Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641516 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #390 : 03.01.2010 17:50:52 »

Aika haasteellisia ne äidin ja tyttärien suhteet, mutta pahinta kait niissä se on, että tuppaavat toistumaan sitten, kun niitä omiakin tyttäriä on. Ellei siis tee niille jotain sitä ennen eli omaa suhtautumistaan muuta siihen omaan äitiinsä, joka jatkoi oman äitinsä tapaa olla äiti jne. Melko mutkikkaita nämä mielen teot, mutta uskottava se on. Cheesy  Grin
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #391 : 03.01.2010 18:28:37 »

Usein nimittäin se sapettaakin ihmisiä kaikkein eniten, kun joku totuudellisesti yrittää auttaa heitä, koska sen jälkeen, kun apua on vastaanotettu, ei enää ole mistä kärsiä. Ja sehän on kauhistus tämän päivän ihmiselle, koska se on ainut asia, millä saa myötätuntoa toiselta ihmiseltä.  Undecided 

Kyllä se on oikeastaan niin, että kun ihminen saa purettua kaikki syyt, jotka hänen mielestään estää onnellisuuden niin totuus onkin paljon raadollisempi ja näyttää, että ainoa este siihen omaan onneensa on ihminen itse. Sitä totuutta ei ihminen oikein kestä.

Se on hieman sama kun minä taannoin havahduin siihen totuuteen, että olin saanut elämässäni kaiken mitä halusin, mutta en silti ollut onnellinen. En osannut elää kaiken saamani kanssa, koska jotakin hyvin oleellista puuttui.

Nyt ymmärrän paremmin, se mikä minulta puuttui oli sisäinen rakkauteni ja ilman sitä tyytyväisyyden ja ilon tunnetta ei mikään ulkopuolinen asia voinut minua onnelliseksi tehdä.
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #392 : 03.01.2010 20:12:17 »

Usein nimittäin se sapettaakin ihmisiä kaikkein eniten, kun joku totuudellisesti yrittää auttaa heitä, koska sen jälkeen, kun apua on vastaanotettu, ei enää ole mistä kärsiä. Ja sehän on kauhistus tämän päivän ihmiselle, koska se on ainut asia, millä saa myötätuntoa toiselta ihmiseltä.  Undecided 

Kyllä se on oikeastaan niin, että kun ihminen saa purettua kaikki syyt, jotka hänen mielestään estää onnellisuuden niin totuus onkin paljon raadollisempi ja näyttää, että ainoa este siihen omaan onneensa on ihminen itse. Sitä totuutta ei ihminen oikein kestä.

Se on hieman sama kun minä taannoin havahduin siihen totuuteen, että olin saanut elämässäni kaiken mitä halusin, mutta en silti ollut onnellinen. En osannut elää kaiken saamani kanssa, koska jotakin hyvin oleellista puuttui.

Nyt ymmärrän paremmin, se mikä minulta puuttui oli sisäinen rakkauteni ja ilman sitä tyytyväisyyden ja ilon tunnetta ei mikään ulkopuolinen asia voinut minua onnelliseksi tehdä.

Aivan oikealla tiellä olet Ulkopuolinen siinä, ettei sitä onnellisuuttaan ihminen tahtoisi millään kestää, koska ei ole tottunut siihen. Eli sitäkin pitää oikein harjoitella, että tullaan onnellisuutemme kanssa toimeen ja hyväksytään se osaksi tätä maan päällistä Itseä.  smitten

Pitääköhän aukaista ketjua siihenkin tarkoitukseen, että sitä onneaan saa oikein ylistää, koska muutoin se ei ole täällä tasapainossa missään.  Grin
tallennettu

eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #393 : 06.01.2010 14:19:47 »

Seinänaapurin nuori kolli päätti taas raahata retkueensa baareilun jälkeen jotain nhl-peliä tahkoomaan tickedoff. Ihana herätä kolmen tunnin unien jälkeen vapaapäivää murisemaan  buck2...
Liian väsynyt jopa päikkäreille..Viellä joskus meen hakkaamaan ovea pelkän murjotuksen sijaan! Alan olemaan aika  Angry knuppel2.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mirka222
Vieras
« Vastaus #394 : 06.01.2010 14:28:15 »

 Grin 2funny Eppana, hyvin tiivistit tuon tyypillisen suomalaisten miesten vapaa-ajan toiminnan! Täälläkin päin oli jotkut pienimuotoiset älämölöt yöllä mutta onneks hiljenivät ihmisten aikoihin...
Mua sapettaa, kun en saa otetta tuohon opinnäytetyöhön, kun oli melkein koko joulukuu taukoa vatsataudin ja töiden takia! Tuota ennen oli hyvä draivi päällä! Nyt on lisäksi iskenyt joku kurkkutauti, kurkkua polttaa ja ihan karheana ja menkat vielä päälle tickedoff
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #395 : 06.01.2010 14:41:28 »

Suomalaisilla miehillä on ihme kyllä jälellä kunnioitus poliiseja kohtaan jos ei naisia Grin
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #396 : 06.01.2010 14:41:55 »

N222
Sain aikoinani draivin päälle koulun päättötyöhön kun ajttelin sukulaisiani. Niiden mielestä en koskaan tule saavuttamaan yhtään mitään jne. buck2 . KOSTOKSI tein sinä vuonna koulun parhaan  Shocked Cheesy Siis huijasin itseni hoitamaan homman kotiin  uglystupid2

Elwyn
Jos joku muu talosta tekis sen-se olis ihan loistavaa...mut tää onkin jotenkin kääntynyt "Olenko nalkuttava, kaikkien hauskuuden pilaava keski-ikäinen ämmä, jos puolustan omia rajojani?"-pohdinnaksi  Huh.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #397 : 06.01.2010 14:54:16 »

Oh no..! Shocked Muistan kyllä aikaa suomalaisessa taloyhtiössä, jossa kuuluu kaikki mahdollinen
vessakäynnistä lähtien.  Grin 2funny
Onneksi ei ole ollut tuota stressiä enää vuosiin, kun täkäläiseen rakennustapaan
kuuluu paksut seinät, että ne ovat pystyssä ja suorassa vielä vuosienkin päästä.

Itse asun talossa, joka on ollut olemassa jo 1000-luvulla ja seinät ovat paikoin 2 metriset,
osin 1,5 m, joten naapureita ei kuule.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #398 : 06.01.2010 15:08:02 »

N222
Sain aikoinani draivin päälle koulun päättötyöhön kun ajttelin sukulaisiani. Niiden mielestä en koskaan tule saavuttamaan yhtään mitään jne. buck2 . KOSTOKSI tein sinä vuonna koulun parhaan  Shocked Cheesy Siis huijasin itseni hoitamaan homman kotiin  uglystupid2


Niin miekin, edelleen kaikessa, mitä teen ja hyvin olen pärjännyt.  Grin
Mitä enemmän väheksytään ja arvostellaan, sen enemmän vain sisuunnun
ja laitan sen (asian) toimimaan/menestymään.
 askendentti skorpioni  marsoinas
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #399 : 06.01.2010 21:10:47 »

Oh no..! Shocked Muistan kyllä aikaa suomalaisessa taloyhtiössä, jossa kuuluu kaikki mahdollinen
vessakäynnistä lähtien.  Grin 2funny
Onneksi ei ole ollut tuota stressiä enää vuosiin, kun täkäläiseen rakennustapaan
kuuluu paksut seinät, että ne ovat pystyssä ja suorassa vielä vuosienkin päästä.

Itse asun talossa, joka on ollut olemassa jo 1000-luvulla ja seinät ovat paikoin 2 metriset,
osin 1,5 m, joten naapureita ei kuule.  Smiley
  2funny Jos itse tulen joskus Wiinissä käymään, niin voitaisiin kokeilla ammuskella talossasi katkaistulla haulikolla. Nakkele sinä vaikka lautasia, sun muita kuppeja, niin minä koitan osua niihin ja tietenkin osia voi vaihtaa välillä. 2funny


Hmmm.. Huomautan, että Itävalta on edelleen hyvin rasistinen maa,
jossa ihmiset, jotka ovat lähempänä apinaa kuin ihmistä, kuluttavat meidän verorahoja sen verran
liikaa poliisin ja terveydenhuollon osalta, että niillä ei ole varsinaista käytännön oikeusturvaa. Kiss

Tarjoan sinulle paikkaa Schönbrunnin eläintarhassa puuttuvana linkkinä ihmisen ja apinan välillä.
Voisit olla aikamoinen nähtävyys.  Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #400 : 07.01.2010 17:19:34 »

Mie oon jumissa, enkä pidä ajatuksesta yhtään. Mutta minkäs teet. Kai tälläisiäkin päiviä tarvitsee, mutta että joka toinen päivä. Just joo.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #401 : 07.01.2010 20:36:46 »

Kuumeessa ja flunssassa Angry tickedoff
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #402 : 09.01.2010 23:29:50 »

Varoitus seuraava teksti on täyttä tajunnanvirtaa.Tekstissä ei ole otettu huomioon kirjoitusvirheitä, kuten pisteiden ja pilkkujen yms.paikkoja eikä teksti ole looginen.

Minun pitäisi olla innostunut hakemaan vakituistatyötä,kun jouluna valmistuin,mutta eipä tunnu innostusta sihen löytyvän tai pitäisikö sanoa itsetuntoa/itseluottamusta.Kun luen työvoimatoimiston sivuilta työpaikkailmoituksia ja nään työpaikkojen vaatimukset mieliala laskee, kuin aasinhäntä.Pitäisi olla tietynoloinen ja omata vähintään 5 vuotta työkokemusta ja jne..

Vaikka teen tällä hetkellä sijaisuuksia iltapäiväkerhoihin ja ohjaan eräässä toisessa nimeltä mainitsettomassa paikassa kokkikerhoa, niin eipä niillä korvauksilla itseään elätä. Torstaina ja perjantaina olin tekemässä sijaisuutta iltapäiväkerhossa minkä pitäisi olla positiivinen asia.Eipä sekään tuntunut miltään ja koko ajan olin ihan pihalla,vaikka lapset olivat tosi suloisia.

Töiden jälkeen menin kokoukseen, jossa sain kuulla,että ohjaamani kerhon maksu nousee ja hatuttaa,koska olin kerennyt jo ennen joululomaa infota lasten vanhemmille,että maksu olisi sama kuin syyslukukaudellakin.Saas nähdä millaisen huutomyrskyn saan niiden lasten vanhemmilta,kun syksylläkin oli niitä tosi pahoja sekaannuksia kerhomaksuissa.Kiitos ja anteeksi!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #403 : 13.01.2010 12:08:27 »

Nyt tekee hieman mieli kiukutella ja luulen, että teen sen ihan aiheesta. Tänään ajattelin viimein mennä kaupungille, olin odottanut sitä pitkään. Aamulla sain kohtauksen, menin tunniksi tajuttomaksi ja nyt sitten en pääse enää ylös. Vartalo sanoi sopimuksensa irti. Olisihan se kiva noin ihan elämän mielekkyyden kannalta liikkua, syödä tai käydä vaikka vessassa, mutta parantajaani en saa kiinni, mies on töissä, joten mikäs tässä sängyssä maatessa, kun on peittokin päällä. Ehkä liikuntakyky on liian arvostettu kyky ihmisellä. Todellisuudessa kuka sellaista taitoa kaipaa?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #404 : 13.01.2010 17:53:16 »


Sukkahousut, tarviiko tästä enempää kertoa  crazy2 ja kaiken kukkuraksi tytär hävitti villakerrastoni villahousut  knuppel2 ja nyt siis pitää käyttää tähän hätään sukkahousuja, yök ..

No jaa super! Sukkahousut saisi kieltää lailla! crazy2
Jos lämmintä tarvitsee, niin kerrasto on sitä varten. Sukkahousut ei oikeasti lämmitä mitään,
vaan on rumat ja epämukavat.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: