Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641411 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #15 : 06.06.2007 15:03:57 »

Veetuttaa kyräily ukon kanssa viime riidan jälkeen.. kohta viikko oltu varpasillaan.  Cry  Miten tuo on niin vaikeaa noitten kumppaneiden kanssa!??!?!?  Angry  crazy2
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #16 : 07.06.2007 08:23:24 »

Tuli sellainen olo ETTÄ on sillä oma merkitys ETTÄ saa kokea tulleensa kuulluksi  kun oikein grrrrimssskigorrssakovvsskit iskee päälleensä -  se olotila on kuitenkin totta siinä hetkessä ja parasta  apua saa siitä juuri kun " se olo tietää tulleensa kuulluksi - muuten se kolkuttelee kaiken aikaa selän takana - hakien huomiota "

Niinpä tähän joitain  GRIMSKEJÄ  lainasin - ja kaikkien grrimskit luin ja kanssanne ne jaoin...  Kiss  angel ... ja laitoin jotain mistä saada se läikähdys ETTä " sateen jälkeen tulee pouta - ja yön jälkeen päivä " ETTÄ ja jotta kuitenkin ON oikeus ja kohtuus  SAADA päästellä ihan vapaasti ~ja sitten "sulkea se kokemus" ja löytää vapaus - eli tie ulos siitä  tickedoff  knuppel2 .... jotensakin näin .... voi olla että tätä vielä muokkaile.... Wink t. aaviisuinen - aamuviisuissaan.. eli oodi vapaudelle...  Cheesy ... seuraa tuolla lainauksien jäljessä.....  Kiss



Saanko purkautua, oi saanko.

Se vaan on se, että piipsentään, en minä jaksaisi yrittää olla niin täydellinen enää!

 tickedoff

Enhän olekaan, mutta raivostuttaa itseäkin tämä täydellisyyden tavoittelu ja salamarttyyrius siitä ettei saa kiitosta!

Mutta niin se vaan on että imuroin ja pesen lattiat 2 kertaa viikossa, pesen joka päivä pyykkiä ja koneellisen astioita, joita olen kerännyt joka puolelta kämppää, kuten niitä eriparisukkia ties mistä, teen ruokaa ja hinkkaan vessanpönttöä jokatoinenpäivä ja pesen ikkunoita ja peilejä ja järjestän kaappeja ja käyn töissä enkä nuku koskaan ja jumppaan joka toinen päivä ja yritän olla ihanasöpöreilukaunisluotettavaymmärtäväinen tyttöystävä, tytär, sisko ja ystävä, sekä meditoida ja lähettää rakkautta kaikkialle ja muistaa kastella kukat ja käydä kaupassa.

Eikä ole edes lapsia, miten kotiäidit pärjää?  buck2

Otan hirveen ressin jos keittiön pöydällä on yksikin muru.
Rakastan olla ärsyttävä perfektionisti, koska siisteys on ainoa asia jota osaan kotrolloida.

 uglystupid2

Kiitos ja anteeksi, väsy painaa.
Huomenna parempi päivä.

Pahinta on, että tiedän että vika on minussa.  tickedoff Ei kukaan pakota minua skitsoilemaan joka pölyhiukkasesta.


Veetuttaa kyräily ukon kanssa viime riidan jälkeen.. kohta viikko oltu varpasillaan.  Cry  Miten tuo on niin vaikeaa noitten kumppaneiden kanssa!??!?!?  Angry  crazy2

Keskimmäinen kupeitteni hedelmistä antoi minulle hyvän neuvon:

Älä hakkaa päätä seinään.
Etsi ovi.

Oven kohdalla on mukavampi hakata päätään...
Kiss




https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=15541.msg146337#msg146337

Vapaus
http://healingeagle.net/Fin/Poems/Reality.html~löytyy täältäkin... käy napsauttamassa kuvaa... ja tee pieni matka vapauteen   Wink

Vapaa, tyytyväinen ja onnellinen.
Vain olla oma itsensä
kenenkään ohjaamatta,
rauhassa valiten sen mikä on hyvää.
Levottomuutta - kyllä,
irti päästämistä,
halua mennä sen läpi
syvemmälle sydämeeni,
sitä rauhassa kuunnellen.

Ei enää tyhmiä kysymyksiä
"Miksi teit minulle tämän"
Levossa kauhun keskellä,
keskellä tapahtumia joita en voi ohjata,
elämän omista opetuksia nauttien.

Tämä on vasta alku.
Olen onnellinen ollessani minä,
juuri nyt, juuri tässä.

http://healingeagle.net/Fin/Poems/Freedom.html


tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #17 : 07.06.2007 15:28:10 »

Hei Tigrinum
Tule mulle toihin.
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #18 : 07.06.2007 18:43:40 »

Tulin just kokouksesta ja GRRRRR!!!! Miten se yksi ainoa tyyppi jaksaa ja viittii ja voi koko ajan puukottaa selkään? Miten ihmeessä saan hänet lopettamaan? Onko ainut vaihtoehto vaan vetäytyä koko toiminnasta? Minut on taas kerran nitistetty, lytätty, tiristetty ja heitetty joutavana nurkkaan ja julkisesti tietenkin. Minä en kestä sitä s....rin IDIOOTTIA enää sekuntiakaan!!     tickedoff       tickedoff       knuppel2      uglystupid2      tickedoff     knuppel2      tickedoff

(Tässä vaiheessa ukko sanoo, että "ja sie oot sitte se henkinen ihminen")  2funny
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #19 : 07.06.2007 20:13:38 »

Tulin just kokouksesta ja GRRRRR!!!! Miten se yksi ainoa tyyppi jaksaa ja viittii ja voi koko ajan puukottaa selkään? Miten ihmeessä saan hänet lopettamaan? Onko ainut vaihtoehto vaan vetäytyä koko toiminnasta? Minut on taas kerran nitistetty, lytätty, tiristetty ja heitetty joutavana nurkkaan ja julkisesti tietenkin. Minä en kestä sitä s....rin IDIOOTTIA enää sekuntiakaan!!     tickedoff       tickedoff       knuppel2      uglystupid2      tickedoff     knuppel2      tickedoff

(Tässä vaiheessa ukko sanoo, että "ja sie oot sitte se henkinen ihminen")  2funny
... juuri niin ETTä I H M I N E N ja inhimillinenkin kans   crazy2 kaikkinensa... että mie ottaisin kans yhet grrrimski korsakovskit ja jäillä kiitos SEN verta kuumentaa - on ihan hottia - no ei työasioissa vaan muutes vaan - ihan ittelleni ggärrrrisen .... Cry
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #20 : 07.06.2007 23:12:04 »



                      Cool

     Guis gulaa guggenhaimit, ootte niin täynnä pojoja, että

       seinät siirtyy! YHDESTÄ, ihmisestä otatte pulttia,

         kuin kokonaisesta,  jalkapallomaajoukkueesta.

           Ihmisen arvoa, mitataan poistamalla tyhjät.

             Elä niiden kanssa sitten sovussa.


                           2funny






tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #21 : 12.06.2007 16:01:15 »

Kuulkas loitsun laulantaa - suupielien soitantaa - vielä kulkee kieli siellä - opastajana äänen tiellä... ja nyt lähtee pitäkää tuoleistanne - tai missä nyt istukkekin kiinni - ja jos miten voitte niin käykää vessassa ennen tämän lukua - tai jos kannettavan kanssa ootte liikkeellä NIIN vaikka pusikossa - tässä tulee oikein manauslaulu .... on sitten lainattua tekstiä - vaan saa ottaa ohjelmistoonsa tämän .... tickedoff  knuppel2  tickedoff  Angry

jk. suosittelen lukurytmiksi kalevalaista poljentoa - niin johan tulee potkua loitsuun.... knuppel2

tickedoff SÖKÖ KIHARRIN tickedoff
(http://www.ritilan.com/archives/images/2005/06/big_hair.jpg)
http://www.ritilan.com/archives/images/2005/06/big_hair.jpg

Iske tulta nyt tuluksein,
kipinä kivestä nouse.
Puske sähköt käämin päihin,
anna voltteja jonossa.
Piru muuten irti pääsee,
sylkee suuni sammakoita -
kun on kuontalo kamala
tukka täynnä tappuroita
eikä kuumene kiharrin
piipparautani pihise!

Arvaa että nyt häpeän!
Tällä päällä en kävele
kotikynnyksen ylitse!

Katkaisijaa napsuttellen
virtapiiriä vikitän -
Punastu jo pikkuhiljaa,
hehku halvatun kapine!
Korjaa kurja kuontaloni,
tukkapehkoni kesytä.

Palaa MULTA kohta käämit,
päreet tässä jo käryää!

Tyhjää yskin, suotta puhkun
pyristelen yksinäni.
pakko painua pihalle -
länttään päähäni peruukin.
****


Aulikki hämäläinen, Nyky-Suomen Runoräppänä
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 12.06.2007 16:14:33 »

voi siukkuseni...tuollaistahan se elämä on...mutta tuoolainen pieni lookin vaihtohan voi olla aina välillä paikallaan  Wink....ei kai metsis joussut siut karkuu...

no mutta sattuu sitä täälläkin ensin hajosi puhelimesta näyttö,sitten pölyimuri ja viimeiseksi kun oli kaverin koira hoidossa niin jäi lenkillä hihna käteen..onneks ei ottanu koira jalkoja kovin ripeesti alle...

no mutta elämä kun mättää niin mättäköön sit oikein kunnolla vai mitä...  Smiley
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #23 : 12.06.2007 16:53:55 »

voi siukkuseni...tuollaistahan se elämä on...mutta tuoolainen pieni lookin vaihtohan voi olla aina välillä paikallaan  Wink....ei kai metsis joussut siut karkuu...

no mutta sattuu sitä täälläkin ensin hajosi puhelimesta näyttö,sitten pölyimuri ja viimeiseksi kun oli kaverin koira hoidossa niin jäi lenkillä hihna käteen..onneks ei ottanu koira jalkoja kovin ripeesti alle...

no mutta elämä kun mättää niin mättäköön sit oikein kunnolla vai mitä...  Smiley
...joo onkin nyt sitten kiharakähärätuppurasuppuranuttura lookki  2funny  ei pelästy näin pienistä Metsis .. on niin tottunut - sille on tullut vielä kaihikin - jotta ei oikein enää tarkasti näje -  Cry

Vaan minä tässä noudattelen ~ aloitin jo heti eilennä - kuten varmasti ehkä ainakin olette huomanneet NIIN -  tämän viikon villitystä :

Lainaus
Yleinen
Tällä viikolla vaikuttaa todella mahtava positiivinen energialataus, joka palvelee kaikkea luovaa ja innostunutta tekemistä. Ongelmia ilmenee, ellet ole tasapainossa omien todellisten tarpeittesi kanssa. Ainoa käytettävissä oleva mittari on, nautitko siitä mitä teet vai et. Ihmisen tarkoitus on nauttia kaikesta tekemisestä elämässään, sillä olemme saaneet täyden päätösvallan Jumalalta omaan elämäämme. Elämäsi on juuri sellaista, mitä itse siitä teet. Tee siitä tällä viikolla hyvä elämä.
...tällaista tämä on - elämä ..... coolsmiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 12.06.2007 17:31:02 »

tuo on jadeania merkuriuksen perääntymistä. meillä ei meinannut ap kone käynnistyä, onneksi vain kumi puhki pyörästä ja x boxi jumissa..

juuh voihan se olla sitäkin...mutta tälläist tää miun elämä on sitten kun mättää niin mättää oikein kunnolla ja mikkään ei toimi...mutta sanotaanhan sitä että vaihtelu virkistää...
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #25 : 24.06.2007 21:10:36 »

ärsyttääv*tuttaa kaikki.ihan kaikki.sanon kohta elämän kans sopimuksen irti  knuppel2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 24.06.2007 21:17:34 »

ärsyttääv*tuttaa kaikki.ihan kaikki.sanon kohta elämän kans sopimuksen irti  knuppel2

mutta tiedätkös että aina enenmin tai myöhemmin myrskynkin jälkeen tulee poutasää ja seesteisyys.

välillä on aina hyvä myrskytä kunnolla jotta voi taas tuntea juuri sitä oikeaa seesteisyyttä.

voimia sinulle sinne myrskyn keskelle lähetän ja kaikella on aina tarkoituksensa.  smitten angel angel smitten
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #27 : 24.06.2007 21:20:40 »

no kun ei varsinaisesti oo myrskyä ees..lopen kyllästyny vaan kaikkeen paskaan jota sataa joka suunnalta, niin henkistä kun taloudellista..just kun luulin et oon toipumas masennukseta nii ei, taas elämä pistää ryömiin, nauraa selän takana kun taas kerran mä kompuroin enkä enää jaksa nousta
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #28 : 25.06.2007 22:01:33 »



       smitten

                       Voisko'olla paras ryömiä

                     omaan nahkaansa, ja sanoa

                   en välitä, teistä, enkä

                 maanteistä, uskokaa jo,

               se.           

                        tickedoff

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #29 : 26.06.2007 00:15:42 »

Huokaus.

En yleensä halua pistää negatiivista energiaa kiertoon tai ruokkia epäonnisia hetkiä jakamella niitä eteenpäin, mutta pah-pah-pakahdun jos en nyt saa asioita ulos!

Yleisesti tänään on ollut ehkä hirvein päivä koko vuonna. Ei fyysisesti mitään suurta, mutta jostain syystä päivä on ollut henkisesti tosi kuluttava. Pudottelin joka paikassa ostoksilla, syömässä ja kahvilla käydessäni ihan kaikkea mitä vain käden ulottuville sattui. Sain kuulla, että himoitsemani taulu maksaa hirvittävät 59 euroa, johon minulla on tuskin koskaan varaa. Kaupungilla meni rahaa ihan liikaa, vaikka ostinkin vain kaikkea tarpeellista. Unohdin ostaa shokkihiusvärille vaalennusjauhoa ja nyt äiti joutuu huomenna ajamaan minut sen takia täältä perheeni luota ensin Kuopioon ennen kuin pääsen Pöljälle. Aamulla Pöljällä ystäväni ja minun kanssa asusteleva suursnautseriherra Remu otti ja karkasi juuri kun olimme lähdössä asioille, emmekä enää löytäneet sitä (oli kuitenkin tullut omin päin takaisin myöhemmin). Sain myös yleisesti tietoa joka masensi minua ihan hirvittävästi. Tietokone on tökkinyt koko päivän katkomalla yhteyden jolloin kone pitää käynnistää uudelleen ottamalla pistoke irti seinästä - ja tietenkin kone on toiminut TÄYSIN moitteettomasti viikkoja ja kosahtaa juuri minun ollessa sen ääressä! Väsyttää kamalasti, päivällä palelsi ja söin ihan liikaa karkkia. Huomasin, ettei lihansyöjäkasvini olekaan kärpäsiä syövä versio vaan täysin epälihansyöjäkasvi - sulkee suunsa, muttei sulata ruokaansa. Juankoskelta soitettiin minulle työpaikkaa, jonne minulla ei ole mahdollisuutta mennä, kun majailen Pöljällä ajokortittomana bussiyhteyksien kantamattomissa, vaikka virallinen osoitteeni onkin Losomäessä - mitenhän mie selitän tuon työkkärissä ja työpaikalla? Kela vaatii taas ties mitä lisäselvityksiä työmarkkinatukeen muuton takia ja torstaina alkava Helsingin matka vie jo pelkkiin matkakuluihin 130 euroa..... Piirtäminen ei ota tuulta allensa vaikka päälle painasivat kaksi taidevaihtoa ja yksi sarjakuva jonka deadline on tosin vasta elokuun alussa.

Plääääähhh.... ehkä mie uppoudun animen pariin ja toivon, että kone ei kosahda TAAS kesken katsomisen......

*pyörtyy*
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: