Sivuja: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641521 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #1800 : 18.09.2012 10:51:02 »

Mua ottaa päähän, kun oon jotenkin menettänyt uskoni siihen, että mulle voisi vielä tapahtua jotain hyviä asioita tässä elämässä. Olisi onnea edes rahassa tai rakkaudessa, mutta ei... Tietenkin näitä vaikeita jaksoja tulee jokaiselle matkan varrella, mutta silti. Huoh.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1801 : 18.09.2012 12:01:33 »

No voi Gisella  Sad
Roppakaupalla positiivista energiaa ja ajatuksia sulle edes, jos se vaikka vähän auttas Smiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1802 : 20.09.2012 19:48:37 »

tääääääääääää saaaaaaaaaaaaaaaaaaaamarin flunssa ei lopu.välillä on pois muutaman päivän ja sit taas aivan sohvakunnossa!!!!!
ei pääse reeneihin eikä jaksa mitään muutakaan!!! Angry
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1803 : 22.09.2012 18:18:36 »

En ymmärrä, en pääse tästä negakierteestä eroon millään. Koko ajan mennään yksi askel eteenpäin ja kaksi taaksepäin. Hatuttaa suunnattomasti.

 tickedoff
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1804 : 22.09.2012 18:19:57 »

onkohan nyt "ilmassa"jotain kun aika moni on sanonut ajatusten olevan negatiivisia ja jaksamistason olevan alhaalla?


ÄRSYTTÄVÄÄÄÄÄ!!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1805 : 23.09.2012 18:14:11 »

Muhun sattuu niin paljon et mieluummin kuolisin.. Cry
Oon ollu tässä kolmen hampaan kivussa ja 2 vuorokautta, lääkäri ei tehnyt tänään mitään, sain vaan antibiootteja...
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1806 : 23.09.2012 19:59:21 »

pomot on perseestä  knuppel2 knuppel2 knuppel2

potenssiin miljoona!!!!!!!!!  knuppel2 idiot2 tickedoff
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1807 : 23.09.2012 20:54:01 »

Voi Tigru, ei saa sanoa noin.  Sad Juuri luin, että odotat toistasi, onnittelut! Nämä pienet tarvitsevat sinua.

Hammassärky voi olla aivan karmeaa, tiedän. Minulla oli joskus hampaan juuri tulehtunut pahasti. Niin pahasti, että sille ei oikein edes heti pystynyt tekemään mitään kun se oli niin tulehtunut ettei oikein edes puutunut ja sattui karseasti. Olisiko tämä sinunkin tapauksessa syy miksi mitään ei ole vielä pystynyt tekemään? Että ensin pitää saada pahin tulehdus pois antibiooteilla? Soita vaikka vielä lääkärille, että kipu ei hellitä. Koita jaksaa!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1808 : 23.09.2012 23:06:47 »

Tiigris, toivon todella että vointi on jo parempi. Tulehtunutta hammasta ei pysty puudututtaa ja pöpöt on saatava pois. Voimia nainen!
Mulla on hammaskirurgille aika kolmen viikon kuluttua kun viisuri on niin takana ettei hammaslääkäri pysty sitä leikkaa. Kunnon esilääkitys tarvitaan.
Hermokipu on sellasta ettei sitä haluu todellakaan kokea ikinä, tiedän.
Toiv sun dropit on alkanu vaikuttaa
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1809 : 23.09.2012 23:19:24 »

P.s. Tigru, jos olet saanut antibiootit tabletteina ja kipu ei hellitä niin kysy heti olisiko mahdollista saada antibiootti suoraan suuhun tulehtuneeseen kohtaan. Toi tehos ainakin mun tapauksessa ja varsinainen hoito pystyttiin alottaan.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1810 : 25.09.2012 02:44:25 »

Ikiviuh, nyt nyrkkiä pöytään! Toi sun hammasjuttu täytyy hoitaa muulla kuin buranalla joka pahassa kivussa ei sit auta paskan vertaa. Hermosärky on kamalaa.
Mun viisuri alhaalla voi olla hammaslääkärin mukaan haastava poistettava kun juuret on missä lie ja siksi hammaskirurgi suorittaa sen poiston. On täällä Vantaallakin pitkät jonot mutta olin onnekas kun soitin ajavaraukseen kysyäkseni miten saa esilääkityksen juurihoitoon takahampaaseen ja sit olis tää viisurin poisto niin hammaslääkäri soitti mulle seuraavana päivänä ja sain ajan häneltä ensi kuulle niin et hän tekee sen juurihoidon ja kirurgi leikkaa viisaudenhampaan. 15 mg diapamii alle et akka on tillintallin.
Tuntuu että koko terveydenhuolto menee Suomessa alas kuin lehmän häntä ja omia oikeuksiaan saa vaatii.
Kyllähän se onnistuu suht tervejärkiseltä aikuiselta mut mites niillä jotka on heikommassa osassa?!
Mulla on helposti reikiintyvät hampaat ja empatia tod kaikkien hammasvaivaisten puolella.
Kivuttomia aikoja toivon kaikille tänä outona vuotena. Oikeesti liioteltaa vaikka niitä hammasoireitanne että saisitte avun mahd pian. Suun pitää olla kunnossa!!!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1811 : 25.09.2012 15:00:53 »

ikiviuh, no eipä kuulosta hääville! Pakkohan niiden on testata se allergia ja poistaa sun viisurit jollain tapaa, ei oo inhimillistä muuten  uglystupid2

Mä oon jo kuulkaa elävien kirjoissa.
Sunnuntaina kävin särkypäivystyksessä ja sain ab-kuurin... (ja juu, kerroin et oon raskaana).. Se hammaslääkäri ei oikeen osannu muuten puuttuu asiaan kun sanoi et pitää mennä kirurgille näyttään... Tarkisti kyl et se heiluva hammas oli hyvin elossa (sellasella sähköimpulssilla testas ja tuntu)

Kävin eilen hammaskirurgilla joka mulle tuon implantin titaaniruuvin laittoi 2 viikkoa sit... se poistetun hampaankohta on kunnossa ja hyvin luutumassa titaaniputki siihen. Viereinen hammas on ilmeisesti vittuuntunut toimenpiteestä, siksi heiluu ja ien turvoksissa. Kipeetä hammasta madallettiin, se oli ainoa asia mitä tehtiin. Nyt vaan kuuri loppuun ja katsotaan rauhottuuko se sillä. Juurien tilannetta ei voi röngenillä kuvata kun oon raskaana ja eihän se kirurgi ois mitään juurihoitoo kyl alottanutkaan kun eihän ne paikkaa tms vaan leikkaa ja repii yms  Grin

On vieläkin aika kipee mut ei koko aikaa. pystyn oleen jalkeilla ja itkemättä. Ihan selvästi ab on rauhoittanut tilannetta.. Syön kyl 1g panadolia tasan 8 tunnin välein. Auttaa se sentään 1-2 tuntia...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1812 : 25.09.2012 15:09:36 »

Ja voi miten mun sydäntä lämmitti lukee teidän vastauksia, kiitos ihanaiset. (taisitte kaikki naisia olla eikö  Grin )

Mä olin kans tosi huolissaan just tän raskauden näkökulmasta, mut nyt en enää pelkää, jotenkin huojensi saada varmuus siitä et mun elimistö ei hylji tota titaaniputkea ja jos kipu jatkuu niin juurihoitoon mars.
Mullehan n tehty 2 juurihoitoo täs lähiaikoina joten tuttu juttu, mutta oireilu on ainakin lakannut molemmilla kertaa...
Kyllähän se tietty harmittaa kun tietää et se hammas ikäänkuin kuoletetaan siinä hoidossa, joten sen elinikä ei sit välttämättä ole pitkä. (just toi mun poistettu poskari juurihoidettiin 10v sitten, ja sit se vaan alkoi murentua ja oli poistettava sen takia..)

Mutta näillä mennään, huono hammasluu, vääränlainen sylki tms bakteerikanta suussa, lopputulos tämä. Sen kanssa on elettävä.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1813 : 26.09.2012 11:29:00 »

tanakelevetti juuri kun luulee että flunssat sun muut on kellistetty ja pääsis olee terveenä töissä ja pääsis vihdoin reeneihin ni eikö tänään vatsa tu kipeeks,polttaa ja sattuu ja juossu peellä.välillä paleltaa j ahuono-olo ja nukuinkin huonosti.
ja valmentajakin on vähän outo ja valivalivali!!!!

ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1814 : 26.09.2012 21:49:12 »

ikiviuh, samoissa sfääreissä silloin tällöin - itsehoitona.  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: