Sivuja: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657900 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1275 : 18.11.2011 22:23:10 »



                                                            coolsmiley

                               A U T O  meni katsastuksesta LÄPI.


                                        smitten



Ei kai se ole kamalaa? Wink

                                                        smitten

            NO ei tietenkään! Muttakun tuntui, että   knuppel2   tickedoff   police Vie pois tuo romu.

                      SE oli IHME.

                                                              smitten  smitten  smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1276 : 21.11.2011 03:30:41 »

En oo saanu ennustusta astron kautte, vaikka oon pyytäny monelta.  Sad
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1277 : 21.11.2011 23:20:23 »

Selvän teki.Kerran kun nykyisen työpaikan ilmapiiri on täyttä selkäänpuukottamista niin maanantaina,kun kuulemistilaisuus tulee tämä likka lähtee lätkimään!Minä en jaksa tätä työtä enää yhtäkään päivää olkootkin,että lapset minusta pitivät.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1278 : 23.11.2011 00:56:34 »

Perhana! oispa mussa edes hitunen tietotekniikkanörttiä, mut kun ei ole.
Mulle tulee stressiä jo ladata koneelle joku uus päivitys kun en tajua niistä mitään. Vaikka ei tarvii painaa ku jotain yhtä palkkia ja se siitä.  uglystupid2

Mies yritti selittää mulle mitä tarkoittaa androidi, iphone, ipad... mitä muita niitä nyt olikaan. Mun maailmassa on vaan tietsikka, jossa on windows ja sit on kännykkä, nokian peruspalikka jolla a)pystyy soittaan b)pystyy tekstaan. muista ominaisuuksista meen sekaisin. Tietokoneella osaan jotenkuten käyttää tekstinkäsittelyohjelmaa. Mä oon ihan epätoivoinen kun en pysy tekniikassa mukana, olin kuin 90v mummo jolle yritettäis selittää mikä on Internet.  Grin Mihin tätä kaikkee tarvitaan?! En ees pitkään aikaan tiennyt mikä hitto on angry birds... Plääh. Mä haluan kivikaudelle!!!!!!!!!!!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1279 : 23.11.2011 01:02:48 »

^ Okei, ehkä en ole ihan niin tyhmä kuin tuo ylläoleva antaa ymmärtää, mutta kuitenkin... buck2
Oisin vaan halunnut mennä meseen, mut en jostain syystä pystynyt. HMMMMPH...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1280 : 23.11.2011 07:29:03 »

Perhana! oispa mussa edes hitunen tietotekniikkanörttiä, mut kun ei ole.
Mulle tulee stressiä jo ladata koneelle joku uus päivitys kun en tajua niistä mitään. Vaikka ei tarvii painaa ku jotain yhtä palkkia ja se siitä.  uglystupid2

Mies yritti selittää mulle mitä tarkoittaa androidi, iphone, ipad... mitä muita niitä nyt olikaan. Mun maailmassa on vaan tietsikka, jossa on windows ja sit on kännykkä, nokian peruspalikka jolla a)pystyy soittaan b)pystyy tekstaan. muista ominaisuuksista meen sekaisin. Tietokoneella osaan jotenkuten käyttää tekstinkäsittelyohjelmaa. Mä oon ihan epätoivoinen kun en pysy tekniikassa mukana, olin kuin 90v mummo jolle yritettäis selittää mikä on Internet.  Grin Mihin tätä kaikkee tarvitaan?! En ees pitkään aikaan tiennyt mikä hitto on angry birds... Plääh. Mä haluan kivikaudelle!!!!!!!!!!!!

 2funny
Tää on taas semmonen juttu, jonka voisin allekirjoittaa Cheesy
Yritän välttää kaikkea kamalaa tekniikkaa niin pitkälle kuin suinkin Cheesy En tykkää siitä!
Kaikki aina luulee, että olen niin tyhmä, etten tajua, mutta kun mua EI KIINNOSTA!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1281 : 23.11.2011 07:59:51 »

Joo, niin pitäis opettaa...sen pitäs olla koulussa etusijalla...no on ihan hyvä hallita tekstinkäsittelyn perusteet yms, mutta siis kaikki se, mikä tulee vastaan kun sulla vaan on oma tietokone, täytys opettaa koulussa. Kun kone on pakko olla, mutta sitten kun ei ymmärrä siitä hölkäsenpöläystäkään, niin se on vähän uglystupid2 juttu.
Sama oikeastaan autojen kanssa...kaikille täytys opettaa ne perus huoltotoimenpiteet! Ja sitten täytys opettaa virastohelvetistä selviämistä, jos ja kun joutuu Kelojen sun muiden kanssa tekemisiin...ja sitten täytys opettaa enemmän työmaailman paperi jutuista, vero hommista ja kaikesta siitä kamalasta, kun itte oon ainakin vasta sitten kun oon sinne töihin menny törmänny moniin asioihin ekaa kertaa ja sillon kun pitäs jo tietää, ettei pissi itteensä silmään..
Monilla varmaan vanhemmat huolehtiikin tämmösestä, mutta ei kaikilla.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1282 : 23.11.2011 16:50:19 »






                              PLAA, sanon. Kai voi välillä syyä vaan pelkkiä sipsejä ja suklaata?

                               Kyllä noillakii..pärjää..vähän aikoo.. Wink Cheesy
                             
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1283 : 25.11.2011 09:39:45 »

MiIkä ala se tuommoinen on? Shocked
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1284 : 25.11.2011 10:48:54 »

Kuulostaa hauskalta Cheesy Jos siis on nörtti...miksi siinä pitäisi olla mallin mitoissa  idiot2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1285 : 25.11.2011 13:37:52 »

Sappikivet 35-vuotiaalla !!!!!!!!!!!!!! Miten mahdollista?HuhHuhHuh Tutkimukset jatkuu  Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1286 : 25.11.2011 13:52:42 »

No eikö nuoremmillakin voi olla ihan hyvin? Sehän on aika paljon ruokavaliosta kii jos on taipumusta saada sappikiviä, ei niinkään iästä.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1287 : 25.11.2011 14:34:48 »

Varoitus: Seuraa lyhyt luento tyydyttyneen rasvan saaanin tärkeydestä terveydelle!

Sappikivet 35-vuotiaalla !!!!!!!!!!!!!! Miten mahdollista?HuhHuhHuh Tutkimukset jatkuu  Huh

Sappinestettä kiteytyy aivan kaikilla ihmisillä sappitiehyeihin ja tämä on ihan normaalia.
Normaalisti sappinesteen virtaus kuitenkin huuhtoo ne kiteet suolistoon ja ne poistuvat luonnollista kautta ongelmia aiheuttamatta.

Jos kuitenkin noudattaa erittäin vähärasvasita ruokavalioa, ei sappinestettä erity juuri ollenkaan ja ne kiteet pääsevät jäämään sappitiehyihin muodostaen ennen pitkää sappikiviä. Hyvin tyypillinen on tilanne, jossa normaalisti hyvin vähärasvaisesti syövä ihminen syö sitten kerran rasvaisempaa ruokaa. Tällöin erittyvä sappineste saa sitten kiteet/kivet liikkelle, jolloin tulee se tuskallinen sappikohtaus.
Jos syö riittävän rasvaista ruokaa joka päivä, ei sappikiviä pääse muodostumaan.

Ketään ei varmaan yllättäne se, että sappikivien esiintyminen on hurjasti lisääntynyt näinä turhan kolesterolikammon ja rasvanvälttelyn vuosikymmeninä. Kuten ei myöskään se, että sappikivipotilaista suurin osa on naisia. Niin on vähärasvaisella ruokavaliolla kituuttavista laihduttajistakin...

Olen itse takavuosina saanut yhden sappikohtauksen juurikin oltuani lähes rasvattomalla ruokavaliolla vuosikausia ja syötyäni sitten pannullisen  simpukoita voisulan kera. Kokemus ei ole toistunut nyt kun syön kunnolla rasvaa joka päivä.

Tiesittekö muuten, että luun uudismuodostus vaatii sen, että vähintään puolet syödystä rasvasta on tyydyttynyttä rasvaa? (Ja tietenkin että sitä rasvaa myös syödään kohtuumääriä, puolet liian pienestä määrästä on liian vähän...) Eipä ihme että osteoporoosikin on lisääntynyt räjähdysmäisesti ja myös paljon vaihdevuosi-ikää nuoremmilla naisilla.

Aivoista 2/3 on kolesterolia. Kaikki solukalvot on tehty tyydyttyneestä rasvasta. Keuhkojen oikean toimnnan mahdollistava keuhkokudosta pinnoittava neste vaatii kahta eri tyydyttynyttä rasvahappoa. Epäillään että lisääntynyt astma, keuhkoahtauma ja keuhkosyövät ovat osittain liian vähäisen tyydyttyneen rasvan saannin syytä.

Ennen margariinien aikaa 1920-luvulla keuhkosyöpä oli niin harvinainen, että kun sellainen potilas oli ruuminavauksessa koko sairaalan  lääkärit halusivat katsomaan, koska tapaus oli niin harvinainen. Tupakointi oli kuitenkin tuolloin paljon yleisempää kuin nykyisin ja filtterisavukkeet harvinaisia.

Tätä ei sitten muuten kannata kertoa lääkärille, sillä virallisterveellinen linja on edelleen sitä mieltä, että rasva tappaa ja ruisleipä on terveellistä. Suomen media on kuitenkin yhtä sanomalehteä (en muista mikä) lukuunottamatta jättänyt kertomatta että juuri hiljattain ruisleivän terveysvaikutusväitteet on kumottu. Euroopan elintarviketurvallisuusvirasto on  määrännyt, että rukiiseen liittyvät terveysväitteet on poistettava elintarvikepakkauksista ensi kevääseen  mennessä! Verensokeri heilahtaa yhtä helposti ruisleivällä kuin vehnäleivällä, tai ainakin ero on hyvin mitätön.
« Viimeksi muokattu: 25.11.2011 14:39:03 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Yöllisiä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #1288 : 25.11.2011 15:56:50 »

Erään ihmisen seurasta tuli tosi negatiiviset vibat ja jäi siitä tosi raskas olo päälle. UGH, miten tämän saa pois  buck2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1289 : 25.11.2011 16:57:50 »





                                     

        Soma..tee vaan sitä mitä jaksat.Ota rennosti, niin mieki yritän ottaa.. Wink
        Mie otan kuitenki sen kissan,kun oon siitä haaveillu.. coolsmiley
        3kk ikänen pieni kisuli..Ei siitä kuumeesta muuten pääse ohi.. Huh uglystupid2 2funny
       
     
     
                     

       
tallennettu
Sivuja: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: