Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Läikähdys sydämessä !  (Luettu 125816 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #135 : 06.06.2007 12:50:14 »

Lähetän sinun sielullesi voimaa avautua ja ottaa vastaan se mikä on tarpeellista sinun persoonallisuudellesi!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #136 : 06.06.2007 23:29:06 »

MUOK - kun vielä viimeiset riimit riipaisin tuonne loppuun ... ja kuvan laitoin kans.. Cool

                        Grin

         OIVA keksintö, aamulla lapset päivähoitoon ja ukko
         
           töihin, perheen emännät kokoontuvat siskon-

             petiin, kertomaan juuri syntyneitä

               perhe- ynnä sosiaalipolittisia

                 ongelmiaan. JA, kivaa olisi.


                          angel

 

Mikäpäs teitä miehiä estää tekemästä samoin  Kiss

Ei Kotkansilmä muuta kuin nyt vaan laittamaan kutsua pyjamapartyihin kaikille muillekin pojuille, ja sinne vaan punkkaan pötköttelemään ja pohtimaan elämän menoa  smitten

Ah siskoseni  sulla nimesi mukaisesti välähti ..... uuden ajan myötä veljet veikkoset  kokoon myös - kohdatkoon hekin suvisessa yös - eikä vain raadantatyös - siis avaa jo vyös( tarkoittaa esteitä ja estoj  Wink - noin kuvainnolliseti- Wink ) oi mies suomen  kirmaa luontoon ja haista tuoksua ruohon ja tuomen - ja ota kavereita mukaan kas ei aina tarvi  yksin olla  ja räytyä siellä luolansa perillä ja kokea olevansa ihan "hunnigolla -tyyliin ei säteile lanttu eikä paista polla -  Kiss  angel .....   Kiss ... -  vaan voi sen vyön AVEC- avata ja antaa kahleiden kirvota ja panssareiden pulttien lentää huitsun nevadaan -ja tehdä jotain tuikihupaisaa - ja näin henkisiä muskeleitaan kasvattaa.... Kiss  smitten

SOU..... jes söör  ~eli söörit päärteihin ja anttilat nyt ampaiskaa ylös vuoteistanne - ei purista paineet eikä kiristä panne...... tiedä mitä siitä syntyy...    http://www.clipartguide.com/_small/0060-0505-2517-0634.jpg   http://www.istockphoto.com/file_closeup/?id=452110&refnum=127925&Lang=en  smitten
KYL maar - vähänx mää nauroin laugh Grin 2funny TUO ON hauskaa kerrontaa, KIITOS keskiyön nauruista  Cheesy Grin Cheesy
 smitten

Myös allekirjoittaen kaiken tuon kannustuksen  Kiss angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #137 : 06.06.2007 23:55:15 »


  Liian harvoin tulee nautittua elämän tarjoamista iloista ilmastonmuutoksen, lokeroiniin ym ahdistaessa  Cry että ihmiset osaavatkin olla typeriä  Angry

  ...mutta kun rupeaa ajattelemaan kannattaa nauttia kun vielä voi  Smiley. Minut tekee iloiseksi rakkaan koiran iloinen vastaannotto kun tulee kotiin, koiraa katseleminen sen loiskiessa merivedessä, kaunis kesäluonto, viisaat ihmiset, ystävien kanssa syvällinen keskustelu ja rakkaus ylipäätään. On ihanaa nähdä joku tärkeä ihminen. Se tekee aina iloiseksi. Ja kukapa ei kehuja rakastaisi  angel  ja tätä listaa voisin jatkaa ikuisuuksiin smitten smitten smitten
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #138 : 07.06.2007 07:58:05 »

Vapaus
~löytyy täältäkin... käy napsauttamassa kuvaa... ja tee pieni matka vapauteen   Wink

Vapaa, tyytyväinen ja onnellinen.
Vain olla oma itsensä
kenenkään ohjaamatta,
rauhassa valiten sen mikä on hyvää.
Levottomuutta - kyllä,
irti päästämistä,
halua mennä sen läpi
syvemmälle sydämeeni,
sitä rauhassa kuunnellen.

Ei enää tyhmiä kysymyksiä
"Miksi teit minulle tämän"
Levossa kauhun keskellä,
keskellä tapahtumia joita en voi ohjata,
elämän omista opetuksia nauttien.

Tämä on vasta alku.
Olen onnellinen ollessani minä,
juuri nyt, juuri tässä.

http://healingeagle.net/Fin/Poems/Freedom.html




« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 20:45:43 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #139 : 07.06.2007 10:03:45 »

Anttila nyt ampaisee ylös vuoteeltaan,
aurinko on korkeella, kevättuuli lounaassa.
Niityllä hän tanssii järin yöpaidassaan,
lauluhunsa yhtyä saa kuka vaan.
Kuikkaemo uittaa jo untuvaisiaan,
peipponen helskyttää riemulaulujaan,
katso kuinka kukkaakin monta on jo kevätniityllä;
Orvokki, Kyllikki, Vuokko ja moni muu.

... karvaisia kinttuja viskoopi...
Kiss
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #140 : 07.06.2007 12:04:30 »

Anttila nyt ampaisee ylös vuoteeltaan,
aurinko on korkeella, kevättuuli lounaassa.
Niityllä hän tanssii järin yöpaidassaan,
lauluhunsa yhtyä saa kuka vaan.
Kuikkaemo uittaa jo untuvaisiaan,
peipponen helskyttää riemulaulujaan,
katso kuinka kukkaakin monta on jo kevätniityllä;
Orvokki, Kyllikki, Vuokko ja moni muu.

... karvaisia kinttuja viskoopi...
Kiss

...rakkaudella tämäkin....
SunDancer
I watched, as you came out
Walking with your head down, tears
In your heart
Wondering, always wondering.

We sang you a song, the wind and I
But you did not hear
We sing together, always
But no one hears.

I watched as you came forward
And sat down
Looking, always looking.

I danced in your eyes
But you did not see
I waved my arms and waited
As my leaves rustled about you.

It was not until you fell
And looked up
That you saw me, heard me
And recognized me.

I am the SunDancer
My leaves, rustling in the wind
Are my songs
The sun and the moon
My eyes.

It was not until you
Found me and
Acknowledged me
That you gave me life.

I am the Sundancer
I dance in the sun.
 
 Kiss Kiss

  http://www.firstpeople.us/html/SunDancer.html

-© Copyright Wayne Scott of Swan Lake First Nation Reserve Of Manitoba Canada
Native American Poems and Prayers

"Anttila" nyt ampaisee ylös vuoteeltaan,aurinko on korkeella, kevättuuli lounaassa....Niityllä hän tanssii ... tanssiinsa yhtyä saa kuka vaan ....
.......
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 20:46:32 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #141 : 08.06.2007 12:43:47 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17333.msg146460#msg146460

.... linkki ....  Kiss

Ja siellä syntyi tämänkertainen LÄIKÄHDYS ~joka seurasi oivallusta siitä että miten hän ylläolevan linkin Hengetär - niin on kovasti paljon ja aivan  ihanan uudistavalla ja puhdistavalla tavalla itseäni koskettanut ja p u h u t e l l u t...  angel ....

TIETENKIN - kun hän Hengetäsr ainakin itselleni ilmentää Ilman hengetärtä - vapautta - JA sehän on  aurinko  kaksoset elementti tuo I L M A ....  että oi kesän lapsi kun onn - hmmmm villi ja vapaa luontoni on  ja hyvältä  tuntuu saada sekä konkreettisesti että kuvainnolisesti ~symbolisesti I L M A A  S I I P I E N S Ä A L L E ....     Cool  Cheesy  Kiss  smitten
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 20:47:12 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #142 : 09.06.2007 00:37:35 »

Laikahdys sydammessani on kaynyt monta kertaa viime viikkojen aikana-on niin monta uutta asiaa "sulatettavana" etta se vie hiukan aikaa meikalaisella-harkamaisesti.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #143 : 09.06.2007 03:36:06 »

WIHUU! TAASEN SOVITTU SEURAAVAT TREFFIT  ERÄÄN NIMELTÄ MAINITSEMATTOMAN  jousimies  KANSSA...  coolsmiley Cheesy Kiss

..... JOKIN
minutkin herätti tähän aamuyöhön - läikähtelemään ~ nooh...  Cheesy olin ainakin saanut ~yllättävän meilin - ja " siunaampa" sen nyt täällä rakkauden valossasi~ angel

Ja iik ~WIHUU ~ toivotan sinulle RV ihanaisia treffejä:
" ERÄÄN NIMELTÄ MAINITSEMATTOMAN  jousimies  KANSSA..." Rakkauden valossa~ angel

 ...ja klikkaa kuvan oikeasta alalaidasta - ja WIHUU... iik Kiss  angel  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 20:47:51 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #144 : 09.06.2007 08:32:16 »

Juu ne treffit olivat ja menivät ja sydämessä läikähti kipeän verisesti tällä kertaa. Se kun elää tunteilla ja on avoin niille, uskaltaa ihastua ja rakastaa on aivan ihanaa ja tarpeellista, mutta välillä se myös satuttaa hyvin tuskallisesti ja viiltää kuin veitsi.  Cry

Suhde jousimies miehen kanssa on nyt ohi. En viitsi intimiteettisuojan takia kertoa tarkemmin taustoja miehestä mitä hän tekee työkseen ja missä,. Sen verran kerron kuitenkin, että hän on siis 38-vuotias,  työskentelee ja asuu ulkomailla. On nyt vain ollut kesää viettämässä täällä, sukulaisia  ja kavereita tapaamassa  jne. Hän lähtee jälleen takaisin siihen maahan missä työskentelee ja asustaa elokuussa. Tämän kaiken kyllä tiesin jo kun tapasimme, mutta silti halusin heittäytyä suhteeseen hänen kanssaan. Se oli tarkoitettu, kaikki miten meidät ”saatettiin” yhteen monen mutkan kautta. Se oli tämän hetken juttu. Hänen kanssaan oli vain jotenkin niin hyvä ja luontevaa olla ja miten hän minuun koskikaan fyysisesti... Että henkisesti, sillä hänessä on herkkyyttä, luonnonläheisyyttä ja pilkahduksen henkisyyttäkin olin aistivinani.  smitten angel

Sisimmässäni kuitenkin tiesin, ettei tämä tule pidemmän päälle kestämään... Silti se mitä tämä mies viime torstaina ilmoitti, tuli liian yllättäen ja äkkiarvaamatta. Ja juuri kun olin aistinut ihastuneeni häneen ja hänen myös minuun. Hän ilmoitti, ettei voi nyt ryhtyä mihinkään vakavempaan ja pidempiaikaisempaan suhteeseen, koska ei vain voi ja koska hän asuu siellä ulkomailla ja palaa sinne elokuussa takaisin. Hän sanoi, että olen aivan ihana ja että siksi onkin parempi laittaa nyt poikki, eikä vasta kahden kuukauden päästä, kun tunteet vain syvenisivät ja silloin ero olisi molemmille vielä vaikeampaa. Ehkä näin, mutta minä olisin kyllä ollut valmis menemään tunteineni loppuun asti, enkä pakenemaan niitä kuten hän nyt tavallaan tekee... Ja kyllä kaukosuhteetkin voi saada toimimaan. Ainakin joskus...

Sitten toisaalta juuri näin pitikin käydä. Sisimmässäni tiedän sen. Tiesin, ettei tämä ole kuin tällainen ”välivaihe” ja ettei hänkään ole kuitenkaan SE sydämeni valittu tälle elämälle. Silti tekee niin kipeää ja olisin kyllä mieluusti vielä jatkanut, koska  tavallaan on myös sellainen olo aivan kuin jotain olisi kuitenkin vielä jäänyt kesken välillemme. Jotain vielä työstämättä. Jotain karmallista kenties...  Undecided

Aikansa tämä kirpaisee, mutta minulla ei ole silti hätää. Palaan taas muuttumattomaan     rakkaudentilaan tai  ”keskukseeni” ja olen onnellinen vaikka mitä elämässäni tapahtuisi, vaikka elämän tuulet kuinka myllertäisivät. Sillä SE JOKIN on aina ja pysyy kaikesta huolimatta. Tähän loppuun vielä klisee, josta hän ei muuten pitänyt lainkaan, mutta miten totta se kuitenkin on: Kaikella on tarkoituksensa.  angel
« Viimeksi muokattu: 09.06.2007 08:38:21 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #145 : 09.06.2007 09:16:11 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 09:32:16Kirjoittanut: Rakkauden valo
Aikansa tämä kirpaisee, mutta minulla ei ole silti hätää. Palaan taas muuttumattomaan     rakkaudentilaan tai  ”keskukseeni” ja olen onnellinen vaikka mitä elämässäni tapahtuisi, vaikka elämän tuulet kuinka myllertäisivät. Sillä SE JOKIN on aina ja pysyy kaikesta huolimatta......
... smitten aaviisuiselta


Keräilin tähän tällaisen SOS-ensiapupaketin - sieltä voi jokainen napata omaan tarpeeseensa sopivan riimin, tai rimppssun tai vaikka vain sanasen tai pari - ihan on ap tu juu tämä annostus siis  - sopivalla annostuksella ... kaikenlaisiin läikähdyksiin -   joko
 " sisäisesti sisimmässä" nautittuna tai ulkoisesti "  balsamina haavoille siveltynä"  tai ihan suojarokotteena , tai muuten vain vastustuskykyä kohottavana ... 

... siis Luontoäidin yrttitarhan korille kopaisemaan - melkein joka tarpeeseen - liittyen läikähdyksiin tai niiden jälkitauteihin ~löytyy rohtoja ~ smitten


Olen oppinut, että...



* en voi saada ketään rakastamaan itseäni. Kaikki mitä voin tehdä, on olla joku, jota voi rakastaa. Loppu on muiden asia.

* välitänpä kuinka paljon tahansa, jotkut eivät välitä takaisin.

* luottamuksen rakentaminen vaatii vuosia, ja sen tyhjentäminen vain sekunteja.

* se ei ole niin tärkeää, mitä minulla on elämässäni, vaan keitä minulla on elämässäni.

* voin tehdä hetkessä jotakin, joka antaa minulle sydänsurun elämäni ajaksi.

* vaikka halkoisin asian kuinka pieneksi tahansa, sillä on aina kaksi puolta.

* minun tulisi aina erota rakkaista ihmisistä rakastavin sanoin. Saatoin nähdä heidät viimeisen kerran.

* minä olen vastuussa teoistani, tuntuipa minusta miltä tahansa.

* jotkut rakastavat minua paljon, mutta eivät tiedä, kuinka osoittaa se minulle.

* tosi ystävyys kasvaa pitkänkin välimatkan yli. Sama koskee tosi rakkautta.

* se, että joku ei rakasta minua haluamallani tavalla, ei tarkoita sitä, ettei hän rakastaisi minua kaikella, mitä hänellä on.

* kypsyys liittyy enemmän kokemuksiini ja niistä oppimiini asioihin kuin siihen, kuinka monta syntymäpäivää minä olen juhlinut.

* olipa minulla miten hyviä ystäviä tahansa, he loukkaavat minua aina joskus, ja minun on annettava se heille anteeksi.

* olipa minulla kuinka suuri sydänsuru tahansa, maailma ei pysähdy odottamaan, kun minä suren.

* se, että kaksi ihmistä riitelee keskenään, ei tarkoita sitä, etteivät he rakastaisi toisiaan, ja se että he eivät riitele, ei tarkoita sitä, että he rakastaisivat toisiaan.

* minun ei tarvitse etsiä uusia ystäviä, jos ymmärrän, että ystävät muuttuvat.

* minun ei tulisi yrittää niin innokkaasti saada selville toisen salaisuutta; se voi muuttaa koko loppuelämäni.

* on monia tapoja rakastua ja rakastaa.

* olipa minulla kuinka paljon ystäviä tahansa, jos minä olen heidän tukipilarinsa, tulen kokemaan itseni yksinäiseksi ja unohdetuksi silloin, kun tarvitsen heitä eniten.

* ne, joita rakastan eniten elämässä, otetaan luotani liian pian, ainakin jotkut heistä, ja  ainakin siltä tuntuu ~joskus.

* vaikka sanalla "rakkaus" voi olla monia merkityksiä, se kadottaa merkityksensä liiasta käytöstä.

* rakkaus ei ole säilyttämistä varten, vaan ojennettavaksi sille, jonka tapaan seuraavaksi.

* vaikka minulla on tuskia, minun ei tarvitse olla tuska muille.

* joka päivä minun tulisi ojentaa käteni ja koskettaa jotakuta.

* minulla on vielä paljon lisää opittavaa.


tekijä tuntematon
« Viimeksi muokattu: 09.06.2007 09:28:29 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #146 : 09.06.2007 09:50:39 »

* minulla on vielä paljon lisää opittavaa.
Niin on...  smitten
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #147 : 09.06.2007 09:55:40 »

Voi kiitos ja Aamen noille sanoille Arkiviisu! angel Eilen ei ollut sattumaa, kun kävin ruokakaupassa tyttöjen kanssa että törmäsin Juha Tapion cd:seen joka oli esillä alennuksessa. Minun on jo kauan pitänyt ostaa se, mutta nyt ostin sen sitten viimein. Niin osuvia kappaleita ja sanoja...  Cry smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #148 : 09.06.2007 10:43:29 »

Jokainen kohtaaminen on ydin,
jokainen kosketus on syvin,
jokainen ero on lyhin.

Silloin kun kenet hyvänsä kohtaammekin
ilman että annamme muille korvaavuuden sijaa.

Välimatka on aina yhteinen,
jaettu kumppanuus side ikuinen.

Vain äärimmäisyyksien yhdistäminen on totta silloin,
kun minne erkanemmekin, on siellä
toisenkin oltavuus meissä.

Siten yksityisin suhde itseemme
on
kullakin valitulla
sydämiemme majatalossa.

 smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #149 : 09.06.2007 10:46:20 »

Voi kiitos ja Aamen noille sanoille Arkiviisu! angel Eilen ei ollut sattumaa, kun kävin ruokakaupassa tyttöjen kanssa että törmäsin Juha Tapion cd:seen joka oli esillä alennuksessa. Minun on jo kauan pitänyt ostaa se, mutta nyt ostin sen sitten viimein. Niin osuvia kappaleita ja sanoja...  Cry smitten
.... kiitos sinulle Rakkautemme valo  Wink ~ihan tämä on sitä tuttua synkroniaa -  angel

Mitä silmät ei nää
sen sydän ymmärtää
totuutta etsii kestävää.
Ehkä tänään, ehkä tänään
tähän kaikkeen vaivaan~
Mitä silmät ei nää
sen sydän ymmärtää
jossakin kaipaus hellittää
Ehkä tänään ~ehkä tänään ~
joku löytää taivaan ~sisimmästään ....
( aaviisun lisäys tuo sisimmästään - sopi vain niin hyvin - tai rimmasi.. Smiley )
Juha Tapion tsipaleesta  Mitä silmät ei nää ~

Rv ~ihan oma kokemukseni tämä - en siis tarjoile " ostettavaksi" vaan ottaa saat jos tuntuu siltä ETTÄ parempi kokea tunteet tunteina silloin kun ne kohdalle sattuu ( eivät sitten pakkaannu johonkin mappi ööhön josta sitten joskus purkautuvat kaikki kerrallansa ja yleensä melkomoisena tunneryöppynä - vaan tässä ja nyt hetkessä kun asia on päällänsä niin ne pysyvät juuri sen kokoisena kun oikeasti ovatkin - eivätkä siis vedä mukanasa kaikkea mahdollista nk. menneen talven lumia  Shocked ) - ikävän ja kaipauksen ja harmituksen ja kiukun ja pettymyksen - tai mitä näitä onkaan - tarkoittamatta nyt sitä ETTÄ ne kaikki tai niistä mikään on sinulla juuri kohdallasi - vaan näin olen itse hyväksi kokenut että kyllä parhaiten pääsee irti sellaisesta mistä on hyvä päästäkin - kun ne ensin kokee täydeksi ELI ettei käännä niille selkää - kun kuitenkin tietoisuudessa on SE TIETO että - kaikella on tarkoituksensa ja se mikä menee mennä joutaa ... ja vielä sekin ETTÄ mikä korkeampi tarkoitus tällä tai millä tahansa suhteella - kohtaamisella VAIKKA nanosekuntin pituisena meille, ja toisille on - TÄMÄ TIETOISUUS riittää siihen ettei jää näihiin kipeisiinkin oloihin, tunteisiin ja tuntemuksiin asumaan - vaan että katsoo kuulee kokee ja koskettaa - antaa niiden tunteiden koskettaa - nk. puhua itsensä tyhjäksi - niin voi sitten sanoa - " se tuli täyteen - se on täytetty" - eli kokemus koettua ja tunteet tunnettua  TEHTÄVÄ TEHTYÄ jos niin asiaan kuului olla...- ja sitten voi päästää irti  ja yleensä pääseekin irti kun " sillä tunteella tai kokemuksella ei ole enää mitään kerrottavaa" - ellei sitten itse jää kiinni  - vaan kun tietää  että uutta pukkaa hetimiten kun vanha antaa tilaa - eli siitä on päästetty irti - ... Cry

... on mitä parhain tapa välttyä uudelleen ja uudelleen toistamasta samaa - selän kääntäminen ei useinmiten auta vaam SILMIIN katsominen - mikä se tieto ikinä onkin minkä tältäkin kokemukselta sait, saat tai olet vielä saamassa .... tämä nyt ihan pulputteli tähän - että huhhuijaa - vaan jos yhtään näistä sanoistani kolahtaa - silleen lempeästi kuitenkin - niin just fine... smitten

« Viimeksi muokattu: 09.06.2007 10:50:06 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: