Sivuja: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656338 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1920 : 21.11.2012 13:46:05 »

keleen selkä vihottelee.aivan jumissa!ei päässsy lähtee aamulla töihin.ja lauantai ois pelit ja tänää reenit... tickedoff
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1921 : 21.11.2012 14:07:58 »

Hei Pikkari!
Tuli mieleen kysyä, tulevatko kohtaukset makuulla sängyssäsi, vai makuulla ihan missä tahansa?

Tämä tuli mieleen sen vuoksi, että äitini, joka on ikäisekseen (82 v) harvinaisesti allergikko, osti tuossa vajaat 10 vuotta takaperin uuden patjan ja alkoikin sitten ihmetellä kun tuli öisin allergiakohtauksia. Muistaakseni ongelma loppui kun vaihtoi petauspatjan toiseen. Eli jos patjasi on uudehko ja erityisesti jos ongelmia on ruvennut olemaan enemmän sen hankkimisen jälkeen. Kyseessä voisi olla myös uusi tyyny, uudet vuodevaatteet joita ei ole pesty ennen käyttöönottoa, tai jokin muu makuuhuoneessa. Toisaalta jos saat myös samat oireet olkkarin sohvalla, kuin sängyssä, niin sitten ei ole makuupaikasta kiinni - ellei sohvakin ole sitten uusi.

Nykyään teollisiin tuotteisiin laitetaan kaikenlaisia kummallisia kemikaaleja (mm. homeenestoon jne) jotka suurimmalle osalle eivät aiheuta mitään ongelmia,  mutta herkemmille sitten paljonkin.

Hengittäminen on aina muuten helpompaa pystyasennossa, keuhkovaivaiset pidetään sairaaloissakin puoli-istuvassa asennossa sängyssä. Voi siis olla myös kyse siitä, että huomaat huonon hengityksen vasta makuullaan kun hengittäminen on muutenkin luonnostaan vaikeampaa.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #1922 : 21.11.2012 14:25:09 »

Mullakin on kaveri, jonka allergiaoireet ja nenän niiskuttaminen loppuivat siihen paikkaan, kun luopuivat untuvatäkeistä ja -tyynyistä. Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1923 : 21.11.2012 17:28:29 »

No just luin allergia.fi sivujen keskustelupalstalta ko aiheesta. Uudet Jysk-liikkeestä ostetut tyynyt ja peitot aiheutti heti samantien ekana yönä kokovartalokutinan mutta tolla allergiapalstalla on vielä pahemmin altistuneiden/oireilevien kirjoituksia mm että uudet huonekalut ym saa aikaan oireita.
Mä en ole sentäs niin herkkä. Vanhenpieni kodista en ota vastaan mitään koska oireilen het samantien vaikkei siellä pitäis olla hometta.
Nyt käytössä anopilta saadut vanhemmat patjat ja kaikki meni hyvin kunnes taas...kohtaus.
Mulla ei ole edes tyynyä käytössä tällä hetkellä koska en luota oikein mihinkään materiaaliin uutena ostettuna.
Olen taas vaihteeks täysin raivona typerille vanhemmilleni varsinkin isälleni  tickedoff
Päin persettä tehty remontti ja mutsin idiootti kommentti kun kerroin tästä tän päivän allergiakohtauksesta "Voithan sä soittaa ambulanssin milloin tahansa. Kyllä apu on lähellä jos tarpeeksi ajoissa soitat"

Tällä hetkellä lähellä on adrenaliinipiikki ja ajatus vetää se vaikkakin se on tarkoitettu siihen tilanteeseen ettei henki kulje miltei ollenkaan. Nielun turvotus laskenut mutta nyt kieli alkoi n. puoli tuntia sit tuntua paksulta ja huulet turposi. No enhän mä hätätilanteessa vielä ole ja tänne kirjoittele mutta kiinnostaa niin helvetisti tietää mistä nää kohtaukset tulee  idiot2

Itsekontrollistani olen ylpeä  coolsmiley Mä en ole kertaakaan mennyt paniikkiin vaikka suussa ja kurkussa on ollut turvotusta sekä joskus tuntunut ilman turvotustakin että on vaikee saada happea.
Olenpa tehnyt unijulistuksenkin ja kovaan ääneen: " Kaikki tarttee happee!! Ihmiset, eläimet ja luonto!!! Miksei täällä tuule?!" Mieheni avasi kaikki ikkunat ja parvekkeen oven. Havaitsi vasta sit että mä oon täydessä unessa.

Taidan tehdä nyt ihmiskokeen ja vetästä reiteen ton adrepiikin
Wish me luck

Nää kohtaukset alkaa aina levossa, vaaka-asennossa. Siihen tänäänkin heräsin neljältä aamuyöllä että raavin kasvojani. Mun oireet on kuin oppikirjasta kohdasta anafylaktinen shokki. Tosin ikinä en ole mennyt täysin tukkoon hengitysteistä Luojalle kiitos siitä.
Aiemmin ennen remonttia oli oireilua mutta nää kamalat kohtaukset alkoi kun muutettiin takas tähän asuntoon tän vuoden alussa.
Olin tosi happy kun aloin parantua siinä toisessa kodissa jo muutamassa kuukaudessa mutta järjetön takapakki heti kun tultiin takasin tänne
Ensi viikolla toiv tulee apu mutta jos sekään ei auta, on pakko vaan lääkitä ja odottaa huhtikuuta jolloin saadaan toinen asuntomme omaan käyttöön. Se on puhdas  smitten
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012 18:00:17 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1924 : 21.11.2012 18:50:25 »

Tän päivän coctail: 2 antihistamiinia, 15 mg kortisonia + adrenaliinipiikki. Lopputulos: kieli edelleen turvoksissa ja kädet tärisee adren jäljiltä. Pakko kai lähtee päivystykseen. Huomenna olis ham.lääkäri ja juurihoidon aloitus. Vittu et on taas vaihteeks kivaa  tickedoff
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1925 : 21.11.2012 19:52:03 »

Pikkari, voisitko ajatella, ettei isäsi tahallaan tehnyt virhettä? Eikö ole kohtuutonta syyttää häntä jatkuvasti?  Onhan se tietty kätevää, kun isä syyllisyydessään kantaa lonkeroa, rahaa ja ruokaa. Samalla, kun rakentaa sinulle uutta hirsitaloa.

Vanhempiesi ei ole pakko huolehtia täysikäisestä lapsestaan. Itse en moiseen suostuisi, vaikka rakastankin lapsiani - tai ehkä juuri siksi.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1926 : 22.11.2012 00:11:51 »

En en mä haluiskaan syyllistää mutta tää jatkuva oireilu tekee mut ihan kahjoks.
Tulin just sairaalasta. Köllöttelin kaks ja puol tuntia tarkkailussa. Kortisonia suoneen ja lisäää adrenaliinia lihakseen. Tosi kivat hoitsut  smitten
Huomenna sit ham.lääkäriin. En tiedä yhtäkään ihmistä tuttavapiiris joka kävis yhtä usein jossain hoidossa kuten mä.
Sellanen juttu vielä isästäni, että vuosien kuittailu ja suoranainen v-maisuus mua kohtaan oireiluni takia suorastaan velvoittaa hänet käyttäytymään inhimillisesti edes nyt.
Ei tarvitse hyvitellä mutta törkeestä kielenkäytöstä, vähättelystä ym saa kyllä jotain maksaakin.
Kuten aiemmin kirjoitin mulla on ollut uskottavuusongelma mutta eipä silloin tajunneet ammatti-ihmisetkään mistä oli kyse.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2012 01:15:19 kirjoittanut pikkari » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1927 : 22.11.2012 00:28:12 »

jos babyni trippailee vielä kolmannen kerran tähän tyyliin se on dead meat, just rökitän sitä kun katoo viikoksi ja on hiljaa.

toisaalta kestin edellistä joka katoili 5 kuukaudeksi.. ja miksihän jaksoin, -
« Viimeksi muokattu: 22.11.2012 00:36:52 kirjoittanut ^^Queen Nefertiti^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Yep
Vieras
« Vastaus #1928 : 22.11.2012 12:33:29 »

En en mä haluiskaan syyllistää mutta tää jatkuva oireilu tekee mut ihan kahjoks.
Tulin just sairaalasta. Köllöttelin kaks ja puol tuntia tarkkailussa. Kortisonia suoneen ja lisäää adrenaliinia lihakseen. Tosi kivat hoitsut  smitten
Huomenna sit ham.lääkäriin. En tiedä yhtäkään ihmistä tuttavapiiris joka kävis yhtä usein jossain hoidossa kuten mä.
Sellanen juttu vielä isästäni, että vuosien kuittailu ja suoranainen v-maisuus mua kohtaan oireiluni takia suorastaan velvoittaa hänet käyttäytymään inhimillisesti edes nyt.
Ei tarvitse hyvitellä mutta törkeestä kielenkäytöstä, vähättelystä ym saa kyllä jotain maksaakin.
Kuten aiemmin kirjoitin mulla on ollut uskottavuusongelma mutta eipä silloin tajunneet ammatti-ihmisetkään mistä oli kyse.


Teillä on selvästi jotain vanhaa selvittämättä - puolin ja toisin.
Jos saisit käsiteltyä suhdettasi vanhempiisi, olosi saattaisi helpottua. Mehän olemme psykofyysisiä olentoja. Lisäksi tämä tilanne tuntuisi kirvottavan äidistäsi sellaista energiaa sinua kohtaan, jota et toivoisi. Inhimillistä kyllä, ei hän tahallaan sitä tee. Koitappa laittaa vahvat suojaukset itsellesi. Nimenomaan sinun ja vanhempiesi väliin. Puhevälit ja muu jatkuu ennallaan. Olosi voi helpottaa heti, kun olet omissa energoissasi. Tsemppiä!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1929 : 22.11.2012 13:23:56 »

Oho, katsos vaan. Oikeassa olet. Ei pitäis keskittyä negaan mutta toisen ihmisen tekemä moka joka on vaikuttanut elämäni kaikkiin osa-alueisiin ei ole helposti anteeksiannettava.
Isäni mieli ailahtelee ihan yhtä paljon kuin mullakin.
Ensi tiistaina tänne tulee se uusi puhdistusoperaatio ja jos sekää ei auta, mä pimahdan lopullisesti.
No, nyt tuli taas sitä negaa mutta ei ole kiva herätä taas kämmeneten kihelmöintiin joka on kohtauksen ensioire.
Kortisoni ja antihistamiini tuntuu tehoavan hieman.
Tunnin kuluttua pitäis olla juurihoidossa  buck2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1930 : 22.11.2012 14:06:11 »

Oho, katsos vaan. Oikeassa olet. Ei pitäis keskittyä negaan mutta toisen ihmisen tekemä moka joka on vaikuttanut elämäni kaikkiin osa-alueisiin ei ole helposti anteeksiannettava.
Isäni mieli ailahtelee ihan yhtä paljon kuin mullakin.
Ensi tiistaina tänne tulee se uusi puhdistusoperaatio ja jos sekää ei auta, mä pimahdan lopullisesti.
No, nyt tuli taas sitä negaa mutta ei ole kiva herätä taas kämmeneten kihelmöintiin joka on kohtauksen ensioire.
Kortisoni ja antihistamiini tuntuu tehoavan hieman.
Tunnin kuluttua pitäis olla juurihoidossa  buck2

En takoittanut, että pitäisit negat sisälläsi, siitä ei hyvää seuraa. Tarkoitin, että purkaisit vanhoja fiiliksiä pois. Uuttakaan ei kannata varastoida sisään. Anna niiden tunteiden mennä.
Suojaus energiatasolla olisi nyt todella tärkeää, että saisit oman voimasi takaisin. Siitä lähtee myös fyysinen parantuminen liikkeelle.
Osaatko tehdä riittävän vahvan suojauksen? Voin laittaa yksärinä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1931 : 22.11.2012 16:23:37 »

Joo, laita vaan. On mulla kyllä oma tapani mutta lisätieto ei koskaan pahaksi
Taas mä törmäsin homeeseen. Odottelin koululla et ham.lääkäri kiljasis mut sisään ja jäin pohdiskelemaan.
Tutkin hieman ilmapiiriä ja nautin lasten remuavasta jumppatunnista toisessa kerroksessa  smitten Ihania  Smiley
Kerroin heti eilisestä sairaalatripistä eikä sit tehtykään juurihoitoa vaan paikattiin toinen hammas.
Lekuri sanoi että siinäkin koulussa on homeongelma edelleen korjauksista huolimatta

Eli esiin kaivoivat samantien epipen-adrepiikin jos saan kohtauksen
 ja viiden minuutin välein kysymys et kai sä saat happee? Ihan ok käynti enkä yökkäillyt kuten yleensä, mutta kun tulin sieltä ulos faija venas autossa oudon näköisenä. Kysyin heti kuka on sairastunut tai kuollut.
Isän ystävä oli saanut tällä viikolla diagnoosin keuhko- ja maksasyövästä. Tänään löytynyt itsemurhaviesti  Cry
Oli autoiluihminen henkeen ja vereen kuten isäni on myös. Viestissä oli vinkki mistä auto löytyy. Ruumista ei vielä ole vielä löydetty.
Mulla on ollut lähivuodet hieman häiriöitä ajantajussa mutta tän vuoden 2012 muistan kyllä aina. Loppuis jo  Angry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1932 : 22.11.2012 17:48:10 »

Tämä ei ole homeasunto kasvustoineen mutta täällä on itiöitä siitä paskasta ja niitä on kyllä ihan joka hiton mestassa näköjään nykyisin  tickedoff
Enkä tasan myy tätä kenellekään joka tulis myös kipeeksi. Ei tämä asunto ole mua sairastuttanut ihan ekana.
Olen saanut lisää tietoa tän vuoden aikana enemmän kuin koskaan aiemmin näistä altistumististani josta jo kertonut täällä sata kertaa. Pienenä jo altistunut niin koulussa kuin kotona, ex-mieheni luona ja nyt tässä asunnossa.
Tiistaina klo 12.00 tänne tulee hapetusäijät ja luultavasti toisen kerran parin kk:n kuluttua
Kyllä tää tästä eteenpäin menee pikkuhiljaa.
Mulla on hieman sellainen venäläinen mentaliteetti. Odotetaan,odotetaan... Toki räiskyn ja räjähtelen mutta joku sisäinen voima vie eteenpäin
Lääkitsin taas itseäni ja toivon ettei tarvisis tänään lähtee päivystykseen. Tutkin hetken tilannetta.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1933 : 22.11.2012 17:53:45 »

Sä oot voimanainen.. Wink tsemppii   angel angel
 smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1934 : 22.11.2012 19:03:02 »

No en todellakaan ole vaan oireileva kummajainen joka ei tunne enää itseään.
Olen soittanut tällä viikolla jo neljä kertaa terveysneuvontapuhelimeen miten pitää toimia. Mistä hitosta voisin tietää kun ei koskaan tällaista ole aiemmin ollut?
Kieli hieman turvonnut mutta ei enää paksune, kai.. Mut posket turposi sisältäpäin pikkuhiljaa täs puolen tunnin sisällä. Marsu-olo
Hengitys kulkee ok. T-neuvonnasta kehoitettiin vetäsee adret lihakseen ja päivystykseen. Ei voi vähempää kiinostaa kun eilen just olin siellä.
Adrenaliinista tulee järjetön liikkumispakko. Mä kimpoilin eilen huoneesta toiseen parvekkelta sisään ja ulos 15min kun paikoillaan ei vaan pysty olee. Ei ahdistava olo lainkaan mutta sellainen alkukantainen fiilis miksi se meihin on alunperin tarkoitettukin: taistele tai pakene. Nissä tilanteissa just erittyy adree mut saappa se sairaalasängyssä jossa oot tippalaitteessa kiinni. Hitto että kädet ja jalat sheikkas!
Mun mies piti koivista kiinni ja silti tärisin kuin horkkatautinen n. 20 min ja sit helpotti. Pakotin ukon lähtee kiitää että voin lepää rauhassa. Nukahdin ja heräsin siihen että nuori naislääkäri tuo reseptin samaa kamaa mulle, kuuntelee sydämen, kysyy turvotuksesesta ja sanoi että voin jäädä yöks sinne.
En halunnut jäädä joten sain kotiutusluvan mutta nyt en sit tiedä mennä vai tulla, iskee vai ei.
On tässä elämässä kyllä niin ihmeellisiä vaiheita ja nää mun kirjoitukset ihmettelyineen vaan pitenee päivä päivältä. Oi kun tos vieres olis kaikkitietävä ihmeolento  crazy2
Muoks. no sain sellasen ihmisen kiinni 112 numerosta joka sanoi ettei kannata pistää vielä vaan soittaa heille ja tulevat sit hakee. Problem solved  smitten kiitti Jumala
« Viimeksi muokattu: 22.11.2012 19:22:12 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Sivuja: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: