Sivuja: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1654381 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1650 : 30.08.2012 14:18:12 »

Enpäs tiedä, mikä on, mutta turhauma ja pettymys saa ärtymään tänään. Omat odotukset, joita ei pitäisi tehdä edes, eivät toteudukaan positiivisesta energian siirrosta huolimatta. Änkyräkäyrä nousee ja kasvaa sarvet ottaan tätä menoa. Mur.

 knuppel2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1651 : 30.08.2012 16:12:42 »

Soma, semmosta se tahtoo olla,ei niihin pääse puhelimella läpi,joskus yrittäny. No joskus on sitten päässy, ja aika ois ollu pitkänajan päähän,sannoin et eikö tosiaankaan oo aikasempaa aikaa, niin th  sitten sano et no joo tuu huomenna. Smiley Että näin joskus.
Sitten sanotaan näin että mee yksityiselle, sinne pääsee aika heti. No ei mulle ns. vaan yhelle tutulle. Oli hänellä hieman kiehunu.. Huh Angry tickedoff
Käydäänköhän me samalla terveysasemalla vai onko tän kaupungin muutkin tk:t tuollasia? Muistelen kuinka edelliseen tk:hon pääsi aika sujuvasti aina, mutta täällä ei oo kyllä puhettakaan siitä.


No en tiiä, en oo käyny pitkään aikaan siellä,enkä kyllä muuallakaan, Mut tämmöstähän se tahtoo olla.. Huh
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1652 : 30.08.2012 17:05:09 »

Myötätuntoni teidän puolella. Mä käyn edelleen kerran viikossa lääkärissä ja pakko käydä yksityisellä kun toi kunnallinen puoli toimii miten sattuu ja välillä tuntuu et ihan kuin yksityislääkärit olis käynyt eri lääkiksen  buck2
Niin erilaista kohtelua siellä saa.
Mulla taas iho-oireita ollut tänään kutinasta kirvelyyn. Maanantaina taas tk-lääkäriaika.
Kyllä tää jatkuva oireilu vaikuttaa jo psyykeeseen. Mun päivän tekemiset liikkuu sektorilla lukeminen, nukkuminen ja seksi. Ei voi opiskella, käydä duunissa, harrastaa mitään eikä välillä nähdä edes ystäviä kun oireilu vaan jatkuu
Turhauttaa tosiaankin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1653 : 30.08.2012 19:10:22 »

Mulla taas iho-oireita ollut tänään kutinasta kirvelyyn. Maanantaina taas tk-lääkäriaika.     Huh Huh
Home  idiot2 kohan sen aiheuttaa. Embarrassed

Taasssss VOIMII  sulle.   angel angel angel
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1654 : 01.09.2012 13:34:51 »

MIEHET!!!!!! idiot2
tallennettu
rapu76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #1655 : 02.09.2012 22:18:25 »

kaljuunnun  Sad jo kolme täysin tukatonta aluetta päässä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1656 : 04.09.2012 02:32:44 »

Ihotautilääkärille mars! Hiustilanne voi olla hyvinkin parannettavissa mitä nopeemmin hakeudut hoitoon.
Minä luulin et tulee täys katastrofi mut eipä tullutkaan  Smiley
Olin eilen taas lääkärissä ja se täti näytti ihan Tarja Halosen kopiolta  Grin
Oikeesti, mä jäin hetkeks tuijottaa sitä ja meinasin sanoa mutta tosi hyvin perehtyi mun juttuun.
Verikokeita taas lisää. Kakkanäyte pitäis antaa myös. Yäk  Angry
Vuorokausirytmi täysin sekaisin ja pakko olis mennä labraan aamusta. En jaksais kun viime yön unet jäi kolmeen tuntiin.
Pöllö-olo  crazy2
Muoks. rapu 76 mä rukoilen sun puolesta  smitten Toivotaan hyvää  smitten
Sen sijaan voisin vetää ukkoa turpaan kun uskon että hänellä on joku "hoito" Mun intuitio oikein kirkuu asiasta ja niin olen täällä hehkuttanut suhdettamme. No, kaikkee ei voi saada. Ihmeen tyyni olo ollut tänäänkin. Mä alan kai paranee  Smiley Jos toi kusipää jää kiinni pettämisestä, teen hienon kokon jossa palaa kaikki se mitä hänel on täällä mun asunnossa  Cool
« Viimeksi muokattu: 04.09.2012 23:40:04 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1657 : 05.09.2012 17:01:08 »

Prkl!!!  tickedoff Mun kasvoihin on tullut nenän molemmille puolille ihottumaa joka kutisee aivan sairaasti. Onneks ihan pienelle alueelle ja meikki peittää sen ihan hyvin mut mä tunnen sen koko ajan. Ärsyttävää saada uusia oireita!!!!
Lääkäri sanoi että jos hänen määräämänsä allergialääkkeet (iso annostus) ei tehoa, aloitetaan kortisonilääkitys.
Mä skagaan sitä koska sivuvaikutukset on tosi inhottavat. En haluu mitään levottomaks, unettomaksi tekevää koska olen jo valmiiks levoton ym
Onneks jossain osa-aluella menee paremmin eli hiuksia tulee lisää  Smiley Rapu 76 olet mun rukouksissani  smitten
En halua kenellekään hiuskriisiä joka mulla oli tai on viel hieman vieläkin
Kokkoa ei tarvitse alkaa kyhäillä koska toinen oli aivan äimänkäkenä ja tosi ihmeissään kun esitin syytteen pettämisestä. Katsotaan... Mun intuitio on harvoin väärässä  Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1658 : 10.09.2012 21:58:01 »

Viime yönä mä sain taas sen mega-allergiakohtauksen 12.kerran  crazy2
Valvoin koko yön ja aamulla faijan piti heittää mut aamulla sairaalan päivystykseen mut en jaksanut lähtee edes sinne eikä ollut kuitenkaan ambulanssille tarvetta. Taas tuli polte päähän ja joka helvetin kohtaan enkä ole uskaltanut pestä hiuksia tänään eli aina kun hieman hehkutan että nyt tää kauheus loppuu, tulee vieläkin kamalampi olo.
Pms-oireet tähän päälle  Angry  Mä vihaan tätä elämää tällä hetkellä
Jostain ihmesyystä olen alkanut saada myös kiputiloja joita ei ole aiemmin ollut, täsmää aikas tarkasti just siihen fibromyalgiaan. Herään välil öisin kipuun
Joo on tää 2012 tosi voimavuosi. Mikään muu ei lisäänny kun negafiilis. Mä petaan kaiken nyt sen lääkäri-homeopaatin varaan. Jos sekään käynti ei tuo helpotusta, en todella tiedä mitä tehdä  Sad
Viime yönä koin elämäni yhden pelottavimmista kokemuksista kun kieli ja kurkku alkoi turpoomaan.
Otin allergialääkkeen sekä rauhoittavan ja yritin rauhoittaa mieltäni. Jotain muuta tää on kuin pelkkää allergiaa koska mulla on vahvaa antihistamiinii 4 tabuu päivässä.
Kauheeta ajatella että täällä olis vielä hometta kaikkien toimintojen, remontin, puhdistuksen jälkeen
Voiko se MUISTIJÄLKI olla näin valtavan voimakas? Vai olenko mä vaan niin superherkkä?
Tosin mun lapsuuden kodissa oli myös hometta eli tukeeko se kenties jotain aivan muuta muistijälkeä tässä elämänvaiheessa sieltä aikojen takaa? Hoi, oivallus!
Katsos vaan, kannatti kirjoittaa. Mä jään nyt jäsentelee tota mietettä.

« Viimeksi muokattu: 10.09.2012 23:14:23 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1659 : 11.09.2012 19:20:36 »

Huh! Oli niin rankka vuorokausi toissapäivä ja -yö että olen levännyt koko päivän.
Huomenna on aika Sofianovaan lääkärihomeopaatille ja nyt jo jännittää  Cheesy
Tunti tunnustelua ja napit mukaan, 140 euroa. Maksakoon vaikka tonnin mutta todella toivon vihdoin saavani apua.
Kirjoitan huomenna käynnistä  Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1660 : 11.09.2012 20:59:15 »


Joo on tää 2012 tosi voimavuosi. Mikään muu ei lisäänny kun negafiilis.


Mitenkään henkilöimättä tätä kehenkään, mulla on ollut jo vuosia sellanen käsitys, että se voimistuu, mitä on "tilannut" ennen vuotta 2012.
Positiivisuus tai negatiivisuus on perusvireenä sen mukaan, miten sai energioitaan nostettua ennen vuotta 2012. Siksihän oli valtavasti ryhmiä ja kursseja, jotka puhdistivat ihmisen energiakenttää ja nostivat energiatasoa. Jos silloin ei tarttunut esille tuleviin ongelmii, niiden kanssa saa painia vastakin. Sitä en tiedä kauanko, mutta omasta kokemuksesta, ja havannoista lähipiirissä saa sellaisen tunteen, että kortit on jaettu ja näillä mennään.

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1661 : 14.09.2012 00:17:14 »

Vaikka käyn läpi tosi rankkaa jaksoa enkä ole tähän vuoteen ladannut mitään odotuksia niin oudon ravistuttavia kokemuksia on muuallakin kuin täällä pehmokoto-Suomessa.
Mohammed-video saanut järkyt mittasuhteet  tickedoff
Tää meidän pallo tarvitsis jonkun ulkoisen uhan tai pelottajan että ihmiskunta yhdistyisi. Oikeesti tulis mistä tahansa. Tää pallo tarvitsis potkun hyvälle eikä sitä että joka helevetin päivä riehutaan jossain päin. Sotaa, raakuutta, raiskauksia, lasten hyväksikäyttöä ja kaikkee paskaa.
Milloin ihminen oppii?
Meille on annettu vapaa tahto ja kyllä tietyt nilviäiset sitä toteuttaa tässä maailmassa kauheimmalla tavalla
Tsiigatkaa se mohammed video youtubesta. Kuka täysjärkinen mies haluis lapsimorsiammen ja monta vaimoa kun eka on korkattu? Alistaa, kiduttaa.....
Eihän tää kaikkiin muslimeihin päde mutta kyllä lähi-itä on pahuuden tyyssija. Kuvottavaa toimintaa ja sit ne vetää megaherneet nenään kun se heidän pyhä juttunsa esitetään hieman...  laugh knuppel2
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1662 : 15.09.2012 16:31:01 »

Voi &%3¤$"! Ens viikonloppuna on keikka, jolle aivan ehdottomasti haluan mennä, mutta eihän sinne saa enää lippuja.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Yep
Vieras
« Vastaus #1663 : 15.09.2012 16:37:01 »

Jotenkin ymmärrän, jos loukkaantuu uskontonsa rienaamisesta. Jotkut vetää megaherneet nenään nettikirjoituksistakin.

Nyt ottaa kaikki päähän ja pahasti! Eikö tää lopu koskaan? Shit happens - tiedän. Mutta onko pako hukkua paskaan?  tickedoff
Ja pahinta on, että haluan paskaa toisillekin. Se on uutta ja pelottavaa.

tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1664 : 15.09.2012 17:18:05 »

argggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!


pomo ja yks entinen ystävä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

voi kelevetti!!! Angry  Angry   Angry


pikkarille: mulle on ollut homeopatiasta ainakin apua
tallennettu
Sivuja: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: