Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3167194 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1545 : 29.07.2012 19:38:19 »

Juu toki täällä saa purkaa, sitä vartenhan tämä ketju on, mutta on eri asia jos tämä alkaa menemään kahden (tai useamman)  ihmisen sättimis,-kuittaus,- "taistelukentäksi".  Wink Sen takia hieman kröhömhähtelin...  Grin Mutta muuten antakaa palaa kaikki ketutukset ulos.  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1546 : 29.07.2012 19:46:15 »

Juu toki täällä saa purkaa, sitä vartenhan tämä ketju on, mutta on eri asia jos tämä alkaa menemään kahden (tai useamman)  ihmisen sättimis,-kuittaus,- "taistelukentäksi".  Wink Sen takia hieman kröhömhähtelin...  Grin Mutta muuten antakaa palaa kaikki ketutukset ulos.  smitten

Sehän on moden tehtävä. Eikä varmaankaan helppo.
Jokus tuntuu, että joillakin käyttäjillä on laajemmat oikeudet. Jos meikäläinen kirjoittaisi samoin ja höystäisi tekstiä v-sanalla ja  idiot2-merkillä, tulisi heti noottia. Pienemmästäkin on tullut.

Toisaalta ukkini aina sanoi, että jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Muoks.
Kirjoitin tuon aika kiireellä. Tarkoitin, että ihmisiä pitää kohdella heidän kykyjensä ja vahvuuksiensa mukaan. Tälläisellä foorumilla modet eivät tietenkään voi sellaisia arvioita tehdä. Ehkäpä jotkut ihmiset vain ottavat itselleen eri oikeudet?
« Viimeksi muokattu: 29.07.2012 20:28:18 kirjoittanut Yep » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1547 : 29.07.2012 19:52:10 »

Kyllä mun sielu on kanssa ajatellu olevansa aika kova jätkä kun on tätä elämää tänne laatinu... buck2

Pitäiskö meidän pistää pystyyn skaba; kuka on kärsinyt eniten ja kirkkaimman kruunun saa? Voittaja vois sit vuoden päivät vapaasti valittaa kaikkein ylinnä ja vähätellä toisten kurjuuksia?  Grin
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1548 : 29.07.2012 20:17:59 »

Kyllä mun sielu on kanssa ajatellu olevansa aika kova jätkä kun on tätä elämää tänne laatinu.

Joo mun myös. Vois kysyy että what was i thinking buck2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1549 : 29.07.2012 20:23:35 »

Kyllä mun sielu on kanssa ajatellu olevansa aika kova jätkä kun on tätä elämää tänne laatinu... buck2

Pitäiskö meidän pistää pystyyn skaba; kuka on kärsinyt eniten ja kirkkaimman kruunun saa? Voittaja vois sit vuoden päivät vapaasti valittaa kaikkein ylinnä ja vähätellä toisten kurjuuksia?  Grin

Joo, mä oon kanssa joskus ajatellut kurjuuskilpailua.

Mutta omalta kohdalta olen päätynyt siihen, että en halua enää kaivaa niitä esiin. Oikein voimakas paneutuminen kurjuuskilpailuun saattaisi vetää takaisin asioita, jotka on jo antanut anteeksi.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1550 : 29.07.2012 20:25:40 »

Kyllä mun sielu on kanssa ajatellu olevansa aika kova jätkä kun on tätä elämää tänne laatinu.

Joo mun myös. Vois kysyy että what was i thinking buck2

Onkohan siellä suunnitteluvaiheessa vähän liian helppo pullistella?  Cheesy
Tässä elämänvaiheessa tekee mieli sanoa, että jos oon pöljänä suunnitellu vielä lisää jotain, niin lykättäiskö seuraavaan elämään. Enää ei jaksais.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1551 : 29.07.2012 20:28:00 »

Juuei, ei ihan aikuisten oikeesti kuitenkaan ole hyvä idea, mutta noin niinkun lentävänä ajatuksena vain  :Smiley

Kuinkahan usein se oikeseti menee silleen, että joku asia siirtyy seuraavaan elämään...no varmaan aika usein, kun ei sitä vaikeita juttuja taida niin helposti oppia.
Mutta ihan offtopiccia nyt. Noh, mua ärrrrrsyttää kun ketjut menee ihan oofftopicciin!!!
Korjaisko tuo mitään?
Nyt  Lips Sealed
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1552 : 29.07.2012 20:33:52 »

Mulla on olo että tekis mieli tonkia tikulla kaiken maailman epämääräsiä läjiä, vaikka tiiän kyllä että pahemmin ne sen jälkeen haisee.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1553 : 29.07.2012 20:36:26 »

Kuuhilda, sama juttu. Ärsyttää, kun jossain ketjussa on monta sivua ihan offtopiccia. Är ja mur!

« Viimeksi muokattu: 29.07.2012 22:18:35 kirjoittanut Yep » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1554 : 29.07.2012 20:43:13 »

Palkinto on kyllä tosi houkuttava. Pitäiskö sittenkin skabata? Voittajalle vois perustaa ihan oman kuurjuusketjun, jonne se sais suoltaa kurjuuttaan ja toiset velvoitetaan lohduttamaan ja tsemppaamaan.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1555 : 29.07.2012 21:05:42 »

Ei kiitos mitään kurjuuskilpailua, koska hei rakkaat-lähes aina vois olla huonomminkin. Mut uskon kyllä et suurimmalla osalla tänne kirjoittelevista taitaa olla elämänkoulua useampi luokka takana. Puhumattakaan siitä, että musta-valko-ajattelun korvaa aika lailla jäätävä määrä eri harmaita..mulla ainakin.
Juuri tuossa ystävän kanssa mietittiin ettei kumpikaan ole enää niin ehdoton kuin joskus oltiin.

Kuuhildalle ja muille koiran/kissan omistajille vinkki:
http://www.select.fi/?TASK=search&smurfid=39696620553120120729197515278036&q=fur+away
Erittäin kätevä tuo "fur away" ja niitä saa jo monesta liikkeestä. Linkitin tuon kun en muuta kuvaa löytänyt.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Yep
Vieras
« Vastaus #1556 : 29.07.2012 21:13:49 »

Käsittääkseni sekä Kuuilda että minä ilmaistiin selvästi, että juttu oli ajatuksen tasolla.
Joillain on vaikeeta lapsena ja toisella aikuisena (joillakin koko elämä), joten loppupeleissä kurjuuskilpailun voittaja selviää vasta kuolinhetkellä. Ja silloin EVVK...

Ja joo, jokaisella on omat kärsimyksenä ja oppiläksynsä. Ei täällä taida kukaan helpolla päästä.
Mutta ihmisten "kurjuudenkestossa" on isoja eroja.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1557 : 29.07.2012 22:22:02 »

Eihän me millään ilveellä voitas sanoa, että tuon ihmisen kärsimys on suurempi kun toisen. OK, voin sanoa, että jalan katkeaminen on suurempi kriisi kuin kynnen katekaminen, mutta ei voi väheksyä, eikä voi sanoa mitään toisen ihmisen kokemuksesta, sillä me ollaan jokainen vuoltu omasta puustamme, ja kyseisen ihmisen senhetkinen tuska ja kärsimys on aina hänelle tasan niin suuri kuin se hänestä tuntuu, olkoon kyse sitten ihan mistä tahansa.
Ehkä elämä opettaa, että joku asia ei niin kamala oikeastaan olekaan, mutta se tulee vasta sitten myöhmmin, jos on tullakseen.
Jos joku tuntuu joltakin, se tuntuu tasan siltä.

Ja thanks eppana, erittäin kätevän oloinen kapine, laitan korvan taakse  Wink
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1558 : 29.07.2012 22:28:43 »

Eihän me millään ilveellä voitas sanoa, että tuon ihmisen kärsimys on suurempi kun toisen. OK, voin sanoa, että jalan katkeaminen on suurempi kriisi kuin kynnen katekaminen, mutta ei voi väheksyä, eikä voi sanoa mitään toisen ihmisen kokemuksesta, sillä me ollaan jokainen vuoltu omasta puustamme, ja kyseisen ihmisen senhetkinen tuska ja kärsimys on aina hänelle tasan niin suuri kuin se hänestä tuntuu, olkoon kyse sitten ihan mistä tahansa.
Ehkä elämä opettaa, että joku asia ei niin kamala oikeastaan olekaan, mutta se tulee vasta sitten myöhmmin, jos on tullakseen.
Jos joku tuntuu joltakin, se tuntuu tasan siltä.

Niin. Ja kun koskaan ei tiedä mitä siellä taustalla on. Joku pieneltä kuullostava juttu voi olla se, mikä katkaisee kamelin selän.

tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1559 : 30.07.2012 00:05:24 »

No tän kamelin selkä on katkennu jo monta kertaa ja ihan oikeesti olin alkukesästä itsariaatoksissa  mutta nyt helpottaa jo paljon. Jos höpisen täällä seksielämästäni niin mitä se keneltäkään pois on?
Yep sä oot mua vanhempi ja varmasti viisaampi (toiv)joten miks takertuu johonkin sääaiheeseen josta kirjoitin ja tehdä siitä valtava numero? En minä pahalla tarkoittanut. Ihmettelin vaan.
Helle ei kiva mutta sen aiheuttama ukkonen magein sääilmiö ikinä  Cheesy
Elokuussa pääsen purkaa viime vuosien ongelmia sit psyk.hoitajalle joten sun ei tarvitse kärsiä enää mun angstikirjoituksista ja ainahan sä voit poissulkee tietyn nickin kirjoitukset muutenkin. Miks takertuu?
Kyllä mä nään millä energialla teksti näpytetään..... Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: