Sivuja: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658262 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1425 : 29.03.2012 20:39:49 »

Mä voisin kanssa hommata semmosen  :Smiley Tosin mun huolinukestani ei olisi bileisiin tulijaksi...se olis saanu niin siipeensä ja selkäänsä  Embarrassed
Mä oon oikein saunankiuas ollu tänään! Hirveetä höyryymistä, pihahtelua ja sihinää vaan melkein koko päivä, ja ihan aiheetonta sellasta Sad
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1426 : 29.03.2012 20:50:04 »

No johan on. Täs päiväs on nyt kyllä jotain vikaa uglystupid2 Itselläkin niin kummallisia juttuja ja fiiliksiä koko päivän ollut niin kaalissa kuin koko kropassa että en tiiä miten päin olisin.

Jaksamisia Somalle ja Kuuhildalle...  smitten
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1427 : 29.03.2012 21:49:43 »

Mä kans kiuastelin eilen aika rankasti. En tiedä mikä ärsytti, teki vaan jotenkin mieli räiviä suustansa mitä sattuu, kun vähänkin joku tuli liikaa "mun" reviirille tai tunsin tulleeni jollakin tapaa loukatuksi. Ja hei sitä se taisi ollakin; epävarmuutta ja puolustuskeino. Se meni sitten illaksi ohi. Tai ainakin helpotti siltä erää.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1428 : 29.03.2012 22:41:23 »

sitä o ilimassa
"johtoportaan" ärrrrrrrrrrsytyskynnys matalalla
 plutokauris   aspect_squ  aurinko Hermes 9  oinas  tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1429 : 06.04.2012 01:14:04 »

En yleensä nuku päikkäreitä, mutta tänään oli pakko. Nukuin sitten oikein kunnolla, eli kolme tuntia unta ja kaksi tuntia unen ja valveen rajamailla haahuilua. No nytpä ei väsytä.  Cheesy Olisi pitänyt tajuta jatkaa suoraan yöunille.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1430 : 10.04.2012 14:58:00 »

ÄÄÄGH!
Irvistelen täällä kun kuvittelen miltä susta tuntuu!!
Voi ei  Cry

Jaksa nyt niitten kumilneksujen kanssa siellä!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1431 : 10.04.2012 15:27:49 »

Täh? Onko täältä hävinny rutosti viestejä, vai oonko ihan ulalla?

en mä ny enää irvistelekkään soma Cheesy Oli vaan niin ärtsy ajatus.

Ja EI MITÄÄN  2funny

Luulin olevani kahvituvassa.... angel buck2
tallennettu
nepparinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #1432 : 10.04.2012 15:43:04 »

Pienimmäinen alkoi aamusta oksentaa. Ensin oman sänkynsä, sitten minun sängyn ja sitten...

Ja pieni aina pelästyy kun oksu tulee ja itkee kovasti. Reppana pieni.  Sad
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1433 : 10.04.2012 16:41:23 »

En ymmärrä nuita mun poskionteloita. :<
ihan niinkö ei muutenki jo tarpeeksi masentais.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1434 : 10.04.2012 20:44:53 »

En muistanutkaan miten kamalaa hammaskipu on. Jokainen varmaan tuntee ku on jotain jääny kahden hampaan väliin.. mulle pistettiin tänään 8 kumirenksua yläleukaan, siis yks aina hampaitten väliin ja voi hyvä jumala tätä kipua. Sad Jos täällä ois joku täyttä häkää parkuva hymiö niin käyttäisin sitä nyt. Tää ei kyllä ois varmaan ollenkaan näin paha juttu jos oisin osannu varautua, vaan en osannu.
No, onneks oikoja lohdutti minua sanomalla, että tää on tän operaation yks kivuliaimmista vaiheista.

Tekee mieli pomppia tasajalkaa, juosta, huutaa, jäädä auton alle, ihan mitä vain mikä tuntuu joltain, että tämä kipu unohtuis.

Voih... Kaikki sympatiani on puolellasi.  smitten Muistan lapsuudesta hampaiden oikomiset kärsineenä kuinka kauhean piinaavasti sellainen hökötyslaite kuminauhoineen sattui ja se piti vielä aina laittaa yöksi. Oli kiva siinä sitten yrittää nukkua.  buck2 Cry
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1435 : 10.04.2012 21:02:09 »

Pienimmäinen alkoi aamusta oksentaa. Ensin oman sänkynsä, sitten minun sängyn ja sitten...

Ja pieni aina pelästyy kun oksu tulee ja itkee kovasti. Reppana pieni.  Sad


No voi huh pientä  Embarrassed     angel 
tallennettu
nepparinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #1436 : 11.04.2012 09:33:36 »

Kiitos soma.  smitten Tänään on jo parempi päivä.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1437 : 11.04.2012 15:37:25 »

todellakin edelliseen viestiini viitaten, "ihan niinkuin ei jo muutenkin masentaisi tarpeeksi...".
viime yönä sain mukavan herätyksen klo 3 yöllä. joku minulle täysin tuntematon kännissä oleva mieshenkilö pimpotteli mun ovikelloa, yritti tulla oven läpi sisälle ja huuteli kaikenlaista.
kaksi kertaa sain uhkailla poliiseilla ennen kuin tämä tyyppi häipyi. siinä sitten leipäveitten vieressä nukkuin loppuyön, kuudelta oli herätys. D:
yöllä itketti ja soitin äidilleni että pelottaa kun joku hullu on tuolla oven takana.. äitikin jo sanoi että soittaa poliisille, mutta sen puhelun jälkeen tämä tyyppi sitten häipyikin.
aamullakin itketti ja nytkin töistä tullessani itketti. :c

asun siis kerrostalossa ja tällä hetkellä yksin kun mies on armeijassa. alaovien pitäisi mennä yhdeksältä kiinni, mutta eipä ne ole olleet pitkään aikaan kiinni, ja sitten kaikki pääsee liikkumaan täällä.
soitin sitten tänää isännöitsijälle ja lupasivat tarkistaa asian.

pöhhöh!

somalle kiitokset tsempistä!  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1438 : 12.04.2012 06:47:37 »

Ohos Ambrel  Shocked Pelottavaa Sad
Tuo on niin tuttua tuommoinen öykkäröinti keskellä yötä...paitti että mulla se on ollu tuttu joka siellä riehuu.
Onneksi ei käynyt mitään!
Ja parempi siitä ovien lukitsemista isännöitsijän nyt huolehtia vaan!!

Poliisista ei pakkaa olla tuommoisessa tilanteessa mitään apua Sad
En tiedä onko sitten kaupungissa paremmin, jos sattuvat olemaan nurkilla.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1439 : 13.04.2012 17:44:33 »

Eikä soma  Grin
Paljettikrapula  2funny 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: