Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3117037 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #975 : 17.04.2011 23:20:39 »

Nyrjäytin nilkkani. Jalka teki tasaisella tiellä 90 asteen käännöksen nilkasta sisään päin ja rusahti. Nyt sitä ollaan sitten vankina omassa kodissa, very nice....

Haastattelujen kirjoittaminen on sulkijalihaksesta. Haastateltava sanoo "blaablaa". Kirjoitan juttuun "blaablaa" ja lähetän sen haastateltavalle tarkastettavaksi. Palaustusviestissä tulee kitinää, että "tämä on IHAN väärin, siinä pitäis olla bleeblee". No mitäs ette sano mulle niitä asioita mitä tahdotte lehteen tulevan! Ihan voin omista muistiinpanoistani tarkastaa mitä mulle on puhuttu ja mitä ei. Tietysti mokat ovat AINA minun vika. Lehdelle sentään kelpaa jutut.

Ostin 93e kuukauden bussikortin, jotta pääsen töihin. Yksi ainoa keikka ollut tässä kuussa ja nyt on jalka p*skana. Että kiitos vaan. Meni raha järveen....
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #976 : 18.04.2011 16:47:11 »

Tietokone hajos! Luultavasti emolevy kaspana. Voi Ärrrrrrrrrrrrkele!

Ei muuten, mutta kaikki kouluhommat koneella....  tickedoff
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #977 : 18.04.2011 16:53:49 »

Syöpä.  Cry

Cry Voimia, Unissa Kävelijä! Omat pikkupotutukset ja -murheet tuntuvat tämän rinnalla niiiiiiin pieniltä... Parantavaa energiaa täältä smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Because you never saw your eyes like I did...

Profiili
« Vastaus #978 : 18.04.2011 17:10:50 »

Kännykkä paskana, vain huonompi ja vanhempi Nokian halko pelasti mut siltä, että saa vielä kavereille puhuttua...  smiley6600  buck2

Ja VAALIT - voi moro, tätäkö on oikeesti Suomi vuonna 2011 Huh vaatis melkein oman ketjunsa täysin, taivaallahan oli kai aktiivisena  uranus ja  venus Suomen yllä ja lopputulos oli sitten TÄMÄ...

oh no,

kaiken lisäks itselläkin on täys  uranus -kaaos meneillään:
työ meni, rakkaus on menossa, paikkakunnan vaihto, ystävät eivät enää ole ennallaan, arvomaailma muutunut vahvasti, kaikki tuntuu olevan ajoittain melkoisen perseestä
eikä kukaan ymmärrä yhtään,
olen yksin ajatusteni kanssa,

Juicen sanoin:
käy tuuli läpi pääni Etelästä Pohjoiseen
Oon yksin ajatusten raunioilla,
Ikuisesti kolisevat sanat tyhjyyteen,
on jälleen tuskan viitta hartioilla.

Olen  uranus -lapsi, no onneksi olen nousujouskari ja vahvasti myös  jupiter -lapsi. Selviän siis aina tästä myllerryksestäni, aina, mutta yksin...  angel  :Smiley  laugh
JA vielä huumorilla...
vaikka tekis kuinka kipeää, periksi anna en...  knuppel2  idiot2  smitten

tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #979 : 19.04.2011 01:03:24 »

Unissa Kävelijä!! Oma hiusjuttu tuntuu ihan miniongelmalta nyt. Ei kai sinul itsel ole se kammotus??
Voimia ihminen!

Ei mulla, vaan läheisellä ystävällä.  Cry
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #980 : 19.04.2011 01:49:47 »

Hiusten lähdöstä puheenollen,kannattaisi kokeilla PRIORIN valmistetta.Eräs 32vuotias tuttavani(nainen)on käyttänyt sitä Dvitamiinin ohella marraskuusta alkaen.Hänellä hiukset lähtivät tressin myötä.Hiukset ovat nyt hyvinvoivat,ja tuuheammat.
Muutamat naapurini alkoivat käyttää valmistetta tammikuussa,vähentyneen estrogeenin aiheuttaman hiustenlähdon takia.
Naapureitten hiukset tarkastelin vajaa kaksi viikoa sitten,ja kovasti oli uutta hiusta tulossa.Hiukset olivat muutenkin terveen kiiltävät.
Hain apteekista itsellekkin viime viikolla purkin.Aijon syödä sen purkillisen saadakseni talven jäljiltä elinvoimaa ja kiiltoa hiuksiin,jotka muutenkin alkavat luultavasti iänmyötä harvenemaan jonakin päivänä.

ai,niin.En muistanut purnata. Mitä hiivattia se nyt olikaan   buck2   ai,joo,nyt muistan,sehän oli se ,etten muista mitään.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 02:00:30 kirjoittanut sansai » tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #981 : 19.04.2011 10:00:35 »

Unissa Kävelijä!! Oma hiusjuttu tuntuu ihan miniongelmalta nyt. Ei kai sinul itsel ole se kammotus??
Voimia ihminen!

Ei mulla, vaan läheisellä ystävällä.  Cry

Voimia ystävällesi! smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #982 : 19.04.2011 10:48:45 »

Ystävän tummapintainen kaveri hakattiin sairaalaan.."Persujen kunniaksi" oli ollut syy  tickedoff knuppel2 Cry
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #983 : 19.04.2011 10:50:31 »

^ Voi ei! Nyt idiootit saavat syyn toimia noin! Eihän persut tollaista edes haluaisi!

Työmotivaatio nolla, nenä tukossa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #984 : 19.04.2011 11:04:40 »

Ystävän tummapintainen kaveri hakattiin sairaalaan.."Persujen kunniaksi" oli ollut syy  tickedoff knuppel2 Cry

Voi luoja.. Cry  Toivottavasti tämä ei tule tavaksi nyky-Suomessa, eli jokainen valtaväestöstä vähänkin poikkeava hakataan henkihieveriin - en halua elää pelon ja vihan ilmapiirissä Undecided  Ja samaa mieltä olen Indiiman kanssa, eli tuskin PerSutkaan kannattavat katuväkivaltaa ja mellakoita Huh
tallennettu

Kuu 7 Leijona
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #985 : 19.04.2011 13:45:54 »

tein tässä vähän aikaa sitten saman virheen jo toistamiseen ja teen sitä parhaillaankin. välillä mietin että miten pystyn olemaan niin viileän tunteeton, onkohan minulla omatuntoa ollenkaan kun pystyn satuttamaan läheisiäni tosta noin vaan? ihan vaan omien halujen ja tunteiden vuoksi...
nyt sitten seisotaan taas tienristeyksessä tietämättä mitä tehdä ja miettien miten tähän päädyttiin.

en pidä itsestäni.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #986 : 20.04.2011 02:28:08 »

Ukko, joka on jotenkin ripustautuuva ja ongelmallinen, välillä ollaan kuin yö ja päivä, välillä niin on ja off... Multa loppuu pian voimat joten ero on ehkä pian jo, ainakin mun sydämessä jo jokseenkin selvää...  Sad  Cry

Sattuu. Mutta se on parempi silti näin, päätös pitää. En oikein oman itseni vuoksi voi muutakaan kuin seurata omaa paremman voinnin lähdettä...  Undecided  angel  coolsmiley

Ja yks ystävä jos toinenkin, tänään taas yks lisää osoitti oman kaksinaamaisuutensa, onneksi parhaaseen ystävääni voin luottaa vielä. Ja aina.  smitten  Cheesy
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #987 : 20.04.2011 12:08:52 »

tein tässä vähän aikaa sitten saman virheen jo toistamiseen ja teen sitä parhaillaankin. välillä mietin että miten pystyn olemaan niin viileän tunteeton, onkohan minulla omatuntoa ollenkaan kun pystyn satuttamaan läheisiäni tosta noin vaan? ihan vaan omien halujen ja tunteiden vuoksi...
nyt sitten seisotaan taas tienristeyksessä tietämättä mitä tehdä ja miettien miten tähän päädyttiin.

en pidä itsestäni.

Ole nyt itsellesi armeliaampi, hemmottele itseäsi jollain tavalla. Meditoi vaikkapa, käy ulkona kävelyllä. Onko ystäviä enää jäljellä? Soita vanhalle tutulle, sukulaiselle tms. vaikka mukavalle exälle..?  Wink Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.
Aina voi opetella pyytämään myös anteeksi omaa noloa käytöstään.
  smitten

Särkee päätä. Ikävä kultaa. Huono keli, ei pääse ottamaan aurinkoa, eikä pilkkiminenkään kiinnosta harmaalla säällä.
Hiuksetki leikataan tännään, vaikka luulis sen olevan ihan hyvä juttu. Ärsyttää vaan kun oon kasvattanut näitä ahkerasti.

Tupakkaa palaa.
Olo on huono, etova.

Juoksevan veden puute aiheuttaa satunnaisia ärsyyntymiskohtauksia, ja pääsiäisstressi iskee kovaa.

Oikeastaan asiat ei ees ole huonosti, vaan pääkoppa saa kaiken kääntymään negatiiviseksi. Masennuspäivät.. Undecided

Anteeksi vaan, mutta valitatko nyt vähän turhasta? Minusta se kuulosti siltä.  Smiley

Mietipä Japanin Fukushiman uhreja hetki, tai Kauhajokea tai Selloa tai Haitia.  Cry

Sinun ongelmasi taitavat olla kuitenkin aika vähäisiä näiden rinnalla, eikös??  smitten
tallennettu

pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #988 : 20.04.2011 15:27:08 »

Olen tänään miettinyt viimeistä puolentoista vuoden paskajaksoa elämässäni.
Pahoinpitely, käsi 12 viikkoa kipsissä, aivokasvainepäily, helikobakteeri, kuolleena syntynyt sikiö rv 23, henkimaailman ahdistelu, ystävän itsemurha, äidin rintasyöpä, isän eturauhassyöpä ja nyt viimeismpänä kilpirauhasen vajaatoiminta.
Miks kaikki kamaluus tulee kerralla/putkeen?
Tosin mainitaanhan Raamatussakin seitsemästä laihasta vuodesta ym.
Onko ihme että hiuksia on lähtenyt kun olen läpikäynyt näin raskaita asiota?
Onneks sentään psyyke on pysynyt ehjänä

tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #989 : 20.04.2011 16:04:09 »

^ HUI! En voi muuta sanoa, kuin että tsemppiä tosi paljon. Jos olet kaiken tuon kestänyt, taidat olla lujaa tekoa.

Tänään kinnas kiinni työkaverin kanssa - paljon sanoja, vähän tekoja. Laput pois silmiltä, pliis.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: