Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3185993 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1515 : 22.07.2012 18:10:45 »

Mulle on ainakin yks vitun lysti mikä ilma ulkona on kunhan sisäinen säätila päässä on ok.
Ainahan voi lähtee kiitää paikkaan jossa on se ihana itselle sopiva ilma tai muuttaa kokonaan maasta pois.
Kunhan saan itseni kuntoon joskus sadan vuoden päästä, vietän ainakin pari kuukautta Espanjassa samantien.
Mua ärsyttää nää kynsi-katki-päivä-pilalla tyypit
Jos parin vuoden sisällä mulla on epäilty aivokasvainta sekä leukemiaa ei kyse tod ole pikkujutuista, joten....
Let it rain  Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.07.2012 18:23:06 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1516 : 22.07.2012 18:21:25 »

Ja mä voisin sanoa, että ihminen, jolla on mentaliteetti että ainahan voi lähteä kiitään paikkaan jossa on se ihana ilma tai muuttaa kokonaan maasta pois, ei ole vielä oikeita ongelmia ekäessään nähnytkään ja vois mennä vinkumaan omaan takapuoleensa. Mutten sano, koska olen mieltä, josta yllä kirjoitin.
Wink

Ja kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain, heti tuli pikkarin muokkattua tekstiään todistettua että ei kannata Cheesy
« Viimeksi muokattu: 22.07.2012 18:24:52 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1517 : 22.07.2012 18:28:57 »

Oikeita ongelmia?Huh Mä en jaksa vinkuu enempää mutta en myöskään tajuu vähättelyä, paitsi jos niin pikku juttu kun säätila saa ihmisen ahdistumaan kannattais mennä lääkäriin oikeesti.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1518 : 22.07.2012 18:31:31 »

Säätilakin voi olla tietyntyyppisille ihmisille todella iso asia. Ja semmosille jokka on ravannu lääkäreissä enemmän kun tarpeekseen. Joten sitäkään ei kannata vähätellä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1519 : 22.07.2012 18:43:16 »

Ok. Mä joudun ravaa lääkärissä joka viikko mutta en säätilan takia vaan tän hemmetin spragaavan elimistön vuoksi kun joka kohdassa on ihme hämminki. En jaksa vääntää enää sun kanssa kun sinul ei ole aavistustakaan mun tilanteesta
Ymmärrän toki jos kosteus lisää kiputiloja ym. mut jos sade ahistaa on nupissa ongelma
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1520 : 22.07.2012 18:50:05 »

Mun pointti  on, että antaa kaikkien vinkujien vinkua vaan, kaikkien ihan samoin oikeuksin, kun ei meillä kellään ole semmosta ongelmaa, etteikö jollain aina olisi, tai olisi ollut, isompi.
 Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1521 : 22.07.2012 19:13:50 »

Se sateinen kesä, ja helteen puute on siitä itkeville ihmisille iso asia, ja heillä on oikeus siitä itkeä, koska se tuntuu pahalta. Moni jolla on pahempia ongelmia kun sinulla itselläsi, olisi varmasti valmis olemaan sitä mieltä, että hemmettiäkö se tuota ja tuota jaksaa porata, on niitä oikeitakin ongelmia.
Mutta jos tuntuu pahalta ja on vaikeaa, se on silloin niin, riippumatta siitä onko jollain muulla vielä vaikeampaa.

Totta joka sana!  smitten

Erikoinen asenne, että ainahan voi lähteä Espanjaan tai jonnekkin. Hyvänen aika, Pikkari, itse et pääse lähtemään asunnostasi, saati sitten maasta!

Ymmärrän tiettyyn rajaan asti valitusta säästä. Aurinko ja sen puute vaikuttaa mielialaani voimakkaasti.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1522 : 22.07.2012 19:26:05 »

Ja valittamisesta yleensä.
Valittaa saa. Se on elämän...suola? vai soijakastike? Joku semmonen.
 Mutta jos vain valittaa ja valittaa ja valittaa, eikä koskaan tee asioille mitään, on syytä katsoa sinne peiliin.
Siellä se, joka tän valituksen syyt aiheuttaa.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1523 : 22.07.2012 19:33:38 »

Just.

Kaikilla on ongelmia, jotkut vaan tekevät siitä isomman numeron.

Enkä ole nähnyt täällä kenenkään valittavan säästä jatkuvasti ja kuukausitolkulla.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1524 : 23.07.2012 21:56:44 »

No jo ootte sääherkkiä ihmisiä. Ei kai siinä mitään pahaa ole.
Mä lähden kiitää tästä asunnosta kuin naton ohjus heti kun löydän puhtaan kämpän. Huomenna on yks näyttö 56 neliöisestä kaksiosta ja toivon tod että nappaa  Smiley
Moni homeelle altistumaton voi asuu vaikka millasessa itiöbunkkerissa mut meidän tapaus on hieman erilainen.
Toivottavasti saan tästä asunnosta sen 130 000 donaa että pääsen eteenpäin  angel
Remonttia pitää kyl vielä jatkaa täällä ennen kun tää myydään.
Kai jotkut kaipaa niin paljon valoa ja aurinkoa että elämänlaatu menee huonoks ilman.
Mä rakastan syksyä, värejä - elonkorjuuaikaa  Smiley mutta ihan sama vaikka kaikki lehdet lähtis yhdessä syysmyrskyssä, ei paljon paina.
Todellakaan ei vois vähempää vaikuttaa mieleen ulkoilma - kai nyt jokainen aikuinen osaa pukeutua ja värittää mielensä aurinkoiseksi vaikka satais puukkoja taivaalta.
Ehkä mä sit oon pimeyden lapsi  Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1525 : 24.07.2012 17:37:27 »

Kiitti, voimia tässä etsimisessä nyt tarvitaankin. Tänään näyttö oli tosi hyvällä paikalla sijaitsevasta kaksiosta MUTTA asunnossa tapahtunut kaksi kertaa vesivahinko joten täysin poissuljettu vaihtoehto mulle.
Heti kun taulut menee kaupaks, tää kiitää Espanjaan ja faija saa sillä aikaa etsii putsis kodin. Tosin en täysin luota kenenkään arviohin kuin omaani, homekoira kun olen
 Nyt täytyy valjastaa universaalit voimat käyttöön, muuten mä oon vielä parin vuoden kuluttuakin täs samassa luukussa loukussa
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1526 : 27.07.2012 16:17:41 »

Pakko kuittaa et nyt daamit ei varmaan enää elä angstissa kun aurinko porottaa täysillä
Edelleenkään en tajuu miten sää voi tehdä niiiiiiin kovin onnettomaks  uglystupid2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1527 : 27.07.2012 17:33:49 »

Pakko kuittaa et nyt daamit ei varmaan enää elä angstissa kun aurinko porottaa täysillä
Edelleenkään en tajuu miten sää voi tehdä niiiiiiin kovin onnettomaks  uglystupid2

Oi voi - nyt on liian kuuma! Ei vaiskaan, elämä maistuu.

Murheensa kullakin, ja ymmärtämättömyytensä  idiot2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1528 : 27.07.2012 18:11:07 »

En paahteesta tykkää kauheesti mut tein just testin. Olin puoli tuntia suorassa säteessä ja olo on kun olmilla. Voimat veks ja väsyttää. Tää kertoo just siitä miten yksilöllisiä me olemme.
Turha kuittailla mulle. Mä olen pitänyt tätä ketjua terapiakeinona purkaa sitä vitutusta mikä lähi vuosina on ollut vallitseva mieliala. Tänään on tosi hyvä päivä ja pimeyden lapseksi edelleen tunnustaudun  Smiley
Onneks mun asunto on tosi viilee
Yep:llä näemmä jotain kakkafiiliksiä mua kohtaan kun pitää kuittaa. Paahdu siellä auringossa ja voi hyvin  angel
Pohjolan ihmiset nautii auringosta ja kuumuudesta mut etelässä vietetään siestaa kuumimpana aikana ja illalla sit eri meininki. Sopii just mulle
« Viimeksi muokattu: 27.07.2012 18:20:00 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1529 : 27.07.2012 19:12:48 »

Edelleenkään en tajuu miten sää voi tehdä niiiiiiin kovin onnettomaks  uglystupid2

Turha kuittailla mulle. Mä olen pitänyt tätä ketjua terapiakeinona purkaa sitä vitutusta mikä lähi vuosina on ollut vallitseva mieliala.

Sulla on lupa kuittailla, mutta sulle ei saa?  idiot2

Yep:llä näemmä jotain kakkafiiliksiä mua kohtaan kun pitää kuittaa. Paahdu siellä auringossa ja voi hyvin  angel

Ei mulla ole mitään kakkafiiliksiä sua kohtaan. Kommentoin ASIOITA, ja joskus olen eri mieltä kirjoittajan kanssa- oli se kuka tahansa. Samoin joskus joku on mun kanssa eri mieltä. En jaksa ottaa henkilökohtaisesti. En tosi elämässä, mutta en varsinkaan nimikerkkeinä kirjoitellessa.
Mutta jos haluat lisää angstia, niin voit toki uskotella itsellesi kakkafiilis-juttuja.
« Viimeksi muokattu: 27.07.2012 19:14:20 kirjoittanut Yep » tallennettu
Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: