Sivuja: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3184702 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2235 : 19.04.2013 14:42:27 »

Jumalauta että ärsyttää!!!! Pesukoneen korjaaja tuli puoli kymmenen aikoihin aamulla. Haisi niin vahvasti homeelle et mä sain oireet ja oireilen edelleen vaikka olen tuulettanut koko päivän.
Mä en käsitä miten voi olla haistamatta?HuhHuh!!!!!!!!!
Rappukäytävässä en huomannut vaan vasta sit kun hän oli sisällä ja pakko toi kone oli saada kuntoon.
Silmät vuotaa, nenää kirvelee ja ihoa pistelee. Olen tullut ihan älyttömän herkäksi ja Allergiasairaalan lääkäreiden mukaan mulla ei ole homeallergiaa. Mitä tää sit on ? Ainakin mun hajuaisti on muuttunu eläimellisen tarkaksi

Faijalle kerroin päivällä tästä aamusta ja hänen sanansa oli " Sun olis kyllä parempi kuolla pois"
Sanoin että samaa mieltä olen kun ei tästä elämästä näin jumalattoman herkkänä tule yhtään mitään.
Nyt illalla perui sanojaan mutta kyllä tää ärsyttää! Niin henkimaailman ilmiöt kuin nää allergiaoireet iskee niin yllättäen ettei mihinkään voi varautua tai sopia tapaamisesta ym kun yht`äkkiä olet kipeenä tai muuten oudossa olossa. Fuck!!!!!
« Viimeksi muokattu: 19.04.2013 19:39:25 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2236 : 21.04.2013 00:45:37 »

Olen aivan jumissa tän mun elämäni kanssa!Kovasti koitan hakea muuta työtä,mutta itsetuntoni on aivan pohjalla.Koko ajan kauhea huoli raha-asioista ja työkuvioista.Ei vaan jaksa!Ahdistaa,ahdistaaaaaaa...... Undecided Cry

Ainoa järkevä asia mihin pystyn energiaani kohdistamaan on käsityöt.Tuntuu,että en mitään muuta vapaa-ajalla teekkään,kun neulo!Ehkä tämä on sitten minun tapani purkaa stressiä ja ahdistusta tai osoittaa,että osaan tehdä edes jotain.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2013 00:52:20 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Indium
Vieras
« Vastaus #2237 : 21.04.2013 12:07:42 »

Miksi se on niin, että viikon nauraa ja toisen itkee? Ja kummankin kohdalla luulee että no nyt tää olo jää?

Ei pää kestä tälläst....
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2238 : 21.04.2013 12:15:00 »

Emmä tiä muru, kaippa se siitä tasaantuu ku kesään päästään <3
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2239 : 21.04.2013 12:23:48 »

Tsemppiä kaikille! Nyt on sellaiset energiat liikenteessä että pitää vain oppia ottamaan sopivan annoksen, välillä levähtää ja sitten uuteen nousuun  Tongue smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2240 : 21.04.2013 12:27:16 »

Mulle tuppaa tähän elämään semmonen pakkorako, et paska, joka on vaivannut pitkään, täytyy nyt väkisin ottaa pöydälle ja selvitykseen...mikä on erinmoaisen hyvä ja positiivinen asia, mutta toooosi rankkaa, joten siitä mulla ainakin varmaan nää ylös-alas hommat johtuu. Hyvä tilanne, asiat lähtee ettenpäin, mutta se vaatii samalla todella paljon.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2241 : 21.04.2013 12:29:08 »

I know. Mulla taas sydänsuruja, oh dear..  Tongue
tallennettu

Indium
Vieras
« Vastaus #2242 : 21.04.2013 12:36:24 »

Nii... Mulla samansuuntaista ku Hildalla, vanhat toimimattomat jutut yms kököt on vaan kohdattava, ja on se tarpeellista mutta kamalaa. Sitäkin kyllä ihmettelee että mistä se ilo ja elämä välillä niin kuplii, liekö tuo merkkinä siitä että nyt naksahti jotain oikein? Viimeksi ainakin tais olla, sopis hyvin.
Mutta sitten kun on näitä hälläväliä-josvaanluovuttais-plääh-oloja joista ei oo inspiraatiota tulla pois  buck2 Mitä hittoo näille tekis.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2243 : 21.04.2013 12:44:48 »

Antaa olla, senkun olet siinä olossa, kyllä se elämä kopauttaa sillä energialla ja hyvällä ololla päähän...minä ainakin oikein ryven niin pahasti, että alkaa jo itseä kyllästyttää, ja siitä sitten vaan taas tie on pelkästään ylöspäin Cheesy

Sulla PITÄÄKIN olla semmonen olo, se on osa prosessia ja ihan tervettä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2244 : 21.04.2013 12:50:35 »

Ja voi sydänsurut Avicii  Cry Cry Kamala vaiva Sad Mutta eiks ole hieno, että sulla kuitenkin vieläkin on sellasia? Wink

Meillä menee kriisin potkasemana vihdoinkin pojan AD/HD tutkittavaksi, ja äidin myös nyt sitten. Tai ei mene mitenkään helposti, mutta on pistettävä meneMÄÄN.

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2245 : 21.04.2013 13:04:36 »

Pistänpä tähän väliin lukukuittauksen.... Hmm kirjotin kännykällä ensin että lukuluitrauksen.  crazy2

Mutta vakavasti puhuen, tossa lienee jotain oleellista, ettei yrittäis ees tätä tällästä oloa pakottaa pois, vaan antais ittensä ja olon olla. Hmm.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2246 : 21.04.2013 13:36:09 »

Antaa olla, senkun olet siinä olossa, kyllä se elämä kopauttaa sillä energialla ja hyvällä ololla päähän...minä ainakin oikein ryven niin pahasti, että alkaa jo itseä kyllästyttää, ja siitä sitten vaan taas tie on pelkästään ylöspäin Cheesy

Sulla PITÄÄKIN olla semmonen olo, se on osa prosessia ja ihan tervettä.

Samoilla linjoilla, omien kokemusten mukaan turha yrittäminen silloin, kun ei vain pysty, hidastaa sen olon häipymistä. Ja juuri se, että hyväksyy itselleen, että tää aiheutti mulle pahaa oloa, vaikka kuinka se olisi jotakin mistä ei olisi pitänyt aiheutua koska sitä ja tätä yms. Ja sitten rypee, käyttää vaikka yhen vapaa päivän niin, että vaan rypee. Sitten kun kyllästyy omaan rypemiseensä, on aika tehokkaasti menossa eteenpäin taas. Wink Afro
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2247 : 21.04.2013 17:36:05 »

Nii... tottavie, ku on niin tottunut kaikenlaiseen  "älä nyt tollasta itke kun sulla on sitä ja tota ja ah, aattele ny ku afrikassa lapset kuolee nälkään ja kaiken lisäks mä tiiän sun sukulaises kumminkaiman x jolla ei oo mitään ja se on KIITOLLINEN kun saa leipää ja jouluna voita leivän päälle" toisten puolelta, ja lopulta se kaikuu omassa päässäkin eri variaatioina. Niinku se ois kiittämättömyyttä ja snobeilua ja nirppanokkailua kun yksinkertasesti on vaan paha olo ja ei voi hyvin. Ja jossain kohtaa ei oo enää itekään aivan varma että jos onkin vain nirppa, kun ei masennus lähde vaikka ohjeen mukaan ajattelee kaikkia kivoja tavaroita mitä on ja afrikan nälkäsiä lapsia ja pummia kumminkaimaa.

Tai sit semmonen "Pitäis tehä jotain että tulis parempi olo. Ei jaksa. Pitäis. Ei jaksa. Oisin parempaa seuraa jos mulla ois parempi olo ja se ois jos tekisin jotain. Ei jaksaaaaaäääähhh. Hommat on rästis ja siksikin pitäis ku muutki tykkäis ku tekisin ne. Emmäsiltijaksa" kierre josta ei oo ihan varma että pitäiskö vaan pyytää saada olla yksin, vai kehtaako olettaa että mulla on nyt oikeus viettää oikein röllipeikkojen räytymispäivää ja piste ja muut paikallaolijat ihan ite päättää miten suhtautuu siihen...ja heidän ongelmansa jos ottavat siitä ongelman uglystupid2 uglystupid2

Jooh, selvästikkin yks käsiteltävä asia on oman pahan olon kohtaaminen. Yksinkertasesti niin. Ja siihen suhtautuminen jotenki muuten kuin niin, että ite teen siitä ittelleni vielä vaikeamman asian kuin se oliskaan.

Noh. Kais sitä sitte tämäkin menee näin,  skorpioni tyylillä nyt perhana ahistutaan sitte kunnolla ja oksat pois ja latva kans ja puoliks suoritettuja ja väisteltyjä ahdistumisia ei perhana lasketa nih! knuppel2

Okei, nyt alkaa jo vähän naurattaa tää koko röllipeikkojen räytymispäivä  :Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2248 : 21.04.2013 17:52:00 »

Joo, nää on näitä syyllistäviä peikkoja jotka kuvittelevat että kaikki parantuu kun miettii kuinka ahdingossa muut on. Minä en vittu pyydä anteeksi sitä että olen syntynyt tähän yhteiskuntaan ja kulttuuriin ja ns hyvinvointi valtioon. Mulla on hemmetin oikeus olla sellainen kun olen ja samalla tavalla mekin teemme kaikkeemme että sopeudutaan tähän maahan ja tähän systeemiin. Sellaisia ihmisiä ei ole jotka on naama hymyssä 365 pv vuodessa. Jumankauta, saa sitä ryvetä ihan rauhassa ilman että muut tarvii siitä ottaa paineita. Minä ainakin vetäydyn yksinäisyyteen ja parantelen oloani. Tsemppiä!
tallennettu

Indium
Vieras
« Vastaus #2249 : 21.04.2013 18:48:09 »

Kiitos tosiaan Hilda, Ave^^, Avicii tsemppauksista, tulivat tarpeeseen ja olivat avuksi  smitten smitten
Voimia teillekin!!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: