Sivuja: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657927 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2070 : 10.01.2013 21:44:35 »

työkaveri taas vauhdissa.miten yksi lause voi taas pilata päivän?

tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2071 : 11.01.2013 14:41:55 »

nyt on ihan pakko munkin valittaa sitten..!!  tickedoff  Angry  knuppel2
kirosanoja kirosanojen perään.. voiko elämä ollakkin taas niin hel***in paskaa..
mitä pahaa oon taas tehny!? miksi mulle kostetaan kaikkien muitten paha olo..!?
 Cry
tallennettu

..just go with the flow..
Yep
Vieras
« Vastaus #2072 : 11.01.2013 17:35:19 »

työkaveri taas vauhdissa.miten yksi lause voi taas pilata päivän?



työkaveri ja pomo taas vauhdissa!!!!  knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2

Helvetti, millasia psykopaatteja voi työelämässä olla!  idiot2 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2

AAAAAARGH!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2073 : 12.01.2013 15:27:57 »

En tiedä miten päin oisin kun taas huonoja uutisia tuli kun ystävälle soitin.
Tässä lähipiirissä on itsemurhavaarassa oleva ihminen. En ole edes tiennyt koko totuutta. Vasta tänään selvis. Nyt tuntuu oma oireilu ihan pikkujutulta.
Rukoilin toisen puolesta mut minkäs teet jos on noin vahva tuho-olo? Voi apua! Yksi on just saatu hautaan ja toinen on noin synkissä vesissä  Cry
Ala nyt nopeesti hyvä aika!!!!!!!!!!!!! Ihan kuin olis joku ihme kierre tai paska karma joka kiertää mun elämässä ja lähipiirissä. No onneks me tuetaan toisiamme eikä ketään jätetä yksin mut sais loppuu jo nega
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2074 : 14.01.2013 19:06:51 »

Ärsyttävä olo koko kropassa! Tänään poistettiin iso poskihammas joka ei oireillut millään tavoin että olisin tajunnut mennä ajoissa hoitoon. Nyt poski on turvonnut ja kipeä. En ota kipulääkettä koska haluan olla tarkkaan perillä miten paraneminen alkaa.
Antibioottikuuri päällä myös ettei tulehtuisi. Millä helvetillä mä pystyn vetää viikon kuurin kun ruokahalu edelleen nollassa eikä tabuja kannata ottaa tyhjään vatsaan eli on pakotettava itsensä syömään. Yäk!
Tähän päälle vielä silmäoireet ja pms.
Faija huutaa ja raivoaa taas ilman syytä kuin mielipuoli  crazy2
Kirjoitin vkl että lopetan rauhoittavat mut nyt ei pysty eikä kykene. Huomenna taas lääkäriin. Huoh...
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2075 : 14.01.2013 19:51:30 »

pikkari; hampaanpoisto on kyllä mukavaa hommaa. Sad
itsellä revittiin viime kesänä alhaalta takimainen hammas ja siinä sivussa lähti vahingossa viisaudenhammaskin joka ei siis ollut vielä edes puhjennut. mulla on sellaset niin jännät nuo juuret että ihan yhdellä nykäisellä ei hammasta saanut irti vaan joutu laittaan muutamaan osaan, operaatio kesti 1½h. kotia mentyä puudutuksen vaikutuksen alettua hivenen lakkaamaan tuli järkyttävä särky, sai melkein itkua vääntää ja 800 buranoita kuuriluontoisesti, heti kun ajatteli että nyt ei ole ollut kipeä että taidanpa jättää tuon kolmannen buranan tälle päivää ottamatta niin sieltähän se kipu sitten tuli, ja en kyllä tiedä miten ois pää kestänyt jos ei ois ollu tuota kipulääkettä. Cheesy

paranemisia!  smitten

en ymmärrä taas miksi miehen pitää esittää jotain maailman valtiasta ja välinpitämätöntä moukkaa, ei Yhtään sen tapaista.
hohhoijaa, saas nähdä onko ens kuun puolella enää sellanen olo että haluais keskustella hänen kanssaan, vaikka tiedän että asiat pitäis selvittää, ja se tuntuu siltä että se pitää tehdä, mutta joo katsellaans...  idiot2
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2076 : 15.01.2013 14:34:46 »

No jo on tiukassa sinun hampaat! Ole onnellinen että pysyvät kunnolla kiinni eikä moisia operaatiota tarvitsis enää.
Mä yritin olla ilman kipulääkettä muttei siitä mitään tullut kun alkoi kolmoishermosärky  buck2
Burana 800mg auttoi mut heräsin kipuun kolmelta yöllä.
Tunnin kuluttua taas vaihteeks lääkäriin. Olen kuin raihnainen mummo - ikä 36v Jee!

Olen aivan varma että jonkun ssri-lääkkeen määräävät mut mä tarvitsen ennenkaikkee lähetteen kunnalliselle psykiatrille joka kirjottais b-lausunnon psykoterapiaa varten.
Viimeisinä vuosina ollut niin isoja asiota käsiteltävänä ja varsinkin tää viimeisin ettei siihen pelkät energiahoidot auta. Tarvitsen psykoterapeuttista tukea mutta lyhytkestoisena.
Miks pitäis mennä lapsuuteen asti kun haluan tukea tähän hetkeen ja toivoa tulevaan. Ns ratkaisukeskeinen terapia
Eri juttu jos kaapissa olis iso mörkö jostain kivikaudelta

Muisti toimii miten sattuu unihäiriöiden takia. Nyt kirjoitan lapulle tärkeimmät mainittavat ja lähden kiitää.
Olispa mukava lääkäri vastassa  Smiley
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2077 : 15.01.2013 23:12:44 »

mulla on Taas pää kipeä. arrrrrg.  tickedoff
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2078 : 19.01.2013 20:57:05 »

kelevetti että harrastaminen on kivaa tickedoff tickedoff tickedoff


pitäs olla suht rentoa ja mukavaa ja peliaikaa kaikille ja PASKAT!!!!


arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!

ny on niinku nii paska fiilis...
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2079 : 19.01.2013 22:27:38 »

yrit täs ny sit henkistyä ja rentoutua kivan rentouttavan musiikin tahdissa kun naapurin nörtit soittaa ihan järjetöntä jumputusta TAAS.. TÄYSILLÄ..!!
täytyy lähettää jotain viestiä että lähtisivät baariin jo..!!  knuppel2
tallennettu

..just go with the flow..
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2080 : 21.01.2013 00:23:27 »

No nyt sai mun hometilanne taas uuden käänteen.
Mieheni kuoleman jälkeen olen ollut vanhempieni luona useammin ja eilen huomioin että siellä haisee kellarin haju.
Olin ihmeissäin hetken ja sit alkoi raksuttaa päässä 1+1 eli mun asunto on ihan puhdas mutta sieltä vanhempieni talosta on tuotu vaikka mitä vuodevaatteita ja pyyhkeitä ym tänne mun luo joista sit olen saanut oireita.
Outoa kyllä että ne vanhat oireet, ihottumat, aivastelu, poskiontelutulehdus alkoi tänään siellä. Sellasta ei ole kodissani, täällä vaan turpoilen. Luojan kiitos sitä ei ole hetkeen ollut ainakaan pahana
Faija myönsi hetki sitten puhelimessa että ne on ostanu sen talon tietäen et siellä on mahdollinen kosteusvaurio
Tästä ei olla mulle informoitu sit ollenkaan vaikka tietävät et mä voin saada sen kaameen anafylaktisen shokin homeesta
Se talo on faijan mukaan miltei purkukunnossa ja tää mun kämppä menee kai myyntiin joten jostain pitäis löytää puhdas koti tän kevään aikana. Apua!
Tästä asunnosta saa kyllä hyvät rahat mutta mistä ihmeestä löydän uuden jossa en oireile?HuhHuh?
Mun pitäis koeasua vuorokausi tai olla vähintään pari tuntia saadakseni selville tilanteen.
Tosin mun nykyisellä hajuaistilla pahimmat voi karsia heti mutta kyllä nyt on tilanne aika hankala.
Anopin luo voin kyllä mennä milloin vaan tai majailla ystävien luona mutta kyllä oma koti pitää olla.
Sekin tässä on väärin että eka mulle ostetaan kämppä ja sit täytyis muka lähtee kiitää.
Vittu ei käy  tickedoff
Mä jään tähän. No nyt tuli tällanen nega-ajatusvirta mutta olen hieman erikoistilanteessa taas vaihteeks.
Allergiasairaalaan menen torstaina ja psykiatrille keskiviikona. Terapian tarpeessa tod.
Saa kirjoittaa b-lausunnon ja aika hiton nopeesti.
Nappeja en tarvitse mutta keskusteluapua kylläkin. Seisemän paskavuotta saa riittää
Enkeliapu tarpeen nyt  angel angel smitten smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2081 : 21.01.2013 17:01:06 »

voimia pikkari!! angel angel



itel pukkaa kai kurkkukipua.blaaah.vähän on kärsäkin tukossa.nyt ei ois aikaa sairastella!!!!!!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2082 : 21.01.2013 18:34:06 »

Kiitti.
Nyt alkaa mennä jo ihan oudolle tasolle faijan jutut. Tänään hän kielsi koko kosteusvauriosta edes maininneensa eikä nyt olekaan myymässä tätä asuntoa. Siis nää jutut menee multa niin yli  uglystupid2
Pitäisköhän faijan mennä sille nuppitohtorille keskiviikkona mun sijasta?  buck2
Hakkasin eilen tätä näppistä mut syystäkin. L-teaniini vei kokonaiseks kahdeksi päiväksi kaikki silmäoireet pois ja olin tosi happy  Smiley sit toinen yö viikon sisään vanhemmillani räjäytti tilanteen taas entiselleen.
Ei ole hometta, ei. Ketä se luulee kusettavansa?
Nyt heidän taloansa ei puretakaan vaikka eilen oli selvät suunnitelmat siitäkin. Hullu  uglystupid2 oikeesti
Taas yksi lisäsyy hakeutuu terapiaan.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2083 : 21.01.2013 19:51:12 »

pikkari; voimia sinne.  angel
ehkä sun kannattaa välttää nyt viimeseen asti niitä paikkoja missä sitä hometta on, että sais ees jokski aikaa vähennettyä niitä oireita. höhhöh, jaksamisia!  angel

mua ärsyttää ja masentaa koko tää elämäntilanne.
ja mun sormet näyttää taas mukavilta, mulla tuppaa tulemaan talvisin yleensä tuollaisia ihme pieniä rakkuloita käsiin, ikinä en oo selvyyttä sille saanut että mitä ne on. ei oo kaunista katseltavaa kuitenkaan.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2084 : 21.01.2013 23:09:05 »

olo pahentunu viime tuntien aikana blaah!! ja nyt ei oikeesti ois aikaa sairastella ja enkä vois ol pois töistäkää.

ja perkele ett yhden lomakkeen löytäminen on vaikeaa!!!ettiny tänää yli tunnin ja luovutin!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: