Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657894 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2085 : 22.01.2013 12:35:42 »

tääl kans TAAS kipeenä.. Sad ei ollenkaan kivaa..

liveforever.. rauhotu, keskity ja pyydä apua lomakkeen löytymiseen.. löytyy varmasti..  angel
tallennettu

..just go with the flow..
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2086 : 22.01.2013 17:23:38 »

Ambrel, mitä pikku rakkuloita? Mulle tulee homeesta aina samaan kohtaan vasemman käden keskarin ja nimettömän väliin aivan jumalattoman kutiseva rakkulamuodostelma. Toiv sulla ei ole samasta syystä. En haluis kenellekään näitä kakkaoireita
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2087 : 22.01.2013 17:36:19 »

pikkari; ne on sellasia niinku pikkusia rykelmiä, ja joskus nousee sellasia isompiaki yksittäisiä, ja ne kyllä tulee aina samoihin kohtiin. puhjetessaan niistä isoista tulee sellasta kivaa vetistä jotain(?). että mukavia ovat joo.  Smiley
ikinä en ole kenelläkään muulla nähnyt tuollaisia.
mutta mulla on kyllä ollut noita ihan pienestä pitäen, ja monessa eri kämpässä olen elämäni aikana asunut, niin en usko että ainakaan mistään homeesta vois olla kyse. Shocked
ja yleensä tosiaan talvisin tulee noita, että oliskohan sitten jotain atooppista ihottumaa, tai mun kädet ei kestä kylmää.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2088 : 22.01.2013 20:44:26 »

Aha, no hyvä ettei sen vakavampaa vaikka v-mäistä tosin. Mulla on myös atopiataipumus vai miten se tohtori sen nyt määrittelikään. Mulla on huomenna psykiatriaika ja odotan sitä hieman kieli poskella fiiliksis  coolsmiley
Toivottavasti siitä ei tule mikään griimsskit-olo koska maksaakin niin hitosti. 60min ja 170 egee toim.kulujen kera
Törkee hinta.
Pitäiskö laukasta muutama henkimaailmaa koskeva juttu ? No ei todellakaan. Haluun vaan sen b-lausunnon.
Lyhytterapia tai joku ratkaisukeskeinen tsydeemi. Turha sinne on jäädä vuosiks jaarittelemaan koska pointti on tämä päivä ja tästä eteenpäin.

tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2089 : 23.01.2013 19:33:37 »

Hyvä fiilis kesti vloppureissun jälkeen noin päivän ja sen jälkeen alkoi taas vatuttamaan tämä mesta. Joko saa sanoa, että se tulee olemaan todella hieno päivä kun on muuttopäivä ja saa sanoa sayonara näille hoodeille loppuiäkseen?

Jos en olisi näinkin kärsivällinen ja kekseliäs luonteeltani, niin olisin varmaan lähtenyt jo vuonna 2005, mutta venähti vähän.. Voi ainakin sanoa, että on nähnyt kaiken mitä tämä paikkakunta tarjoaa.

Ja päätäkin särkee ihan helevetisti. Onneksi on reseptikipulääkkeitä jemmassa Afro
« Viimeksi muokattu: 23.01.2013 19:35:14 kirjoittanut Elwyn » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2090 : 23.01.2013 23:05:27 »

Ei ole koskaan tavannut noin typerää lääkäriä (psykiatri) kuin tänään  idiot2 ja olen ollut masennuksen sekä ahdistuksen takia näillä ns ammattiauttajilla muutaman kerran elämäni aikana aiemmin.
Tää aliarvioi ja vähätteli minkä kerkesi josta provosoiduin hieman
"Luuletsä pääseväsi paratiisiin kuoleman jälkeen?
"Sä tulet olemaan sairas koko ikäsi"
"Olet jo miltei keski-ikäinen. Et sä saa mitään kunnon työtä enää"  Nää siis tän supertohtorin lausumana. Kehotti vielä hankkimaan uuden miehen mahdollisimman pian.  crazy2
En muista milloin olisin lähtenyt lääkärin vastaanotolta niin hämmentyneenä ja kiukkuisena
Kai mä nyt itse tiedän ja helvetin tarkkaan missä viiraa, mut ei siihen tarvita päälle suoranaista päänaukomista isolla laskulla terästettynä.
Ihan uskomaton tyyppi!
No niin olen varmaan minäkin ja kyllä hän sanoi että olen selvästi traumatisoitunut sekä kokenut ikäisekseni paljon pahoja asioita. Oho! Enpä ole itse tajunnut...
Olis pitänyt alkaa puhuu henkimaailmasta, enkeleistä sekä unista ja näyistä.
No, kolmen kuukauden kuluttua pitäis mennä uudestaan.
Silloin pikku-meedio antaa palaa täydeltä laidalta. Katsotaan miten lääkitys muuttuu.
Tänään sain masennuslääkityksen isol volyymillä. Hyihyi
Etsin lisää luomukeinoja mielummin. L-teaniini auttaa tosi hyvin ahdistukseen. Tarvitaan viel masisdroppi


tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2091 : 23.01.2013 23:14:21 »

Aika moni keskiäkäinen on kyllä saanut kunnon työn vaikka olis opiskellut ekan ammattinsa +50v iässä angel Mutta enpä ihmettele, että miksi jengi masentuu ja menettää toivonsa kun ammattiauttajatkin ovat noin negatiivisia.. Itse asiassa olen tavannut parikin psykologintekelettä, joiden ammatinvalintaa ihmettelen syvästi. Toinen on peruskateellinen vmäinen tyyppi ja toisen mielestä kukaan ei ole mitään ellei sillä ole hienoa autoa ja paljon rahaa idiot2

Kaveri kävi tässä yks päivä yhden virkailijan luona rutiinikäynnillä ja vastaanotto oli lähinnä vtuilua ja muuta täysin asiaankuulumatonta.

Näitä (ja monia muita) kun miettii, niin taitais tosiaan olla tilaa pienelle puhdistukselle vähän joka elämän&yhteiskunnan osa-alueella. Tämä aika on raskas, mutta rajansa kaikella Cool
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2092 : 23.01.2013 23:23:41 »

Kannattaa pikkari hieman miettiä mitä kaikkea henkimaailmasta ynm sellaista kertoo ellet sitten halua psykoosidiagnoosia ja psyykelääkkeet käteen. Meinaan että sinulle löytyisi todella oikea ja sopiva diagnoosi. Mieti millaisen rasitteen se diagnoosi voisi tuoda tullessaan. Minä kyllä jaksan hämmästellä että et ole saanut jo b-lausuntoa mutta kun en tiedä millä mielellä ne sinun tapaustasi katsoo. Ja näitä kusipäitähän nyt löytyy jokaiselta alalta mutta että ensin noin suolainen hinta ja sitten pelkkää alentamista niin huh huh, kyllä sua koetellaan! Tsemppiä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2093 : 24.01.2013 00:40:27 »

No toi mun edellinen oli kiukkukirjoitusta ja itse olen muuten psykoosilääkitystä aiemmin pyytäänytkin.
Peratsin oli nimi. Hah! Ihan samalla tavalla näin ja koin sen lääkkeen aikanakin eli ei ole mulla psykoosia ym vakavaa häiriöö vaan herkkyys vaikka mille...
Mulla oli silloin valtavat pelkotilat henkimaailman juttuihin liittyen ja suurinpiirtein rukoilin et anna mulle jotain etten koe näitä ihmejuttuja. Napit sain, annosta nostettiin omasta pyynnöstäni ja sama meno jatkui eli nää näkemiset, unet, enkelit ym oli ihan yhtä vahvasti mukana napeista huolimatta.
Lopetin sit ite koko myrkyn vetämisen sekä stoppasin adhd-lääkket kaks vuotta sitten
Lääkäreillä siitäkin diag erimielisyyksiä.
Neurologian proferssoni on antanut mulle adhd-diagnoosin vuosia sitten mutta tämän päivän tohtorin mukaan en ole yhtään sellainen sähköjänis. Ketä sit uskoa?
Huomenna Allergiasairaalaan het aamusta.
Enkelit mukaan  angel angel angel
Tänään tuntui et ne jäi puolimatkaan. No, kaikella on tarkoituksensa...
« Viimeksi muokattu: 24.01.2013 00:46:34 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2094 : 24.01.2013 09:22:28 »

No ei sit tarvinnut lähtee sairaalaan kun just tuli soitto että lääkäri on sairastunut. Hieman nyt tökkii nää mun asiat taas vaihteeksi  buck2
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2095 : 24.01.2013 11:31:22 »

Siis mitä mä just luin? Shocked Jos lääkärin suusta on tullut tuollaista tekstiä, mä tekisin valituksen.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2096 : 24.01.2013 17:20:57 »

Olen miettinyt samaa tänään. Jonkunlaisen palautteen laitan varmasti. Hyvä ystäväni vielä suositteli tätä lääkäriä koska oli saanut paniikkihäiriöön toimivan lääkityksen sieltä
En tajua miten tää päätohtori oli suorastaan ilkee mua kohtaan. Olin vastaanotolla 75min vaikka normiaika on 60min ekalla käynnillä. Koko sen ajan tuli jotain kuittia joista laitoin tohon vaan muutaman.

Harmittaa Allergiasairaalatutkimusten viivastyminen mutta minkäs teet jos pöpö iskee.
Sairaanhoitaja joka soitti heti heti kasilta aamulla pahoitteli kovasti tilannetta ja uusi aika sinne tulee asap

Sen psykiarin kohdalla kyse on silkasta ammattitaidottomuudesta jos pahana päivänä purkaa potilaaseen omia angstejaan. Typerys  knuppel2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2097 : 25.01.2013 01:42:02 »

Mä muuten menen sen psykiatrin luo uudestaan kolmen kuukauden kuluttua. Jäi häiritsee niiiiin paljon.
Siinä ajassa olen ehtinyt jo vahvistua ja saada tarvitsemani avun muualta.
Kyse ei kuitenkaan ole suoranaisesta hoitovirheestä ja vaikeesti todistettava
Katsotaan... Mulla oli eilen taas sysimustat ajatukset mut ainoastaan sitä mulkvistia kohtaan ja sen tulen ilmaisemaan

Ei saada jäädä nega mieleen koska se ei ketään hyödytä. Mun nahka on paksu nykyään kaiken kauheen jälkeen mitä on tapahtunut viimeiset vuodet ja on tullut ihme 24h vaihe käsitellä asioita.
Tarvitsen vuorokauden aktiiviseen prosessointiin ja sit olen sisäistänyt asian. Hieman huono juttu on etten osaa enää itkee.
Toki kyyneleet valuu silloin tällöin mutta sellanen puhdistava vollotusitku on tullut joskus yli vuosi sitten
En ole itkenyt edes mieheni kuolemaa koska olen ollut huolissani vain itsestäni ja siitä etten saisi niitä kauheita kohtauksia yksin kotona.
Aikamoinen alitajuinen stressi on kyllä ollut ja pitkään. Olen sen tiedostanut vasta muutama kuukausi sitten mutta tää astro-palsta on ihana keino anonyyminä purkaa sitä
Vasta tällä viikolla liityin facebookiin mut en mä haluu kavereille tällasia kirjoittaa. Ne puhutaan kasvotusten ja rauhassa mut kyllä mä haluun ihan ammattiapua myös.
Ei ystäviä saa kuormittaa valivalilla, sen takia on olemassa ihmiset jotka kuuntelee ja ohjaa työkseen

Mun olohuoneen ikkunasta näkyy kirkko. Olen asunut monta kertaa kirkon lähellä.
Se vetää mua puoleensa  Smiley
Ei niinkään tilaisuudet mut diakoniatyypille voi avautuu kummallisissa elämäntilanteissa.
Sinne soitto aamusta  Smiley

Siitä olen kiitollinen että mun puolesta on rukoiltu paljon. Se ihan oikeesti kantaa  smitten
 

tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2098 : 25.01.2013 02:08:09 »

pikkari; tosi harmillista että sattu tommonen psykiatri kohdalle, tai psykiatrille sattui huono päivä, joka on kylläkin huono syy sille ettei voi käyttäytyä ammattitaitoisesti ja asiallisesti. huhhuh, toivotaan että parempi apu tulee kohdalle!
voimia.  smitten

mikähän muhunkin on nyt iskenyt, jotenkin tuntuu että taas painaa päälle ihan kuvauksellisesti monet synkät asiat. vähän samanlaisia oloja kuin joskus pari kuukautta sitten, tosin silloin oli vielä pahempaa kun piti itkua pusertaa koko ajan. nyt vain tuntuu synkältä ja masentaa, ajatukset on synkkiä ja ahdistaa, toivon ettei tuo ero nyt palkinnut mua sitten masennuksella. mitä enemmän irrotan otetta siitä ihmisestä, niin sitä enemmän myöskin masentaa. tuntuu tyhjältä, ja pahalta.  Cry
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2099 : 25.01.2013 22:55:52 »

jokaviikonloppuinen jumputushelvetti.. muutan kohta maalle..!!
täytyy laittaa kuulokkeista rentoutusmusat unelmassan energiahoidon ajaksi..  smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: