Sivuja: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658003 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1935 : 23.11.2012 04:54:50 »

Miks vielä vuonna 2012 firman nettisivut on 90-luvun epäloogista ja migreeniä aiheuttavaa sekamelskaa  uglystupid2
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1936 : 23.11.2012 09:55:33 »

Ja ahdistus pahdistus turhautuneisuus; tuttu kaveri, iskee päälle taas kovaa!
Voi herranjee mä inhoan tätä olotilaa...ja kun mikään ei oo sen kummemmin, se on vaan kiinni siitä minkälaisissa energioissa itse onnistun olemaan, ja nyt kyllä olen semmosen ikeen alla että voi  knuppel2
Tahdon takas sinne vaaleenpunaiseen marjamössöön lillumaan!!

* Hakkaa päätään tiiliseinään ja juoksee neliötä ympyränmuotoisessa huoneessa*
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1937 : 23.11.2012 11:25:06 »

Voimii teille ystävät  angel angel
 smitten smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1938 : 23.11.2012 13:57:16 »

Meinasin sanoa että plääh, ja se katos bittien taivaaseen! No sanotaan sen sijaan että blöäööö.

Muttamutta kyllä tää tästä  knuppel2
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #1939 : 23.11.2012 16:00:54 »

Mä inhoan valittamista, mutta tää työtilanne ottaa aivoon. Miten voi olla näin käsittämättömän vaikea löytää töitä?!? Ei tarvisi olla edes oman alan juttuja, kunhan olisi jotain, jolla eläisi... Argggghhhhhh!!!  tickedoff

tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1940 : 23.11.2012 19:45:07 »

olen ihmetellyt tätä täällä ennenkin MIKÄ IHMISIÄ VAIVAAAAAA?


mikä ihme nyt on kun kaikki on kaikilla vialla vaikka oikeasti ei ole mikään vialla?

tänää hyvä kun kerkesin istuu nii sain eräästä asiasta jonka olin hoitanut alusta loppuun ja infonnut siitä työkaveria,sellasen ryöpyn kirosanojen kera ett oksat pois.olin aivan  Shocked ja selitin uudestaan ja hän kyllä tuli pyytelemään myöhemmin anteeksi,mutta kokopäivän tunnelma oli hyvin teennäistä,ei juteltu lainkaan sillä lailla ku yleensä.

sitten kun pääsin kotiin tuli puhelu jonka aikana huudettiin,huudettiin ja vähän huudetiin. ja tuloksena oli se että MÄ VIHAAN JOULUA!!!

ja oikeesti ooon jouluihminen,mutta yksi ihminen onnistuu pilaamaan joulun totaallisesti!!!!!!!!!!!! Angry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1941 : 24.11.2012 14:02:29 »

Ärsyttää kortisonin aiheuttama univaje. Väsyttää mutta ei saa unta. Viime yönä kolme timmaa ja nyt molemmat silmät tulehtuneet taas vaihteeks. Aamulla turvoksissa niin posket kuin luometkin. Maanantaina taas lääkäriin ja tiistaina se puhdistus.
Jos se ei toimi... En haluu edes ajatella  buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1942 : 24.11.2012 15:38:34 »

Gisella, jos olet täysin työkykyinen eikä home ym yliherkkyyksiä sulla ole, ei työn löytäminen todellakaan ole mahdotonta. Kärsivällisyyttä. Tsekkaa homepakolaiset .fi ja mieti miten vaikeeta tässä Valo tulee Pohjolasta- mestassa voi olla eläminen ja oleminen työskentelystä puhumattakaan.
Ihmiset jotka ovat motivoituneita, ahkeria työntekijöitä eivät kykene työskestelemään sisäilmaongelmien takia, lapset käydä koulua tai olla päiväkodissa.
Tällainen kapitalistinen yhteiskunta jossa raha ja tuottavuus on pääasia. Mikä hiton Valo? Missä?
800 000 ihmistä oireilee homeen takia.
Minut on kuitenki otettu vakavasti lekuris ja tutkimuksiin menossa mutta miten niillä jotka yksin kärsivät ja mielenterveyttä kyseenalaisetaan ym naureskellaan oireilulle  knuppel2 tickedoff
Raivostuttavaa!!!!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1943 : 24.11.2012 17:51:01 »

No kyllä se vaan voi olla mahdotonta ilman yliherkkyyksiäkin, ja turhauttavaa ja ihan perseestä, kun ei niitä töitä vaan SAA.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1944 : 24.11.2012 17:57:36 »

Totta, töiden saaminen on tällä hetkellä haastavaa hommaa ja varsinkin sellaisten töiden mistä maksetaan oikeasti jotain Grin Mutta kannattaa ottaa työttömyyskaudet osittain lomankin kannalta, koska en tunnen kuin yhden ihmisen joka on ollut koko ikänsä työtön ja sekin tahallaan kun jostain syystä haluaa vastustaa työssäkäyntiä Cool
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1945 : 25.11.2012 13:56:35 »

Jumalauta tää on turhauttavaa!!! Koko ajan pitää olla valmiudessa, puhelin ja adrenaliinipiikki lähellä, valmiina soittamaan ambulanssi jos adren vetää. Yksin en halua olla kotona tai lähtee minnekään kauemmas.
Jos se tiistain puhdistus ei tehoa, mä muutan telttaan  idiot2
Koko ajan suun limakalvot turvoksissa, tällä hetkellä posket ja ikenet. Sit jos se leviää kieleen tai nieluun, mennään pillit päällä
Puolitoista päivää pitäis jaksaa ja sit tulee apu. Mä toivon sormet ja varpaat ristissä että tilanne muuttuu
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1946 : 25.11.2012 14:10:21 »

AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Mä en pääse eroon yhdestä ihmisestä...voi miksen?!?!?!
Miten hitossa saada järki voittamaan ääliömäiset tunteet niinkun lopullisesti ja todenteolla!?!?!?
Niin kauan kun tuommosia edes huvikseni vaalin, niin ne vetää mua taaksepäin ja pitää kiinni, mutta mitäs teet?!
Oikein haaveet ja höpöhöpö kiemurtelee yhteen, kun molemmilla Neptunus sekottaa ykköshuoneessa  tickedoff
Mä en voi edes sanoa että haluan eroon siitä, koska ei se välttämättä niin ole  Lips Sealed, mutta haluaisin ehdottomasti että voisin niin sanoa!!!!!!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1947 : 25.11.2012 14:44:21 »

Voimia Kuuhilda!

Mää uskon, että jos tarpeeksi haluat niin hyvän syyn hyvästellä että sitä ei voi enää väistää, niin kyllä semmonen tulee! Tosin kun itselleni on noin käynyt (ja on siis monesti) niin se lopullinen laukaiseva tekijä ei ole tullut ihmiseltä itseltään, koska mikään ei olevinaan olekaan riittänyt viimeiseksi pisaraksi. :p
En tiiä meneekö sulla tolleen mutta kummiski...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1948 : 25.11.2012 14:52:07 »

Luulen, että tässä on kyse vain MINUSTA.
Että jos todenteolla päästäisin irti. Tietenkin kapuloita lyö rattaisiin sekin, että hän ei sitä halua tehdä, oikein varmaankin tahtoo pitää langalla roikkumassa syystään XXXX  idiot2
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1949 : 25.11.2012 16:06:02 »

Juu sinähän sen irtipäästön teet. Mietin vaan että mitä tuumii se osa sua, joka ei oo motivoitunut siihen. Odottaako että tyyppi tekee jotain "tarpeeksi pahaa" vai keskittyykö vaikka hoivaan vai miksei pysty tulemaan päätökseen mukaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: