Sivuja: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3184701 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2070 : 19.01.2013 19:57:05 »

kelevetti että harrastaminen on kivaa tickedoff tickedoff tickedoff

pitäs olla suht rentoa ja mukavaa ja peliaikaa kaikille ja PASKAT!!!!

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!

ny on niinku nii paska fiilis...
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2071 : 19.01.2013 21:27:38 »

yrit täs ny sit henkistyä ja rentoutua kivan rentouttavan musiikin tahdissa kun naapurin nörtit soittaa ihan järjetöntä jumputusta TAAS.. TÄYSILLÄ..!!
täytyy lähettää jotain viestiä että lähtisivät baariin jo..!!  knuppel2
tallennettu

..just go with the flow..
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2072 : 20.01.2013 23:23:27 »

No nyt sai mun hometilanne taas uuden käänteen.
Mieheni kuoleman jälkeen olen ollut vanhempieni luona useammin ja eilen huomioin että siellä haisee kellarin haju.
Olin ihmeissäin hetken ja sit alkoi raksuttaa päässä 1+1 eli mun asunto on ihan puhdas mutta sieltä vanhempieni talosta on tuotu vaikka mitä vuodevaatteita ja pyyhkeitä ym tänne mun luo joista sit olen saanut oireita.
Outoa kyllä että ne vanhat oireet, ihottumat, aivastelu, poskiontelutulehdus alkoi tänään siellä. Sellasta ei ole kodissani, täällä vaan turpoilen. Luojan kiitos sitä ei ole hetkeen ollut ainakaan pahana
Faija myönsi hetki sitten puhelimessa että ne on ostanu sen talon tietäen et siellä on mahdollinen kosteusvaurio
Tästä ei olla mulle informoitu sit ollenkaan vaikka tietävät et mä voin saada sen kaameen anafylaktisen shokin homeesta
Se talo on faijan mukaan miltei purkukunnossa ja tää mun kämppä menee kai myyntiin joten jostain pitäis löytää puhdas koti tän kevään aikana. Apua!
Tästä asunnosta saa kyllä hyvät rahat mutta mistä ihmeestä löydän uuden jossa en oireile?HuhHuh?
Mun pitäis koeasua vuorokausi tai olla vähintään pari tuntia saadakseni selville tilanteen.
Tosin mun nykyisellä hajuaistilla pahimmat voi karsia heti mutta kyllä nyt on tilanne aika hankala.
Anopin luo voin kyllä mennä milloin vaan tai majailla ystävien luona mutta kyllä oma koti pitää olla.
Sekin tässä on väärin että eka mulle ostetaan kämppä ja sit täytyis muka lähtee kiitää.
Vittu ei käy  tickedoff
Mä jään tähän. No nyt tuli tällanen nega-ajatusvirta mutta olen hieman erikoistilanteessa taas vaihteeks.
Allergiasairaalaan menen torstaina ja psykiatrille keskiviikona. Terapian tarpeessa tod.
Saa kirjoittaa b-lausunnon ja aika hiton nopeesti.
Nappeja en tarvitse mutta keskusteluapua kylläkin. Seisemän paskavuotta saa riittää
Enkeliapu tarpeen nyt  angel angel smitten smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2073 : 21.01.2013 16:01:06 »

voimia pikkari!! angel angel

itel pukkaa kai kurkkukipua.blaaah.vähän on kärsäkin tukossa.nyt ei ois aikaa sairastella!!!!!!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2074 : 21.01.2013 17:34:06 »

Kiitti.
Nyt alkaa mennä jo ihan oudolle tasolle faijan jutut. Tänään hän kielsi koko kosteusvauriosta edes maininneensa eikä nyt olekaan myymässä tätä asuntoa. Siis nää jutut menee multa niin yli  uglystupid2
Pitäisköhän faijan mennä sille nuppitohtorille keskiviikkona mun sijasta?  buck2
Hakkasin eilen tätä näppistä mut syystäkin. L-teaniini vei kokonaiseks kahdeksi päiväksi kaikki silmäoireet pois ja olin tosi happy  Smiley sit toinen yö viikon sisään vanhemmillani räjäytti tilanteen taas entiselleen.
Ei ole hometta, ei. Ketä se luulee kusettavansa?
Nyt heidän taloansa ei puretakaan vaikka eilen oli selvät suunnitelmat siitäkin. Hullu  uglystupid2 oikeesti
Taas yksi lisäsyy hakeutuu terapiaan.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2075 : 21.01.2013 18:51:12 »

pikkari; voimia sinne.  angel
ehkä sun kannattaa välttää nyt viimeseen asti niitä paikkoja missä sitä hometta on, että sais ees jokski aikaa vähennettyä niitä oireita. höhhöh, jaksamisia!  angel

mua ärsyttää ja masentaa koko tää elämäntilanne.
ja mun sormet näyttää taas mukavilta, mulla tuppaa tulemaan talvisin yleensä tuollaisia ihme pieniä rakkuloita käsiin, ikinä en oo selvyyttä sille saanut että mitä ne on. ei oo kaunista katseltavaa kuitenkaan.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2076 : 21.01.2013 22:09:05 »

olo pahentunu viime tuntien aikana blaah!! ja nyt ei oikeesti ois aikaa sairastella ja enkä vois ol pois töistäkää.

ja perkele ett yhden lomakkeen löytäminen on vaikeaa!!!ettiny tänää yli tunnin ja luovutin!
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2077 : 22.01.2013 11:35:42 »

tääl kans TAAS kipeenä.. Sad ei ollenkaan kivaa..

liveforever.. rauhotu, keskity ja pyydä apua lomakkeen löytymiseen.. löytyy varmasti..  angel
tallennettu

..just go with the flow..
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2078 : 22.01.2013 16:23:38 »

Ambrel, mitä pikku rakkuloita? Mulle tulee homeesta aina samaan kohtaan vasemman käden keskarin ja nimettömän väliin aivan jumalattoman kutiseva rakkulamuodostelma. Toiv sulla ei ole samasta syystä. En haluis kenellekään näitä kakkaoireita
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2079 : 22.01.2013 16:36:19 »

pikkari; ne on sellasia niinku pikkusia rykelmiä, ja joskus nousee sellasia isompiaki yksittäisiä, ja ne kyllä tulee aina samoihin kohtiin. puhjetessaan niistä isoista tulee sellasta kivaa vetistä jotain(?). että mukavia ovat joo.  Smiley
ikinä en ole kenelläkään muulla nähnyt tuollaisia.
mutta mulla on kyllä ollut noita ihan pienestä pitäen, ja monessa eri kämpässä olen elämäni aikana asunut, niin en usko että ainakaan mistään homeesta vois olla kyse. Shocked
ja yleensä tosiaan talvisin tulee noita, että oliskohan sitten jotain atooppista ihottumaa, tai mun kädet ei kestä kylmää.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2080 : 22.01.2013 19:44:26 »

Aha, no hyvä ettei sen vakavampaa vaikka v-mäistä tosin. Mulla on myös atopiataipumus vai miten se tohtori sen nyt määrittelikään. Mulla on huomenna psykiatriaika ja odotan sitä hieman kieli poskella fiiliksis  coolsmiley
Toivottavasti siitä ei tule mikään griimsskit-olo koska maksaakin niin hitosti. 60min ja 170 egee toim.kulujen kera
Törkee hinta.
Pitäiskö laukasta muutama henkimaailmaa koskeva juttu ? No ei todellakaan. Haluun vaan sen b-lausunnon.
Lyhytterapia tai joku ratkaisukeskeinen tsydeemi. Turha sinne on jäädä vuosiks jaarittelemaan koska pointti on tämä päivä ja tästä eteenpäin.

tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2081 : 23.01.2013 18:33:37 »

Hyvä fiilis kesti vloppureissun jälkeen noin päivän ja sen jälkeen alkoi taas vatuttamaan tämä mesta. Joko saa sanoa, että se tulee olemaan todella hieno päivä kun on muuttopäivä ja saa sanoa sayonara näille hoodeille loppuiäkseen?

Jos en olisi näinkin kärsivällinen ja kekseliäs luonteeltani, niin olisin varmaan lähtenyt jo vuonna 2005, mutta venähti vähän.. Voi ainakin sanoa, että on nähnyt kaiken mitä tämä paikkakunta tarjoaa.

Ja päätäkin särkee ihan helevetisti. Onneksi on reseptikipulääkkeitä jemmassa Afro
« Viimeksi muokattu: 23.01.2013 18:35:14 kirjoittanut Elwyn » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2082 : 23.01.2013 22:05:27 »

Ei ole koskaan tavannut noin typerää lääkäriä (psykiatri) kuin tänään  idiot2 ja olen ollut masennuksen sekä ahdistuksen takia näillä ns ammattiauttajilla muutaman kerran elämäni aikana aiemmin.
Tää aliarvioi ja vähätteli minkä kerkesi josta provosoiduin hieman
"Luuletsä pääseväsi paratiisiin kuoleman jälkeen?
"Sä tulet olemaan sairas koko ikäsi"
"Olet jo miltei keski-ikäinen. Et sä saa mitään kunnon työtä enää"  Nää siis tän supertohtorin lausumana. Kehotti vielä hankkimaan uuden miehen mahdollisimman pian.  crazy2
En muista milloin olisin lähtenyt lääkärin vastaanotolta niin hämmentyneenä ja kiukkuisena
Kai mä nyt itse tiedän ja helvetin tarkkaan missä viiraa, mut ei siihen tarvita päälle suoranaista päänaukomista isolla laskulla terästettynä.
Ihan uskomaton tyyppi!
No niin olen varmaan minäkin ja kyllä hän sanoi että olen selvästi traumatisoitunut sekä kokenut ikäisekseni paljon pahoja asioita. Oho! Enpä ole itse tajunnut...
Olis pitänyt alkaa puhuu henkimaailmasta, enkeleistä sekä unista ja näyistä.
No, kolmen kuukauden kuluttua pitäis mennä uudestaan.
Silloin pikku-meedio antaa palaa täydeltä laidalta. Katsotaan miten lääkitys muuttuu.
Tänään sain masennuslääkityksen isol volyymillä. Hyihyi
Etsin lisää luomukeinoja mielummin. L-teaniini auttaa tosi hyvin ahdistukseen. Tarvitaan viel masisdroppi

tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2083 : 23.01.2013 22:14:21 »

Aika moni keskiäkäinen on kyllä saanut kunnon työn vaikka olis opiskellut ekan ammattinsa +50v iässä angel Mutta enpä ihmettele, että miksi jengi masentuu ja menettää toivonsa kun ammattiauttajatkin ovat noin negatiivisia.. Itse asiassa olen tavannut parikin psykologintekelettä, joiden ammatinvalintaa ihmettelen syvästi. Toinen on peruskateellinen vmäinen tyyppi ja toisen mielestä kukaan ei ole mitään ellei sillä ole hienoa autoa ja paljon rahaa idiot2

Kaveri kävi tässä yks päivä yhden virkailijan luona rutiinikäynnillä ja vastaanotto oli lähinnä vtuilua ja muuta täysin asiaankuulumatonta.

Näitä (ja monia muita) kun miettii, niin taitais tosiaan olla tilaa pienelle puhdistukselle vähän joka elämän&yhteiskunnan osa-alueella. Tämä aika on raskas, mutta rajansa kaikella Cool
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2084 : 23.01.2013 22:23:41 »

Kannattaa pikkari hieman miettiä mitä kaikkea henkimaailmasta ynm sellaista kertoo ellet sitten halua psykoosidiagnoosia ja psyykelääkkeet käteen. Meinaan että sinulle löytyisi todella oikea ja sopiva diagnoosi. Mieti millaisen rasitteen se diagnoosi voisi tuoda tullessaan. Minä kyllä jaksan hämmästellä että et ole saanut jo b-lausuntoa mutta kun en tiedä millä mielellä ne sinun tapaustasi katsoo. Ja näitä kusipäitähän nyt löytyy jokaiselta alalta mutta että ensin noin suolainen hinta ja sitten pelkkää alentamista niin huh huh, kyllä sua koetellaan! Tsemppiä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: