Sivuja: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1655807 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #750 : 24.08.2010 06:27:30 »

Mä vastaan muu maailma  tickedoff
Töissä siis, voi tsiisus että voi kyrsiä välillä se touhu!!!
Meen maate ja toivottavasti kun herään kaikki ne idiootit on ymmärtäny hävitä maanrakoon tai ihan minne vaan!!! Perkele!!!!  tickedoff
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #751 : 24.08.2010 13:07:16 »

Aah, oon niin samoilla linjoilla noista Rihannan ruikutusbiiseistä, en vaan voi sietää!!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #752 : 25.08.2010 15:23:10 »

Fucking PMS!!!!!!!!! Raivostun ja itken ilman syytä ihan yht`äkkiä. Damiana-tabut auttaa tasottaen pahimmat huiput, mut silti murrrr ja byyyy.
Jouduin hakee gyneltä apua total teurastusmenkkoihin, joten ei tarvitse vetää rautakuuria joka kk, mut tää ailahtelu....Saatana!!!!!
Sit kaikkien omien problemien lisäks ystäväni linkitti mut yhteen aivan total sekopään naisen kanssa koska olen tän frendini mielestä niin hyvä kuuntelija-auttaja-näkijäinen ja nyt se hulluskelija soittaa ja viestittelee joka päivä mulle.
Itse asiassa tänään ärsyttää IHAN KAIKKI!!!!!
Tätä kirjoittaessa tuli just viesti siltä sekikseltä. Mulla on ihan paska astrokarttakin. Kuu-neitsyt YÄK! Mars-rapu. Helvetin pikkutarkka joka ei saa mitään aikaan. Tää ei ole kuitenkaan itseinhoa. Haluisin vaan olla vähemmän vakava ja huoleton.
Nyt ärsyttää jo tää valituskin. #pimahdus#
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #753 : 25.08.2010 17:47:42 »

Mieheni tuli just töistä ja kertoi kaivaneensa haudan kuolleena syntyneelle vauvalle joka haudataan perjantaina. Pikkuhauta metri kertaa metri.
PMS aika pikku juttu just nyt.
Päivänä jonain kerron vielä teille kammotarinan viime keväästä, kun minun vauva syntyi kuolleena
 
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #754 : 26.08.2010 10:30:38 »

 tickedoff  Opinnäytetyö.  tickedoff Saamattomuus opinnäytetyön kanssa.  knuppel2 Aihekaan ei oikein kiinnosta.  uglystupid2 Pakko tehä, kun omatunto ei anna jättää kaveria pulaan.  crazy2 RÄYH.  Cry Ja lopuksi itkettää, kun huomaa ettei täytä omia odotuksiaan.

tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #755 : 27.08.2010 12:43:02 »

Jälleen joka tuutista pukkaa BB uutisia, kyllä jaksaa ärsyttää buck2
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #756 : 27.08.2010 18:32:31 »

Elokuun täysikuu valvottanut monta yötä.
Peruuttava merkurius sekottaa mun telkkarin sekä läppärin ja ennen kaikkea ajattelun tän valvomisen jälkeen. PMS JATKUUUU!!!!
Läheisin ystäväni on puhunut itsemurhasta jo vuoden. Nähtiin viimeks pikkujouluaikaan viime vuonna koska hän on täysin lamaantunut masennuksesta eikä liiku ulkona enää lainkaan.
Kuu, merkurius ja T-risti on kuin kirosanoja mulle just nyt!
Fuck the world!

tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #757 : 27.08.2010 18:43:09 »

Missä ihmeen vaiheessa elämästä( ja varsinkin tavasta elää oma elämä) tuli joku hiton kilpailu???  uglystupid2
Mikä järki ja järjettömyys on tuomita joku toinen ihminen vain sen takia, kun sitä sattuu kiinnostamaan eri asiat ja kehtaa paskiainen vielä hoitaa oman elämänsä omalla tyylillään  idiot2 knuppel2.   Tää ei vieläkään mene mun jakeluun-taidan olla tyhmä  Huh.

Olisko palstalla joku viisaampi ja selittäis yhtälön  smitten
Kiittäen, nimim. urpo
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #758 : 28.08.2010 16:46:45 »

Ei tullut nätti tukka kampaajalla vaan värjäyksen yhteydessä totesi että multa on lähtenyt tosi paljon hiuksia minkä toki olen itsekin huomannut.
Ei nyt sentään mikään juice-fleda, mutta viime talven jumalattoman stressin seurauksena hiuksia on putoillut joka tietenkin aiheuttaa lisää stressiä. Perkele!!
Pitää hommaa joku väliaikaishiuslisäkejuttu. Oon jumalattoman tarkka ulkonäöstäni ja vielä tarkempi hygieniasta. Voisin olla suihkussa tunteja.
Se tuuhennusjuttu on saatava pian. 500 egee menee päähän. Kiva!  Angry
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #759 : 28.08.2010 16:52:51 »

Kiitos selvennyksistä ja mielipiteistä.
Purnauksen ensisijainen kohde ei varsinaisesti ollut palstat ja foorumit vaan ihan oikea elämä ja live-elämä ja kohtaamiset.
Palstoja ja foorumeita en ota niin vakavasti koska en näe sitä "oikeaa ihmistä" siellä takana (eleet, ilmeet ,äänensävy). Näppäimistön kanssa on helppo perseillä- jopa tahtomattaan.

Sen sijaan viimevuoden aikana olen alkanut kokea joidenkin ihmisten kanssa kohtaamiset vaikeaksi juuri tuon tuomitsemisen takia. Tilannetta ei aina edes helpota paikalta poistuminen koska muutama tulee saattamaan vaikka bussille/taksille jatkaen "räksytystään".
Tosi vaikea selittää tätä tilannetta.
Viimeiseen asti yritän olla provosoimatta tilannetta, mutta jossain vaiheessa alkaa hermo mennä siihen jatkuvaan hyökkäilyyn.
Eikä kyseessä siis ole varsinaisesti vain naiset, tökkimistä tulee kummaltakin sukupuolelta.

urpo
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #760 : 30.08.2010 10:27:01 »

Toisaalta taas täällä foorumillakin on vähän sellainen fiilis itsellä, että täällä ei voi oikeasti keskustella oikein mistään näissä yleisissä keskusteluissa, koska täällä vallitsee sellainen tietty yhteinen näkemys näistä henkisistä asioista. Olen itse kokenut parhaaksi olla vain hiljaa, sillä ilmeisesti uskosta ei voi keskustella ilman, että joku hyökkää kurkkuun tai kolmas maailmansota foorumin mittapuissa nousee.

Mielestäni kaikki asiat tulee kyseenalaistaa, mutta kyseenalaistus ei ole oma mielipiteeni, välttämättä. Koenkin aika pahaksi asiaksi sen, jos jotain asiaa ei voida kyseenalaistaa tai pyytää selitystä. Omaa mielipidettä ei voi muodostaa jos ei koskaan kuule mitään perusteita millekään. Yleensähän järkevien selitysten pyytäminen koetaan loukkaavaksi. Kyllähän tuolla astrokeskusteluissakin yleensä pyydetään selittämään miksi mikäkin asia on tietyllä tavalla. Ei astrologiassakaan voi vain olla ilman perusteita jotain mieltä.

Mutta niin, olenkin pysyny poissa keskusteluista, joissa omat mielipiteeni koetaan loukkaaviksi, sillä en oikeastaan jaksa käyttää vapaa-aikaani tyhjänpäiväiseen riitelyyn, jossa kukaan ei pysty sanomaan mitään uutta ja mielenkiintoista, tai ainakaan vielä tähän mennessä ei ole pystynyt.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #761 : 30.08.2010 14:02:38 »

Niiin paljon odotin tuota miittiä, mut pyörä päätti toisin  Cry Suunnattoman ärsyttävää että lähin korjaamokin on 5km päässä-kiva työntää toi romu sinne  knuppel2 Uusiksi ei mene kun vaihteet, polkimet, ketjut ja muuta sälää  tickedoff tickedoff tickedoff En edes ajattele paljonko tulee "lysti" maksamaan  Cry

Tulisikohan uuden fillarin hankkiminen halvemmaksi??

 Shocked
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #762 : 30.08.2010 18:22:37 »

Toisaalta taas täällä foorumillakin on vähän sellainen fiilis itsellä, että täällä ei voi oikeasti keskustella oikein mistään näissä yleisissä keskusteluissa, koska täällä vallitsee sellainen tietty yhteinen näkemys näistä henkisistä asioista. Olen itse kokenut parhaaksi olla vain hiljaa, sillä ilmeisesti uskosta ei voi keskustella ilman, että joku hyökkää kurkkuun tai kolmas maailmansota foorumin mittapuissa nousee.

Mielestäni kaikki asiat tulee kyseenalaistaa, mutta kyseenalaistus ei ole oma mielipiteeni, välttämättä. Koenkin aika pahaksi asiaksi sen, jos jotain asiaa ei voida kyseenalaistaa tai pyytää selitystä. Omaa mielipidettä ei voi muodostaa jos ei koskaan kuule mitään perusteita millekään. Yleensähän järkevien selitysten pyytäminen koetaan loukkaavaksi. Kyllähän tuolla astrokeskusteluissakin yleensä pyydetään selittämään miksi mikäkin asia on tietyllä tavalla. Ei astrologiassakaan voi vain olla ilman perusteita jotain mieltä.

Mutta niin, olenkin pysyny poissa keskusteluista, joissa omat mielipiteeni koetaan loukkaaviksi, sillä en oikeastaan jaksa käyttää vapaa-aikaani tyhjänpäiväiseen riitelyyn, jossa kukaan ei pysty sanomaan mitään uutta ja mielenkiintoista, tai ainakaan vielä tähän mennessä ei ole pystynyt.

Niin. Karavaani kulkee, vaikka koirat räksyttää -sananlasku, jota voi oikeasti pohtia.

Olen kaipaillut sun ajatuksia kysymyksiini, mutta kunnioitan päätöstäsi.
Mä olen blokannut tietyt kirjottajat, jotka tulevat räksyttämään, enkä koe edes
mielenkiintoiseksi avata niiden viestejä, kun ne nyt tietää jo mitä ne sisältää.

Kun mulla kysymyksiä jostain itseni ulkopuolisesta aiheesta, joka on mulle uusi,
niin ne miettii ja analysoi mun persoonaa, miksi mä olen moisesta kiinnostunut. 2funny

Keskustelu menee kahdella eri tasolla ja mua ei kiinnosta keskustella persoonastani
ja itsestäni, miksi olen jostakin kiinnostunut, vaan itse siitä ilmiöstä/asiasta.

Vastaan ja käyn keskustelua vain niiden kanssa, joilla on jotain sanottavaa
itseäni kiinnostavaan aiheeseen,  eikä aina jankata omien kiinnostuksieni,
elämäni ja persoonani syistä ja olemuksesta.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 30.08.2010 18:29:00 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #763 : 30.08.2010 18:25:24 »

Kaipa se olis tullut silloin  Smiley. Kyseessä oli ihan uusi pyörä, hinnaltaan muistaakseni 400 euroa. Korjaus tuli maksamaan n.95 ja syynä oli/on joku ihmeen laakerin kuluminen jostain läheltä vaihteita.
Kyseessä taitaa olla tyyppivika, sillä useampi saman mallin ostanut kiroaa tuota.. Tongue
Onneksi tuli vietyä se suht ajoissa huoltoon, niin korjaus oli halvempi (varaosa maksoi n.9 euroa) mut toi vuosihuolto kaikkine muineen teki aika kivan loppusumman  buck2
Kalliiksi tulee kun ei ite tajua juurikaan noista  Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #764 : 31.08.2010 16:22:43 »

Synttäripäivä kuumeessa ja flunssassa. =/ Toisaalta rakastan aina synttäreitä, mutta ei ne hirveän hohdokkaat ole sängyn pohjalla. Oikeastaan puolet päivästä meni koulussa, sillä niiltä tunneilta ei voi olla poissa, koska muuten tippuu kärryiltä aivan täysin. Huomenna pitäisi jo olla terve, mutta saa nyt nähdä. Pakollinen koulun reissu tiedossa, joten vain pakko mennä vaikka olisi kuinka sairas.   
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: