Kello on taas sata enkä mä saa unta.
Mikä pohjois-Koreaa riivaa että niiden täytyy provota niin voimakkaasti ja kohta tapahtuu kauheuksia joka toivon mukaan saa myös avaruuskaverit aktivoitumaan
Olen ODOTTANUT jo monta vuotta milloin tulisi tyhmälle ihmiskunnalle viesti mutta näköjään tarvitaan vahva tilanne päälle että niin tapahtuu
Hymyilen jo pelkästä ajatuksesta että täällä olis pieni paskat housussa paniikki kun tulee "ulkoinen uhka" eikä mikään vinosilmien vitutusohjelma jota ne urpot nyt toteuttaa. Anteeksi kamala kieli mutta se mitä ne suunnittelee on jotain paljon kauheempaa.
Vuosi 2012 vaati paljon voimia. Mikä aika nyt on? Sieltä viime vuodesta kumpuaa vielä jotain...mut kuinka kauan?
En nyt ajattele omia juttuja mutta ihmeissäni olen ollut taas kun tuntuu että niin moni on oudossa vaiheessa
Olen koittanut taas auttaa parhaani mukaan ja rukoillut mutta tuntuu kummalta muiden puolesta

Vahva on energia.
Mun korvat soi koko ajan
Se 4-vuotias pikkutyttö joka kuoli katolta pudonneeseen lumeen jäi mieleeni. Mesta on ihan lähellä mun vanhempien taloa. Tulee vaikuttamaan koko "kylään"
Mä koitan mennä nyt nukkumaan vaikka aivot ylikäy ja täällä naksahtelee koko ajan ääniä sekä seinissä on vilkahduksia.
Oman enkelini tunnen/näen voimakkaana väreilynä ympärilläni.
Annoin ison voimahalin tänään ihanalle nuorelle naiselle ja hän takertui minuun. No problem, mutta tosiaan kertoo tän ajan laadusta. Me tarvitsemme toisiamme ja nähdään uusia puolia niissä lähi-ihmisissäkin
Silmät auki!