Sivuja: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656688 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1770 : 20.08.2012 02:51:33 »

Kun me tultiin takasin tähän homerempattuun kotiin oltiin niin älyttömän väsyneitä koko rumbasta ja jatkuneista oireista ettei tehty edes oikeusjuttua vai mikä sana se lieneekään kun toisen haastaa oikeuteen
Lähettiin vaan kiitää kun se psyko alkoi tulla päivä päivältä pahemmaks.
Parvekkeella ei saanut puhua mitään eikä mitään muuta ääntä päästää joka häntä häiritsi. Akka 180cm ja kaks dobermannia aina mukana. Itse asias kun tätä muistelen, tulee hieman Anneli Auer mieleen ulkonäöllisesti.
A.A siistittynä versiona siis tämä meidän ihana naapurimme oli.
Tossa vieressähän se vielä asustelee kun ei näiden asuntojen välissä ole kuin pieni (ihana  smitten) metsä ja sit se talo johon takasin haluun vieläkin tod, mutta....saas nähdä miten tää juttu nyt menee.

tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1771 : 20.08.2012 15:34:42 »

 Angry voihan kerpeles ihmisten v...suus ottaa nyt todella päähän. hyvä ystäväni joutui kiusatuksi ja nyt hän sitten on antanut periksi kiusaajalleen enkä minä voi tehdä mitään kun me emme tiedä kuka ...kele se on
saisikin tietää niin saunan takana olis tilaa  Angry Angry
minkä h...tin vuoksi toiset on kiinnostuneita enemmän muiden asioista kuin omistaan  Angry Angry Angry
pitäisivät vain huolta omista asioistaan!!!!!!!!!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1772 : 20.08.2012 20:25:01 »

Mä hihittelin noille punasille kumppareille  Grin
Toivottavasti löydät  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1773 : 22.08.2012 18:07:19 »

Mulla piti olla tänään se lääkäri-homeopaatti mutta sieltä Sofianovasta soitettiin et mikset sä tullut klo 11 kun aika oli varattu ja mä olin  Shocked what? Ajan piti olla 12.30 eli ne on ite sössinyt siel ajavarauksessa ja nyt seuraava aika on vasta ens kuussa. Ärsyttävää! Olen niin odottanut tätä päivää ja joudun venaa kolme viikkoa nyt.
Huomenna olis hammaslääkäri YÄK! Mussa on hieman huonot tehdasasetukset: helposti reikiintyvät hampaat, herkkä yökkäysreaktio ja oksennusfobia. Ham.lekurikäynnit on siis aikamoinen kauhistus koska hiemankin jos koskee kieleen, alan yökkää josta seuraa paniikki. Tän takia mun pitää lääkitä itseeni että oon kuin ellun kana puol tajuttomana muuten hommasta ei tule yhtään mitään.
Kipukynnys onneks aika korkee.
Mua alkaa ärsyttää tää tilanne vielä enemmän kuin kirjoitan. Tekis mieli vetää kännit  crazy2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1774 : 24.08.2012 19:12:49 »

Tiedän, että tämä on ketju, jossa saa valittaa, mutta en keksinyt parempaakaan paikkaa tälle:
http://www.talouselama.fi/uutiset/valittajien+kuunteleminen+on+vahingoksi+aivoille/a2140737

Olen aina ajatellut, että ihminen on tyhmä, jos valittaa tolkuttoman kauan, eikä yritä muuttaa olosuhteita. Tämä artikkeli väittää, että valituksen ja nalkutuksen kuunteleminen tyhmentää ihmistä. Helppo uskoa, kun katsoo joitain vanhoja aviopareja  buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1775 : 24.08.2012 20:37:15 »

Sen takia mä ainakin kirjoitan tänne koska kirjoittaminen myös auttaa jäsentämään asioita nupissa ja sietämään niitä kummallisakin oloja.
Samaa tekee puhuminen ammattiauttajalle. Ainahan voi skippaa toisen itkuvirret tällä palstalla.
Mulle tää on ollut miltei terapeuttinen monen vuoden vyyhdin purkamisessa siis anonyyminä kirjoittaminen.
En mä ystävilleni tai miehelleni itke ongelmiani. Sen säästän lääkäreille ja tälle palstalle
Mikäs ihme paha siinä on?
Saako joku paremman mielen kuitenkin siitä että lukee toisten ongelmista? Ketäänhän ei ole pakko kuunnella saati lukea tekstejä
En sentäs ole mikään Minttu Vettenterä joka fiktiivisella kirjallaan ansaitsi monta tonnia kirjoittamalla Enkeli-Elisasta joka näköjään on Mintun oma lapsuustarina ilman sitä itsarii.
On multakin kuollut vauva mutta minkä hiton takia mennees on elää?
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1776 : 24.08.2012 21:55:59 »

Pikkari, kuka sanoi, ettet saa valittaa?? Meillä on töissä kroonisia valittajia, miksi ajattelit minun viittavan sinuun? Käytinkö nimeäsi edellisessä viestissä?  uglystupid2

Sanoin, etten keksinyt muuta paikka linkille, jonka halusin jakaa. Ja - kyllä - minulla on oikeus pitää valittajia tyhminä. Kuten sinulla on oikeus valittaa.

Mikä siis on ongelmasi?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1777 : 25.08.2012 01:23:23 »

Ehkä mä oon niin herkästi provosoituva...  Cool
Kristus sinuakin siunatkoon  angel
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1778 : 26.08.2012 21:59:25 »

minkä h...tin vuoksi toiset on kiinnostuneita enemmän muiden asioista kuin omistaan  Angry Angry Angry
pitäisivät vain huolta omista asioistaan!!!!!!!!!!

Kun niillä ei taida niitä omia asioita olla... Elämä on niin vitun (anteeksi) köyhää ja sitten käy kateeksi ihmiset joilla on omaa elämää.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1779 : 26.08.2012 22:11:46 »


Saako joku paremman mielen kuitenkin siitä että lukee toisten ongelmista?


Kyllä jotku varmaan saa. En meinaa ketään täällä. Mutta oikeesti jotku voi saada kiksejä siitä jotta kun toisilla menee huonosti että "vitjat kyl mä oonkin hyvä, ei mulla sentään noin" (Sit oikeesti näillä se elämä vasta onkin rempallaan, sitä vaan ei myönnetä ees itelleen) Mut positiivisesti voi taas saada ahaa- elämyksen että se mun kynnen katkeaminen ei ollukkaa mitää verrattuna ton toisen ongelmaan...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1780 : 27.08.2012 20:23:24 »

No jos mun itkuvirsistä kicksit saa niin onhan se tosi hienoo  buck2
Mua ihmetyttää miksei hammaslääkäri nähnyt n. vuosi sitten että mulle on puhkeemassa viisaudenhampaita vielä lisää. Oon joku ihmehypridi niinkuin mieheni sanoo. Ne viisurit on muka jo poistettu mutta kolme uutta hammasta on puhkeemassa. Miksei tää näkynyt röntgenissä silloin. Mä sanoin silloin jo lekurille että uusia hampaita on tulossa ja hän vaan tokaisi että se on joku luun porrastus vai mikä se ilmaisu sit olikaan.
Anyway, miks 36v ihminen saa lisää hampaita? Ne käynnit on muutenkin niin kaameita  Undecided
Mä sain tänään taas sellasen kohtauksen joita on ollut jo kahdeksan aiemmin. Olin ihan paskana mutt onneks kesti vaan pari tuntii. Päänahka tulessa, käsiä kutitti, oksetti ym muuta kivaa pms-oireiden ja turvotuksen lisäks. Hyi helvetti!! Toivottavasti oli viimeinen ikinä.
Onneks mies on tulossa himaan frendin kans ja sit pajautellaan hieman niin eiköhän akka tokene  Wink
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1781 : 30.08.2012 13:29:55 »

Soma, semmosta se tahtoo olla,ei niihin pääse puhelimella läpi,joskus yrittäny. No joskus on sitten päässy, ja aika ois ollu pitkänajan päähän,sannoin et eikö tosiaankaan oo aikasempaa aikaa, niin th  sitten sano et no joo tuu huomenna. Smiley Että näin joskus.
Sitten sanotaan näin että mee yksityiselle, sinne pääsee aika heti. No ei mulle ns. vaan yhelle tutulle. Oli hänellä hieman kiehunu.. Huh Angry tickedoff
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1782 : 30.08.2012 14:18:12 »

Enpäs tiedä, mikä on, mutta turhauma ja pettymys saa ärtymään tänään. Omat odotukset, joita ei pitäisi tehdä edes, eivät toteudukaan positiivisesta energian siirrosta huolimatta. Änkyräkäyrä nousee ja kasvaa sarvet ottaan tätä menoa. Mur.

 knuppel2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1783 : 30.08.2012 16:12:42 »

Soma, semmosta se tahtoo olla,ei niihin pääse puhelimella läpi,joskus yrittäny. No joskus on sitten päässy, ja aika ois ollu pitkänajan päähän,sannoin et eikö tosiaankaan oo aikasempaa aikaa, niin th  sitten sano et no joo tuu huomenna. Smiley Että näin joskus.
Sitten sanotaan näin että mee yksityiselle, sinne pääsee aika heti. No ei mulle ns. vaan yhelle tutulle. Oli hänellä hieman kiehunu.. Huh Angry tickedoff
Käydäänköhän me samalla terveysasemalla vai onko tän kaupungin muutkin tk:t tuollasia? Muistelen kuinka edelliseen tk:hon pääsi aika sujuvasti aina, mutta täällä ei oo kyllä puhettakaan siitä.


No en tiiä, en oo käyny pitkään aikaan siellä,enkä kyllä muuallakaan, Mut tämmöstähän se tahtoo olla.. Huh
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1784 : 30.08.2012 17:05:09 »

Myötätuntoni teidän puolella. Mä käyn edelleen kerran viikossa lääkärissä ja pakko käydä yksityisellä kun toi kunnallinen puoli toimii miten sattuu ja välillä tuntuu et ihan kuin yksityislääkärit olis käynyt eri lääkiksen  buck2
Niin erilaista kohtelua siellä saa.
Mulla taas iho-oireita ollut tänään kutinasta kirvelyyn. Maanantaina taas tk-lääkäriaika.
Kyllä tää jatkuva oireilu vaikuttaa jo psyykeeseen. Mun päivän tekemiset liikkuu sektorilla lukeminen, nukkuminen ja seksi. Ei voi opiskella, käydä duunissa, harrastaa mitään eikä välillä nähdä edes ystäviä kun oireilu vaan jatkuu
Turhauttaa tosiaankin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: