Sivuja: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3186507 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1425 : 10.04.2012 15:41:23 »

En ymmärrä nuita mun poskionteloita. :<
ihan niinkö ei muutenki jo tarpeeksi masentais.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1426 : 10.04.2012 19:44:53 »

En muistanutkaan miten kamalaa hammaskipu on. Jokainen varmaan tuntee ku on jotain jääny kahden hampaan väliin.. mulle pistettiin tänään 8 kumirenksua yläleukaan, siis yks aina hampaitten väliin ja voi hyvä jumala tätä kipua. Sad Jos täällä ois joku täyttä häkää parkuva hymiö niin käyttäisin sitä nyt. Tää ei kyllä ois varmaan ollenkaan näin paha juttu jos oisin osannu varautua, vaan en osannu.
No, onneks oikoja lohdutti minua sanomalla, että tää on tän operaation yks kivuliaimmista vaiheista.

Tekee mieli pomppia tasajalkaa, juosta, huutaa, jäädä auton alle, ihan mitä vain mikä tuntuu joltain, että tämä kipu unohtuis.

Voih... Kaikki sympatiani on puolellasi.  smitten Muistan lapsuudesta hampaiden oikomiset kärsineenä kuinka kauhean piinaavasti sellainen hökötyslaite kuminauhoineen sattui ja se piti vielä aina laittaa yöksi. Oli kiva siinä sitten yrittää nukkua.  buck2 Cry
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1427 : 10.04.2012 20:02:09 »

Pienimmäinen alkoi aamusta oksentaa. Ensin oman sänkynsä, sitten minun sängyn ja sitten...

Ja pieni aina pelästyy kun oksu tulee ja itkee kovasti. Reppana pieni.  Sad

No voi huh pientä  Embarrassed     angel 
tallennettu
nepparinen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1428 : 11.04.2012 08:33:36 »

Kiitos soma.  smitten Tänään on jo parempi päivä.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1429 : 11.04.2012 14:37:25 »

todellakin edelliseen viestiini viitaten, "ihan niinkuin ei jo muutenkin masentaisi tarpeeksi...".
viime yönä sain mukavan herätyksen klo 3 yöllä. joku minulle täysin tuntematon kännissä oleva mieshenkilö pimpotteli mun ovikelloa, yritti tulla oven läpi sisälle ja huuteli kaikenlaista.
kaksi kertaa sain uhkailla poliiseilla ennen kuin tämä tyyppi häipyi. siinä sitten leipäveitten vieressä nukkuin loppuyön, kuudelta oli herätys. D:
yöllä itketti ja soitin äidilleni että pelottaa kun joku hullu on tuolla oven takana.. äitikin jo sanoi että soittaa poliisille, mutta sen puhelun jälkeen tämä tyyppi sitten häipyikin.
aamullakin itketti ja nytkin töistä tullessani itketti. :c

asun siis kerrostalossa ja tällä hetkellä yksin kun mies on armeijassa. alaovien pitäisi mennä yhdeksältä kiinni, mutta eipä ne ole olleet pitkään aikaan kiinni, ja sitten kaikki pääsee liikkumaan täällä.
soitin sitten tänää isännöitsijälle ja lupasivat tarkistaa asian.

pöhhöh!

somalle kiitokset tsempistä!  smitten
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1430 : 12.04.2012 05:47:37 »

Ohos Ambrel  Shocked Pelottavaa Sad
Tuo on niin tuttua tuommoinen öykkäröinti keskellä yötä...paitti että mulla se on ollu tuttu joka siellä riehuu.
Onneksi ei käynyt mitään!
Ja parempi siitä ovien lukitsemista isännöitsijän nyt huolehtia vaan!!

Poliisista ei pakkaa olla tuommoisessa tilanteessa mitään apua Sad
En tiedä onko sitten kaupungissa paremmin, jos sattuvat olemaan nurkilla.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1431 : 13.04.2012 16:44:33 »

Eikä soma  Grin
Paljettikrapula  2funny 2funny
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1432 : 20.04.2012 10:46:52 »

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ihmiset, jotka suhteilla, hyvällä tuurilla tai sattumalla vain omaamaan oikeanlaisen persoonallisuuden ovat saaneet töitä ja kommentoivat sitten joka paikassa kuinka "sitä työtä kyllä saa kun vain viitsii tehdä töitä sen eteen" "lähetä vain persoonallinen hakemus joka erottuu joukosta"

Blaa blaa blaa
Kerro mulle mikä  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff se persoonallinen hakemus on??

Kaikki meistä ei ole niin  tickedoff knuppel2 tickedoff knuppel2 täydellisiä, sosiaalisia ja haluttavia perr

Kortisto kutsuu...
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1433 : 21.04.2012 17:39:29 »

Kauhistuttaa ja suoraan sanoen vituttaa miten syöpä kiusaa mun lähipiiriä.
Äidillä oli, faijalla on vieläkin, läheisen ystävän viiiden viikon sädehoito alkaa maanantaina ja eilen sain kuulla että anopilla on rintasyöpä. Ihan kamalaa!!!
Ystävältä leikattiin rinta jo alkuvuodesta ja sytot onneks jo ohi. Sädetys joka päivä viis viikkoa edessä. Anopin syöpä leikataan ens kuussa.
Kuin kohtalon ivaa et itse alan parantua monen vuoden sairastelun jälkeen ja olo suht ok, niin sit on lähipiiri vakavasti sairaana.
Unirytmi ihan sekasin ja heräsin vasta iltapäivällä. Näin pitkästä aikaa HOPEASATEEN  smitten
Toivoa luodaan ja lohtua annetaan, siunausta.
Anoppi on vanha, viisas opettaja. Ei saa lähtee vielä, EI  Cry
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1434 : 21.04.2012 17:58:45 »

Ihana  smitten
Tämä vanha opettaja on myöskin mediaalinen vaikkakin peittää herkkyytensä näihin asioihin. Juttelee kuolleen avomiehensä kanssa ja näkee hänet, näin on pojalleen kertonut
Kiitos Soma  Smiley Piristit
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1435 : 24.04.2012 00:54:12 »

Vanha akka on hengessä mukana, Soma
Frendin sädehoito alkaa tänään myös ja minä vikisen juurihoidon aloituksesta  buck2
On tää elämä outoa välillä
Mä tunnen itseni Metusalemiks ja ikää on 36
Muoks. Täti täältä lähettää voimasäteen ja kaik menee Somalla ok. Usko vaan  smitten
« Viimeksi muokattu: 24.04.2012 01:06:11 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1436 : 24.04.2012 15:35:02 »

plaah... sain töissä ollessani viestin mieheltäni että joutunee intissä taas erilaisiin hommiin, ja vaihtamaan komppaniaa, joten lomista ei ole enää varmuutta. mua ärsyttää nää tilanteet.
tämän viikon viikonloppu sillä on kiinni, ja ensi viikon viikonloppu piti olla auki, mutta nyt se ei ole enää varmaa. ja mikä pahinta, tuon saa tietää vasta ensi viikolla. eeeei. Cheesy jotenkin huono kutina kyllä.
eipä se sinäänsä kauheasti kolahda olla kolme viikkoa erossa, kyllähän sen kestäis, mutta mua ärsyttää kun ei tiedä... Cheesy

ärrinmurrin!
tallennettu

Karhunsydän
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1437 : 24.04.2012 16:21:15 »

Tännekkö saa murista ja äristä? No ärr ja murr!  Cheesy Koko kämppä pittäis siivota ja tupakkaa tekkee vähän mieli (lopetin 5pvä sitte) ja ärri ja murri ja grimskit ja mitä niitä nyt oli! Positiivinen ärrimurri kumminki tämä, nou hätä, kanavoin sen siivoamiseen. Noni, nyt on hyvä fiilis angel
tallennettu

Älä rakastu runoilijaan, saatat jäädä kielestä kiinni.

aurinko & merkurius aspect_con askendentti leijona
keskitaivas kalat kuu vesimies
venus kaksoset mars oinas
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1438 : 25.04.2012 19:26:07 »

no on se nyt ihmeellistä,kun hyväksyin tänään työpaikan lehdenjakajana ja heti,kun olin puhelimen sulkenut tuli kaksi työhaastattelu pyyntöä oman alan hommiin.Nyt sitten stressaan näitä kahta työhaastattelua niin paljon,että sain migreenikohtauksen.Mielessäni vaan pyörii,että entä jos saan oman alan paikan niin miten sanon tälle firmalle,että en tule heille lehdenjakajaksi?Ja kannattaako minun edes mainita näissä oman alan haastatteluissa tätä lehdenjakajan paikkaa?Mulla on kuitenkin viikko aikaa sanoa ei sille pestille,koska en oo vielä edes työsopimusta kirjoittanut.

Jos en saa oman alan paikkaa,niin sitten meen jakamaan lehtiä.
Miten mä voin ajatella näin yksinkertaista asiaa näin typerällä tavalla?Mä en vaan osaa olla stressaamatta vaan jankkaan asioita mielessäni.Olen ollut jo 5kk työttömänä,joten nää paikat olis ku taivaanlahja mulle. tickedoff idiot2 crazy2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1439 : 05.05.2012 17:04:13 »

Oon niiiiiiiin kyllästynyt tähän jatkuvaan sairasteluun.
Vappupäivänä alkoi outo olo ja sit pamahti oikein kunnon poskiontelontulehdus päälle. Tää on kuudes vuosi homeoireilua. Ei jaksais enää mitään
tallennettu
Sivuja: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: