Sivuja: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658041 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2130 : 12.02.2013 21:32:21 »

Noi kissat jotka annoin pois meni niin hyviin koteihin ettei parempaa katti voi toivoa.
Mun ex-mies valitsi jopa naisystävänsä sil perusteella tykkäskö kissa siitä ihmisestä. Kaamee diiva se kissa kyl oli
Samoin mun vanhemmat lelli sen mun norjalaisen metsiksen miltei pilalle. Lapsenlapsii kun ei ole niin katti sai kyllä huomioo.
Kumpikin nyt kuollut.  angel
Tää mun kummallinen nimimerkki on sen toisen katin nimi  Smiley
Mun suhtautuminen kuolemaan on muuttunut niin paljon eikä se edes ole mikään grrrrimskit-fiilis.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2131 : 13.02.2013 17:59:11 »

Voi apua! Faija haki mut kuuden jälkeen aamulla kun oireilin niin pahasti ja olin helvetin ahdistunut.
Nyt täällä vanhempienkaan luona ei ole hyvä olla koska sisäilma ei ole paras mahdollinen.
Kirvelevää ihottumaa sormien ja varpaiden välissä.
Hiukset niin kamalat ettei niitä voi pitää eikä auki vaan peittää kokonaan.
Mä kestäisin vaikka mitä vaivoja mutta en sitä ne näkyy näin selvästi ulospäin  Sad
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2132 : 13.02.2013 20:02:51 »

Miten mä oonkaan kestänyt nää hammassäryt 1½ viikkoa jo, huhhuh.
Voin kertoa että normi hammassärky ei ole mitään verrattuna siihen kun viisaudenhammas tulehtuu. Tänää sain onneksi antibioottikuurin ja nyt ei auta ko toivoa että se alkais vaikuttaan pian. pää räjähtää drjteiorjyt!  tickedoff
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2133 : 14.02.2013 16:30:05 »

Hui saatana!! Varmaan kamalaa. Mulla on ollut ongelmia hampaiden kanssa paljon mutta nykyään en tunne enää kipua lainkaan vaikka hammas halkeis. Outoa.
Tiedän kyl hammastulehduksen (hirvee) mut viisurin tulehdus... buck2
Kovasti jaksamista sulle  smitten
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2134 : 14.02.2013 18:02:20 »

Kiitos pikkari! (:
onneksi tuo vedetään tämän vuoden puolella kuitenkin irti, mielummin kestän sen kuin tämän jäätävän kivun, vaikka hammaslääkäripelkonen olenkin...
viime yönä sain nukuttua onneksi koko yön ilman että piti herätä ottaan särkylääkettä, mutta nyt tuo tuli taas kipeäksi....  Cry
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2135 : 15.02.2013 10:46:54 »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
ISESÄÄLIIIINNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Noin, kiitos.

Nyt jo naurattaa  Grin
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2136 : 15.02.2013 17:10:50 »

Eniten vituttaa - kaikki.  tickedoff
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2137 : 16.02.2013 09:30:33 »

kauan odotettu reissu kaverin mökille peruuntu ku iski yöllä ripuli!!!!!!!!!!!!!! tickedoff tickedoff
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2138 : 16.02.2013 22:28:53 »

höhhöh, sain taas aiheutettua pahaa mieltä liian suorilla sanoillani. miks mun pitää aina sanoa kaikki liian suoraan.  uglystupid2
ja muutenkin kyllä olen ollut pahalla päällä koko päivän, tiedä sitten mistä johtuu....
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2139 : 17.02.2013 03:16:29 »

Mikä ihme mun energioissa saa ihmiset saa käyttäytymään niin oudosti?
Kävin tänään kolmessa baarissa. Vedin yhden juoman niissä jokaisessa ja lähdin himaan. Eikös yks idiootti ala sit seuraa mua ja yrittää tunkee seuraan. Selittää miten just hänen on tultava mun luo
Sit tapahtuu RAIVARI!! Eli sain total pms-naisen raivokohtauksen niin että tyyppi säikähti ja kääntyi pois
Onneks mua on siunattu kovalla äänellä ja sellasella asenteella että noi perässäroikkujat säikähtää  tickedoff

Nyt onnellisena kotona ja kaikki hyvin. Mä en ole koskaan ihmistä pelännyt vaikka olis mikä pimeä kuja tai metsätie. Ärsyttää lähinnä ne jotka edes kehtaa tulla lähelle ilman lupaa

Mulle on tehty pahaa murrosikäisenä kuvottavan mustalaisen taholta. Enää yksikään ihminen ei koske mua ilman lupaa
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2140 : 17.02.2013 11:18:35 »

Ihme hiihtäjä pikkarin peräs!

Itellä jäi pyykit yöks koneeseen. Mnääääh...hölmöä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2141 : 17.02.2013 20:06:49 »

Yhden raflan poke jossa eilen pyörähdin varoitti mua siitä tyypistä ja just se sit lähti perään. Idiootti

Mulla on kyllä ollut vilkas viikonloppu ja sekava kans  crazy2
Olenpa ainakin nähny lähi-ihmisiä enemmän kuin viikkoihin.
Jostain kumman syystä mulla ei ole enää kuin kaksi naista ystäväpiirissä. Mieheni kuoleman jälkeen monet vaan jätti yhteydenpidon jota hieman ihmettelen.
No, mulla on mukavia miehiä kaverina  Smiley ja se taas ärsyttää tiettyjä naisia.
Tee niin tai näin, joku ärsyyntyy eli siks kannattaa toimia just niinkun itse haluu kunhan ei tahallaan loukkaa toista
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2142 : 17.02.2013 23:36:56 »

plaah, haluaisin vaan lakata ajattelemasta tuota eksää....
heti kun pysähtyy eikä ole mitään tekemistä niin ajatukset jostain kumman syystä lipuu taas siihen ihmiseen. äskettäin tein itselleni kaakaota ja teeleipiä, kaakaosta ajattelin että eksä ois osannut tehdä sen paremmin, ja teeleivistä ajattelin että eksä ois tykännyt niistä. huoh, mä tarviin uuden rakkauden... tai sitte se on just sitä mitä mä en tarvihe tällä hetkellä. : D
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #2143 : 19.02.2013 13:27:12 »

Tää nyt on tosi pieni juttu - mut mua on ihmetyttäny et mistä on tullu käyttöön sana "juurikin", joka on korvannu sanan "juuri".

Siis nykyään moni ei sano: "Se on juuri se !", vaan "Se on juurikin se !"

Mun mielestä se on vähän hoonoo suomea.

-kin loppupääte on synonyymi sanalle myös, joten tavallaan "se on juurikin se" tarkottaa se on juuri myös se.
Mutta "juuri myös se" ei ole niin ehdottomasti "juuri se"  wtf

"Hän siis saapui kännissä ?"
"Juurikin niin."  Mun mielestä vastaus viittaa vähän siihen että myös niinKIN, mutta että asiaan liitty jotain muutakin - juuri myös niin, mutta ei siinä kaikki.

Kuitenkin sanaa juuriKIN käytetään usein sillon kun pitäis nimenomaan korostaa jotain joka on yksinomaan ja vain ainoastaan juuRI niin, eikä juuriKIN niin - eli se on juuRI se shampoo jota tarkotin eikä että se on juuriKIN ( melkein, lähemmäs ) se shampoo jota tarkotin.

Tavallaan toi -kin pääte lisää sanaan "juuri" tietynlaista volyymia, sitä voi verrata puheen nousevaan loppuintonaatioon - mut loogisessa mielessä siinä ei oo järkeä.

Suomen kielessä harrastetaan näitä korostavia loppupäätteitä, esin näinhän, menepäs, kyllähän se siitä, onhan se niin, etc - ja idioomimainen, vaikeemmin purettava "arvatenkin" ja monet muut.
-hän, -päs ja -han ei kuitenkaan yksinään tarkota mitään, ne ei muuta sanan merkitystä siinä mielessä.

Harvoin on kuitenkaan nykypuheessa ja -kielessä tullu IMO vastaan mitään yhtä usein esiintyvää, epäloogista ja ärsyttävää sanaa kuin tämä "juurikin".    Tongue
tallennettu

.
Yep
Vieras
« Vastaus #2144 : 19.02.2013 14:05:03 »

Tää nyt on tosi pieni juttu - mut mua on ihmetyttäny et mistä on tullu käyttöön sana "juurikin", joka on korvannu sanan "juuri".

Siis nykyään moni ei sano: "Se on juuri se !", vaan "Se on juurikin se !"

Mun mielestä se on vähän hoonoo suomea.

-kin loppupääte on synonyymi sanalle myös, joten tavallaan "se on juurikin se" tarkottaa se on juuri myös se.
Mutta "juuri myös se" ei ole niin ehdottomasti "juuri se"  wtf

"Hän siis saapui kännissä ?"
"Juurikin niin."  Mun mielestä vastaus viittaa vähän siihen että myös niinKIN, mutta että asiaan liitty jotain muutakin - juuri myös niin, mutta ei siinä kaikki.

Kuitenkin sanaa juuriKIN käytetään usein sillon kun pitäis nimenomaan korostaa jotain joka on yksinomaan ja vain ainoastaan juuRI niin, eikä juuriKIN niin - eli se on juuRI se shampoo jota tarkotin eikä että se on juuriKIN ( melkein, lähemmäs ) se shampoo jota tarkotin.

Tavallaan toi -kin pääte lisää sanaan "juuri" tietynlaista volyymia, sitä voi verrata puheen nousevaan loppuintonaatioon - mut loogisessa mielessä siinä ei oo järkeä.

Suomen kielessä harrastetaan näitä korostavia loppupäätteitä, esin näinhän, menepäs, kyllähän se siitä, onhan se niin, etc - ja idioomimainen, vaikeemmin purettava "arvatenkin" ja monet muut.
-hän, -päs ja -han ei kuitenkaan yksinään tarkota mitään, ne ei muuta sanan merkitystä siinä mielessä.

Harvoin on kuitenkaan nykypuheessa ja -kielessä tullu IMO vastaan mitään yhtä usein esiintyvää, epäloogista ja ärsyttävää sanaa kuin tämä "juurikin".    Tongue

Juurikin näin!   buck2

Pistää korvaan joka kerta. Jotain uudenlaista hienostelua?
Toinen joka tökkää pahasti on parhautta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: