Sivuja: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656788 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1815 : 27.09.2012 21:28:27 »

Mä haluun eron tosta paskaukosta ja tästä asunnosta. Mulla on aivan tarpeeksi ongelmia ja toinen vielä lisää niitä nykyisin.
Kaupan ilmoitustaululla oli lappu joka veti minuu puoleensa. Yksiö vuokrattavana tästä ihan läheltä talosta joka valmistuu ennen vuoden loppua.
Olis sellainen vajaan vuoden väliaikaisasunto ennen kun mä saan sen ihanan hirsitaloni ja puolet enemmän tilaa kun tässä kerrostalokaksiossa. Jipii  smitten
Rahatilanne on suht kauhee mutta mulla on idea muhimassa...  :Smiley
Se hirsitalo tulee joka tapauksessa mutta mä EN HALUA olla tässä asunnossa venaamassa sitä.
10 vuotta samassa kämpässä on mulle liikaa varsinkin kun tähän tilaan liittyy tosi monta negatiivista muistoa. Pois!
Koko viime yön toi kotivammanen melusi ja metelöi eikä suostu eroo minusta. Mä pakkaisin kamat supernopeudella jos vaan saisin sen pikkukodin.
Tosin osa menis johonkin varastoon siks aikaa kun eivät mahtuisi sinne.
Kyllä on säätämistä taas vaihteeks mutta jotenkin hyvällä... Katsotaan mitä tapahtuu  Cheesy
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1816 : 28.09.2012 18:10:14 »


Apua!
Mulla on hammasongelmia. Paremminkin hammaskiviongelmia ja ongelmia hammashoitajan kanssa.
Onko kenelläkään muulla? Sylkikin on sellaista, että hammaskiveä syntyy enemmän.
 Undecided
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1817 : 28.09.2012 20:03:36 »


Juurikin näin Satyagraha.  smitten
Onko täällä joku, jolla on tosi hyvät hampaat? Eikä mitään ongelmia niiden kanssa.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1818 : 28.09.2012 20:48:50 »


Apua!
Mulla on hammasongelmia. Paremminkin hammaskiviongelmia ja ongelmia hammashoitajan kanssa.
Onko kenelläkään muulla? Sylkikin on sellaista, että hammaskiveä syntyy enemmän.
 Undecided

Joka ilta olisi hyvä langata hammaslangalla hampaat. Se ehkäisee paljon hammaskiven syntymistä. Sekä sähköhammasharja on tehokkaampi kuin tavallinen hammasharja. Ruokailun jälkeen olis kans hyvä juoda lasi maitoa tai syödä juustonpala tai xylitol-tuotteita. Varmaan kuulit nämä samat hammashoitajalta...  Smiley  Mulle myös syntyy sitä helposti. Mutta en tosissaan jaksa joka ilta langata hampaita... Embarrassed

smitten
Minäkin inhoan yli kaiken hammaslangan käyttöä. buck2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1819 : 29.09.2012 16:25:34 »


Voi Tiigris! Toivon sinulle parhainta apua hammasongelmiin!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1820 : 01.10.2012 14:08:30 »

Olisi koeviikko, mutta arvatkaapa jaksanko lukea.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1821 : 05.10.2012 15:15:02 »

Mun mies on aloittanut päiväkännäämisen eli herää ysin aikoihin, lähtee baariin ja tulee kiukkuraivona huutamaan kotiin näihin aikoihin. Päihteistä pitäis tulla hyvä olo mut tää tapaus on jotain täysin eri maata.
Kyllä tajuun että häntäkin stressaa että mä oon kipee koko ajan mutta toi käytös menee niin yli ja narsistiset piirteet vaan korostuu  tickedoff
Huutoa, raivoa, haukkumista, ivaa, kiroilua. Kotidemoni. Mä en ole koskaan halunnut toiselta ihmiseltä mitään "hoida mua"kohtelua mutta en todellakaan kaipaa toista äärilaitaa.
Nyt uhoaa heittävänsä mun läppärin menee. On mustis siitä että vietän aikaa niin paljon netissä
Urpo  knuppel2
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1822 : 09.10.2012 19:21:43 »

Niinhän siitä historiasta nyt sitten tulikin surkea arvosana kun en jaksanut lukea.  knuppel2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1823 : 11.10.2012 21:41:36 »

Mua raivostuttaa äitini niin paljon ettei ole sanoja  tickedoff
Hän toi mulle muka uuden peiton mutta se paska olikin ostettu kirppikseltä ja nyt helvetinmoinen silmätulehdus päällä että joudun ottaa silmätippoja niin allergiaan kuin kuiviin silmiin tarkoitettuja tippoja puolen tunnin välein eikä auta kunnolla
Huomenna taas lääkäriin hakee antibioottitipat.
Home romahdutti mun immuniteetin ja saan pienestä määrästä homeitiöitä heti oireita.
Toki olen hoitanut itseeni mahd puhtaalla luomuruoalla, vitamiineilla, yrteillä, homeopatialla, lääkkeillä ym mutta kyl näköjään menee hemmetin kauan että keho palautuu rasituksesta ja vastustuskyky normalisoituu
Tekis mieli polttaa pilvee rauhoitukses mutta se on nyt kielletty tän homeopatiakuurin ajan.
Mutsi osti sen saatanan peiton jo pari viikkoa sitten ja yritti tyrkyttää sitä mulle jo silloin. Tuodessaan sitä sanoi että tää on ihan uusi ja puhdas, just ostettu. Paskat!
Nyt oireilen sen takia. Ihoa pistelee ja oikee silmä kuin demonilla. Kiitti mama!
Mulle se ihminen on yks hiton ajattelematon narttu tällä hetkellä. Kieltää vielä koko homealtistuksen vaikka mä oon oireillut vuosia ja asunto laitettiin isännöitsijän taholta (pyysin häntä käymään) asumiskieltoon reilu vuosi sitten.
Juntti mikä juntti! En haluis äidikseni tunnustaa ja tää peittoepisodi on vaan yks pieni juttu muiden muassa
Faija tulee vaan neuroottisemmaks koska hän omalla mokallaan mun kylpyhuoneremontissa teki massiivisen virheen ja joutuu tsiigaa vierestä mun oireilua.
Mies on taas baarissa. Kiva! Tällainen family mulla  uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
Onneks meedio lupas lähettää kaukoparannusta. Ihana Irene   smitten smitten


tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1824 : 12.10.2012 19:26:58 »

voimia sulle
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1825 : 12.10.2012 20:11:32 »

Kiitti  Smiley
Eilen vedin kaikee mahdollista elimistöä vahvistavaa: raakaa valkosipulia, paprikaa, mustaviinimarjoja, mega-annoksen c-vitamiinia tabuna jossa mm acaita, gojimarjaa, acerolakirsikkaa sekä toisen mega-annoksen d-vitamiinia ja nokkosta. Siihen päälle meedion kaukoparannus niin sinne lääkäriin ei sit tarvinnut mennä.
Se ällöttävä pistelykutina loppui ja silmät hieman vuotaa mutta kipu loppui. Hyvä
Aika raakaa tekstiä eilen kirjoitin  Tongue
Onneks tänään on parempi päivä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1826 : 13.10.2012 15:39:53 »

Mun sisuskalut on jotenkin sekaisin tunne"järkytyksestä"...
Eihän se mitään uutta ollut, eräs "ystävä" valehteli päin näköä, jätti (taas) kertomatta erään asian ja sitä rataa... Nyt kun tämä on tapahtunut noin 10 kertaa alan ehkä uskoa että hän ei ole hyvä ystävä, eikä ansaitse sitä että katson tätä kko ajan läpi sormien.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1827 : 14.10.2012 22:19:32 »

Mua itkettää ja järkyttää tuttavaperheen homekoti jossa jokaisen perheenjäsenen oireet vaan parenee.
Isännöitsijä vaan kohauttelee kulmiaan kieltäen koko ongelman eikä paikalla kolme kertaa käyneet remonttimiehet tehneet mitään.
Kouluikäiset lapset nukkuu koko ajan, vanhemmat aivastelee, kutisee joka paikasta ja oksentaa päivittäin vain pelkästään pikakäynnillä kylpyhuoneessa. Miten tällainen kohtelu on mahdollista?!
Ongelma on enemmän kuin selvä eikä kukaan tee mitään
Kehotin ottamaan yhteyttä heti huomenna kunnan terveystarkastajaan ja PAKOTTAA isännöitsijä toimiin.
Kiinostais todella tietää kuinka monta ihmistä asuu/työskentelee aliarvioisessa sisäilmassa?
Ongelma on nimittäin tosi laaja.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1828 : 15.10.2012 12:05:27 »

Taitaa olla meikäläisellä jollakin tavalla epäsopivat energiat, kun puhelin lakkoilee, eikä taida oikein tää kuso kulkee muutenkaan.. No, toisaalta oonkin ihan kyllästynyt hötkyilemään milloin minkin asian toimittamisessa, joten eipä sinällään haittaa yhtään  Huh

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1829 : 16.10.2012 01:26:31 »

Nyt vasta luin sunnuntain hesarista opettajien kertomuksia nykyisestä koulumaailmasta. Voe herraisä mitä menoa!
Millaiset vanhemmat kasvattaa näitä pikkuisia jotka vasta koulutietään aloittaa
ja luokassa riehutaan kuin pahimmalla tarkkiksella sata vuotta sitten?  uglystupid2 tickedoff
Onko nää uuden ajan lapset vaan yksinkertaisesti sekaisin vai onko nykyvanhempien kasvatusmetodit muuttuneet niin paljon niistä aiemmista ajoista?
Käytöshäiriöt lisääntyy koko ajan ja todellakin pelottavaan suuntaan.
Olen syntynyt -76 ja kasariluvun lapsena oli niin erilaista  smitten
Mä oon vapaakasvatettu luomulapsi ja siitä tosi kiitollinen vanhemmilleni. Ei ollut eineksiä ruokana, mikrosafkasta puhumattakaan. Sai juosta metsissä, pelloilla, maalaismaisemissa kesäisin ja kaupungissakin paljon kavereita sekä tekemistä ulkona koko ajan.
Joko musta on tullut jo köpömummo tai sit näitä häiristapauksia kasvatetaan ihan päin P:tä
Miksei häiriskäytöstä huomata jo ennen kouluikää?
Tietoa on saatavilla enemmän kuin ikinä aiemmin, miksei vanhemmat toimi vai eivätkö osaa kasvattaa?
Onko Suomi adhd-diagnooseissakin kärkimaana kuten itsaritilastoissa?
Lapset ja eläimet on mukavampia kuin useimmat aikuiset. Miks pienet voi niin pahoin? idiot2 Sad
tallennettu
Sivuja: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: