ikiviuh, no eipä kuulosta hääville! Pakkohan niiden on testata se allergia ja poistaa sun viisurit jollain tapaa, ei oo inhimillistä muuten

Mä oon jo kuulkaa elävien kirjoissa.
Sunnuntaina kävin särkypäivystyksessä ja sain ab-kuurin... (ja juu, kerroin et oon raskaana).. Se hammaslääkäri ei oikeen osannu muuten puuttuu asiaan kun sanoi et pitää mennä kirurgille näyttään... Tarkisti kyl et se heiluva hammas oli hyvin elossa (sellasella sähköimpulssilla testas ja tuntu)
Kävin eilen hammaskirurgilla joka mulle tuon implantin titaaniruuvin laittoi 2 viikkoa sit... se poistetun hampaankohta on kunnossa ja hyvin luutumassa titaaniputki siihen. Viereinen hammas on ilmeisesti vittuuntunut toimenpiteestä, siksi heiluu ja ien turvoksissa. Kipeetä hammasta madallettiin, se oli ainoa asia mitä tehtiin. Nyt vaan kuuri loppuun ja katsotaan rauhottuuko se sillä. Juurien tilannetta ei voi röngenillä kuvata kun oon raskaana ja eihän se kirurgi ois mitään juurihoitoo kyl alottanutkaan kun eihän ne paikkaa tms vaan leikkaa ja repii yms

On vieläkin aika kipee mut ei koko aikaa. pystyn oleen jalkeilla ja itkemättä. Ihan selvästi ab on rauhoittanut tilannetta.. Syön kyl 1g panadolia tasan 8 tunnin välein. Auttaa se sentään 1-2 tuntia...