  angel angel angel angel

Kiteytymiä. Liian hapan ph kehossa. Olen miltei varma että tästä kyse. Silloin syntyy helpommin tulehduksia. Lisää liikuntaa,ph:n balansoiminen emäksisempään suuntaan, vähemmän lihaa ja alkoholia ym vahvoja hapattajia (onko tollanen sana olemassa?)

Näin n. kaksi kuukautta mieheni kuoleman jälkeen papparaisen joka tiesi ravinnosta paljon ja oli tosi kiinnostunut mun henkimaailmajutuista. Juteltiin ainakin tunti ja vaihdettiin numeroita
Keskiviikkona tämä pappa soitti ja puhui pitkään miten nyt pitää syödä. "Olet hieman huonossa hapessa muttet täysin menetetty tapaus. Tarvitaan vaan korjaavaa ravintoa. Ajattele että ruoka on lääke" Tämä oli hänen sanomansa. Olin jo ehtinyt unohtaa koko ihmisen ja yht`äkkiä ottaa yhteyttä TÄYSIN oikeaan aikaan
Olen tullut päivä päivältä varmemmaksi siitä ettei mitään sattumaa ole olemassakaan ja kaikella on tarkoituksensa ja aikansa. Luja luottamus - sitä tarvitaan kyllä.

Viinaa ja kaalia koipeen. Niiiiin toivon ettei tartte lähtee lääkäriin. Täysikuuöiden jälkeen on muutenkin kukkuu, onks ketään kotona olotila enkä JAKSA alkaa selittää paitsi tähän aikaan täällä  Grin
Allergiasairaalasta piti tulla soitto tiistaina mut eipä o kuulunu mitään. On täysin eri asia sairastaa sairautta jos sillä on nimi, diagnoosi. Silloin voi ottaa selvää tarkemmin mikä oma apu toimii
Mun oireet on niin kirjavat, muuttuvat, moninaiset että ainoastaan tämä www.homepakolaiset.fi selittää tän olotilan. Kotonani ei ole mutta...
Supernainen Paula Heinonen pitää luentojansa myös homeen vaikutuksista ja erityisesti ruokavaliosta silloin kun elimistöä tarvitsee vahvistaa eli nykyihmisellä koko ajan.

Mun rakkaisiin mummolamuistoihin kuuluu paras makuyhdistelmä josta olen ikinä nauttinut. Puhtaan pikkujärven juuri paistetut muikut, mummon tekemä ruisleipä ja voi. Hyvää!!  Marjat omista metsistä ja pensaista, kalat ja ravut läheisestä järvestä, juurekset maasta hieman huuhdeltuna suoraan suuhun. Näin silloin kun olin pieni. Puhdasta ilmaa  smitten Terveyttä. Immuniteetin kehitys alkaa heti syntymästä ja muokkautuu kasvuiässä

Mua oikeesti pelottaa miten nää nykyskidit tulee pärjäämään. Kai sit koko maapallon värähtelyä pitää nostella ja meitä tutkia tuolta kauempaa kun ihminen sotkee ensin itsensä ja ympäristönsä jatkaen lisääntymistään.
Kirjoitan nyt kuin olisin ite joku 60v mummo ja näin päästiin nilkan kautta avaruuskavereihin  Cheesy
Joo, päätin just etten lääkäriin mene. Otan paukun sisäisesti ja teen viinakaalikäärön jalkaan. Sänky pitää suojata jotenkin joten hommiin. Mukavaa perjantaita astroväki  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2271 : 26.04.2013 06:02:34 »

Tuolta homepakolaisten sivuilta löytyy tällainen tarina www.homepakolaiset.fi/hyva_laakari.html
Aika tutun kuullosta mutta ei yhtä pahana. Tällainen vasen ja oikea puoli kehosta erilainen on siis jollekin tuttua.
Mulla on aivan valtava halu auttaa näitä ihmisiä mutta millä ihmeen tavalla sen teen?
Vertaistuki netissä on varmaan ainoa jos en saa miljardin lottovoittoa
Vetää kyllä hiljaseksi jos Hengitysliitto tarjoaan ns puhdasta asuntolaa tällaisille ihmisille jotka sairastuvat siellä sit yksi toisensa jälkeen.
Jaa-a, mikäs paikka tää olikaan? Maailman epäkorruptoitunein maa.. Kiss my ass  tickedoff
Olen eri tilanteessa näihin ihmisiin verrattuna koska on vaihtoehtoja mutta mikä tästä maasta tulee kun jo nuoret oireilee kouluissaan, pikkuset päiväkodeissa ja joka saakelin paikassa virastoista sairaaloihin on sisäilmaongelma.
Pahinta on noilla sivuillakin monesti mainittu pään pyörittely, vähättely, hulluksi leimaaminen kun ei vaan tajuta/ei näy verikokeissa eikä kaikki oireile heti vaikka yhtä huonoa ilmaa hengittävät. Jopa Allergiasairaalassa joudut pyytämään ja tivaa tutkimuksia. Sen takia sieltä ei ole soitto kuulunut koska mesta täyttyy uusista lähetteistä, vakavasti sisäilmasairastuneista uusista potilaista. Mä en ole akuuttitapaus. On paljon, paljon pahempia ja tällanen lakaistaan vieläkin maton alle.
Eikö tällaisen megaongelman pitkäaikasvaikutuksia tajuta?

Häiritsee siksi että miksi täällä oireillaan niin paljon vaikka tän pitäis olla se valomesta.
Jankuttanut olen tätä täällä jo muutaman kerran ja haluan tietää miksi "VALO TULEE POHJOLASTA" vai onko Suomi poislaskettu siitä? Maailman korkeimpiin kuuluva itsaritilasto ja yhä enemmis määrin sairastuva väestö

Mulla on kolme tutkintoa kesken enkä pysty ikinä tässä maassa suorittaa niitä loppuun tän sisäilmapaskan takia
Katkera en ole vaan raivostunut niiden takia joita sorretaan eikä heillä ole vaihtoehtoja. Jos puhdas ilma ei ole itsestäänselvyys mikä on?HuhHuh??
Ei pitäis käydä koko sivustolla koska siitä tulee vaan surullinen kuva siitä mihin tää maa on menossa jos jotain ei tapahdu ja pian.
Tää ei ole negaa vaan realismia valitettavasti
Hyvinvointivaltio jossa piilotetaan pahoinvointi
Kuu+nilkka herätti saarnaajan. Kyllä, koska tunnen kirjaimelliseti nahoissani tämän. Ne jotka voi kaikista huonoimmin, ei edes pysy enää julistaa tai osaa vielä kirjoittaa.

« Viimeksi muokattu: 26.04.2013 06:10:32 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2272 : 26.04.2013 17:57:30 »

Grrrrr.. halvatun hiivasyndrooma  knuppel2
Viisi päivää häätöä takana, mutta ei mitään eroa oloissa, pahenee vaan..  Sad Hitto kun olis tajunnut joskus vuonna kivi ja kirves tällaisen olemassaolon, niin olis jäänyt monta oiretta oireilematta ja kipua kärsimättä. No, eipä sen puoleen, tässähän menee ainakin ensimmäiset kolme kuukautta ihan rattoisasti tän häädön kanssa, kesällä pitäis lapsetkin pistää hiivattomalle ruokavaliolle, oireet täsmää  Huh Ja mieluummin kokeilen tätä, kuin syötän jotain lääkkeitä/antibiootteja  idiot2 Olis niin ihanaa taas olla oma itsensä ja omalla esimerkillä antaa muillekkin toivoa, lähipiirissä on useita, joilla on todennäköisesti sama vaiva. No.. jäitä poltellessa  buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2273 : 26.04.2013 20:09:08 »

Toivottavasti puree sun kuuri.
Pesukone alkoi taas sekoilee päivällä. Koitin äsken ja se lähti käyntiin tosin kahden tunnin ohjelma kestääkin neljä tuntia näytön mukaan. Eli jyrää puoleen yöhön.
Naapurit kiittää. Mä laitan ilmoitustalulle pahoittelulapun

Kaunis ilta-aurinko ilmestyi  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2274 : 26.04.2013 20:19:54 »

Mullakin tossa eilen pesukone käyttäytyi hassusti, selviytyi pitkästä pesusta tunnissa. Kaks tuntia piti kestää. Ne kehittää selvästikin omaa tahtoa, nyt jo tällä lailla pesevät kuinka tykkäävät. Mitähän seuraavaksi?  uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 26.04.2013 20:22:25 kirjoittanut Indium » tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2275 : 28.04.2013 13:41:55 »

Kumppanin exät on helvetistä!!!!!!!  tickedoff
Miksei omatkin.... Osaan sentään pitää ne poissa elämästäni!!!!! knuppel2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2276 : 29.04.2013 21:40:09 »

Pesukoneen oma tahto  buck2 Joo niillä on näköjään oma ohjelma

Heräsin tänään käsien kutinaan ja puoliunessa raavin rystysiäni. Sit kunnon herääminen oli kun avasin silmät ja näin että koko alue rystysistä ranteeseen asti täynnä rakkuloita jotka poltteli, kutisi ja oli kipeet
Suihkusta tullessa oikein levahti ihottuma miltei kyynärpäihin asti ja silloi aloin tsiigaa adrenaliinipiikkiä sekä puhelinta sillä silmällä et jos tästä vielä lisää leviää ja turpoilee, tapahtuu pikalähtö päivystykseen

Tyhmä olin kun menin vkl mestaan jossa olen saanut oireita aiemminkin. Home on tosi salakavala. Kipeeks ei tule välttämättä ihan heti - viivellä kylläkin. Eilen alkoi pikkuoireilu ja tänään tämä laajempi joka ei, luojan kiitos edennyt tän pahemmin mut ei myöskää aiemmin näin pahasti

Tänään mtv3:n sivuilla oli taas näitä homekoulu-uutisia. Jumalauta miltei puolet kouluista sisäilmahäiriöisiä!!!  tickedoff
Siihen päälle vielä kotien homeongelmat niin näistä nuorista kasvaa hyvin sairaita aikuisia.

Soitin Allergiasairaalaan kiukkuisen puhelun koska sieltä piti tulla soitto viime viikon tiistaina eikä mitään kuulunut koko viikkoon. Oho, onpas kummallista, oli ajanvaraajaihmisen vastaus.
Sanoin et haluun kaksi lähetettä ja puhua lääkärin kanssa. Tämä siis vaatien ja sit vasta meni perille. To menen prick-testiin ja ensi tiistaina lääkäri soittaa.
Tällasta on nykyisin julkisen puolen terveydenhuolto. Vaadi ja perustele, sit saat tarvittavat tutkimukset
Toki kyse on myöskin kiireestä, henkilöstöpulasta ja kasvavasta potilasmäärästä.
Ja ne määrät tulee kasvamaan vielä entisestään jos mitään ei tehdä niille rakennuksille.
Lääkärin vastaanottoajat menee loppukesään. Olen onnekas tod että mun kodissa ei ole enää mitään homepaskakasvustoja mutta kyllä pitää olla tarkka missä liikkuu.
Olen tehnyt ihmiskokeita ja siihen oireenaiheuttajamestaan en enää mene. Oinaan pitää hakata sarviaan seinään kunnen opetus menee nuppiin.

Mulla on tällä hetkellä yksi oireeton raaja, oikea jalka. Soitin just frendille ja se nauroi tälle koska muakin huvittaa miten voi mennä välillä niin oudoksi tämä elämä. Mulla on varaa hihitellä omille jutuilleni mutta niiden lasten ja nuorten kohdalla sekä tietenkin koulujen muiden työntekijöiden suhteen ei kyllä naurata yhtään
Tosin aikuiset voi itse päättää mutta ei kaikki vaan voi lopettaa yht´äkkiä duuniaan

Raha puhuu. Kiire + rakentaminen ei sovi samaan lauseeseen. Lopputulos on erittäin huono ennen pitkää

tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2277 : 30.04.2013 15:04:52 »

Tapoin vahingossa hämähäkin Cry Huono päivä.
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #2278 : 30.04.2013 18:54:32 »

VIHAAN VAPPUA.

On ikävää ja kylmää ja kaikki liian humalassa. Joka puolella haalarihemmoja ja joka paikassa tunku ja humala. Paine ja takaraivossa olettamus, että vappuna pitää pitää hauskaa. Mitä hauskaa on keväässä??!!!! On lunta ja märkää ja möskää ja köskää. Teeskennellään, ettei lunta ole, niin se lakkaa olemasta! Teeskennellään iloa niin se lakkaa olemasta!!!!! Rännit valuu tiristen tappavan kirkkaassa valossa. Hullu aurinko! Relaa vähän!!! Valo lisääntyy joka päivä, hullu, kirkas valo joka polttaa!! Ja sitä mukaa kun valo lisäntyy, lisääntyy ympärilläolevien ihmisten tarmo ja onnellisuus. Ja mitä minä teen? Odotan että lumet sulais, että valo vähenisi, että tulisi iltapäivän laskeva valo, yöt ilman pimeää, muttei sitä polttavan tappavaa kirkkautta mikä hajottaa pään!!! Vaihu kevät kesäksi!!! Kesäksi jonka jälkeen voin odottaa syksyä!!!

Vihaan vappua. Sillon pitäisi olla hauskaa. Minä yritän tänäkin vuonna: sosiaalinen paine. Kaverit järjestää juhlat ja jos en mene, leimaudun yhteisössä skippaajaksi ja sabotoijaksi. Ainakaan vappuna ei saa olla menemättä, jos muulloin saa. Kombo: menen törkeästi myöhässä. Poljen kaupungin läpi nopeasti: en halua nähdä juhlivaa kansaa, se tekee minut surulliseksi. Juon yhden, kaksi, herään omasta sängystäni ja huomenna on helpompaa. Puuh. Nyt voimaa ja tsemppiä tähän.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2279 : 30.04.2013 19:05:34 »

^En minäkään vietä vappua kun ei kiinnosta juuri mikään siinä Cool Munkit ja sima on jees, mutta ei ole viitsinyt tehdä/hankkia.. Munkkeja voi paistaa muulloinkin. Viinaakin voi juoda esim. maanantaisin (ja aiheuttaa paheksuntaa),joten ei tarvii harrastaa ns. pakkojuhlintaa.

Sen sijaan aion tehdä kohta ruotsin tehtäviä Afro
« Viimeksi muokattu: 30.04.2013 19:07:15 kirjoittanut Elwyn » tallennettu
Sivuja: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: