Sivuja: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658167 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2250 : 21.04.2013 13:36:24 »

Nii... Mulla samansuuntaista ku Hildalla, vanhat toimimattomat jutut yms kököt on vaan kohdattava, ja on se tarpeellista mutta kamalaa. Sitäkin kyllä ihmettelee että mistä se ilo ja elämä välillä niin kuplii, liekö tuo merkkinä siitä että nyt naksahti jotain oikein? Viimeksi ainakin tais olla, sopis hyvin.
Mutta sitten kun on näitä hälläväliä-josvaanluovuttais-plääh-oloja joista ei oo inspiraatiota tulla pois  buck2 Mitä hittoo näille tekis.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2251 : 21.04.2013 13:44:48 »

Antaa olla, senkun olet siinä olossa, kyllä se elämä kopauttaa sillä energialla ja hyvällä ololla päähän...minä ainakin oikein ryven niin pahasti, että alkaa jo itseä kyllästyttää, ja siitä sitten vaan taas tie on pelkästään ylöspäin Cheesy

Sulla PITÄÄKIN olla semmonen olo, se on osa prosessia ja ihan tervettä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2252 : 21.04.2013 13:50:35 »

Ja voi sydänsurut Avicii  Cry Cry Kamala vaiva Sad Mutta eiks ole hieno, että sulla kuitenkin vieläkin on sellasia? Wink

Meillä menee kriisin potkasemana vihdoinkin pojan AD/HD tutkittavaksi, ja äidin myös nyt sitten. Tai ei mene mitenkään helposti, mutta on pistettävä meneMÄÄN.

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2253 : 21.04.2013 14:04:36 »

Pistänpä tähän väliin lukukuittauksen.... Hmm kirjotin kännykällä ensin että lukuluitrauksen.  crazy2

Mutta vakavasti puhuen, tossa lienee jotain oleellista, ettei yrittäis ees tätä tällästä oloa pakottaa pois, vaan antais ittensä ja olon olla. Hmm.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2254 : 21.04.2013 14:36:09 »

Antaa olla, senkun olet siinä olossa, kyllä se elämä kopauttaa sillä energialla ja hyvällä ololla päähän...minä ainakin oikein ryven niin pahasti, että alkaa jo itseä kyllästyttää, ja siitä sitten vaan taas tie on pelkästään ylöspäin Cheesy

Sulla PITÄÄKIN olla semmonen olo, se on osa prosessia ja ihan tervettä.

Samoilla linjoilla, omien kokemusten mukaan turha yrittäminen silloin, kun ei vain pysty, hidastaa sen olon häipymistä. Ja juuri se, että hyväksyy itselleen, että tää aiheutti mulle pahaa oloa, vaikka kuinka se olisi jotakin mistä ei olisi pitänyt aiheutua koska sitä ja tätä yms. Ja sitten rypee, käyttää vaikka yhen vapaa päivän niin, että vaan rypee. Sitten kun kyllästyy omaan rypemiseensä, on aika tehokkaasti menossa eteenpäin taas. Wink Afro
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2255 : 21.04.2013 18:36:05 »

Nii... tottavie, ku on niin tottunut kaikenlaiseen  "älä nyt tollasta itke kun sulla on sitä ja tota ja ah, aattele ny ku afrikassa lapset kuolee nälkään ja kaiken lisäks mä tiiän sun sukulaises kumminkaiman x jolla ei oo mitään ja se on KIITOLLINEN kun saa leipää ja jouluna voita leivän päälle" toisten puolelta, ja lopulta se kaikuu omassa päässäkin eri variaatioina. Niinku se ois kiittämättömyyttä ja snobeilua ja nirppanokkailua kun yksinkertasesti on vaan paha olo ja ei voi hyvin. Ja jossain kohtaa ei oo enää itekään aivan varma että jos onkin vain nirppa, kun ei masennus lähde vaikka ohjeen mukaan ajattelee kaikkia kivoja tavaroita mitä on ja afrikan nälkäsiä lapsia ja pummia kumminkaimaa.

Tai sit semmonen "Pitäis tehä jotain että tulis parempi olo. Ei jaksa. Pitäis. Ei jaksa. Oisin parempaa seuraa jos mulla ois parempi olo ja se ois jos tekisin jotain. Ei jaksaaaaaäääähhh. Hommat on rästis ja siksikin pitäis ku muutki tykkäis ku tekisin ne. Emmäsiltijaksa" kierre josta ei oo ihan varma että pitäiskö vaan pyytää saada olla yksin, vai kehtaako olettaa että mulla on nyt oikeus viettää oikein röllipeikkojen räytymispäivää ja piste ja muut paikallaolijat ihan ite päättää miten suhtautuu siihen...ja heidän ongelmansa jos ottavat siitä ongelman uglystupid2 uglystupid2


Jooh, selvästikkin yks käsiteltävä asia on oman pahan olon kohtaaminen. Yksinkertasesti niin. Ja siihen suhtautuminen jotenki muuten kuin niin, että ite teen siitä ittelleni vielä vaikeamman asian kuin se oliskaan.

Noh. Kais sitä sitte tämäkin menee näin,  skorpioni tyylillä nyt perhana ahistutaan sitte kunnolla ja oksat pois ja latva kans ja puoliks suoritettuja ja väisteltyjä ahdistumisia ei perhana lasketa nih! knuppel2


Okei, nyt alkaa jo vähän naurattaa tää koko röllipeikkojen räytymispäivä  :Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2256 : 21.04.2013 18:52:00 »

Joo, nää on näitä syyllistäviä peikkoja jotka kuvittelevat että kaikki parantuu kun miettii kuinka ahdingossa muut on. Minä en vittu pyydä anteeksi sitä että olen syntynyt tähän yhteiskuntaan ja kulttuuriin ja ns hyvinvointi valtioon. Mulla on hemmetin oikeus olla sellainen kun olen ja samalla tavalla mekin teemme kaikkeemme että sopeudutaan tähän maahan ja tähän systeemiin. Sellaisia ihmisiä ei ole jotka on naama hymyssä 365 pv vuodessa. Jumankauta, saa sitä ryvetä ihan rauhassa ilman että muut tarvii siitä ottaa paineita. Minä ainakin vetäydyn yksinäisyyteen ja parantelen oloani. Tsemppiä!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Indium
Vieras
« Vastaus #2257 : 21.04.2013 19:48:09 »

Kiitos tosiaan Hilda, Ave^^, Avicii tsemppauksista, tulivat tarpeeseen ja olivat avuksi  smitten smitten
Voimia teillekin!!
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2258 : 21.04.2013 21:19:07 »

mä oon ainakin hyvä tuossa rypemisessä.. siinä ei kyllä afrikan lapset kiinnosta pätkän vertaa jos itsellä on syystä tai toisesta paha olla.. sitä olis voinut valita sen afrikan elämänkin ja saattaisi olla jopa onnellisempi elämä mitä tämä.. ne ihmiset kun tuntuvat olevan onnellisempia kuin me.. me eletään muka hyvinvointivaltiossa, mutta tuntuu välillä, että tämä on kaukana siitä.. mulla ainakin on tapana tehdä olemattomistakin asioista ondgelmia ja mitä sitten.. jos nyt vaan on sellanen.. oon onnellinen siitä mitä mulla on, mutta ei se silti oo hääviä jos ei oo yhtään rahaa ja kokoajan mennään senttejä laskien.. tuntuu, että pulsuillakin menee paremmin..niillä kun on jokapäivä rahaa käydä kaljalla.. ei mulla oo..!! jossain mättää ja pahasti.. öö.. ehkä sit omassa päässä, mutta se on vaikeeta ottaa ittees niskasta kiinni jos ei ees kiinnosta..
olikohan tässäkään tekstissä mitään järkeä.. no ei varmaan pitäny ollakkaan..  idiot2 idiot2
tallennettu

..just go with the flow..
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2259 : 22.04.2013 04:46:51 »

Kuullostaa aika tutulta. Milloin tää vaativa aika loppuu? Kun itsellä on yksi hyvä päivä ja saa hieman voimia kerättyä, on jo joku tarvitsemassa apua.
En osaa kieltäytyä vaikka olisi kuinka kamala olo. Toisaalta jos ei pidä itsestään huolta, ei mitään jaksakaan. En ole syönyt vuorokauteen miltei mitään.
Ystävä antoi ison pussin suklaata että lihoisin pari kiloa. Kiltti
Mun faija on just sellanen joka vertaa siihen että ethän sä ole neliraajavammautunut eikä täällä ole sotaakaan joten olepa hiljaa.
No olen oppinut siihen et kun ahdistaa ihan sairaasti, ajattelen etten ole Kongon vankilassa ahtaassa kopissa kymmenen muun tyypin kanssa helvetillisessä kuumuudessa sairaana ilman lääkäriä.
Kiitollisuuden oppiminen on joskus hankalaa, silti se kannattaa  angel
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2260 : 23.04.2013 13:04:49 »

Vatun unihäiriöt ja katujen pesijät angel Se tunne kun on nukkunut katkonaista unta pari tuntia ja herää siihen kun korvatulppien läpi kuuluu koneiden äänet.

On tuossakin toisaalta hyvät puolensa; jos toi katupöly osoittaisi häviämisen merkkejä katujen pesemisen jälkeen.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2261 : 23.04.2013 13:14:23 »

Vatun unihäiriöt ja katujen pesijät angel Se tunne kun on nukkunut katkonaista unta pari tuntia ja herää siihen kun korvatulppien läpi kuuluu koneiden äänet.

On tuossakin toisaalta hyvät puolensa; jos toi katupöly osoittaisi häviämisen merkkejä katujen pesemisen jälkeen.

Nyt en pysty estämään hirtehinsä osaa minästäni toimimasta.
Eihän sinne jää kuin kaikein ohuin pöly liihottelemaan keuhkoihimme. Kovaäänisillä koneilla saavat kaupungin yöläiset ihmiset uskomaan, etttä juuri Teidän kotinne lähellä töitä tehdään.

Aivan. Olen samaa mieltä. GGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHH!
Mutta onneksi heillekin on suojatyöpaikkoja.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2262 : 24.04.2013 06:24:08 »

Tää täysikuuaika on ärsyttävä  tickedoff
Ajatus kulkee tökkien kun unta ei saa ja päivisin ahdistaa just unenpuutteen takia. Mikä auttaa? Melatoniini?
Pystyn kyllä pakottaa itseni nukahtamaan mutta sit herään muutaman tunnin kuluttua.
Ikinä aikaisemmin ei ole ollut sit minkäänlaista ongelmaa unen suhteen mut nyt on ja täydenkuun lähestyessä alkaa jo kukkuminen.
Unen merkitys on tosi iso ihmiselle. Samoin seksuuaalisuuden. Ihminen jolla on häiriöitä jommassa kummassa tai pahimmillaan molemmissa loistaa kauas
Murina jatkuu. Joku sytyttelee valoja täällä kodissani nykyisin. grrrrrrrr!! Sähkölasku on muutenkin iso ja tällanen häiris lisää sitä. Tai sit mä teen itse tällä frustis olollani näitä ilmiöitä.
On muuten todennäköistä  tickedoff mut seksuaalisuutta ei voi kieltää tai poisoppia ja sillä osa-alueella on häiriö ISO kun kuolema korjas rakastajani
Mä en vaan osaa edes kuvitella muita. Eilen tapaamani mies on kuin malli mutta ei kiinnosta kuin halata.
Tähän ei varmaan auta kuin aika ja sit maksaa ne hiton laskut tupla grrrrrrrr
Valitan taas niin paljon et alkaa hymyilyttää. Eli grrrrimssskit ja korrrrrsakovsskit auttoi taas. Kiitos  Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.04.2013 06:56:42 kirjoittanut pikkari » tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2263 : 24.04.2013 17:24:59 »

aloitekyvytön työkaveri!!! tickedoff
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2264 : 25.04.2013 11:26:47 »

Ihme, ku joutuu sikäli itsestäänselviä käytöstapoja opettamaa yhdelle sun toiselleki jäpikälle.  knuppel2
Ei oo yhtää mun juttu, että ihmisten kasvattaminen tickedoff
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: