Sivuja: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3218010 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2280 : 02.05.2013 15:07:28 »

jälleeen kerran keleenvetintanan työpari!!!!!!!!!

miten joku täysin aloitekyvytön pystyy arvostelee muiden tekemisiä ja sanoa asioita vaa ihan päin naamaa!!!

itse ,tiedän olen liian kiltti etten sano takaisin,mutta eipä ole mukavaa sen jälkeen työskennellä jos antaisin tulla kaiken mitä hänestä ajattelen!!!! tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2281 : 03.05.2013 12:44:25 »

Voi halavattu  knuppel2

Tuli sitten se päivä, kun herra.. öö.. "melkein entinen ihastus" käveli vastaan. Eikä siinä mitään, moikkasin, hän hädin tuskin vastasi ja siinä se, matkat jatkui. Tosin mun jalat vapisi niin, että hyvä kun pääsin autoon, sydän on vedellyt enemmän sooloo kuin duuoo sen jälkeen. Eikä siis kyse nyt ollut siitä, että hän olisi ollut jotenkin erityisen ihastuttavan näköinen tai oloinen, vaan.. no mistä? En minä tiedä. Itkettää, kun tää ei näytä loppuvan koskaan. Jos on sitten ikinä alkanutkaan.. ainakaan kunnolla. Tuntuu edelleen siltä, että sisuskalut on tulossa ulos jotain kautta, myllertää ihan hemmetisti. Toivottavasti on edes molemminpuolista  uglystupid2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2282 : 03.05.2013 16:48:30 »

Ahdistaaaaaa  Sad Ihan kuin home seurais mua kuin kirous. Tänään lähti pesukone huoltoon ja tilalle tuotiin väliainen masina - ihan homeen hajuinen. Oli pakko alkaa kuitenkin pyykkää heti vaikka järkevintä olis ollut laittaa kone tyhjänä 90 asteessa pyörii eka. Jos noihin vaatteisiin tarttuu se haju, lentää koneellinen kledjuja roskiin saman tien.
Aamulla oli niin mustat ajatukset etten muista milloin olisin viimeks kelaillu niin synkkiä asioita.
Jatkuva stressaaminen terveydestä ei todellakaan tee hyvää - päinvastoin mutta minkäs teet kun toi homepaska tuntuu vaanivan mua  uglystupid2 tickedoff
Ärsyttää kun joutuu varomaan yksinkertaisiakin asioita. Nyt pitäis lähtee apteekkiin ja luontaistuotekauppaan taxilla. Ikinä ei voi tietää kuka siinä on autossa on aiemmin istunut ja tuleeko oireita.
Näinkin on nimittäin käynyt. Mulle on tullut trauma homeesta koska olen oireillut sen takia niin kauan.
Viikko yksin kotona saa ajatukset (varsinkin ne negat) PAISUMAAN aivan valtavan kokoisiksi, sen huomaan kyllä
Tosin ei mulla ole aikaisemmin ollutkaan tällasta elämäntilannetta jossa on näin monta asiaa vinossa ja vielä sellasia mihin ei voi itse vaikuttaa. Perusturvallisuus järkkyy. Se ei ole kiva tunne

tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2283 : 03.05.2013 19:48:30 »

Joku pälli oli yrittänyt pölliä mun pyörästä satulan idiot2 Onneks ei ollu saanu irti.. Kummaa sakkia.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2284 : 03.05.2013 20:00:19 »

Cheesy Cheesy
Voiko tuosta syyttä kevättä?
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2285 : 03.05.2013 20:32:53 »

^Maybe Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2286 : 04.05.2013 15:53:48 »

Mua ärsyttää henkilökohtaisesti tällähetkellä kaikki ihmiset mun elämässä jotka ei oikeesti välitä!!!!!!!!!! Ollaan muka niin  smitten smitten smitten smitten Mutta kukaan ei kuitenkaan välitä  Angry Angry Angry
Vai eikö ne vaan ymmärrä tai osaa?!
tallennettu
farfallan
Vieras
« Vastaus #2287 : 04.05.2013 16:48:01 »

Hmph. Ikävä päällimäinen sana, turhautuneisuus toinen, kärsimättömyys kolmas, joilla kuvata tätä päivää.  buck2  buck2
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2288 : 05.05.2013 17:54:15 »

neljältä yöllä alkanut ripuli!!!!!!!! buck2 nyt kohta kaksi tuntia pysynyt vesi sisällä
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2289 : 07.05.2013 01:21:11 »

A-studiossa oli järkyttävät tiedot koulujen hometilanteesta. Opettaja-lehden mukaan 2/3 koulusta sisäilmaongelmaisia mestoja. Rakennuspäällikkö vai mikä lie vaan naureskelee tyhmänä hymyillen. Saatana tolle asialle ei ole nauramista kun skidit kärsii!!!!!!!!!!  tickedoff
Mun kämpästä löytyi mustaa hometta silloin aikoinaan. Se ei haise millekään mutta on vaarallisin kaikista. Kukaan ei tajunnut silloin, ei kukaan. Nyt kun alan olee itse pikkuhiljaa kunnossa en haluis että kukaan joutuu samaan jamaan hengitysilman takia. Parakkikouluja... just joo
Allergiasairaalassa ei osata edes testaa sisäilmahomeita vaan  luonnossa esiintyviä. Niille en ole testien mukaan allerginen mutta kyllä ihmetyttää sisäilman taso sairaalassa jossa tutkitaan yliherkkyyksiä.
Sairaanhoitaja ilmoittaa ettei heillä ole talossa ongelmaa. Eipä!
Hurautin hissillä vahingossa alimpaan kerrokseen jossa on varasto ja ihanan raikas sisäilma. Kakkoskerroksessa ollaan tod eri levelillä. Kirjoitan kauheen paljon tästä mutta järkyttää joka kerta kun törmää oven avattuaan sisäilmaan jota ei halua hengittää
Siinä ilmassa lapset opiskelee ja pikkuiset on päiväkodissa. Apua oikeesti!
tallennettu
farfallan
Vieras
« Vastaus #2290 : 07.05.2013 17:05:26 »

Hajoon kohta, kun en tiedä mitä tehdä, voinko tehdä mitään, kannattaako, menetänkö tekemällä kaiken, pitääkö vain odottaa, olla vastaanottavainen vai tekevä vai. Apua.   crazy2

Edittinä, että hajoon ihan oikeesti kohta...tiedän mitä haluan mutten tiedä haluaako toinen samaa. nyt tai myöhemmin tai ei koskaan?
« Viimeksi muokattu: 07.05.2013 17:18:55 kirjoittanut farfallan » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2291 : 07.05.2013 17:44:47 »

Kauheen hermostunut olo ollut koko päivän  Angry
Lääkäri soitti iltapäivällä. Uusia lääkkeitä, lisää tutkimuksia. Lähete neurologille. Huoh!
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2292 : 07.05.2013 18:53:19 »

Tekopyhät ihmiset. Viherpestyt ihmiset, kaikki luonnonroskaajat ja yksityisautoilu ;(
tallennettu

Kuuntele tuulta.
ghede
Vieras
« Vastaus #2293 : 07.05.2013 20:17:29 »

Vituttaa kaikki perkele!  knuppel2

angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2294 : 08.05.2013 20:01:10 »

Samoin täällä  Angry Tosin sain purettua energiaa kun kävelin pikakävelyä pesutupaan ja takasin kolme kertaa. Matkaa eestaas n kilometri ja juoksin kolmoskerroksesta raput ylösalas joka kerta. Kuuma!!
Piti toimia nopeesti koska sillä pesutuvassakin on TADAA huono sisäilma  knuppel2 knuppel2
Pyykit on kuitenkin raikkaampia kuin tossa paskakoneessa pestynä jonka sain väliaikaisesti tilalle.

Neurologian poli on kiinni maanantaihin asti joten taas vaihteeks tökkii. Sairaalasta piti tulla tärkeä kirje tällä viikolla mutta Itella  tickedoff tickedoff samoin mun oman pesukoneen korjaus pykii pahasti
Kyllä nyt jumalauta vaaditaan kärsivällisyyttä. Rauhottavat loppui joka on toisaalta hyvä juttu mutta on mulla vielä respalla 200 lisää.
Siitä olen tosi tyyväinen etten ole luonnon homeille allerginen  Smiley Ihoa kyllä pistelee ympäri kehoa ton pesulakäynnin jälkeen
Tod toivon ettei tulis nyt jotain kauheeta viivästynyttä reaktiota koska tän aamun hermostohäiriöt oli taas jotain niin järkyttävää etten ihan heti haluis samaa kokea.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: