Sivuja: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3186066 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1485 : 06.06.2012 18:11:39 »

Meni tänään 370 egee peruukkiin eikä ollut edes paha hinta kun ne aitohiusperuukit maksaa ainaki tonnin.
Korjaantuis vaan pian tää ihon kutina ja oma tukka kasvais takasin. No siis onhan mulla hiuksia mutta rutosti ohentuneet vuosien takasesta.
Tota hökötystä pitää vielä fixaa ja kiristää että se pysyy mun nupissa. Näytän ihan joltain musta messun ylipapittareta kun hökötin on paljon tummempi kuin oma fleda  crazy2
Hemmetin siistejä kuitenki tehdään nykyään, haluun toisenkin.
Mies oli  Shocked nähdessään ton. Häneltäkin hiukset ohentuneet homepaskan vuoksi myös mut ei kauheen pahasti ja komee kuin mikä hän on vieläkin  Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1486 : 09.06.2012 20:17:25 »

Kauheeta tää iho-oireilu. Heräsin tänään siihen että päänahkaa kirveli ihan helvetisti ja hermot tykytti.
Mistä ihmeestä mä löydän puhtaan asunnon?!  Undecided
Mä tiedän näin homekoiran ominaisuudet omaavana ainakin viisi asuntoa (kerrostaloissa Vantaalla) joissa on aivan selvästi havaittava, paha kosteusvaurio. Miten ihmeessä ne ihmiset pystyy asumaan sellasessa sisäilmassa?
Tää mun kämppä menee kyllä kaupaksi samantien mutta miten pystyn varmistamaan sen ettei täällä tod ole mitään itiöitä?  Ja miks me oireillaan vaikka tää asunto on rempattu lattiasta kattoon sekä tehty desinfiova savupuhdistus?
Mä jankutan tätä samaa koko ajan mut ihmetyttää niin hitosti. Oon ollut taas kaks viikkoa putkeen kipeenä
Maanantaina taas lääkäriin. Lisää tutkimuksia, verikokeita.... Huh huh loppuis jo tää  buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1487 : 11.06.2012 17:00:55 »

Mies bilettää ja alan kohta olee varma että joku toinen nainen on yös kuvioissa mukana vaikka kieltää kaiken.
On taas kiva päivä juu  Sad
Tuntuu niin tyhmältä että mä oon hehkuttanut täällä vaikka mitä ja ollut täysin sokee.
Faijan sydän rytmitetään sairaalassa huomenna ja siitäkin pieni stressi ja sit tää yks mulkero valtelee ties missä
Uusi koti ja uusi mies, kiitos  Smiley
Me oltiin niin tiiviisti yhdessä neljä ja puoli vuotta että nyt tuntuu että minust olis kadonnut osa
No, ei saa jäädä tuleen makaamaan. Suunta on ylöspäin. Muuta ei voi ajatellakaan. Fuck buddy ainakin aluks  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1488 : 14.06.2012 22:55:57 »

Mulla oli kanssa harvinaisen paska päivä tänään. Ehkä sitä oli liikkeellä?
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1489 : 15.06.2012 03:06:26 »

No on joo. Mä en kohta enää jaksa koko elämää kuten oon jo aiemminkin sanonut  buck2
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1490 : 15.06.2012 23:06:08 »

coolsmiley

Elämä ilman aurigon nousua, on kuin paska päivä, ilman toivoa.

smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1491 : 16.06.2012 19:17:29 »

Lueskelin viime yönä taas kertomuksia homepakolaiset-sivustolta ja alkoi niin raivostuttaa tää Suomen meininki!
Minkä helvetin takia rahaa tungetaan ulkomaille ja autetaan juntteja jotka on itse aiheuttaneet omat ongelmansa kun Suomessa on sairaalat, päiväkodit, koulut ym täynnä sisäilmaongelmia homeesta johtuen?
Ongelma on maanlaajuinen ja korjauskustannukset tulis olee mahtavat mutta tältä suljetaan silmät ja joku hemmetin Kreikka saa tukea ja kohta Espanjakin  uglystupid2 tickedoff
Mun terveysongelmat on tosi pieniä verrattuna pahasti altistuneihin  vaikken muista kunnolla milloin on ollut täysin oireeton päivä.
Hesarissakin miltei viikottain homeongelmista, ihmisistä jotka elää TELTASSA  Sad
Sad so sad
Me ollaan kumpikin sairauslomalla sen paskan takia eikä ennen syksyä saada uutta kämppää. Mieheni ei ole yhtä paha piipittäjä kuin minä mutta oireilee myös. Mä oon oikeesti kateellinen terveille ihmisille  Angry
« Viimeksi muokattu: 16.06.2012 19:38:59 kirjoittanut pikkari » tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #1492 : 17.06.2012 19:59:20 »

Tämä eurokriisi, poliitikkojen ylimielisyys - koko tämä hirveä ajanjakso... Näen ympärillä kylmyyttä, välinpitämättömyyttä, ahneutta. Ihmisiä poljetaan tässä systeemissä mätäojaan, kenenkään kohtalolla ei tunnu olevan merkitystä.

En kestä katsella, sattuu niin syvältä nähdä tuska ja kylmyys ihmisten naamalta... Cry

Ja miksi mulle piti sattua rastiksi yliraskas Neptunus-painotus kartalla - muuta ei osaa tehdä kuin itkeä... buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1493 : 17.06.2012 20:03:34 »

Hei muruseni, asiat kärjistyy aina, ennenkö paranee. Älä nyt hyvä ihminen koko maailman tuskaa ja paskaa itteesi ota! Anna valua vaan, niin kun vesi hanhen selästä, hyleksi sitä...vaikeuksien kautta voittoon, asioilla on tapana järjestyä, elämä kantaa ja lopussa kiitos seisoo ja mitä kaikkea  smitten

Mutta mun mielestä on toisaalta ihana että joku vielä jaksaa itkeä ja ahdistuakin, vaikka ei se hyväksi olekaan...
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1494 : 23.06.2012 18:36:45 »

Eniten vtuttaa yleinen ahdistus ja masentuneisuus. Mä tiedän, että mulle on taas joku masennusjakso puhjennu, mut tuntuu että siitä ei pysty enää puhumaan missään. Mun ihmissuhteet on kuolleet myös. Tuntuu että ei vaan ole voimia, vaikka kyllä niitä oikeesti on! Kyllä mä jaksan lenkkeillä ja urheillakin, mutta toisen ihmisen seura saa heti ahdistumaan ja kiukkuiseksi. Mikä mua vaivaa?  tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1495 : 23.06.2012 20:44:34 »

Varmaan, Fawn, olet stressaantuneessa tilassa, ja kiukkuisenahan ei mikään kelpaa ja kaikki vaikuttaa ärsyttävältä. Mokoma ihmiskunta!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1496 : 24.06.2012 19:14:19 »

Taas kipeenä.  buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1497 : 27.06.2012 14:29:38 »

Kyllä nyt tökkii taas vaihteeks. Koitin varata ajan psyk.hoitajalle, noh, hän on jäämässä kuukauden lomalle.
Halusin päästä tänään Naistenklinikalle ultraan tän kierukan takia. Tk-lääkäri on tehnyt epäselvän lähetteen ja vielä väärään sairaalaan eli Kätilöopistolle sen piti mennä.
Mun tapaus ei täytä heidän päivystyskriteereitään eli vasta kahden viikon kuluttua pääsen poistamaan tän kierukan.
Mä odotin tältä vuodelta ihan total jotain muuta kuin nää töktök-tilanteet päivittäin  knuppel2
Kauhee oli eilen se isoisä joka vei lapsenlapsensa junan alle.
Tapahtui ihan mun kodin lähellä  Cry
Maailma on julma
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1498 : 03.07.2012 19:32:13 »

VITTU MIKÄ LOMA!!! PERJANTAINA KUOLI VANHA LAPSUUDEN KAVERI JA ÄSKEN VEIN KOIRAN VIIMEISELLE MATKALLE!!!!!!

Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry

ja vittu sekään ei riittäny pesukoneen perkeleki hajos hetki sitten!!! knuppel2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1499 : 04.07.2012 03:51:45 »

Lf: lle VOIMIA toivotan. Miksi mä saan käsiini kumman tunteen kun rukoilin sun puolesta? Onko sun käsissä kaik ok?
Sininen virta menee kyynärpäista alaspäin.
Enkeleiden rakkausenergiaa sulle paljon toivon uuden pesukoneen muodossa  smitten
Koira meni eläimien omaan mestaan henkimaailmassa  smitten
Voi muuten olla sellainen juttu että tää koiruus tulee moikkaa sua vielä. Älä säikähdä sitä
Omalla tavallaan sitten ilmoittaa
Siunausta sinulle
tallennettu
Sivuja: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: