Sivuja: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641641 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1140 : 30.07.2011 19:36:53 »

Voi itku! Äiti pisti tarjolle korvapuusteja, joita oon himoinnut jo kauan, mutta ei tajunnu pistää siihen lappua, että ne sisältää laktoosia.


Nyt oon sitte viikon pahoinvoiva ja oksettaa koko ajan. Ei auta laktoosinpilkkojat, maitohappobakteerit tai mitkään. Ja tänään pitäis juhlia veljen 40-vuotissynttäreitä. Kiroiluttaa, itkettää, ärsyttää ja ketuttaa, voi hitto miten kurja tuuri.  Angry Angry Angry Angry

Jos jollain on joku taikasana avuksi, ni kertokaa. buck2

Ei kuullosta laktoosilta. Se menee ohi päivässä. Meeppä lääkäriin, jos ois vaikka salmonella.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1141 : 30.07.2011 19:56:29 »

Voi itku! Äiti pisti tarjolle korvapuusteja, joita oon himoinnut jo kauan, mutta ei tajunnu pistää siihen lappua, että ne sisältää laktoosia.


Nyt oon sitte viikon pahoinvoiva ja oksettaa koko ajan. Ei auta laktoosinpilkkojat, maitohappobakteerit tai mitkään. Ja tänään pitäis juhlia veljen 40-vuotissynttäreitä. Kiroiluttaa, itkettää, ärsyttää ja ketuttaa, voi hitto miten kurja tuuri.  Angry Angry Angry Angry

Jos jollain on joku taikasana avuksi, ni kertokaa. buck2

Ei kuullosta laktoosilta. Se menee ohi päivässä. Meeppä lääkäriin, jos ois vaikka salmonella.

Mulla tulee aina laktoosista viikon pahoinvointijakso ja salmonellassa ois varmaan muitaki oireita ku oksetus. Embarrassed Kelju vaiva, mutta sille ei oikein voi mitään. Ja täällä lääkäri toteais mulla vaan "bulimian josta en ite tiiä mitään", niinku viime kerralla.. ja määrää pahoinvointilääkkeitä joista on apua vaan raskaus- tai matkapahoinvointiin. :Smiley

Salmonellalla on monet kasvot. Se voi olla oireeton tai se voi olla oksentamista ja veristä ripulia ja kaikkea siltä väliltä. Kaikki yli 3 päivän kestävät mahataudit lääkäriin jo ittensä, mutta ympäristöuhan vuoksi, ettei tartuttele ja levittele ruokamyrkytystä viattomiin.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1142 : 30.07.2011 20:11:59 »

Salmonellalla on monet kasvot. Se voi olla oireeton tai se voi olla oksentamista ja veristä ripulia ja kaikkea siltä väliltä. Kaikki yli 3 päivän kestävät mahataudit lääkäriin jo ittensä, mutta ympäristöuhan vuoksi, ettei tartuttele ja levittele ruokamyrkytystä viattomiin.
Uskon, että tämä minun puolentoista vuoden salmonellasairastelu ois tartuttanu jo muitaki ihmisiä ja tiedostan sen, että laktoosi-intoleranssillaki on tosiaan monet kasvot - melkein oireettomuudesta aivan järkyttäviin vatsakipuihin, väsymykseen, hengitysvaikeuksiin ja ties mihin. Laktoosivaivat voi helposti kestää useita päiviä, se ei aina jää vuorokauteen.

No miksi sitte valitat ja pyyät neuvoja, jos oot noin jo ihan ite asian ratkaissu? Huh
Mun mielipie o edellee, että lääkärille tällääset asiat kuuluu eikä astron sivuulle.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1143 : 30.07.2011 21:44:44 »



Jos jollain on joku taikasana avuksi, ni kertokaa. buck2

Taikasana; lääkäriin.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1144 : 30.07.2011 22:19:49 »

Taikasana; lääkäriin.
En vieläkään tajua mitä ihmeen hyötyä on mennä lääkäriin lääkärissä todetun laktoosi-intoleranssin takia, kun ne ei voi mitenkään siellä auttaa. Edelleenkään en hae diagnooseja netistä, enkä tosiaankaan mene enää yhellekään tohtorille valittamaan pahoinvointia sen kohtelun jälkeen mitä oon saanut.

Tauti on selvä, mutta oireita ei voi ainakaan länsimaisen lääketieteen avulla lievittää. Ymmärrätkö?

En tiiä voiko enää selkeämmin selittää sitä, että
a) olen juossut lääkärissä vaikka minkälaisissa testeissä
b) mulla on todettu paha laktoosi-intoleranssi
tai
c) oireet kestää 5-7 päivää

Tai sitten vaan pilvinen sää on pehmentänyt minun pään ja meillä menee ajatukset ja sukset ristiin siksi. Huh

Huomionhakuisuutta sitte ku neuvot ei kelepaa? Se o sairasta sairauden varjolla ja se vituttaa muita, mut tää ketju onki vitutusketju. Hoito; sosiaalinen elämä vähintään 3 x viikossa ulkoilmassa, teetä ja sympatiaa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1145 : 31.07.2011 16:13:40 »

Näin ystäväni kauppamatkalla. Hän kertoi veljen poikansa kuolleen. Veljensä hän menetti pari viikkoa sitten. Ihan kamalaa  Cry
Tunsin koko viikonlopun ajan että joku on siirtymässä ja näin kävi. Mies oli vasta 36v.
Mua kylmää koko ajan. En osaa keskittyä muuhun kuin rukoukseen.
Somalle voimia. Olen hengessä mukana
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1146 : 01.08.2011 17:31:52 »

Allergialääkkeet ei auta ja aivastelen miltei pyörtymiseen asti.
Home ja pahin siitepölyaika on paskamainen yhdistelmä  tickedoff
Edessä on vielä jättisiivousurakka ennen muuttoa kun kaikki tavarat pitää hinkata puhtaaks ja huonekaluja heitettävä kaatopaikalle ettei uuteen kotiin kantaudu yhtään homeitiöitä
Eli sairaana oltava tehokas. Onneks enää pari päivää ja uusi koti odottaa.
Olen ollut kaksi vuotta miltei päivittäin kipee ja kestää viikkoja ennen kuin oireilu täysin loppuu.
Jotain positiivista sentään on se, että kerrostalossa ei tarvitse maksaa korjausremonttia kokonaan itse vaan taloyhtiö on vastuussa rakenneongelmista.
Hengitysliiton sivuilla kannattaa vierailla sillä nämä kosteus/homeongelmat on järkyttävän yleisiä.
Päiväkodit, sairaalat ym. Kuka helvetin paholainen rakentaa näitä mestoja joissa asuminen/työnteko/oleskelu  voi aiheuttaa pahimmillaan loppuiän sairastelun? Mieletöntä välinpitämättömyyttä ja kamalinta on lasten kärsiminen.
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #1147 : 02.08.2011 17:18:05 »

Voi, että ottaa kaikki aivoon!! Tongue

Terv.Iloinen lumikki
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #1148 : 02.08.2011 20:25:48 »



                                           angel


                 Vene, tuo jo vanhakin, kuinka se voikaan ottaa kehon päälle, niin

                   paljon, että nivelet paukkuu!  SIIS, siirto tuo aina trapulsseja.


                                                        smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1149 : 05.08.2011 05:22:39 »

Täällä menee paraikaa hevoskauppa päin ***tua! Harmitus on niin kova, etten edes muista tällaista koskaan kokeneeni.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1150 : 05.08.2011 10:42:37 »





      Lohtua sulle I .. Etes vähän...   smitten angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1151 : 06.08.2011 16:11:28 »

Voi elämä tätä asuntoa!!!! Otettiin kylpyhuoneen allaskaappi irti jotta voitais tutkia paremmin kosteusvauriota. Koko seinä täynnä mustaa homekasvustoa YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!!!!!!
Nyt kun kaappi ei enää ole edessä, se ällötys aiheuttaa vielä pahemmat oireet.
Mieletön pesu-urakka edessä. Olin ekaa yötä uudessa kodissa ja voi onnea kun henki kulki normaalisti  Smiley
Tästä muutosta tulee tosi hidas pesurumban takia eikä tässä asunnossa voi edes pyykkiä pestä enää vaan mun pitää kuljettaa koko vaatekaapillinen vaatteita + vuodevaatteet tyynyt peitot verhot ym taloyhtiön pesulaan joka sijaitsee puolen kilsan päässä. No, onneks siellä on kuivausrumpu ja uusi koti on sadan metrin päässä pesulasta.
Vaatteita pitää ostaa lisää koska eri asunnoissa on oltava eri vaatteet ettei homeitiöt kulkeudu mukana ja pesula on auki vasta maanantaina. Ei hitto pakko mun on löytää joku toinen pesumesta ennen sitä. Nettiyhteys aukee vasta tiistaina uudessa kodissa eikä siellä ole telkkariakaan vielä.
Jo on tilanne!!!  Shocked
Kaiken lisäks koko kylpyhuoneen purku tuleekin maksaa itse eli kyllä nää homejutut kalliiks tulee ja työtä riittää  tickedoff
« Viimeksi muokattu: 06.08.2011 16:15:52 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1152 : 10.08.2011 19:56:51 »

Tulen heti kipeeksi kun menen vanhaan kotiin. Olin tänään puoli tuntia siellä pakkaamassa vaatteita pesutupaan vietäväksi ja meinasin tukehtua yskään.
Ällöttävän makuista limaa valuu poskionteloista nieluun ja meinaan yrjötä koko ajan. Tää on ihan kamalaa taas vaihteeksi.
Vasta tänään sain pesuaikaa huoltoyhtiön tiloista varattua kun heidän systeemeissään on ollut häiriöitä.
Jos olis tarpeeks paljon rahaa, heittäisin kaiken omaisuuteni kaatikselle ja palkkaisin siivousfirman hinkkaa koko asunnon.
Home toki tarvitsee omat häätötoimensa. Pari kertaa on ollut itku lähellä kun mietin koko urakkaa josta valmiina on ehkä 10 %
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1153 : 12.08.2011 17:32:08 »

Ajoittain todella kipeä olo, nukkuminenkin on vaikeaa Sad Silti menin kampaajalle kun hiukset oli joka ei ymmärtänyt mua ilmeisesti yhtään vaikka kuviakin oli mukana. Nyt nää on sitte kauheemmat ku ikinä osasin kuvitella. Ärsyttää niin prkeleesti ku oli vielä tosi kallis kampaamo ja nää hiukset on niin lyhyet ettei näitä viittis enää käyttää toisella kampaajalla!  tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1154 : 14.08.2011 16:08:52 »

Pelottaa ajatella kuinka kauan olen hengittänyt "saastunutta" ilmaa  buck2
Olen reilussa viikossa tottunut puhtaaseen hengitysilmaan uudessa kodissa ja pelkkä muutaman minuutin käväisy vanhassa kodissa saa aikaan vesinuhaa, aivastuksia ym kakkaoireita.
Miten ihmeessä mä pystyn siivoomaan ja touhuumaan siellä kun tosiaan pienen hetken oleskelu tekee huonon olon? Tarvitsen kunnon suojasysteemit ja nopiast.
grrrrrrrrrrr!!!!  tickedoff tickedoff tickedoff
Joudun lähtee viikoksi evakkoon uudesta kodista koska putkiremontti alkaa huomenna.
Milloin ihmeessä tää elämä alkaa helpottua?
Nyt pitäis pakata taas vaihteeks ja parin tunnin kuluttua poistua. Vituttaa
« Viimeksi muokattu: 14.08.2011 18:19:54 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Sivuja: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: