Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641600 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #405 : 14.01.2010 10:19:20 »


Sukkahousut, tarviiko tästä enempää kertoa  crazy2 ja kaiken kukkuraksi tytär hävitti villakerrastoni villahousut  knuppel2 ja nyt siis pitää käyttää tähän hätään sukkahousuja, yök ..

No jaa super! Sukkahousut saisi kieltää lailla! crazy2
Jos lämmintä tarvitsee, niin kerrasto on sitä varten. Sukkahousut ei oikeasti lämmitä mitään,
vaan on rumat ja epämukavat.

Pitää muuten paikkaansa  knuppel2 Grin

Ihan pakko kommentoida, äläkää ihmees käyttäkö niitä sukkahousuja Cheesy JA totta mitä sanotte!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #406 : 14.01.2010 16:31:27 »

Oikea käsi murtunut ja nyt kipsi kainalosta rystysiin. Vatsasta löytynyt heliko-bakteeri riehuu aiheuttaen pahoinvointia. Pää magneettikuvataan 18.1 ja tutkitaan edelleen aivokasvaimen mahdollisuutta.
Vitun kiva vuoden alku Angry
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #407 : 14.01.2010 18:31:32 »

Oikea käsi murtunut ja nyt kipsi kainalosta rystysiin. Vatsasta löytynyt heliko-bakteeri riehuu aiheuttaen pahoinvointia. Pää magneettikuvataan 18.1 ja tutkitaan edelleen aivokasvaimen mahdollisuutta.
Vitun kiva vuoden alku Angry

No voi hitto! Onpa ikävä alku tosiaankin! Voisipa sinua jotenkin piristää  Embarrassed
No, ainoa suunta on ylös päin!

Toi heliko on pirullinen!
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #408 : 15.01.2010 09:23:13 »

Vaikka oikein yrittämällä yritin, niin en löydä mitään mistä voisin valittaa....  tickedoff  Grin

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #409 : 18.01.2010 01:18:39 »

Kiitos vaan Artemis myötätunnosta.
Nämä mun elämän vaikeudet vaan jatkuu.
Mun avomies mursi tän oikean käteni viikko sit ja kirurgi ehdotti leikkausta mutta kieltäydyin siitä.
Kirurgin mielestä ihan ok päätös ja nyt vaan luutumista seurataan tarkasti.

Tää mun täysseko ukko valvotti koko viime yön psyykaten ja kiusaten. Väänteli viel tätä kipsattua kättäni.
Kiusa johtuu siitä etten tosiaankaan halua enää jatkaa suhdetta jossa henkinen ja fyysinen väkivalta kulkevat kauniisti käsi kädessä.

Hän varasti puhelimeni aamulla lähtiessään. Pakkasin hänen tavaroitaan nyt yöllä ja löysin pienen laatikon 22-millisen aseen skodeja. Boxista oli otettu 2 pois. Hän on puhunut koko viime viikon aseen ostamisesta ja siitä Sellon ampujasta, Ibrahim vai mikä se nimi nyt olikaan. Aivan kuin ihaillen sen tyypin toimintatapaa. Laajennettu itsemurha, oi kuinka ylevää !

Kultaiset ystäväni näkivät tän ex-mieheni illalla ja kolmen kimpassa varastivat mun puhelimen takaisin häneltä.

Häirintäsoitot ja vaaniminen jatkui koko illan.

Nyt tää kuspää on parin isokokoisen ystäväni luona vahdittuna. Hänellä on ilmiselvästi jonkun asteinen psykoosi päällä.

Viimeiset 24h on ollut kuin joku huono leffa alamaailman touhuista.

Tänään 12.45 magneettikuvataan mun pää eräässä helsinkiläisessä sairaalassa. Tutkitaan löytyykö sieltä aivot vai jotain muuta jännää  idiot2

Tässä anti oksennusastiaan tällä kertaa  Wink
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #410 : 18.01.2010 16:57:03 »

Järkyttävää luettavaa pikkari Shocked Miten olet päässyt edes tuohon pisteeseen miehesi kanssa? Tai siis ei kai tuollaista yhtäkkiä vain tapahdu? varoitusmerkkejä? lievempää pahoinpitelyä aikaisemmin? Äkkiä eroon tuollaisesta hullusta!!! Kyllä se on korkeintaan se yksi tsäänssi, minkä voi antaa minkään väkivaltaisen kohtauksen jälkeen miehelle...
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #411 : 18.01.2010 20:28:52 »

Baah, minun murheeni ovat nyt kyllä pieniä verrattuna edellisiin, mutta annetaan vaan palaa joka tapauksessa.

Kävin tänään katsomassa edellisen jakson arvosanat ja jakson keskiarvoksi tuli 4, siis asteikolla 1-5 ja vaikka tiedän järjellä ajatellen, että se on hyvä, niin en voi mitään sille, että ahdistaa, kun tuntuu, että tekee jotain pahasti väärin kun ei ole sitä 5 keskiarvona. Kuulostaa lapselliselta, mutta täydellisyydentavoitteluni häiritsee tyytyväisyyttäni elämääni...ja se ärsyttää. Haluaisin oppia olemaan tyytyväinen niihin ihan kohtalaisiin suorituksiin, mutta kun tuntuu, että ei saa rauhaa, ennen kuin saa sen parhaan arvosanan tai osaa jonkun asian täydellisesti...Varmaan tuo  aurinko neitsyt koittaa saada minua taas paranoidiseksi, kun heti kun näkee omat arvosanat niin tulee sellainen olo, että olenpa lusmu ja olenkohan ihan oikealla alalla kun ei loista kaikessa... Tiedän oikeasti, että ei sillä todistuksella niin paljon väliä ole työelämässä, ei sillä ole väliä onko se keskiarvo 4 vai 5, mutta en vain pääse eroon siitä ahdistavasta tunteesta, että olenpa minä huono. Osittain se tosin johtuu myös siitä, että tällä alalla on niin valtava kilpailu, että täytyy olla paras, ei se toiseksi paras...

Ärsyttää tällä hetkellä aivan suunnattomasti nämä omat luonteenpiirteet, mitä vastaan on niin pirun vaikea tapella. Järjellä on aina välillä vaikea tapella sitä tunnetta vastaan, että epäonnistuu.

Ja niin, tulipa vaan mieleen, että kun tämän tekstin itse luin, niin en ehkä enää ihmettele sitä  pluto 10. huoneessa, kun jostain lueskelin, että voi aiheuttaa sitä, että suhtautuu pakkomielteisesti uraan, pitäisi varmaan varoa tuotakin, mutta se on niin vaikeaa. Kun ahdistaa tämä opiskelukin, kun tuntuu, että on jo liian vanha kohta tekemään rahakkamaan bisneksen ja en oikein usko, että ainakaan tällä hetkellä voisin olla tyytyväinen elämääni jos en menestyisi urallani. Ehkä tässä on nyt itsetutkiskelun paikka...

Voi pyhä valitus...
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #412 : 18.01.2010 22:43:44 »

Näyttää uhkaavasti siltä, että työttömyys on kohta ovella. Sopimus loppuu ens kuun viimenen ja jos ei suuria ihmeitä tapahdu, niin kortisto kutsuu...  Cry Undecided

Pikkarille paljon jaksamista  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #413 : 18.01.2010 23:11:00 »

Voimia teille kaikille!  smitten  angel Pikkari, oletko harkinnut turvakotiin menemistä?  Huh
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #414 : 19.01.2010 07:23:19 »

Näyttää uhkaavasti siltä, että työttömyys on kohta ovella. Sopimus loppuu ens kuun viimenen ja jos ei suuria ihmeitä tapahdu, niin kortisto kutsuu...  Cry Undecided

Pikkarille paljon jaksamista  smitten

Voi kurja.. Tuo on arkipäivää kai juuri nyt. Niin moni on lomautettu tai työttömänä.
Älä silti vaivu toivottomuuteen! Siellä on tarjolla työpaikkoja kyllä, josko vaikka alkuun löytyisi jotain väliaikaista, nimittäin jos ei heti oman alan työtä ole tarjolla.
Tsemppiä  smitten
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #415 : 19.01.2010 09:28:16 »

Hyvää oloa, onnea ja energiaa teille pistän tulemaan!

Pikkari, pistä jo nopeesti se äijä pihalle tai muuta ite! Jaksamisia, tiedän, että ero ei ole helppo, vaikka se ulkopuolisten silmissä oiskin ja vaikka itte tietäiskin, ettei tätä voi jatkaa!

In, jokaisen huolet on itselleen suuria. Olen itteki aina välillä miettiny, että miten ihmeessä niitä vitosia saa, ku siihe neloseen kyllä taidot yltää. Mut vinkkinä, next time, kysäse heti aluksi siltä opettajalta, mitä vaaditaan vitoseen ja sano tavoittelevas sitä. Sitten sä ainakin tiiät, mihin tulee pyrkiä, jokasella opettajalla kun on omat edellytykset siihe vitoseen.

Niimps.... ja meitiä ei tänään ota päähän mikään, ku pääsee ihanan ystävän luo kylään smitten
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #416 : 24.01.2010 11:50:40 »

Mua on alkanut ärsyttämään toden teolla tuo mun  vaaka-ukko, tai sitten mulla on PMS!! Olemme niin monissa asioissa vastakohdat enkä pidä yhtään hänen ilmavuudestaan kuu kaksoset..Minusta hän on jollain tapaa vieraskorea ja "esittää" jotain eri ihmisille..Sitten mua ketuttaa kun naiset tahtoo hurmaantua tästä ukostani ja sehän ei mulle käy päinsä Angry Ukkoni on muka niin kohtelias ja hyvä käytöksinen ulkopuolisille mutta kotona kauhea jäärä, liekö  askendentti jousimies ansiota ja vaa'athan on just tollasia että vieraat hurmataan ja kotona ollaan välinpitämättömiä jääriä, hän on aivan uskomattoman omapäinen, mullakin meni melkein vuosi tajuta että tämähän herra on todellinen jäärä, hän tekee asiat juuri omalla tavalllaan, saakelin esittäjä retku!!!!!!!!! Lisäksi hän ei ymmärrä minun nousu neitsytmäisyyttäni, haluani huolehtia hänestä...äskettäin tuli kärhämää siitä, kun minä muka suunnittelen mitä hänen pitää ottaa matkalle mukaan, että kyllä hän osaa itsekin pakata, ulkomailla käynyt mies....PAH; sanon minä!!!!! Sanoin herralle, että saa pakata täysin itse omat kamansa matkaa varten, että turha sitten valittaa kentällä, kun passi jäi kotiin...Katsottaan vain niin tämä herra on unohtanut ottaa tärkeitä papereita ja vaatteita mukaan kun pääsemme kentälle :Smiley Grin Jääkööt ite Suomeen, minä lähden viettämään laatuaikaa Dubaiin sheikkien kera, jos pakkausapu ei kerta kelpaa angel Muutenkaan nuilla ilma ja jousimies kuvioilla on turha lähtä muistamaan kaikkia yksityiskohtia mitä matkaa varten tarvitsee...Sitten kaiken huipuksi tämä ukko sanoo, että hän jää hotellin baariin istumaan, jos alan aikatauluttamaan menojamme Dubaissa, totta helvetissä me käydään kaikki suurimmat nähtävyydet läpi kun sinne asti olemme menneet..Ukkoni sanoi, että hän haluaa rentoutua lomalla ja nauttia hyvästä ruoasta, nauttikoot yksin sitten ravintolan baarista, jos se hänelle riittää... knuppel2 Tuskin mulla tulee olemaan seurasta puutetta coolsmiley Kiss Tää yhteenmuutto oli niin iso virhe! Olkoot vaikka kuin heinämies tahansa mutta nyt tää hänen suurpiirteisyytensä on alkanut vaikuttaa myös mun elämään kun asumme saman katon alla....Noh, minkä kohtalolleen voi, vedän kuulemma tulkinnan mukaan tässä elämässä puoleeni kaiken maailman taivaan rannan maalareita ja saatan ihastua vaikka johonkin ulkomaalaiseen juopon retkuun Tongue
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #417 : 25.01.2010 20:00:48 »

Hyi kamala, pikkari Shocked  Parasta hankkiutua ko. ukosta ja mahd. pian! Mieluiten jo tänään... Pahimmassa tapauksessa sulta lähtee kohta henki, jos jäät äijän kanssa asumaan. Jos mies ei itse lähde, niin pakkaa sinä tavarasi ja lähde. Kannattaa kysellä turva-asuntoja yms.

Niin, no itse en ole paras puhumaan tästä aiheesta, väkivaltaisen puolison luota voi olla yllättävän hankala lähteä, parhammillaan kun ne voivat olla tosi ihania ja usko parannukseen vahvistuu... Nimim. allekirjoittaneen exä harrasti henkistä väkivaltaa Undecided

No, omat murheeni, vaikka pieniä ovatkin pikkariin verrattuna... Olkapää/solisluu niin kipeä, etten pysty tekemään oikealla kädellä mitään Cry  Enkä edes nauramaan, yskimään tai hengittämään syvään. Ja paradoksaalista kyllä, solisluun tienoille ei ole osunut mitään iskua tms., kipeytyi vaan ihan yhtäkkiä tänään... Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #418 : 26.01.2010 15:28:34 »

Öh... putos pohja kiukuttelulta, kun lukaisi muiden juttuja  Shocked
Toivottavasti pikkari asiat oavt jo luistaneet eteenpäin, niin käden kuin miehen suhteen?
Hui sentään  Sad
Voimia  angel angel angel angel angel angel

Itse kuhan tuhisen turhautumistani, kun päivät valuu ja muka mitään ei valmiiksi tule... oikeasti kokoajan tapahtuu ja valmistuu, mutta nyt on jokin vauhtisokeus taas päällä ja tahtois vaan kovempaa...  Tongue
Taitaa kevät pulputtaa rinnassa ja kohta visertää titityytä, jos ei muuta keksi  Cheesy
Harmittaa... ja ihan suotta... hävettää ja ihan aiheesta... woi halwatu  crazy2
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #419 : 26.01.2010 15:46:45 »

Nuo ylimääräiset vauhdit ja energiat voi suunnata tännepäin. Olo on tajuttoman väsynyt, ollut eilisestä asti. Juu, eihän tässä valittaa tarvitsisi, mutta kun jos nyt sittenkin ehkä...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: