Sivuja: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657937 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2205 : 16.03.2013 00:19:28 »

Naisten välinen kateus on jotain aivan käsittämätöntä!!!!!
Olin taas baarissa ja ihmettelin.
Osaan kyllä pitää puoleni mutta silti jotenkin häkellyn siitä miten mulle puhutaan  Shocked
En kaipaa huomiota tai mitään prinsessakohtelua yhtään keneltäkään mutta kyl aikuisten ihmisten tulis osata edes alkeellisimmat käytöstavat  Angry Angry
En ole mikään povipommi superkaunotar mutta jostain syystä vedän puoleeni miesten huomiota josta seuraa se että naiset (ei tietenkään jokaikinen) vetää herneen nenään.
Mulla oli ihan snadi ikoni mukana taskussa jonka mieheni antoi mulle aikoja sitten. Ilman sitä olis ollut varmaan vielä oudompaa.
Jos toista ihmistä kadehtii tai muuten vaan vertailee, onko sen pakko näkyy käytöksessä? Antaa väistämättä idioottikuvan oikeesti  idiot2

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2206 : 18.03.2013 16:59:32 »

Lääkäri soitti. Mun aivolisäkearvo, prolaktiini on tosi koholla. Pää pitää kuvata. Epäillään kasvainta. Tää on jo toinen kerta kun nuppi kuvataan
Ahdistaa. Kädet tärisee.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2207 : 18.03.2013 17:52:32 »

Sain rauhoiteltua itseni ja googlasin tietoja.
Mielestäni hieman köpö lääkäri että puhelimessa alkaa arpoa onkohan siellä kasvain vai ei. Tollaset ilmoitukset puhutaan vastaanotolla ja silloin kun asia on varmistunut, EI puhelimessa etukäteen
No, pitää tutkia lisää
Päivän pommi tää on kuitenkin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2208 : 18.03.2013 18:39:29 »

Sain rauhoiteltua itseni ja googlasin tietoja.
Mielestäni hieman köpö lääkäri että puhelimessa alkaa arpoa onkohan siellä kasvain vai ei. Tollaset ilmoitukset puhutaan vastaanotolla ja silloin kun asia on varmistunut, EI puhelimessa etukäteen
No, pitää tutkia lisää
Päivän pommi tää on kuitenkin

Rauhaa ja voimia sinulle.. angel smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2209 : 18.03.2013 19:43:29 »

Tsemppiä pikkari  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2210 : 18.03.2013 22:39:19 »

Kiitos  Smiley Ei tämä maailmaa kaatava asia ole mutta se soitto sai mieleni järkyttymään. Hieman turhan suoraan ilmaistu. Jos jotain tosi vakavaa olis niin kyllä oireet olis ollut jo erittäin selvillä ollu jo aikoja sit.
Luin tosta prolaktiinin noususta paljon tänään ja mm pitkään jatkunut psyykkinen ja fyysinen stressi voi kohottaa sitä.
Mitäs mulla on ollut viime vuodet? Rauhallisesti nyt eteenpäin ja nega-ajatukset kuriin. Kaikki selviää aikanaan  Smiley
Säikähdyksen jälkeen olo ok
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2211 : 19.03.2013 00:39:46 »

Kiitos  Smiley Ei tämä maailmaa kaatava asia ole mutta se soitto sai mieleni järkyttymään. Hieman turhan suoraan ilmaistu. Jos jotain tosi vakavaa olis niin kyllä oireet olis ollut jo erittäin selvillä ollu jo aikoja sit.
Luin tosta prolaktiinin noususta paljon tänään ja mm pitkään jatkunut psyykkinen ja fyysinen stressi voi kohottaa sitä.
Mitäs mulla on ollut viime vuodet? Rauhallisesti nyt eteenpäin ja nega-ajatukset kuriin. Kaikki selviää aikanaan  Smiley
Säikähdyksen jälkeen olo ok

Kiva, et sä oot rauhallinen.. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2212 : 21.03.2013 19:46:59 »

En jaksanut pahemmin miettiä tota aivolisäkejuttua koska enemmän ärsyttää hiustilanne. Turhamainen juu.
Ajattelin leikata kaikki pois mutta se olis ehkä vähän liian radikaaliveto.
Kampaajalle en mene vaan teen vkl:na oman leikkauksen koska tätä tukkaa ei oikeestaan voi enää mitenkään pilata kun se on jo valmiiks kamala  laugh

Mun ystävä vetäs täysin kaljuksi päänsä seitsemän vuotta sitten ja nyt hänellä on tosi upee musta, melkein metrin mittainen tukka. Ottaisin samanlaisen kuontalon vaikka heti mutta en osaa kadehtii nykyään ketään.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2213 : 26.03.2013 19:00:12 »

aaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!

pojan kans su ja tänää huudettu oikein kunnolla.pinna palanu kunnolla! vuoden äitipalkinto voitettu!!!!!!!!!!!!


sit erään palvelimen itse lähettämä salasana EI toimi!!! virheellinen salasana,virheellinen salasana!!!!!!!! tickedoff tickedoff
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2214 : 26.03.2013 20:35:17 »

äyh, rakas eksäni otti yhteyttä toissapäivänä, ei ollut hyvä juttu mulle ollenkaan. sai vielä aukinaiset haavat vain vuotamaan ja tuomaan tunteita pintaan mitä olin kovasti yrittänyt puskea jonnekkin toisaalle. vielä kun oli ollut muuten todella hyvä ja itsevarma fiilis taas pitkästä aikaa, niin tottakai juuri silloin. pöhhöh!

noh, tänää on ollut taas vähän parempi fiilis. (:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2215 : 29.03.2013 18:04:28 »

aaaaaaaaargh!loma alkoi ja vääntö pojan kanssa jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2216 : 29.03.2013 21:07:42 »

Ihmettelin täällä pari kuukautta sitten miten muutama ystävä lopetti yhteydenpidon kun mieheni kuoli. No annoin asian olla. Viime yönä sit tulee kahden aikaan itkuinen soitto yhteiseltä naisystävältämme joka kännissä sopertelee miten hän tarvitsis nyt niiiiiin mun apuani kun rinnasta on löytynyt patti jota nyt tutkitaan.

Mun pitäis olla nyt joku saatanan tukikeppi hänelle. Ei kiitos.
Autoin kolme vuotta sitten tätä ihmistä kun hänen isänsä kuoli. Annoin kaiken mitä vaan pystyin auttaakseni ja ollakseni tukena 24/7. Nyt odotetaan sit samaa. Ehei!
Mulla on tarpeeksi tekemistä oman itseni hoidossa ja sit pitäis revetä vielä auttaa mua 10 vuotta vanhempaa aikuispissistä jolla on oma mieskin vierellä.
Tottakai toivon kaikkea hyvää ja ettei mitään syöpää löydy mutta ei myöskään multa empatiaa.En tätä ihan näin suoraan hänelle sanonut yöllä mutta toiv tuli selväks
Tää nainen oli miltei joka kerta ravintolassa mieheni peppua puristelemassa ja välillä suoraan munissa kiinni niin että miehenikin alkoi ärsyyntyä siitä ja vältellä tän naisen lähellä olemista.

En tajuu miten sillä akalla on edes pokkaa pyytää multa taas apua. Menköön ammatti-ihmisen kanssa puhumaan jos niin ahdistaa.

Kyllä minäkin juttelin psyk.sairaanhoitajan kanssa tällä viikolla ja menen keskustelemaan hänen kanssaan. Jatko eli terapiantarve ym selviää sit aikanaan. Vaikutti puhelimessa ainakin tosi pätevältä ja mukavalta.
Huh! Kylläpäs helpotti tän näppäimistön hakkaaminen  laugh
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #2217 : 30.03.2013 08:19:05 »

pitkästä aikaa taas kirjoittelen mutta nyt on pakko saada vähän helpostusta. kaikki selvänäkijät ja ennustajat ova huuhaasakkia eivätkä näe yhtään mitään Angry minä olen kysynyt yhdestä ihmisestä sekä kasvotusten että puhelimitse ja minulle kerrotaan että saamme ja tulemme olemaan yhdessä menemme jopa naimisiin! ja kuitenkin tämä ihminen ei päässyt eksästään eroon vaikka yritti minulle sanoi jopa vihaavansa tätä ja silti hän meni tämän kanssa naimisiin viime kesänä. miksi minulle on senkin jälkeen aina kysyessäni sanottu että hän ei ole naimisissa. ei asu yhdessä tämän naisen kanssa vaikka minulla on faktaa tämän naisen sukunimestä siitä yhdessä asumisesta en sitten tiedä vaikka ja kun heiluri kertoo etteivät asu mutta heiluri voi peilata alitajunnan toiveita paitsi että minulle se näyttää myös suuntaa ja näyttää kyllä heidät erisuuntaan kun kysyn missä asuvat?  Embarrassed miksi näkijät puhuu minulle p...aaa  :- eihän tämä mies voi olla minun kanssani jos hän on naimisissa ja omien sanojensa mukaan liitto on hänelle pyhä kuten minullekin.
rakastan tätä miestä nyt ja aina eli toivon että asiat olis toisin mutta kun ei ole vai onko  Cry
en usko enää yhteenkään joka sanoo olevansa näkijä - ei ne mitään tiedä mistään - kunhan puhuvat ja antavat turhaa toivoa
olen niin kauan uskonut - en enää! kumpa löytyisikin jostain sellainen joka sanoisi sen mitä todella on tapahtunut ja tapahtuu totuus on parempi vaikka se on huonokin

tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2218 : 30.03.2013 11:48:52 »

pitkästä aikaa taas kirjoittelen mutta nyt on pakko saada vähän helpostusta. kaikki selvänäkijät ja ennustajat ova huuhaasakkia eivätkä näe yhtään mitään Angry minä olen kysynyt yhdestä ihmisestä sekä kasvotusten että puhelimitse ja minulle kerrotaan että saamme ja tulemme olemaan yhdessä menemme jopa naimisiin! ja kuitenkin tämä ihminen ei päässyt eksästään eroon vaikka yritti minulle sanoi jopa vihaavansa tätä ja silti hän meni tämän kanssa naimisiin viime kesänä. miksi minulle on senkin jälkeen aina kysyessäni sanottu että hän ei ole naimisissa. ei asu yhdessä tämän naisen kanssa vaikka minulla on faktaa tämän naisen sukunimestä siitä yhdessä asumisesta en sitten tiedä vaikka ja kun heiluri kertoo etteivät asu mutta heiluri voi peilata alitajunnan toiveita paitsi että minulle se näyttää myös suuntaa ja näyttää kyllä heidät erisuuntaan kun kysyn missä asuvat?  Embarrassed miksi näkijät puhuu minulle p...aaa  :- eihän tämä mies voi olla minun kanssani jos hän on naimisissa ja omien sanojensa mukaan liitto on hänelle pyhä kuten minullekin.
rakastan tätä miestä nyt ja aina eli toivon että asiat olis toisin mutta kun ei ole vai onko  Cry
en usko enää yhteenkään joka sanoo olevansa näkijä - ei ne mitään tiedä mistään - kunhan puhuvat ja antavat turhaa toivoa
olen niin kauan uskonut - en enää! kumpa löytyisikin jostain sellainen joka sanoisi sen mitä todella on tapahtunut ja tapahtuu totuus on parempi vaikka se on huonokin



Mihin tässä selvännäkijää tai heiluria tarvitaan?
Kaveri ei halua olla kanssasi. Jos haluaisi, hän ei olisi mennyt naimisiin ja sanonut liittoa pyhäksi. Ehkä hän haluaa pitää sinut varalla.

Ainoa, joka voi kertoa sinulle totuuden tapahtuneesta on tämä mies. Ja hän ON kertonut sinulle menneensä naimisiin.
Miksi vielä kyselet sitä?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2219 : 30.03.2013 13:33:33 »

pitkästä aikaa taas kirjoittelen mutta nyt on pakko saada vähän helpostusta. kaikki selvänäkijät ja ennustajat ova huuhaasakkia eivätkä näe yhtään mitään Angry minä olen kysynyt yhdestä ihmisestä sekä kasvotusten että puhelimitse ja minulle kerrotaan että saamme ja tulemme olemaan yhdessä menemme jopa naimisiin! ja kuitenkin tämä ihminen ei päässyt eksästään eroon vaikka yritti minulle sanoi jopa vihaavansa tätä ja silti hän meni tämän kanssa naimisiin viime kesänä. miksi minulle on senkin jälkeen aina kysyessäni sanottu että hän ei ole naimisissa. ei asu yhdessä tämän naisen kanssa vaikka minulla on faktaa tämän naisen sukunimestä siitä yhdessä asumisesta en sitten tiedä vaikka ja kun heiluri kertoo etteivät asu mutta heiluri voi peilata alitajunnan toiveita paitsi että minulle se näyttää myös suuntaa ja näyttää kyllä heidät erisuuntaan kun kysyn missä asuvat?  Embarrassed miksi näkijät puhuu minulle p...aaa  :- eihän tämä mies voi olla minun kanssani jos hän on naimisissa ja omien sanojensa mukaan liitto on hänelle pyhä kuten minullekin.
rakastan tätä miestä nyt ja aina eli toivon että asiat olis toisin mutta kun ei ole vai onko  Cry
en usko enää yhteenkään joka sanoo olevansa näkijä - ei ne mitään tiedä mistään - kunhan puhuvat ja antavat turhaa toivoa
olen niin kauan uskonut - en enää! kumpa löytyisikin jostain sellainen joka sanoisi sen mitä todella on tapahtunut ja tapahtuu totuus on parempi vaikka se on huonokin



Ai hitsit. Eihän tässä auta muu kun yrittää päästä kaverista yli ja löytää tuoreemman tapauksen.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: