Sivuja: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3185647 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1830 : 28.10.2012 13:31:55 »

Voi ihminen. Valoa sinun luoksesi ajattelen nyt.
Olisi paljon sanottavaakin, mutta en viitsi ruveta, kun energia tuntuu olevan semmoista ettei oikein olisi vastaanottoa Smiley
Mutta se että aika parantaa on vissi tosi! se on vain itsestäsi kiinni annatko niin käydä vai roikutko vihassasi kiinni.

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1831 : 28.10.2012 13:47:21 »

Niin se on, murista saa silloin kun murisuttaa, ja varmaankaan ei silloin huvita kuunnella niitä kliseisiä, mutta valitettavasti totta olevia lauseita.

Mutta oma valinta on aina, haluaako loppuelämänsä roikkua kiinni negatiivisessa olossa vai päättääkö iloita siitä mitä sillä hetkellä on hyvää elämässä (pienet asiat, yksin elämisen hyvät puolet, muut hyvät asiat). Mitä siitä omasta valinnasta itselle seuraakin, niin kun ei siitä voi ketään muuta enää syyttää.

Voimia.  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1832 : 28.10.2012 15:16:02 »

Tottakai saa vihata! Sehän on vaan tunne (toiv ei jää pitkäks aikaa päälle) riehuminen ja satuttaminen on sit eri juttu. Mä oon kyllä hyökännytkin, tosin vaan oman miehen kimppuun joka on mua 30kg painavampi joten ei tullut kauheeta jälkee.
Negatunteiden tukahduttaminen on epäterveellistä
Mä räjähdän ens viikolla jos en saa lähetettä iho-ja allergiasairaalaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koko ajan lääkitään jollain paskanapeilla jotka ei edes toimi eikä kukaan TUTKI.
Edes homekämpässä en ollut näin pahasti oireileva kuin nyt. Tää on pakko selvittää ja mä vaikka uhkaan sitä lääkäriä jos ei lähetettä tule. No enkä uhkaa mut kyllä tää päivästä toiseen sama pikkukärsimys on perseestä. Tulis sit joku oikein kamala tauti ja tappais eikä tällasta vittupääks tekevää outoa oireilua.
Pakko hakee kaverilta tänään muutama rauhottava tiistaista häm lääk käyntiä varten ja muutama ihan vaan illan iloks.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2012 15:38:51 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1833 : 28.10.2012 16:16:35 »

Tästäpä juontui mieleeni mielenkiintoinen pohdinta...että onko sellainen "MINÄ RÄJÄHDÄN NYT PERKULE JA ISKEN KOKO MAAILMAN SÄPÄLEIKSI!!!" - poksahdus sitten vihaa?
Minä mieltäisin vihan ennemminkin sellaiseksi syvällä olevaksi ja kalvavaksi ja mukana roikkuvaksi oloksi, joka voi olla todella raskas ja voimakas kantaa...tuo yllä oleva on tietenkin tapa purkaa sitä, mutta minä saatan raivostua tulisesti lyödessä vaikka varpaani...tuskin olen vihainen sille pöydänjalalle johon kinttuni pökkäsin tai puran siinä jotain syvällistä vihavyyhtä sisältäni...enkö minä ole vain reagoinut..ja reagoinut alkukantaisestikin, Oinaskuullani siinä?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1834 : 28.10.2012 16:49:05 »

Tottakai saa vihata! Sehän on vaan tunne (toiv ei jää pitkäks aikaa päälle) riehuminen ja satuttaminen on sit eri juttu. Mä oon kyllä hyökännytkin, tosin vaan oman miehen kimppuun joka on mua 30kg painavampi joten ei tullut kauheeta jälkee.
Negatunteiden tukahduttaminen on epäterveellistä
Mä räjähdän ens viikolla jos en saa lähetettä iho-ja allergiasairaalaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koko ajan lääkitään jollain paskanapeilla jotka ei edes toimi eikä kukaan TUTKI.
Edes homekämpässä en ollut näin pahasti oireileva kuin nyt. Tää on pakko selvittää ja mä vaikka uhkaan sitä lääkäriä jos ei lähetettä tule. No enkä uhkaa mut kyllä tää päivästä toiseen sama pikkukärsimys on perseestä. Tulis sit joku oikein kamala tauti ja tappais eikä tällasta vittupääks tekevää outoa oireilua.
Pakko hakee kaverilta tänään muutama rauhottava tiistaista häm lääk käyntiä varten ja muutama ihan vaan illan iloks.

Oisko sulle iskeytyny joku ihmepöpö, joka ei meinaa susta lähtee millään..ja sit aiheuttaa kaikenlaista. Embarrassed
Tuli vaan mieleen. coolsmiley  Voimii.    smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1835 : 28.10.2012 18:37:05 »

Ei ole kuule ihmepöpö. Juttelin tänään sairaanhoitajan kanssa Terveysneuvonta-puhelimessa ja hän päivitteli niitä mun neljäätoista kohtaustani jotka olen vuoden sisään saanut ja miks ihmeessä mulle ei ole määrätty adrenaliinipiikkiä kohtausten varalle koska oireet täsmäävät tasan anafylaktiseen shokkiin. Ihan joka ikinen oire oksentelua lukuunottamatta koska en osaa yrjötä tai ehdin ottaa ajoissa pahoinvointilääkkeen.
Herran jumala tohon voi kuolla!!!!!!!!!!!!! Tukehtua .No ei todellakaan ole normaalia että kieli turpoaa koko keho pistelee,kutisee. Miten mä en ole tajunnut aeimmin miten vakavasta jutusta on kyse?
Muutaman kerran miettinyt ambulanssin soittamista mut sit kelannut et kyl tää ohi menee.
Hui saakeli!  Shocked
Mun on ihan pakko päästä sinne allergiasairaalaan tutkimuksiin -pian
No ei ihan pahimmat oireet kuitenkaan eli hengitystiet täysin tukossa mutta koko muu oirekuvaus sopii täysin.
Oon kuullut tosta yliherkkyysreaktiosta aiemmin mut että itsellä... ja mulle ei määrännyt se nuori lääkäripoika edes allergialääkkeitä kun maanantaina kävin. Mä olisin tarvinnut sen adrepiikki-lääkityksen.
Jumaleissön että tk-lekurit voi olla juntteja. Menin vastaanotolle muistilistani kanssa että varmasti tulee kaikki oireet mainittua että lekuri sais kokonaiskuvan oireistosta. Hydrokortisonivoidetta ja silmätippoja sain.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2012 19:22:29 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1836 : 28.10.2012 19:36:49 »

No olen kuule kohta vuoden miettinyt kaikki mahdolliset aiheuttajat hammastahnasta luontaistuotteiden kautta lääkkeisiin ja ruokaan. Mitään erityistä syytä en keksi. Ne kohtaukset alkoi aika inhottavasti siitä että koko pää kutisi,kirveli ym ja hiuksiakin irtos. Nyt viimeisimmät on olleet pahimmat kun poskien turvotus muuttuukin suun sisäpuolen ja kielen paksuuntumiseen, koko kroppa tulessa Thyi yäk! Viimeks tuli snadikohtaus muistaaksein perjantaina ja mua vitutti taas silloinkin niin että polttelin vaan pilvee
Tänä aamuna herääminen kesti kolme tuntia kun sitä hydrokortisonia piti tunkee kasvoille koko ajan kun kutitti niin paljon ja yritin levätä rauhoittuen.
Nousin ylös ja sit loppui kasvojen kutina siirtyen kaulasta alaspäin koko kroppaan. Nyt sekin kutina loppui mutta kurkku tuntuu paksulta ulkopäin.
Kiva mennä nukkuu tänään. Tänään kiukkusin faijalle että seuraavan kerran soitan ambulanssin. Hitto niin olis oikeesti pitänytkin tehdä jo paljon aiemmin niin homma olis mennyt eteenpäin
tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1837 : 28.10.2012 21:40:58 »

Pikkarin oireet kuulostaa huolestuttavilta ja pahoilta!  Sad Ja ovatkin siis sitä - toivon että syy selviää pian!

Itsellä elämä kyrsii, on tylsää. On ammottavaa tyhjyyttä. Epätoivoa. Pah.  knuppel2

Tahtoisin vain sen yhden ukon. Jota en saa. Ja kyllä, irtipäästämisprosessi ON meneillään!  tickedoff  Cry

Ottaa kuppiin oma kohtalo.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1838 : 28.10.2012 23:10:50 »

Irtipäästämisestä tässäkin on varmaan kyse. Pohdiskelin tänään paljon. Tähän asuntoon liittyy tosi paljon negatiivisia muistoja: väkivaltaa niin henkistä kuin fyysistäkin, henkimaailman ärsyttävät kohtaamiset, pitkäaikainen oireilu ym. muutamia mainitakseni.
Olen jotenkin kiintynyt tähän paikkaan ja asunto remontoitu aivan erinäköiseksi mutta...
Alitajunta muistaa.
En tarkoita kuitenkaan että ne mun kohtaukset olis pelkästään psyk som mutta esim atooppinen iho ei kestä stressiä ja kuka jaksaa muutenkaan monen vuoden vastoinkäymisiä.
En vieläkään haluis mennä nukkumaan mutta nyt kun selvis näin hyvin mistä on kyse, se nuori kloppi saa hoitaa mua hieman paremmin. Tarkoitan sitä nuorta tk-lääkäriä, hiton silmätippamies.
Oma (tuleva-ex) on ollut tänään yhtä typerä ja potkut saa heti kun sen uuden kodin löydän.
Se onkin hieman hankalampi juttu. En ymmärrä miten pelkästään Vantaalla on niin paljon kosteusvaurioisia kerrostaloasuntoja. Hirveetä kyytiä pitää saada tönö pystyyn ja sit tullaan kahden vuoden kuluttua tsekkaa onks kaikki hyvin. Tällaista olen ystävältäni kuullut.
Ja tadaa kosteusvaurio löytyi sieltäkin!! Pitääks mun muuttaa landelle vai pois koko maasta?
Voisin ottaa eka tripin Puolan suolakaivoksille ja hengittää.
Ei ole kiva tietää jostain kammovaivasta mutta epätietoisuus on vielä pahempi. Ihan kuin olis tullut uusi ote tähän elämään kun näillä paskavaivoilla on NIMI.
Eihän kukaan mua uskonut homejutussakaan. Mun faija painottaa usein sitä että ihmisen on tultava omillaan toimeen. No ok, tajuan, mut miten pitkälle. Teet omat diagnoosisi, paikkaat omat hampaat, vaihdat omat  vaipat vanhainkodissa. No joo, sain taas huonon vaikutteen ihmisestä joka ei asu enää kauan täällä. Huusin.
Nää hammaslääkärikeikat sun muut hoida mummo kuntoon alkaa nyt tulevalla viikolla ilman stressii mutta SE KÄMPPÄ. Mitä me teen? Koeasun vuorokauden homekoiran kanssa. Ihana idea muuten  Cheesy mutta ei toimi käytännössä eikä missään
Mua on koeteltu niin paljon että vaadin vastapalveluksen. Jokaisella ihmisellä tulis olla puhdas, rauhallinen viihtyisä koti  Smiley Tahdon
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1839 : 28.10.2012 23:18:40 »

Ei tarvitse lähteä Puolan suolakaivoksille. Laita hakukoneeseen "suolahuone" ja etsin lähin. Yllättävän tehokas.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1840 : 28.10.2012 23:35:14 »

Pikkari, tosiaankin suolahuoneita on kyll täällä suomessaki.. smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1841 : 28.10.2012 23:44:28 »

Kiitos vinkistä. Vantaalta Tikkurilasta löytyy lähin suolahuone. Sinne siis ja nopiast.
Mulla ei ole oikeestaan ikinä päänsärkyä ja nyt sellanenkin on ilmaantunut.
Mä meen tonne alasti  Cheesy
Oikeesti toi oli hyvä tieto. En tajunnut että Suomestakin löytyy ja tos Vantaan mestassa vielä vyöhyketerapiaakin.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2012 23:55:17 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1842 : 29.10.2012 10:39:26 »

En tiedä auttaako Mäntysuopaa tai ketään muutakaan ukkojen kanssa tuskastelevaa, mutta omassa elämässäni aina on käynyt niin, että jälkikäteen tuntuu siltä, että onneksi en saanutkaan sitä miestä silloin, kaikki on niin paljon paremmin nyt. Ja se mies ei enää näytäkään silmissä niin hienolta ja parhaalta vaihtoehdolta. Vaan joskus jopa tuntuu, että tuon kanssa jos ois ollut niin.. huh huh mihin ois joutunut..  Tongue  Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1843 : 29.10.2012 11:54:28 »

Kiitos vinkistä. Vantaalta Tikkurilasta löytyy lähin suolahuone. Sinne siis ja nopiast.
Mulla ei ole oikeestaan ikinä päänsärkyä ja nyt sellanenkin on ilmaantunut.
Mä meen tonne alasti  Cheesy
Oikeesti toi oli hyvä tieto. En tajunnut että Suomestakin löytyy ja tos Vantaan mestassa vielä vyöhyketerapiaakin.

Ruususuola,merisuola ruuanlaitoss kin..ja tää on hyvvää..http://arleenansanomat.blogspot.fi/2007/09/intiaanisokeri-terveellinen-luomutuote.html        smitten
tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1844 : 29.10.2012 17:13:28 »

En tiedä auttaako Mäntysuopaa tai ketään muutakaan ukkojen kanssa tuskastelevaa, mutta omassa elämässäni aina on käynyt niin, että jälkikäteen tuntuu siltä, että onneksi en saanutkaan sitä miestä silloin, kaikki on niin paljon paremmin nyt. Ja se mies ei enää näytäkään silmissä niin hienolta ja parhaalta vaihtoehdolta. Vaan joskus jopa tuntuu, että tuon kanssa jos ois ollut niin.. huh huh mihin ois joutunut..  Tongue  Grin

No ei se oikein auta. Sad Paitsi kahden lyhyen suhteen kanssa, joissa kummassakin mies oli pesunkestävä narsisti. Muutoin olisin oikein mielelläni ottanut vastakaikua vaikka sitten niiltäkin kohteilta jotka eivät loppupeleissä olisi olleetkaan hienoja ja parhaita... Smiley Ja nyt kerrankin kun on normaali kohde ja vastakaikua niin silti en saa mitään. Pah..  tickedoff
tallennettu
Sivuja: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: