Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1653883 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #45 : 30.06.2007 16:51:44 »

Olet kyllä oiva pakkaus Viisunen... en voinut lopettaa käkätystä piiiiitkäään
aikaan kun luin yläpuolella olevaa kirjoitustasi..
Melkein näin sieluni silmin kuinka pompit tasajalkaa...

Minä muokkaan jossain ketjussa (vastaus-osassa.. kuten tätä kirjoitan) haluamani kuvat ja värit jne.
Sitten leikkaan tekstin ja menen Profiiliin ja liitän aikaansaannoksen Allekirjoitukseen..


aurinkokuu  leijona, nousu &  merkurius rapu, venus   neitsyt ja mars  skorpioni
(http://i93.photobucket.com/albums/l66/zippi_02/feet.gif)
Annan itselleni anteeksi,etten kykene antamaan anteeksi. Siitä alkaa eheytymiseni.

Toivottavasti auttoi yhtään...  Smiley
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #46 : 30.06.2007 18:28:25 »

Olet kyllä oiva pakkaus Viisunen... en voinut lopettaa käkätystä piiiiitkäään
aikaan kun luin yläpuolella olevaa kirjoitustasi..
Melkein näin sieluni silmin kuinka pompit tasajalkaa...

Minä muokkaan jossain ketjussa (vastaus-osassa.. kuten tätä kirjoitan) haluamani kuvat ja värit jne.
Sitten leikkaan tekstin ja menen Profiiliin ja liitän aikaansaannoksen Allekirjoitukseen..


aurinkokuu  leijona, nousu &  merkurius rapu, venus   neitsyt ja mars  skorpioni
(http://i93.photobucket.com/albums/l66/zippi_02/feet.gif)
Annan itselleni anteeksi,etten kykene antamaan anteeksi. Siitä alkaa eheytymiseni.

Toivottavasti auttoi yhtään...  Smiley

 knuppel2  knuppel2  knuppel2
 (http://www.finskelever.se/pikku-myy.jpg)

hahaa - arvaas vaan olenkos tehnyt - ainakin omasta mielestäni - just noin - VAAN ... ei ole toiminut - eli pitääkö ne hilirimssut lykätä jonkun esm
[url]]

http:// väliin vai mitenkäs ... jos esimerkiksi kuvan laittaa - niin  tai kun olen koettanut laittaa noita astrologisia merkkejä - niin allekirjoituksessa lukee vain merkit vaan ei tu kuvaa - tai jos värijuttuja koetan niin sitten siellä lukee että purple tai jotain muuta -  jotain en hiffaa ----  idiot2  tickedoff  2funny

VAAN OOTPA SIEKIN IHANA SISSIS   Kiss - annan periksi grrrimskeille ja korrsakovskeille - ja lähetän lisää sydämiä...  smitten  Kiss  angel  Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #47 : 01.07.2007 14:11:05 »

Minua harmittaa se, ettei vastakkaisen sukupuolen edustajalle voi antaa täysin pyyteetöntä kohteliasta palautetta ilman, että se käsitettään väärin... Lips Sealed Kun minä todellakin vain olen kohtelias, en etsimässä poikaystävää!
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #48 : 01.07.2007 15:35:21 »

Minua harmittaa se, ettei vastakkaisen sukupuolen edustajalle voi antaa täysin pyyteetöntä kohteliasta palautetta ilman, että se käsitettään väärin... Lips Sealed Kun minä todellakin vain olen kohtelias, en etsimässä poikaystävää!

...aivan JA että  ympäristö ymmärtäisi ETTÄ mies ja nainen voi olla todella  YSTÄVIÄ ilman mitään sexuaalista viritystä - koska ystävyys on NIIIIN arvokas ja ainutlaatuinen ETTÄ sitä ei halua menettää sillä että sexi "päästettäisiin väliin" ..... on isolle joukolle vaikea yhtälö tämä .... crazy2 vaan oikeastaan sou - eipä ole oma murheeni jos se heitä närästää ....  2funny
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #49 : 01.07.2007 21:53:00 »



                     coolsmiley

          Asiahan ei tietysti minulle kuulu. Mutta, mutta kuis'ois

           tuo KEHON kieli? Enhän minä mitään sanonut!!  SEnyt

             vaan seurasi kotiin, ja halusi lämpimään!!


                             2funny

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #50 : 02.07.2007 07:36:55 »

Minua harmittaa se, ettei vastakkaisen sukupuolen edustajalle voi antaa täysin pyyteetöntä kohteliasta palautetta ilman, että se käsitettään väärin... Lips Sealed Kun minä todellakin vain olen kohtelias, en etsimässä poikaystävää!

TÄYSIN TOTTA !!!!
Se kyllä sapettaa, ja jotenkin tulee valju olo kun kaikki pitää sotkea parisuhteellisuuksiin.
Mutta niin kauan kuin ei ylitetä tiettyä rajaa, kai sen voi ottaa huumorilla. Sehän tarkoittaa myös sitä, että toinen osapuoli ajatteli että sinä Maarit olit viehättävä, ja se on aina ihan mukava muistutus välillä:)
Mulla jopa naapurin mies (20-vuotta nuorempi, tyyppi avuoeronnut puoli vuotta sitten ja 2 lasta) yritti suudella kun olin mukava ja kiltti hänelle.
Joka jo sinällänsä oli epäkorrektia, mutta jopa sen jälkeen kun olin kertonut poikaystävästäni. . Se oli jo aika törkeydenhuippu. No, nyt se luimistelee aina kun pihalla törmäillää.
Tuossa muuten asiaa joka mua vaivaa, sillä tuollaisten tapausten jälkeen MINÄ olen se joka tuntee olonsa noloksi, ja olen ihan häpeissäni ja peloissani että mitäköhän sitten kun seuraavan kerran nähään.. Nyt olen tietoisesti pyrkimässä siitä pois, en minäkään nyt kaikkia maailman häpeää jaksa sydämessäni kantaa, ja vielä syyttä. Grrh..Mistäköhän tuo tulee, naisen syyllisyyden tunne vaikka itse on ollut ihan korrekti. Ei ole nääs eka kerta. Juu, ja tähän tulee varmaan että ite teen jotain, ja niin onkin. Kyllä minä flirttaan, mutta eihän se nyt ole lupaus mistään. Ei mulla tulis mielenviereenkään alkaa lähenteleen kaikkia jotka flirttiin ryhtyy.
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #51 : 02.07.2007 10:53:31 »

ja taas mua riapoo nii v*****sti että korvissa soi..taas..

historiaa jotkut varmaan jo tietääki, (lyh.kertaus..mutsin mies käytti mun 8v tytärtä hyväksee, mutsi jätti sen, juanu nyt 3vkoo, koitti itsaria sen takia, parisuhe on iha kuralla..)

ja nyt sitte pisteenä iin päälle musti teki josatin riidan mun kans, ei kerro että mistä, ei suostu vastaan puhelimeen kun ei kuulemma o mtn asiaa, ennen lauantaita oikeestaa soiteltu joka päivä ja tuettu toisiamme..naarpurilta kuulin että vissiin ottanu tän pedofiilin takas.

riapoo se, että entinen isäpuali hakkas mua siitä asti kun oli 9-13 ja koskaan ei mutsi tullu väliin, en oon antanu anteeks mutta en sitä että vaakakupis painaa vähemmän mää ja muksu kun tommone sairas paska

 tickedoff tickedoff
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #52 : 02.07.2007 16:15:23 »

ja taas mua riapoo nii v*****sti että korvissa soi..taas..

historiaa jotkut varmaan jo tietääki, (lyh.kertaus..mutsin mies käytti mun 8v tytärtä hyväksee, mutsi jätti sen, juanu nyt 3vkoo, koitti itsaria sen takia, parisuhe on iha kuralla..)

ja nyt sitte pisteenä iin päälle musti teki josatin riidan mun kans, ei kerro että mistä, ei suostu vastaan puhelimeen kun ei kuulemma o mtn asiaa, ennen lauantaita oikeestaa soiteltu joka päivä ja tuettu toisiamme..naarpurilta kuulin että vissiin ottanu tän pedofiilin takas.

riapoo se, että entinen isäpuali hakkas mua siitä asti kun oli 9-13 ja koskaan ei mutsi tullu väliin, en oon antanu anteeks mutta en sitä että vaakakupis painaa vähemmän mää ja muksu kun tommone sairas paska

 tickedoff tickedoff

Herranen aika!  tickedoff  Kyllä pitää maailmassa olla aina nuita h******n idiootteja!
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #53 : 02.07.2007 16:24:57 »



                       Cry

         Kuis'ois, jos kelais noita sielun suunnitelmia??

          Mitä pitää, tai pitäisi ottaa opiksi jo nyt!!

            Katsoa ns. sisäänpäin, ja kuunnella!!

                            angel

               Laki on, ja sitä täytyy kunnioittaa.  :Smiley

                 Henk. kot. en tietenkään hyväksy.


                               knuppel2


                       
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #54 : 02.07.2007 19:31:36 »

Ronttu, voimia!
 Shocked olen sanaton  Sad Sad
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #55 : 02.07.2007 20:05:37 »



                 knuppel2

           Ronttu, onko siis oma osuutesi, vain tarkkailla,

            kädet taskussa ja kiroilla hiljaa mielessäsi.

               Kelaaaaaa,,,, äläkä vain,,,relaaaaa !!


                             knuppel2

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #56 : 02.07.2007 21:12:33 »

tuntuu ettei oo voimia mihinkää, ei henkisiä eikä fyysisiä, kaikki yhtenä myttynä päässä, iso möhkäle sisällä vailla ulospääsyä..tiedän että ensisijaisesti pitäsi saada ittensä kuntoon, ottaa etäisyyttä..mutta tuntuu ettei oo työkaluja  Huh
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #57 : 02.07.2007 22:55:54 »

Voe hurja mik ketju  Shocked Ronttu, olen sanaton  Lips Sealed Miten ihmeessä äitisi on mahtanut selittää ko.jutun itselleen, että toimii noin... käsittämätöntä  Shocked tickedoff Joskus uuden alku vaatii paljon voimaa ja hyppyä ns.tyhjän päälle, mutta se kannattaa  smitten älä jää paikalleen, vaan näytä lapsesikin vuoksi ettei tuollaista toimintaa hyväksytä. Onhan viranomaiset puolellanne ja apunanne...?!
Energiaa ja kauniita hetkiä monelle, toivottavasti tämä auttaa... siis tämä pärräys täällä  knuppel2
Oma osuuteni... tuo lähituttuni on kyllä pistäny sellaset kauniit ja rohkeet, että päästä huippaa  uglystupid2 Vielä vk takaperin naurettiin siskon kera, että ei tässä voi kun nauraa... muuten täytyy suuttua niin, että oksat on sentin pätkinä pitkin pitäjää  2funny
Ny kyllä tempas tänään sellasen p***n maailmaan, että meinas raivo/itku tulla tickedoff Sain siis soiton ja kuulin päivityksen tilanteeseen  Huh On tämäkin henkilö mestari vääntää asioita aivan uusille urille ja näyttämään aivan kaikkea muutakuin sitä mitä alun alkean oli kyse... omaksi hyväksensä totta kait  Angry
On tuo ihme aine, adrenaliini meinaan buck2 pulssi miljoonaa, kädet hikos, silmis sumeni...lähdin lenkille koiran kanssa. Siellä vedettiin hyttysiä hampaanvälit täynnä, rapinalla pitkin metsää ja parhaimmalla raivon aallon harjalla, just ennen kuin olisin tempassut oman otsani puun kylkeen, taivaasta kuului KAAMEA jymäys.
Siihen loppu, kuin seinään oma vaahtoaminen  2funny silmät pyöreenä katseltiin taivaan tulia ja tultiin kaatosateessa nahkaa myöden läpimärkänä kotia  Grin
Ja kiukku oli poissa, nyt jaksaa taas nauraa... kuinkahan kauan? Paree ku ei mieti turhia etukäteen  angel
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #58 : 02.07.2007 23:01:27 »

Jaspis, täälläkin ukosti pari kolme tuntia sitten... Wink Katseltiin äidin kanssa terassilla salamointia ja kuunneltiin ihastuksissamme jyrinää. Ei se kauaa tässä ollut, vaan ihana oli että edes piipahti. Ensimmäinen ukkonen tänä kesänä. Grin
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #59 : 02.07.2007 23:09:08 »

No, kyllä ne kulkee  smitten Tässä rytisi klo:18 ja oikein komiasti, n.tunnin verran  smitten Oli jo toinen kerta. Su ukkosti ekan kerran ja sitä oikein odotin, oli pää kipeä pari päivää ja migreenin löi la ehtoona. Helppas kokonaan vasta kun alkoi ukkostaa  idiot2
Oli muuten, tuossa muutama km päässä oikeasti salama paloitellut ison kuusen latvan pullasutiksi. Onneksi ei mein lenkkipolulla rivauttanut alas asti  angel
« Viimeksi muokattu: 02.07.2007 23:10:45 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: