Sivuja: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3185138 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1905 : 18.11.2012 19:47:37 »

Kurkkukipuun auttaa tavallinen ruokasooda. Haaleeta vettä ja teelusikallinen ruokasoodaa. Kurlaa hetki. Älä niele, maistuu pahalle.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1906 : 18.11.2012 23:44:40 »

Olen saanut kuittailua eilisestä ellunkanaolemuksesta. Join tyhjään vatsaan faijan tuomia vahvoja lonkeroita, baarissa kaks juomaa ja polttelin itseksein vähän myssyä. Siihen pätkähti muisti
Olen tullut kotiin selvän oloisena mutta jutut on ollu ihan älyttömiä.
Vaatinut kovaan ääneen kaljaa ja makaronia, naureskellut myös kovaa ja käyttäytynyt kuin erotomaani.
Nukahdin miehen päälle alasti ja sit toisen kerran vaatteet päällä sellasessa mekkaan päin asennossa
Heräsin kuitenkin alasti eli ihme vaaterumba ollut myös menossa  buck2
Herätys tosiaan vähän vaille viisi tietämättömänä on aamu vai ilta.
Katsoin eka keittiön viisarikelloa et aha, heräsimpä aikasin ja sit kännykän näytössä 16.50
Tulihan nukuttua.
Kohta alkaa vk 48. Eipä ole paljon jäljellä tätä vuotta. Viikon kuluttua on ystävän synttärit ja keikka mut sit otan hieman rauhallisemmin  Wink
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1907 : 19.11.2012 11:30:57 »

Kurkkukipuun auttaa tavallinen ruokasooda. Haaleeta vettä ja teelusikallinen ruokasoodaa. Kurlaa hetki. Älä niele, maistuu pahalle.

Kiitos vinkistä!  Smiley

Nyt ärsyttää, kun nuhakin rupesi vaivaamaan.  tickedoff
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1908 : 19.11.2012 12:53:53 »

Inkivääriteetä eli kiehuvaan veteen vajaan puolen sentin paksuisia paloja kuoritusta inkivääristä. Haudutus.
Valkosipulia raakana (irvistyttää)
C-vitamiinia ainakin gramma päivässä
D-vitamiinia 150 mikrogrammaa
Näillä eväillä ei ainakaan pahene tauti. Inkivääritee muuten alentaa kuumettakin, alkaa hikoiluttaa
Kyllä munkin viikko alkoi ihan päin peetä. Oikea silmä on TAAS tulehtunut ja päänahkaa kirveli ihan älyttömästi mut kortisoniliuos onneks auttoi jonkun verran.
Elisan asiakaspalvelussa joutui venaa tunnin linjoilla koskien toimimatonta nettiä. Vajaan tunnin odotusen jälkeen vastattiin jolloin netti sattui jo toimimaankin   idiot2
Viides kerta tänä vuonna kun joutui ottamaan sinne yhteyttä saman asian takia. Ärsyttävää
« Viimeksi muokattu: 19.11.2012 13:11:12 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1909 : 19.11.2012 18:19:37 »

Voe harranjestas että mua on kusetettu ja kunnolla!!!!
Luin juuuri otsonoinnin tehosta homeasunnoissa ja siitä on näyttöä että voi tehdä paikat vielä huonompaan kuntoon reagoidessaan esim muovin kanssa. 400 euroa siis meni taivaan tuuliin ja nää mun allergiset hyperreaktiot voi johtua osittain just siitä tökötistä.
En mä aiemmin ollut näin kipee kuin nykyisin, edes silloin homeen aikana.
No, parempi että selvis nyt koska löysin uuden puhdistusfirman joka tekee hapetus kuivausmenetelmällä paljon tarkemman puhdistuksen ja vielä hieman halvemmalla.
Yli kolme sataa siihenkin palaa ja vuorokausi pitää olla himasta pois. Äh! Rahatilanne on aika kamala mutta jostain mä sen kehitän koska ne tyypit voi tulla 2-3 vrk viiveellä tänne putsaa koko mestan ja sitä todellakin toivon.
Mun puolesta vois tulla vaikka samantien.
Oi, miksen mä löytänyt tota firmaa aiemmin  Sad
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1910 : 20.11.2012 14:15:27 »

MIKÄ HELVETTI nykyajan vanhempia vaivaaa?

argggggggggggggggh!
kun ei o mitään valittamista ni keksitään sitten kaikkea j apuretaan se työntekijöihin.!!!!!!

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1911 : 21.11.2012 12:42:15 »

Voi V###U  Angry
17. allergiakohtaus tänä aamuna, rankka sellainen  Sad
Alkoi käsien pistelyllä, levisi jalkoihin, silmät ja kurkku alkoi turvota. Olin ihan rauhallisena ja keskityin hengittämiseen kuullostellen nielun tilannetta.
Mies kysyi missä adrenaliinipiikit on että olis ollut valmis tökkää sitä mun reiteen. Mä säästelen niitä kahta siihen et jos tulee megakohtaus.
Soitin Allergiasairaalaan ja ne koittaa kiirehtii sitä lähetettä. Kurkku tuntuu vieläkin paksulta mutta happee saan eli kaikki hyvin.
Se minuu ihmetyttää miksi se kohtaus tulee aina kun olen makuulla? En  muista yhtäkään joka olis tullut kun olen ollut hereillä pystyasennossa.
Niin toivon että ne puhdistusukot saa tän tilanteen rauhoittumaan. Mies lähtee reilun tunnin kuluttua ja jään yksin kotiin. Pien ahistus. Pitäiskö se adre tökkää muhun kuitenkin että kurkku tulis normaaliks?
Kortisoni ei nyt auta. Ihmejuttuja pitää ihmisen pohtia...
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1912 : 21.11.2012 12:46:05 »

keleen selkä vihottelee.aivan jumissa!ei päässsy lähtee aamulla töihin.ja lauantai ois pelit ja tänää reenit... tickedoff
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1913 : 21.11.2012 13:07:58 »

Hei Pikkari!
Tuli mieleen kysyä, tulevatko kohtaukset makuulla sängyssäsi, vai makuulla ihan missä tahansa?

Tämä tuli mieleen sen vuoksi, että äitini, joka on ikäisekseen (82 v) harvinaisesti allergikko, osti tuossa vajaat 10 vuotta takaperin uuden patjan ja alkoikin sitten ihmetellä kun tuli öisin allergiakohtauksia. Muistaakseni ongelma loppui kun vaihtoi petauspatjan toiseen. Eli jos patjasi on uudehko ja erityisesti jos ongelmia on ruvennut olemaan enemmän sen hankkimisen jälkeen. Kyseessä voisi olla myös uusi tyyny, uudet vuodevaatteet joita ei ole pesty ennen käyttöönottoa, tai jokin muu makuuhuoneessa. Toisaalta jos saat myös samat oireet olkkarin sohvalla, kuin sängyssä, niin sitten ei ole makuupaikasta kiinni - ellei sohvakin ole sitten uusi.

Nykyään teollisiin tuotteisiin laitetaan kaikenlaisia kummallisia kemikaaleja (mm. homeenestoon jne) jotka suurimmalle osalle eivät aiheuta mitään ongelmia,  mutta herkemmille sitten paljonkin.

Hengittäminen on aina muuten helpompaa pystyasennossa, keuhkovaivaiset pidetään sairaaloissakin puoli-istuvassa asennossa sängyssä. Voi siis olla myös kyse siitä, että huomaat huonon hengityksen vasta makuullaan kun hengittäminen on muutenkin luonnostaan vaikeampaa.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1914 : 21.11.2012 13:25:09 »

Mullakin on kaveri, jonka allergiaoireet ja nenän niiskuttaminen loppuivat siihen paikkaan, kun luopuivat untuvatäkeistä ja -tyynyistä. Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1915 : 21.11.2012 16:28:29 »

No just luin allergia.fi sivujen keskustelupalstalta ko aiheesta. Uudet Jysk-liikkeestä ostetut tyynyt ja peitot aiheutti heti samantien ekana yönä kokovartalokutinan mutta tolla allergiapalstalla on vielä pahemmin altistuneiden/oireilevien kirjoituksia mm että uudet huonekalut ym saa aikaan oireita.
Mä en ole sentäs niin herkkä. Vanhenpieni kodista en ota vastaan mitään koska oireilen het samantien vaikkei siellä pitäis olla hometta.
Nyt käytössä anopilta saadut vanhemmat patjat ja kaikki meni hyvin kunnes taas...kohtaus.
Mulla ei ole edes tyynyä käytössä tällä hetkellä koska en luota oikein mihinkään materiaaliin uutena ostettuna.
Olen taas vaihteeks täysin raivona typerille vanhemmilleni varsinkin isälleni  tickedoff
Päin persettä tehty remontti ja mutsin idiootti kommentti kun kerroin tästä tän päivän allergiakohtauksesta "Voithan sä soittaa ambulanssin milloin tahansa. Kyllä apu on lähellä jos tarpeeksi ajoissa soitat"

Tällä hetkellä lähellä on adrenaliinipiikki ja ajatus vetää se vaikkakin se on tarkoitettu siihen tilanteeseen ettei henki kulje miltei ollenkaan. Nielun turvotus laskenut mutta nyt kieli alkoi n. puoli tuntia sit tuntua paksulta ja huulet turposi. No enhän mä hätätilanteessa vielä ole ja tänne kirjoittele mutta kiinnostaa niin helvetisti tietää mistä nää kohtaukset tulee  idiot2

Itsekontrollistani olen ylpeä  coolsmiley Mä en ole kertaakaan mennyt paniikkiin vaikka suussa ja kurkussa on ollut turvotusta sekä joskus tuntunut ilman turvotustakin että on vaikee saada happea.
Olenpa tehnyt unijulistuksenkin ja kovaan ääneen: " Kaikki tarttee happee!! Ihmiset, eläimet ja luonto!!! Miksei täällä tuule?!" Mieheni avasi kaikki ikkunat ja parvekkeen oven. Havaitsi vasta sit että mä oon täydessä unessa.

Taidan tehdä nyt ihmiskokeen ja vetästä reiteen ton adrepiikin
Wish me luck

Nää kohtaukset alkaa aina levossa, vaaka-asennossa. Siihen tänäänkin heräsin neljältä aamuyöllä että raavin kasvojani. Mun oireet on kuin oppikirjasta kohdasta anafylaktinen shokki. Tosin ikinä en ole mennyt täysin tukkoon hengitysteistä Luojalle kiitos siitä.
Aiemmin ennen remonttia oli oireilua mutta nää kamalat kohtaukset alkoi kun muutettiin takas tähän asuntoon tän vuoden alussa.
Olin tosi happy kun aloin parantua siinä toisessa kodissa jo muutamassa kuukaudessa mutta järjetön takapakki heti kun tultiin takasin tänne
Ensi viikolla toiv tulee apu mutta jos sekään ei auta, on pakko vaan lääkitä ja odottaa huhtikuuta jolloin saadaan toinen asuntomme omaan käyttöön. Se on puhdas  smitten
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012 17:00:17 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1916 : 21.11.2012 17:50:25 »

Tän päivän coctail: 2 antihistamiinia, 15 mg kortisonia + adrenaliinipiikki. Lopputulos: kieli edelleen turvoksissa ja kädet tärisee adren jäljiltä. Pakko kai lähtee päivystykseen. Huomenna olis ham.lääkäri ja juurihoidon aloitus. Vittu et on taas vaihteeks kivaa  tickedoff
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1917 : 21.11.2012 18:52:03 »

Pikkari, voisitko ajatella, ettei isäsi tahallaan tehnyt virhettä? Eikö ole kohtuutonta syyttää häntä jatkuvasti?  Onhan se tietty kätevää, kun isä syyllisyydessään kantaa lonkeroa, rahaa ja ruokaa. Samalla, kun rakentaa sinulle uutta hirsitaloa.

Vanhempiesi ei ole pakko huolehtia täysikäisestä lapsestaan. Itse en moiseen suostuisi, vaikka rakastankin lapsiani - tai ehkä juuri siksi.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1918 : 21.11.2012 23:11:51 »

En en mä haluiskaan syyllistää mutta tää jatkuva oireilu tekee mut ihan kahjoks.
Tulin just sairaalasta. Köllöttelin kaks ja puol tuntia tarkkailussa. Kortisonia suoneen ja lisäää adrenaliinia lihakseen. Tosi kivat hoitsut  smitten
Huomenna sit ham.lääkäriin. En tiedä yhtäkään ihmistä tuttavapiiris joka kävis yhtä usein jossain hoidossa kuten mä.
Sellanen juttu vielä isästäni, että vuosien kuittailu ja suoranainen v-maisuus mua kohtaan oireiluni takia suorastaan velvoittaa hänet käyttäytymään inhimillisesti edes nyt.
Ei tarvitse hyvitellä mutta törkeestä kielenkäytöstä, vähättelystä ym saa kyllä jotain maksaakin.
Kuten aiemmin kirjoitin mulla on ollut uskottavuusongelma mutta eipä silloin tajunneet ammatti-ihmisetkään mistä oli kyse.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2012 00:15:19 kirjoittanut pikkari » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1919 : 21.11.2012 23:28:12 »

jos babyni trippailee vielä kolmannen kerran tähän tyyliin se on dead meat, just rökitän sitä kun katoo viikoksi ja on hiljaa.

toisaalta kestin edellistä joka katoili 5 kuukaudeksi.. ja miksihän jaksoin, -
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012 23:36:52 kirjoittanut ^^Queen Nefertiti^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: