Sivuja: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1654324 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1665 : 24.07.2012 18:37:27 »

Kiitti, voimia tässä etsimisessä nyt tarvitaankin. Tänään näyttö oli tosi hyvällä paikalla sijaitsevasta kaksiosta MUTTA asunnossa tapahtunut kaksi kertaa vesivahinko joten täysin poissuljettu vaihtoehto mulle.
Heti kun taulut menee kaupaks, tää kiitää Espanjaan ja faija saa sillä aikaa etsii putsis kodin. Tosin en täysin luota kenenkään arviohin kuin omaani, homekoira kun olen
 Nyt täytyy valjastaa universaalit voimat käyttöön, muuten mä oon vielä parin vuoden kuluttuakin täs samassa luukussa loukussa
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1666 : 27.07.2012 17:17:41 »

Pakko kuittaa et nyt daamit ei varmaan enää elä angstissa kun aurinko porottaa täysillä
Edelleenkään en tajuu miten sää voi tehdä niiiiiiin kovin onnettomaks  uglystupid2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1667 : 27.07.2012 18:33:49 »

Pakko kuittaa et nyt daamit ei varmaan enää elä angstissa kun aurinko porottaa täysillä
Edelleenkään en tajuu miten sää voi tehdä niiiiiiin kovin onnettomaks  uglystupid2

Oi voi - nyt on liian kuuma! Ei vaiskaan, elämä maistuu.

Murheensa kullakin, ja ymmärtämättömyytensä  idiot2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1668 : 27.07.2012 19:11:07 »

En paahteesta tykkää kauheesti mut tein just testin. Olin puoli tuntia suorassa säteessä ja olo on kun olmilla. Voimat veks ja väsyttää. Tää kertoo just siitä miten yksilöllisiä me olemme.
Turha kuittailla mulle. Mä olen pitänyt tätä ketjua terapiakeinona purkaa sitä vitutusta mikä lähi vuosina on ollut vallitseva mieliala. Tänään on tosi hyvä päivä ja pimeyden lapseksi edelleen tunnustaudun  Smiley
Onneks mun asunto on tosi viilee
Yep:llä näemmä jotain kakkafiiliksiä mua kohtaan kun pitää kuittaa. Paahdu siellä auringossa ja voi hyvin  angel
Pohjolan ihmiset nautii auringosta ja kuumuudesta mut etelässä vietetään siestaa kuumimpana aikana ja illalla sit eri meininki. Sopii just mulle
« Viimeksi muokattu: 27.07.2012 19:20:00 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1669 : 27.07.2012 20:12:48 »

Pakko kuittaa et nyt daamit ei varmaan enää elä angstissa kun aurinko porottaa täysillä
Edelleenkään en tajuu miten sää voi tehdä niiiiiiin kovin onnettomaks  uglystupid2


Turha kuittailla mulle. Mä olen pitänyt tätä ketjua terapiakeinona purkaa sitä vitutusta mikä lähi vuosina on ollut vallitseva mieliala.


Sulla on lupa kuittailla, mutta sulle ei saa?  idiot2


Yep:llä näemmä jotain kakkafiiliksiä mua kohtaan kun pitää kuittaa. Paahdu siellä auringossa ja voi hyvin  angel


Ei mulla ole mitään kakkafiiliksiä sua kohtaan. Kommentoin ASIOITA, ja joskus olen eri mieltä kirjoittajan kanssa- oli se kuka tahansa. Samoin joskus joku on mun kanssa eri mieltä. En jaksa ottaa henkilökohtaisesti. En tosi elämässä, mutta en varsinkaan nimikerkkeinä kirjoitellessa.
Mutta jos haluat lisää angstia, niin voit toki uskotella itsellesi kakkafiilis-juttuja.
« Viimeksi muokattu: 27.07.2012 20:14:20 kirjoittanut Yep » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1670 : 27.07.2012 20:43:12 »

Napise rauhassa ja viihdy ilta-auringossa. Mun olo on loistava kiitos rakkaan mieheni joka osaa parantaa mua  smitten Olen varmaan sit sokee itselleni ja omille jutuilleni mutta mitään muuta kuin hyvää toivon kaikille kirjoittajille.
Turha jatkaa mun ongelmista ja te sääihmiset saatte myös HYVÄÄ lähipäivinä  :Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1671 : 27.07.2012 21:37:41 »

Napise rauhassa ja viihdy ilta-auringossa. Mun olo on loistava kiitos rakkaan mieheni joka osaa parantaa mua  smitten Olen varmaan sit sokee itselleni ja omille jutuilleni mutta mitään muuta kuin hyvää toivon kaikille kirjoittajille.
Turha jatkaa mun ongelmista ja te sääihmiset saatte myös HYVÄÄ lähipäivinä  :Smiley

Voih, en ole muistanutkaan kehua mieheni rakastajantaitoja!
Ilta-auringossa se on parhaimmillaan. Ja aamuauringossa. Puhumattakaan keskipäivänauringon aktista. Aaaah!
« Viimeksi muokattu: 27.07.2012 23:41:55 kirjoittanut Yep » tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #1672 : 28.07.2012 13:19:13 »

Kröhöm...  coolsmiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1673 : 28.07.2012 23:00:52 »

Mikä nyt riivaa? Mun elämään on tullut paljon iloa tästä uudesta tasosta alakerrassa  Cheesy
Hittoako se ketään haittaa jos siitä kirjoittelen?
Säänainen suuttuu  Smiley
Sorry jos ärsytän. Huomenna pitäis paahtuu koko Suomessa joten ilo irti  Smiley
Mun hullu lappalainen frendi on käymässä. Lapissa on jotain outoa voimaa ja ihmiset sen mukaisia  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1674 : 28.07.2012 23:44:45 »

Ai onko Lappalaisissa jotain outoo voimaa.. coolsmiley..no meikää ei vissiin ihan voi sanoa Lappalaiseksi..mut vissiin kuuluu se lääni josta oon kotosi.. nii Lapinlääniin.. Wink Tongue ja ei kiitos helteitä..vaan sopivaa jos sais valita.. angel
Mut otetaan vastaan mitä tuleman pittää..hienointa tääl Suomenmaassa on kuiteski..ettei oo sota.. Huh    smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1675 : 29.07.2012 00:25:35 »

Oon taas vaihteeksi niin sähköinen, että saan jo ittestäni tällejä, muista pinnoista nyt puhumattakaan  Tongue.
Äsken parvekkeella ihmettelin kun kaikki ihokarvat nousi ihan pystyyn- mut sit hetken päästä välähti taivaalla ja toooodella etäinen jyrinä kuuluu.
Tulis nyt kunnon ukkonen- sais sähkön pois ja maadoittus kunnolla. Olo paranis ja unikin tulis  Grin.
Viime kuun ukkospiknikistä on vielä yli puoli levyä jääkaapissa kun meni niin nopeasti ohi (ja oli todella surkea esitys ukkoseksi tickedoff ).
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1676 : 29.07.2012 08:10:46 »

What?
MIkä ukkospiknikki ja mikä puolilevyä?  Cheesy
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1677 : 29.07.2012 13:41:02 »

No kun oon aina tykänny hurjasti ukkosesta, niin pakkohan se on parvekkeelle päästä kuikuilemaan ja ihailemaan.
Piknik on taas jäänne lapsuudesta, kun mamman kanssa aina silloin juotiin teetä, jota yleensä oli termoksessa ja syötiin leipiä. Pienenä luulin että mammakin tykkää ukkosesta yhtä paljon, mut sit tajusin että siellä niemessä ne ukkoset onkin vähän voimakkaampia, joskus todella hurjia ja saattoi kestää tunteja- lisäksi jostain hassusta syystä se soitti aina puhelimeen vähän ennen tuloaan  Grin. Teetä olikin siis termoksessa sähkökatkojen takia  Tongue.

No mulle on jääny toi kuitenkin ihan nautinnon vuoksi  smitten. Eilen oli teetä, vettä, paahtoleipää,kurkkua,ranskanpastilleja ja jogurttia.
Puolilevyä on edelleen kaapissa. Jotta maailmassa säilyy rauha ja ihmisillä päät harteillaan on tässä asunnossa oltava AINA suklaata. Maitosuklaata voi ukkokin saada (ehkä) pienen palan,  mut mitään asiaa edes vilkasta tummaa suklaata  knuppel2.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Indium
Vieras
« Vastaus #1678 : 29.07.2012 13:52:35 »

Ukkonen on kyllä hurja juttu. Itse en pysty nauttimaan siitä, pikemminkin poden pientä ukkoskammoa, mutta toisaalta mahtavaa minkälaisia asioita luonto voi saada aikaan. Se salaman valo ja voima, ääni, kaikki.

Phuuh. Kun nyt avautumisketjussa ollaan niin sanonpa että ARGH kun on epämääränen olo. uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
Ei tiiä mihin suuntaan ja kuinka ja miten sitä luottais itteensä ja böööh. Emmätiä.  buck2
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1679 : 29.07.2012 14:03:19 »

Phuuh. Kun nyt avautumisketjussa ollaan niin sanonpa että ARGH kun on epämääränen olo. uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
Ei tiiä mihin suuntaan ja kuinka ja miten sitä luottais itteensä ja böööh. Emmätiä.  buck2
Jepsis. Samanlaisissa fiiliksissä jo kohta kaksi vuotta. Kaikki on pysäytetty ja mihin tahansa tarttuu tai innostuu-nousee tie pystyyn ja taas asiat seisoo. Kärsivällisyys on hyve, tiedän.. mut jumankauta kun ei vaan opi tämä pässi. Tällainen täi tervameren pohjassa on aivan jäätävä kokemus, eikä mitenkään ihanaa.
Luulis että meitä alkupään oinaita on jo koulittu ja kurmutettu ihan tarpeeksi vuosien saatossa, allekirjoittanut on saanut enemmän kun yhdelle elämälle olis tarpeen.  knuppel2 tickedoff.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: