Sivuja: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3204689 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1125 : 24.07.2011 17:16:32 »

Ymmärrän toki, että lapsi on lapsi, mutta joku roti se käytöksessäkin pitää olla! Ja ei, kyse ei ole omasta lapsesta, sillä omaa olisin ojentanut jo ajat sitten.

Se röyhkeys minua sieppaa. Mutta myös se, ettei älyä, kun sanotan ensin nätisti, vaan aina pitää olla tyly ja sanoa tosi rumasti asiat, että menee perille.
Kaiken huippu on se, että oman lapseni seura kelpaa silloin, kun muita kavereita ei ole, mutta kun muita ilmestyy näköpiiriin, niin minun lapseni seura ei enää kelpaa tai häntä jopa aletaan kiusata näiden muiden lasten kanssa.

Voi Kemalauta, että pistää vihaksi!

Angry knuppel2 Angry
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1126 : 25.07.2011 15:48:23 »

Ja taas vaihteeksi saa nauttia  pluto aspect_squ aurinko aspekteista! Eikö ne perhanan 5 edellistä tehny jo tehtäväänsä kun omaa elämäänsä ei edes tunnista  tickedoff...
En kertakaikkiaan suostu tähän enää- en vaan jaksa!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1127 : 27.07.2011 13:48:37 »

V###U!!!!!
Kamala allergia ja pää täynnä räkää. Henki ei kulje ja syke lähes sata joten taas vaihteeks lääkäriin.
Rahaa palaa ihan kiitettävästi kun joutuu jatkuvasti ravaa tohtorilla  Angry
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1128 : 27.07.2011 17:24:32 »

Ensi viikolla on vasta muutto. Kävin just lääkärissä ja sain allergialääkkeitä joissa on pseudoefedriiniä joka avaa hengitystiet sekä toimii hieman piristävästi joten eiköhän ex-ukkoni (jolle kelpaa kaikki mikä toimii) varasti puolet mun lääkkeistä.
Tää elämä on yhtä kakkaa koko ajan. Päivästä päivään kipeenä ja kiusattuna niin ihmisen kuin sen-jonka-nimeä-en-lausu taholta.
Siltä ihan oikeesti tuntuu. Miksi paha on saanut edes nimen? Se ei sitä ansaitse
Jaksamista kaikille!
Jatkuvasti mä valitan mutta parempi tää kuin pitää kaikki sisällään
Milloin löydän ihmisen joka ei haluu vain hyötyä minusta?
Voimaa pitää kasvattaa ja PALJON!
Minul on vahva tunne että syksyllä kukoistan  Smiley
Liekö manan mailla minä vai mies, kuka tietää...?
Kovan koulun oppilas on kuitenkin elossa ja joku päivä vielä hymyilee leveesti
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1129 : 27.07.2011 20:37:52 »

Kiitos Somalle komppauksesta  smitten
Ystävä, joka ei norm avaudu kertoi että hänen veljensä kuoli puoltoist viikkoa sitten. Ihmettelin aiemmin, miksi minuu itketti, nyt tuli selvyys ja frendillä paljon itkemätöntä itkua. Peittää paljon.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1130 : 27.07.2011 23:59:21 »

Pientä turhautumista ja itkuntäyteistä elämää ollut nyt viikon ajan.. ei ole mukavaa sairastaa ja kärsiä jatkuvasta pääkivusta monta päivää putkeen.  Undecided
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1131 : 30.07.2011 13:19:59 »

Ootko varma että tuo kaikki johtuu pelkästä laktoosiintoleranssista?  Minulla on kanssa se vaiva ja vielä maitoallergia  ja maha on aika turvoksissa mutta ei okseta eikä oo muuten paha olla. Tuo pahoinvointi voisi johtua myös keliakiasta ta muusta ruoka-allergiasta.

Ei oo keliakiaa eikä muita allergioita - vehnä tosin pahentaa noita laktoosi-intoleranssin oireita. Maitoallergiaakaan ei ole, kun laktoosittomat tuotteet sopii oikein hyvin, mutta päivittäisissä lääkkeissä on jo niin paljon laktoosia, että joudun ottamaan laktaasipillerin (pieniä määriä se pilkkoo) niitten kanssa. Silloin kun tuo pahoinvointi alko, niin kävin kaikki maholliset testit ja gastroskopiat ja laktoosialtistus tehtiin viimeseksi, se kerto, etten siedä yhtään maitosokeria.

*edit.* Ehkä mulla on maitotauti, se sekotetaan kai aika usein laktoosi-intoleranssiin.

Voisin vielä avautua lisää tähän ketjuun: mulla on suu täynnä väsyttäviä lääkkeitä (ei huolta, siedän niitä turhan hyvin enkä yritä saada henkeä pois tms., ei tarvii huolestua) ja toivon nukahtavani, koska edessä on maailman pahin pannukakkufiasko: mie olen kipeänä, isä on kännissä, äitillä menee hermot ja veljeä ei kiinnosta mikään muu ku tietokone ja juhlia pitäis.

En ymmärrä miten isällä on pokkaa ryypätä nyt, vaikka huomas eilen selkeästi miten paljon loukkaannuin ja suutuin siitä ku äiti joi. Alkoholistiperheet on aivan mahtavan ihania, mitähän pahaa olen entisessä elämässäni tehny että oon tänne syntyny.

Voimia sulle Soma ja paljon. Minunkin isä oli viinaan menevä, varsinkin nuorempana
       ja vielä pahapäinen.Joitakin muistikuvia niistä ajoista. Huh   Mut sitten vanhempana hän
       ei voinu ennää juuva, kun tuli niin paha kohmelo. Jospa se sunki isä lopettas sen
       juomisen.. angel

tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1132 : 30.07.2011 19:36:53 »

Voi itku! Äiti pisti tarjolle korvapuusteja, joita oon himoinnut jo kauan, mutta ei tajunnu pistää siihen lappua, että ne sisältää laktoosia.

Nyt oon sitte viikon pahoinvoiva ja oksettaa koko ajan. Ei auta laktoosinpilkkojat, maitohappobakteerit tai mitkään. Ja tänään pitäis juhlia veljen 40-vuotissynttäreitä. Kiroiluttaa, itkettää, ärsyttää ja ketuttaa, voi hitto miten kurja tuuri.  Angry Angry Angry Angry

Jos jollain on joku taikasana avuksi, ni kertokaa. buck2

Ei kuullosta laktoosilta. Se menee ohi päivässä. Meeppä lääkäriin, jos ois vaikka salmonella.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1133 : 30.07.2011 19:56:29 »

Voi itku! Äiti pisti tarjolle korvapuusteja, joita oon himoinnut jo kauan, mutta ei tajunnu pistää siihen lappua, että ne sisältää laktoosia.

Nyt oon sitte viikon pahoinvoiva ja oksettaa koko ajan. Ei auta laktoosinpilkkojat, maitohappobakteerit tai mitkään. Ja tänään pitäis juhlia veljen 40-vuotissynttäreitä. Kiroiluttaa, itkettää, ärsyttää ja ketuttaa, voi hitto miten kurja tuuri.  Angry Angry Angry Angry

Ei kuullosta laktoosilta. Se menee ohi päivässä. Meeppä lääkäriin, jos ois vaikka salmonella.

Mulla tulee aina laktoosista viikon pahoinvointijakso ja salmonellassa ois varmaan muitaki oireita ku oksetus. Embarrassed Kelju vaiva, mutta sille ei oikein voi mitään. Ja täällä lääkäri toteais mulla vaan "bulimian josta en ite tiiä mitään", niinku viime kerralla.. ja määrää pahoinvointilääkkeitä joista on apua vaan raskaus- tai matkapahoinvointiin. :Smiley

Salmonellalla on monet kasvot. Se voi olla oireeton tai se voi olla oksentamista ja veristä ripulia ja kaikkea siltä väliltä. Kaikki yli 3 päivän kestävät mahataudit lääkäriin jo ittensä, mutta ympäristöuhan vuoksi, ettei tartuttele ja levittele ruokamyrkytystä viattomiin.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1134 : 30.07.2011 20:11:59 »

Salmonellalla on monet kasvot. Se voi olla oireeton tai se voi olla oksentamista ja veristä ripulia ja kaikkea siltä väliltä. Kaikki yli 3 päivän kestävät mahataudit lääkäriin jo ittensä, mutta ympäristöuhan vuoksi, ettei tartuttele ja levittele ruokamyrkytystä viattomiin.
Uskon, että tämä minun puolentoista vuoden salmonellasairastelu ois tartuttanu jo muitaki ihmisiä ja tiedostan sen, että laktoosi-intoleranssillaki on tosiaan monet kasvot - melkein oireettomuudesta aivan järkyttäviin vatsakipuihin, väsymykseen, hengitysvaikeuksiin ja ties mihin. Laktoosivaivat voi helposti kestää useita päiviä, se ei aina jää vuorokauteen.

No miksi sitte valitat ja pyyät neuvoja, jos oot noin jo ihan ite asian ratkaissu? Huh
Mun mielipie o edellee, että lääkärille tällääset asiat kuuluu eikä astron sivuulle.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1135 : 30.07.2011 21:44:44 »

Taikasana; lääkäriin.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1136 : 30.07.2011 22:19:49 »

Taikasana; lääkäriin.
En vieläkään tajua mitä ihmeen hyötyä on mennä lääkäriin lääkärissä todetun laktoosi-intoleranssin takia, kun ne ei voi mitenkään siellä auttaa. Edelleenkään en hae diagnooseja netistä, enkä tosiaankaan mene enää yhellekään tohtorille valittamaan pahoinvointia sen kohtelun jälkeen mitä oon saanut.

Tauti on selvä, mutta oireita ei voi ainakaan länsimaisen lääketieteen avulla lievittää. Ymmärrätkö?

En tiiä voiko enää selkeämmin selittää sitä, että
a) olen juossut lääkärissä vaikka minkälaisissa testeissä
b) mulla on todettu paha laktoosi-intoleranssi
tai
c) oireet kestää 5-7 päivää

Tai sitten vaan pilvinen sää on pehmentänyt minun pään ja meillä menee ajatukset ja sukset ristiin siksi. Huh

Huomionhakuisuutta sitte ku neuvot ei kelepaa? Se o sairasta sairauden varjolla ja se vituttaa muita, mut tää ketju onki vitutusketju. Hoito; sosiaalinen elämä vähintään 3 x viikossa ulkoilmassa, teetä ja sympatiaa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1137 : 31.07.2011 16:13:40 »

Näin ystäväni kauppamatkalla. Hän kertoi veljen poikansa kuolleen. Veljensä hän menetti pari viikkoa sitten. Ihan kamalaa  Cry
Tunsin koko viikonlopun ajan että joku on siirtymässä ja näin kävi. Mies oli vasta 36v.
Mua kylmää koko ajan. En osaa keskittyä muuhun kuin rukoukseen.
Somalle voimia. Olen hengessä mukana
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1138 : 01.08.2011 17:31:52 »

Allergialääkkeet ei auta ja aivastelen miltei pyörtymiseen asti.
Home ja pahin siitepölyaika on paskamainen yhdistelmä  tickedoff
Edessä on vielä jättisiivousurakka ennen muuttoa kun kaikki tavarat pitää hinkata puhtaaks ja huonekaluja heitettävä kaatopaikalle ettei uuteen kotiin kantaudu yhtään homeitiöitä
Eli sairaana oltava tehokas. Onneks enää pari päivää ja uusi koti odottaa.
Olen ollut kaksi vuotta miltei päivittäin kipee ja kestää viikkoja ennen kuin oireilu täysin loppuu.
Jotain positiivista sentään on se, että kerrostalossa ei tarvitse maksaa korjausremonttia kokonaan itse vaan taloyhtiö on vastuussa rakenneongelmista.
Hengitysliiton sivuilla kannattaa vierailla sillä nämä kosteus/homeongelmat on järkyttävän yleisiä.
Päiväkodit, sairaalat ym. Kuka helvetin paholainen rakentaa näitä mestoja joissa asuminen/työnteko/oleskelu  voi aiheuttaa pahimmillaan loppuiän sairastelun? Mieletöntä välinpitämättömyyttä ja kamalinta on lasten kärsiminen.
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1139 : 02.08.2011 17:18:05 »

Voi, että ottaa kaikki aivoon!! Tongue

Terv.Iloinen lumikki
tallennettu
Sivuja: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: