Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657768 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1545 : 29.07.2012 13:41:02 »

No kun oon aina tykänny hurjasti ukkosesta, niin pakkohan se on parvekkeelle päästä kuikuilemaan ja ihailemaan.
Piknik on taas jäänne lapsuudesta, kun mamman kanssa aina silloin juotiin teetä, jota yleensä oli termoksessa ja syötiin leipiä. Pienenä luulin että mammakin tykkää ukkosesta yhtä paljon, mut sit tajusin että siellä niemessä ne ukkoset onkin vähän voimakkaampia, joskus todella hurjia ja saattoi kestää tunteja- lisäksi jostain hassusta syystä se soitti aina puhelimeen vähän ennen tuloaan  Grin. Teetä olikin siis termoksessa sähkökatkojen takia  Tongue.

No mulle on jääny toi kuitenkin ihan nautinnon vuoksi  smitten. Eilen oli teetä, vettä, paahtoleipää,kurkkua,ranskanpastilleja ja jogurttia.
Puolilevyä on edelleen kaapissa. Jotta maailmassa säilyy rauha ja ihmisillä päät harteillaan on tässä asunnossa oltava AINA suklaata. Maitosuklaata voi ukkokin saada (ehkä) pienen palan,  mut mitään asiaa edes vilkasta tummaa suklaata  knuppel2.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Indium
Vieras
« Vastaus #1546 : 29.07.2012 13:52:35 »

Ukkonen on kyllä hurja juttu. Itse en pysty nauttimaan siitä, pikemminkin poden pientä ukkoskammoa, mutta toisaalta mahtavaa minkälaisia asioita luonto voi saada aikaan. Se salaman valo ja voima, ääni, kaikki.

Phuuh. Kun nyt avautumisketjussa ollaan niin sanonpa että ARGH kun on epämääränen olo. uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
Ei tiiä mihin suuntaan ja kuinka ja miten sitä luottais itteensä ja böööh. Emmätiä.  buck2
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1547 : 29.07.2012 14:03:19 »

Phuuh. Kun nyt avautumisketjussa ollaan niin sanonpa että ARGH kun on epämääränen olo. uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
Ei tiiä mihin suuntaan ja kuinka ja miten sitä luottais itteensä ja böööh. Emmätiä.  buck2
Jepsis. Samanlaisissa fiiliksissä jo kohta kaksi vuotta. Kaikki on pysäytetty ja mihin tahansa tarttuu tai innostuu-nousee tie pystyyn ja taas asiat seisoo. Kärsivällisyys on hyve, tiedän.. mut jumankauta kun ei vaan opi tämä pässi. Tällainen täi tervameren pohjassa on aivan jäätävä kokemus, eikä mitenkään ihanaa.
Luulis että meitä alkupään oinaita on jo koulittu ja kurmutettu ihan tarpeeksi vuosien saatossa, allekirjoittanut on saanut enemmän kun yhdelle elämälle olis tarpeen.  knuppel2 tickedoff.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Yep
Vieras
« Vastaus #1548 : 29.07.2012 17:21:06 »

Hmm, lukutaitoiset osaavat  lukea ketjusta miten homma eteni, mutta kerrattakoon.
Pikkari avasi keskustelun, ettei ymmärrä ihmisiä, jotka valittavat säästä. Lisäkseni pari muutakin vastasi oman näkemyksensä. Pikkari palasi kuitenkin kuittailemaan.
Oikeita ongelmia?Huh Mä en jaksa vinkuu enempää mutta en myöskään tajuu vähättelyä, paitsi jos niin pikku juttu kun säätila saa ihmisen ahdistumaan kannattais mennä lääkäriin oikeesti.
Pakko kuittaa et nyt daamit ei varmaan enää elä angstissa kun aurinko porottaa täysillä
Edelleenkään en tajuu miten sää voi tehdä niiiiiiin kovin onnettomaks  uglystupid2
Napise rauhassa ja viihdy ilta-auringossa. Mun olo on loistava kiitos rakkaan mieheni joka osaa parantaa mua  smitten Olen varmaan sit sokee itselleni ja omille jutuilleni mutta mitään muuta kuin hyvää toivon kaikille kirjoittajille.
Turha jatkaa mun ongelmista ja te sääihmiset saatte myös HYVÄÄ lähipäivinä  :Smiley
Mikä nyt riivaa? Mun elämään on tullut paljon iloa tästä uudesta tasosta alakerrassa  Cheesy
Hittoako se ketään haittaa jos siitä kirjoittelen?
Säänainen suuttuu  Smiley
Sorry jos ärsytän. Huomenna pitäis paahtuu koko Suomessa joten ilo irti  Smiley
 
Mielestäni Pikkarilla ei ole yksinoikeutta kuittailla ja nimitellä ihmisiä. Muilla pitää saada olla omia mielipiteitä. Aion jatkossakin olla omaa mieltäni, vaikka se ei olisi Pikkarin kanssa sama. Myös minulla on oikeus jakaa iloani alakerran asioista. (myös RV hehkuttaa omasta rakkaudestaan, tosin ei onneksi liian yksityiskohtaisesti) En sentään kertoile orgasmeistani ja klitorikseni koosta.
Pikkaria lainatakseni; sorry, jos ärsytän.



Yep:llä näemmä jotain kakkafiiliksiä mua kohtaan kun pitää kuittaa.
Pikkuhiljaa...
« Viimeksi muokattu: 29.07.2012 17:22:37 kirjoittanut Yep » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1549 : 29.07.2012 17:27:14 »

 Voi grrrimsskit  ja korrrsakovsskit
ärsyttää!!!!!!!!!!!!!!!!!! knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2

Ärsyttää tyhmät
ihmiset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mistä niitä sikiää?   Angry idiot2 knuppel2 uglystupid2 tickedoff

 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2

Joo, totta. Tää helpottaa. Kiitos tästä ketjusta  smitten
« Viimeksi muokattu: 29.07.2012 17:28:51 kirjoittanut Yep » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1550 : 29.07.2012 18:10:02 »

Mummiälestä tässä ketjussa vois antaa ihmisten vaikka vähän äristäkin toisilleen, ja antaa samalla mitalla takaisin...kuhan ei levee muihin ketjuihin.
Eiks tämä ole just sitä purkamista varten?!

Juu, tyhmät ihmiset ärsyttää, niin se on, kertoo varmaan siitä että itte oon viä tyhmempi, mutta mitäs sitten  Grin

Tosi ihana Eppana tuo sun ukkospiknikki  smitten

Ja juu, juuri tuommosta fiilistä on yleisesti täälläkin kun Indiumilla ja eppanalla...turhauttaa!
AAArgh!

AI NIIN. Mä tulin valittamaan tänne säästä, mutta unohdin  Grin
Karmee keli. Mua ei oo tehty näitä helteitä varten ollenkaan. Ja superupeeta kun on koiralla karvanlähtö ja tämmönen hikihiki keli  buck2 Oli pakko nuohota edes makkari  joka puolelta patjoja myöten, ja nyt rekku ei saa enää sinne mennä ripottelemaan karvojaan.

« Viimeksi muokattu: 29.07.2012 18:15:04 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1551 : 29.07.2012 19:40:14 »

Mummiälestä tässä ketjussa vois antaa ihmisten vaikka vähän äristäkin toisilleen, ja antaa samalla mitalla takaisin...kuhan ei levee muihin ketjuihin.
Eiks tämä ole just sitä purkamista varten?!

Juu, tyhmät ihmiset ärsyttää, niin se on, kertoo varmaan siitä että itte oon viä tyhmempi, mutta mitäs sitten  Grin


Juu, hiukan hämmästyin, kun moderaattori tuli kohottelemaan kulmiaan tänne ja kröhömettelemään (ihana uus sana). Muissa ketjuissa on joskus paljon hurjempi meno.

Peiliteorian mukaan toisissa ärsyttää se, mikä on itsessä. Joten joukon jatkoksi ilmottaudun -  tyhmien joukkoon meinaan  Cheesy
Ja lapsena jo opin, et joka toista sanoo on ite.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1552 : 29.07.2012 19:48:55 »

Mut vakavasti puhuen. On tääläkin kaikenlaista koettu, enkä muista liiemmin valittaneeni. Valittaminen itsessään on tosi hyvä juttu, mutta sellanen; "ette tiiä kärsimyksestä mitään" - asenne ei ole kovinkaan rakentava tai fiksu.

Jos kirjoittaisin elämästäni kirjan, sitä ei uskottais todeksi. En koskaan raaski kertoa yhdelle ihmiselle ihan kaikkea, koska sillä menis niin yli. Saattaisin voittaa "minäparka" kilpailun kevyesti, mutta menneet on menneitä. Tämän hetken tilanne ok, joten siitä kiitos!

Ehkäpä joidenkin ihmisten elämään pakkaantuu haasteita, jotta saa materiaalia oppiläksyihin. Ja kuulemmahan tää kaikki on ite valittu.

Ja tosi moniin asioihin voidaan ite vaikuttaa.

Herra anna minulle voimia muuttaa ne asiat, jotka voin
Tyyneyttä hyväksyä ne, joita en voi muuttaa
ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

Jotenkin näin se meni
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1553 : 29.07.2012 20:38:19 »

Juu toki täällä saa purkaa, sitä vartenhan tämä ketju on, mutta on eri asia jos tämä alkaa menemään kahden (tai useamman)  ihmisen sättimis,-kuittaus,- "taistelukentäksi".  Wink Sen takia hieman kröhömhähtelin...  Grin Mutta muuten antakaa palaa kaikki ketutukset ulos.  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1554 : 29.07.2012 20:46:15 »

Juu toki täällä saa purkaa, sitä vartenhan tämä ketju on, mutta on eri asia jos tämä alkaa menemään kahden (tai useamman)  ihmisen sättimis,-kuittaus,- "taistelukentäksi".  Wink Sen takia hieman kröhömhähtelin...  Grin Mutta muuten antakaa palaa kaikki ketutukset ulos.  smitten

Sehän on moden tehtävä. Eikä varmaankaan helppo.
Jokus tuntuu, että joillakin käyttäjillä on laajemmat oikeudet. Jos meikäläinen kirjoittaisi samoin ja höystäisi tekstiä v-sanalla ja  idiot2-merkillä, tulisi heti noottia. Pienemmästäkin on tullut.

Toisaalta ukkini aina sanoi, että jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Muoks.
Kirjoitin tuon aika kiireellä. Tarkoitin, että ihmisiä pitää kohdella heidän kykyjensä ja vahvuuksiensa mukaan. Tälläisellä foorumilla modet eivät tietenkään voi sellaisia arvioita tehdä. Ehkäpä jotkut ihmiset vain ottavat itselleen eri oikeudet?
« Viimeksi muokattu: 29.07.2012 21:28:18 kirjoittanut Yep » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1555 : 29.07.2012 20:52:10 »

Kyllä mun sielu on kanssa ajatellu olevansa aika kova jätkä kun on tätä elämää tänne laatinu... buck2

Pitäiskö meidän pistää pystyyn skaba; kuka on kärsinyt eniten ja kirkkaimman kruunun saa? Voittaja vois sit vuoden päivät vapaasti valittaa kaikkein ylinnä ja vähätellä toisten kurjuuksia?  Grin
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1556 : 29.07.2012 21:17:59 »

Kyllä mun sielu on kanssa ajatellu olevansa aika kova jätkä kun on tätä elämää tänne laatinu.

Joo mun myös. Vois kysyy että what was i thinking buck2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1557 : 29.07.2012 21:23:35 »

Kyllä mun sielu on kanssa ajatellu olevansa aika kova jätkä kun on tätä elämää tänne laatinu... buck2

Pitäiskö meidän pistää pystyyn skaba; kuka on kärsinyt eniten ja kirkkaimman kruunun saa? Voittaja vois sit vuoden päivät vapaasti valittaa kaikkein ylinnä ja vähätellä toisten kurjuuksia?  Grin

Joo, mä oon kanssa joskus ajatellut kurjuuskilpailua.

Mutta omalta kohdalta olen päätynyt siihen, että en halua enää kaivaa niitä esiin. Oikein voimakas paneutuminen kurjuuskilpailuun saattaisi vetää takaisin asioita, jotka on jo antanut anteeksi.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1558 : 29.07.2012 21:25:40 »

Kyllä mun sielu on kanssa ajatellu olevansa aika kova jätkä kun on tätä elämää tänne laatinu.

Joo mun myös. Vois kysyy että what was i thinking buck2

Onkohan siellä suunnitteluvaiheessa vähän liian helppo pullistella?  Cheesy
Tässä elämänvaiheessa tekee mieli sanoa, että jos oon pöljänä suunnitellu vielä lisää jotain, niin lykättäiskö seuraavaan elämään. Enää ei jaksais.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1559 : 29.07.2012 21:28:00 »

Juuei, ei ihan aikuisten oikeesti kuitenkaan ole hyvä idea, mutta noin niinkun lentävänä ajatuksena vain  :Smiley

Kuinkahan usein se oikeseti menee silleen, että joku asia siirtyy seuraavaan elämään...no varmaan aika usein, kun ei sitä vaikeita juttuja taida niin helposti oppia.
Mutta ihan offtopiccia nyt. Noh, mua ärrrrrsyttää kun ketjut menee ihan oofftopicciin!!!
Korjaisko tuo mitään?
Nyt  Lips Sealed
tallennettu
Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: