Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656190 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #765 : 31.08.2010 19:03:10 »

Lääkäri soitti tänään. TAAS lisää labratutkimuksia. Hormonit täysin sekasin, kilpirauhanen ja aivolisäkearvot myös.  Undecided
Telkkari meni epäkuntoon. Illalla pitäis vielä terapioida sitä ihmetapausta joka mulle soittelee ihmissuhdeangsteissaan.
Murrrr!!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
nam
« Vastaus #766 : 31.08.2010 19:49:50 »

näitä foorumeita ja henkisessä kehityksessä mukana olevia tahoja on onneksi niin monta, ettei kenenkään tarvitse olla yhden palstan varassa.. ja kaikki voivat aina valita sen seuran, jonka kanssa on miellyttävintä olla. eikös se ole normaalia ihan joka asiassa? itselläni ei juuri valittamista, heh kävelin kadulla Idols Nikulan vieressä ja tuli hassuja ajatuksia mediasta.. ja vaihdoin mielipiteitä erään varsin fiksun naisen kanssa. että on ne minullekin porukat jo valikoitumassa??

(Sashassa minua huvittaa se, miten minäkeskeinen hän on, ja olettaa että jokainen jonkun aloittama keskustelu jotenkin sivuaa häntä, vaikkei olisi sinnepäinkään)  Grin

joskus nuo henkiset jutut tuntuukin puulta ja kolmen ihmisen harrasteilta, sitten taas korkeampi perspektiivi on niiin raikas ja vapauttava.


lainaus tutulta.

 Osa on vasta alussa tiedostamisen polullaan, mutta kuitenkin jo ymmärtänyt päässeensä 3D-illuusiosta irti, jonka antama tunne on samalla vapauttava, voimaannuttava, jopa itseriittoinen. Tuntuu, että on saavuttanut sen tajunnan tason, joka avaa kaiken, eikä tarvitse enää mitään lisää. Osa omaa jo hyvinkin korkeatahoisia henkisiä kykyjä, mutta on vastaanottamisensa kanssa melko tukossa. Silloin vastaanottaminen voi kääntyä saarnaamisen tyyppiseksi toiminnaksi ja kanssakäymisissä syntynyt kehitys jää melko yksipuoliseksi. Ei enää oteta vastaan asioita, mitä toisella olisi annettavana itselle. Tarkasteltavia asioita vastaanottamisen suhteen voi herätä jokaisessa vaiheessa.
« Viimeksi muokattu: 31.08.2010 20:02:21 kirjoittanut ^SHAMAYIM^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #767 : 01.09.2010 09:28:51 »

Miksi sä Bellatrice jaksat puuttua Sashaan koko ajan? Sasha on mitä on huvitti se sinua tai ei Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #768 : 01.09.2010 21:01:19 »

olet oikeassa, tästä eteenpäin ei tarvitse jaksaakaan, se nyt oli vain yksi teema palstalla, jonka funktiosta en ole itsekään varma. miksi itse et huomaa viestissäni paljon mielenkiintoisempaa media-teemaa? S-a oli vain yksi aihe viestissä, jossa juuri ihmettelin että miksi hän luulee aina kirjoitettavan hänestä! kiinnostiko juuri S-a sinua viestissäni?  :Smiley   Wink miksi et kommentoi 3d ja 5d maailmojen eroa, A?

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=19158.0

mietin mieluummin vaikka politiikkaa. tosin pitää paneutua asiaan.. jos pelkkä "kansainvälisyys" riittää, ei se vaadi politiikkaa..  Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.09.2010 12:20:46 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #769 : 01.09.2010 21:57:43 »

Miksi sä Bellatrice jaksat puuttua Sashaan koko ajan? Sasha on mitä on huvitti se sinua tai ei Smiley


Kuten on Bellatrice ja kaikki muutkin, jotenka sellaista se nyt vain on.

On kuitenkin mielestäni oikeutettua toisinaan sanoa toisestakin jotain, kun kuitenkin täällä toisille se on sallittua. Smiley Eli tasapuolisuutta, hyvät naiset ja herrat!

Mutta antaako jonkun toisen löyhä moraali tai röyhkeä kommentointi itselle oikeutuksen samanlaiseen toimintaan? Noh, olen kyllä itsekin sitä mieltä, että tasapuolisuus on hyvä juttu ja usein sitä saa mitä tilaa. Helposti syntyy vain ilkeyden kierre, jos kaikki vastaavat samalla mitalla takaisin.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #770 : 01.09.2010 22:07:32 »

Niin, eikö ole ärsyttävää, kun ihmiset eivät halua keskustella samoista asioista kuin itse. Olen siis itsekin törmännyt omalla kohdallani tähän ja usein onkin sellainen olo, että suurinta osaa ei kiinnosta tai kukaan ei oikein ymmärrä mitä itse hakee takaa.

Olen itse aika huono kommentoimaan mihinkään henkisiin teemoihin, kun en itse niin henkevä koe olevani ja helposti ärsytän muita. 3d ja 5d maailmojen ero on minulle vähän vieras sinällään, sillä oman näkemykseni mukaan, elämme kaikki kaikissa mahdollisissa ulottuvuuksissa vaihtelevasti. Varsinaisesti en usko meidän ihmiskuntamme kykyyn yhtäkkiä henkisesti kohota uusiin ulottuvuuksiin. Koen, että ulottuvuudet ovat aina meidän hyppysissämme ja me jo käytämmme niitä. Tosin taas en ole niiin perehtynyt tähän henkiseen näkemykseen tästä, joten minun mielipiteelläni ei juurikaan ole painoarvoa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #771 : 02.09.2010 08:18:04 »

Niin, eikö ole ärsyttävää, kun ihmiset eivät halua keskustella samoista asioista kuin itse. Olen siis itsekin törmännyt omalla kohdallani tähän ja usein onkin sellainen olo, että suurinta osaa ei kiinnosta tai kukaan ei oikein ymmärrä mitä itse hakee takaa.

**On ne keskustelleet niistäkin, taidan olla itsekin kyllästynyt foorumeihin, mutta saishan sitä seksiteemalla lukijoita. Kaarinalle, ei netissä sen kummempia foorumeita ole. Ratkaisu, ihan hyvä pointti sinulla, heitin sen siksi tänne että tuli keskustelua noista henkisistä auttajista muuallakin, että kun jotkut olettavat kovasti ihmisten olevan valmiita, mutta he tekevät jatkuvasti parantamista ja enkelityötä, -Jotkut puhuvat kuin oltaisi jo 5d:ssa, suurin osa ei kuitenkaan. Ja 3d;ssa on omat ilonsa. Ehkäpä minua ärsytti sekin kun tällainen "auttaja" ei vastaa,  laugh otettava etäisyys. Yleensä kiistellään henkisyydestä/ jauhetaan suhteista, kun itseä nyt kiinnostaisi matkailu, media, tapahtumat jne. - > kas tuli oikein hyvä keskustelu aiheesta ja kutsu kirjanjulkistukseen.

päivä siis tosiaan eteni muualla; olikin erään tunnetun astrologin tyttärenpoika joka
seuraa aktiivisti tapahtumia ja johan alkoi foorumeita löytyä! elokuvantekoa jne, siellä on jo
puolituttuja >> ja matkabiz, eli heippa !  

>> niin lisään sen tänne, että tosielämässä kuten tuossa juhlassani ei ole sijaa puhua henkisyydestä (saati seksistä) että siinä mielessä astro on ollut hauska sillisalaatti>>

Cheesy  smitten smitten   Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.09.2010 12:16:02 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #772 : 02.09.2010 17:24:34 »

Se on mielenkiintoista kun ihmiset puheissaan erottavat virtuaalifoorumit joiksikin millä ei ole mitään tekemistä sosiaalisten kontaktien kanssa. Näin asia olisikin jos tämä paikka olisi vain asiallista ajatusten ja faktojen vaihtoa, jolla lailla taisi olla silloin kun netti oli uusi juttu vasta. Mutta nyt se on muuttunut, ihmiset ovat ottaneet netin läheisemmin mukaan elämäänsä. Hurjan usein analysointi täällä vaihtuu asioiden analysoinnista sen analysointiin miten täällä kirjoitetaan ja minkälaisia persoonia kirjoittajat ovat. Tämähän jo todistaa sen, että nettifoorumi on ihan yhtä lailla sosiaalinen ympäristö, jolla on aivan yhtä suuri vaikutus yksilöön kuin muillakin sosiaalisen kanssakäymisen tavoilla. Onko se joku häpeä yhä mikä roikkuu niskassa, joka saa ihmiset sanomaan ettei netti ole oikeaa sosiaalisuutta? Eihän se fyysistä kontaktia korvaa, mutta on nykypäivänä ihan yhtä lailla yksi muoto niiden kaikkien joukossa, eihän mikään muoto koskaan toista korvaa, on vain erilainen. Se taas onko tämä nettikulttuuri hyvä juttu vai ei, siitä voidaan olla montaa mieltä..
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #773 : 02.09.2010 17:37:22 »

Ärrrrin murrrin, kirjoitin pitkän jutun ja nanosekunnissa se katosi taivaan tuuliin. knuppel2 tickedoff
Todella tickedoff... tyhjentävää. :Smiley Cheesy Ehkä pitäisi (todella kalamaista) oppia jo virheistä ja alkaa kopioida vähänkään pidemmät tekstit. buck2
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #774 : 03.09.2010 12:04:58 »

V---u, ärsyttää, oon mokannut pahasti duunikuvioita kesältä. Oma moka, paska fiilis. Enkä tiedä edes oikeasti olenko mokannut, vai olenko liian tunnollinen vaan?
No, joka tapauksessa vitutus on ollut viime päivät kovassa nousujohteessa. Toivottavasti pian laskemaan päin. Energiaa ainakin on pienen kylän verran: NI.  knuppel2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #775 : 03.09.2010 14:19:10 »

Onkohan kaikissa autokorjaamoissa miehet jotenkin vääristyneen sovinistisia?  Vai onko se vaan niin, että niissä ympyröissä nainen on kummajainen, ja sitä saa toljottaa päästä jalkoihin ihan häpeämättömästi?

Jo toinen paja tänä kesänä, missä korjaajaukko vahtaa täysin julkeasti mun tissejä!  Vaatteet päälläkin tulee varsin alaston olo!   tickedoff  Tulee sellainen tunne, että itse pääasia unohtuu, kun asiakkaan tissit on niin mielenkiintoiset.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #776 : 03.09.2010 18:27:20 »

Kävin tänään paikkauttamassa autonrenkaan ja kyllä sielläkin mua pidettiin semmosena hepsankekkana, kun kyselin ensin paikkausaineista johon vastauksesi sain, että liimaa (jolla paikka kiinnitettäisiin). Sitten se korjaaja rupesi lämmittämään sitä liimaa hiustenkuivaajalla ja totesi mulle, että tämä on varmaan sulle tutumpi vehje. Päätin vähän napauttaa korjaajaa ja sanoin, että olisikohan tuo renkaan paikkaukseen käytettävä liima samantyylistä kuin 2-komponenttiliima, kun sitä pittää hieman kuivattaa ensin... Sitten se korjaaja muutti käytöstään.

Olin siis ajanut ruuvin päälle ja kysyin minkälainen ruuvi oli, niin siihen sain jo asiallisen vastauksen. Aloin ääneen pohtimaan, missä olisin voinut ruuvin päälle ajaa ja tulin siihen tulokseen, että paikallisen prisman pihassa, koska siellä oli työmaa.

Mutta on se kumma, kun oletus on: nainen ei tiedä autoista mitään. Minullakin sentään BC-kortti.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #777 : 04.09.2010 00:52:30 »

Sieppaa lukuisat munaukseni tämän päivän osalta.Lähdin pitämään luentoa.Nakkasin salkkuuni paperit ja juomapullon.Salkun lisäksi,nakkasin koiranikin autoon,koska päivä venyisi pitkäksi.
Työnnyin eläkeläis muorin tarmolla luentosaliin,koira keulilla.Vieraileva proffa säntäsi kohteliaana auttamaan salkkua auki,kun köytin koiraa pöydän jalkaan(olin hipun myöhässä)
Salkusta kaatui juoma proffan housuille,jolloin hän surkeana sanoi"housut kastuivat"
Johon minä sitten"kyllä ne housut minun kanssa kastuvat"
Ihmettelin raikuvia taputuksia,mutta keskityin luentoon(ilman papereitani,olivat tohjona nekin,juoma oli valunut salkkuun.Merkuriuksen katala juoni,huom.)
Pitkän päivän lopuksi,autoa peruuttaessa,peruutin sen proffan auton kylkeen.(merkurius taas)
Neuvottelimme autossani voisinko kutsua hänet huomena lounaalle.Lupasin lounaan.Proffa siitä heltyneenä alkoi kouria koiran kuonoa,jolloin koira iski hampaansa hänen sormeensa.
Voi perrr,kun tästä nyt selviäisin,ettei suustani päässyt sammakko vaan........  crazy2 aiheuta lisähuolia..


tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #778 : 04.09.2010 10:54:38 »

Pienenä muistutuksena vain, että annetaan kaikkien kukkien kukkia, arvostelematta henkilökohtaisesti ketään...  coolsmiley smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #779 : 04.09.2010 21:39:02 »

Niin, mietin juuri tuota sosiaalista elämää netissä. Kyllähän se on nykymaailmassa aika tärkeä osa lähes jokaisen ihmisen elämää. Onhan tämä foorumikin sosiaalinen ympäristö, tottakai. Mutta kyllä aina pitää muistaa se, että tämä on kuitenkin foorumi, jolla jokainen kirjoittelee nimimerkin ja oman nettipersoonansa kautta. Osalla tämä "rooli" on lähempänä arkiminää ja osalla se voi olla erittäinkin kaukana siitä. Tämän takia osista asioista on helpompi puhua täällä ja toisaalta myös kommentoida niitä suoremmin kuin livenä puhuttaessa. Aina välillä ainakin itseni täytyy vähän ottaa etäisyyttä näihin keskusteluihin täällä, sillä en halua, että sillä, mitä joku ihminen jota en tunne oikeastaan millään tavalla, vaikuttaa minuun...aika usein negatiivisesti. On siis ihan tervettä muistaa, että vaikka tämä on aitoa sosiaalisuutta, niin se seuraa omia lainalaisuuksia ja siihen tulee suhtautua sen mukaisesti.

Jokainen toki itse päättää kuinka suhtautuu, mutta itselleni tekee ihan hyvää pitää sellainen järkevä etäisyys ihan oman hyvinvoinnin kannalta.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: