Sivuja: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641555 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1200 : 11.09.2011 13:16:38 »




   Soma, paas mulle viestiä..jos haluut vaan.. smitten angel
   Et jos voisin sua auttaa.. idiot2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1201 : 14.09.2011 15:45:07 »

Olin räjähtää raivosta kun puhuin vanhempieni kanssa tänään. Kumpikin vähättelee kosteusvauriota ja faija jopa kehtas kysyä miksi olen tehnyt kylpyhuoneen laattojen väliin sen vuotokohdan  uglystupid2
Kuka helvetin idiootti tekis reikiä tahalleen märkätiloihin?Huh  crazy2 idiot2
Heidän mielestään on näköjään normaalia että 35-vuotias ihminen on sairas vuoskaudet.
Faijassa korostuu se maailman ärsyttävin Neitsyt-ominaisuus - olen aina oikeassa. Sano mitä sanot mutta MINÄ TIEDÄN -
Kai hän tajuaa kuitenkin jollain tasolla ettei kyse ole ihan pikkujutusta. Itse hän sen sen kylppärin laatoitti ym remontoi.
Varmaan aika vittumaista tiedostaa että oma moka on sairastuttanut oman lapsen  Embarrassed
Toisessa puhelussa hän haukkui, huusi, raivosi vartin asunnon sotkuisuudesta ja siitä kuinka kusipää mä olen kun olen aiheuttanut tän 10 000 egen remontin.
Juu minähän olen oikein vienyt homekasvustot sinne asuntoon. Voi herraisä!!!!  buck2
Ainut järkevä ihminen täs tilanteessa on nuori, fiksu isännöitsijä joka on täysin tilanteen tasalla ja meni huoneistoa tarkastaessaan ihan yhtä sekasin kuin minä olen ollut ne viime ajat siellä eli tuntuu että olis humalassa/pöhnässä ja alkaa väsyttää älyttömästi.
Faijan mukaan hometta ei ole jos se ei haise  uglystupid2 uglystupid2
Jos nukut 12-14 tuntia vrk ja oot poikki sekä koko ajan kipee kertoo faijan mukaan suuresta laiskuudesta ja "paskakunnosta" hänen sanojensa mukaan.
Silläkin riskillä että sairastan taas koko loppuviikon, menen tänään siihen huoneistoon ja irrotan yhden seinälaatan.
Katsotaan mikä värikirjo takaa löytyy   Huh
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1202 : 14.09.2011 22:21:41 »

Ystäväni ei päästänyt mua siihen vanhaan kotiin vaan poisti itse yhden laatan kylpyhuoneesta ja sieltä löytyi aivan jumalaton n. 5 cm paksu homekasvusto.
Kun se oli näkyvissä, mun oli pakko mennä tsiigaa millainen pöpö minut on sairastuttanut.
Ällötysmaximus  buck2 Harmaata rihmastoa  Shocked Shocked Shocked Mustia pilkkuja  Undecided
Ja vielä tämänkin jälkeen faija soittaa mulle raivoten miten hullu, sairas lapsi hänellä on...
Hiljenee kyllä huomenna kun näkee
Täydellinen ihminen saa potkun perseelleen  knuppel2
Jotenkin terapeuttista kuitenkin etten ollut väärässä vaikka mua epäiltiin monesta suunnasta.
Huomenna het aamusta hammaslääkäri. Yäk  Angry
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1203 : 14.09.2011 22:43:55 »




         Voi sua.. coolsmiley Embarrassed Voimia.. voimia sulle.. Paljon.. smitten

                 angel     angel    angel
           
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1204 : 15.09.2011 16:35:55 »

Hyvä on ystävä sulla, pikkari, kun ei päästänyt sua sinne asuntoon ronkkimaan.  Olin jo kirjoittamaisillani, että et kai sä enää sinne mee eheroon taharoon kun oot päässy pois.

Isäs purkaa pahaa oloaan huutamalla sulle.  Sen on hirveän vaikea sulattaa sitä, että on tehny jonku virheen ja sinä sairastunut sen takia.  Kasvun paikkoja teille kaikille.  Voimia!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1205 : 17.09.2011 16:06:29 »

Itse uhmasin ja nyt kipee. Pamahti poskiontelontulehdus päälle mut pakko oli käydä siellä asunnossa että sain rauhan mieleeni.
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1206 : 18.09.2011 17:47:55 »

Aaaaargh kamala KIIRE koko ajan! Näkee esim. siitä että vaikka oon pahemman luokan astro.fi-riippuvainen en oo tääläkään varmaan kahteen viikkoon käyny tappamassa aikaa. ja se kiire ei hellitä. pitkään aikaan.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1207 : 19.09.2011 20:19:29 »

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRÄYH!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH!

MURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!


Täytyy huutaa kirjoittamalla, kun oikeasti en voi huutaa.

Ylimääräistä negaa nyt päästelin pois huutamalla. Ja uskokaa tai älkää, mutta jopa vain kirjoittamalla huutaminen auttaa.  Nyt jo hymyilyttää.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1208 : 22.09.2011 12:34:39 »

Tänä aamuna sain tietää et ystävälläni on kasvain molemmissa rinnoissa.
Olen rukoillut taas koko päivän ja omat homeoireet tuntuu pikkujutulta.
Milloin tää kamala aika loppuu?HuhHuh?
Ysy saa huomenna patologin lausunnon kasvaimien laadusta.
Itkettää
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1209 : 24.09.2011 20:51:55 »

tää on ihan perseestä tää uus järjestys täällä foorumilla
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1210 : 26.09.2011 10:24:39 »

Näin painajaista, että unohdin mennä lääkärille. JA unohdin mennä lääkäriin. Fu*k.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1211 : 26.09.2011 12:22:09 »

Ystäväni ei osannut laittaa pesukonetta joten mun faija tuli ja hyvä että tuli koska tattadaa tässäkin asunnossa on kosteusvaurio!!!!!!!
Kylpyhuoneen eristeet ei ole kunnolla tehty ja kohta täälläkin on hometta. Voi jeesus!!!!!!! Kylppäri käyttökiellossa. Tää on kamalaa
 
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1212 : 27.09.2011 12:47:38 »

Kiitokset vaan komppaamisesta  Smiley
Tuuletin vai mikä lie lämmitin hurisee kylpyhuoneessa ja tosiaan hyvä että huomattiin nyt kun en o kauaa vielä asunut tässä.
Sain miltei sydärin faijan huudahtaessa "täälläkin on kosteusvaurio!"
Ajattelin heti pahinta, eli että se kamala sairastelu tulee takasin. En ole vieläkään täysin parantunut ja lääkäreiden mukaan menee muutama kuukausi että olen täysin oireeton eli joskus jouluna
Valivalivali! Hieno on ilma. Mä lähden nyt ulos
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #1213 : 28.09.2011 18:01:51 »

Käyköhän päivystyksen lääkärit saman näin-vittuilet-asiakkaillesi -asiakaspalvelukurssin, jonka käyneisiin oon törmänny mm. kelassa ja rautakaupassa... No, kyllähän sieltä sairasloman sai, mutta samalla myös kommenttia vaatetuksesta ja hiustenväristä. Terveenä jaksaisinkin nauraa mutta sairaana en.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1214 : 28.09.2011 19:20:27 »

Faerie ¤empatiahali¤
Olen saanut täs viime vuosina koko ajan sairastaessani kokea ja nähdä Suomen lääkärikunnasta aikamoisen läpileikkauksen. Huh  Shocked
Törkeimpiä oli korva-nenä-kurkkutautien erikoislääkäri jolle jatkuvaa nuhaani valittelin ja tää keski-ikäinen äijä alkoi kysellä miesystävästä ja lapsista  Shocked Joo, miesystävä aiheuttaa nuhan.
Ihme hämärässä huoneessa vielä työskenteli ja kehui miten seksikäs ääni mulla on sekä heittää et oopperasta sut naurettais ulos mutta hyvä blues-laulaja susta kyllä tulis  buck2
Tummaihoinen egyptiläislääkäkäri ei tajunnut raskautta kolmannella kuulla ollessain vaikka teki sisätutkimuksen ja tsekkas rinnat. Alkoi HUUTAA kun mainitsin adhd:sta "Sellaista sairautta ei ole olemassakaan!!!!
Olin tehnyt monta raskaustestiä, kaikki negat.
Tässä vain muutama esimerkki mutta vakuutusyhtiöiden lekurit ne vasta selvännäkijöitä ovatkin kun diagnoosit tehdään näkemättä potilasta.
Mä soitan meediolle huomenna ja menen energiahoitoon. Helikobakteerin häädöstä huolimatta ylävatsa oireilee taas pelottavan tutusti.
Homeoireita lääkärit ei myöskään haluu tunnistaa. Liekö syynä että ovat ite homeen turruttamia. Viimeks Laakson sairaalan sosiaalitilat tms siinä rakennuksessa suljettiin kun työntekijät marssi ulos kesken päivän oireiden takia.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: