Sivuja: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1655917 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1755 : 14.08.2012 20:02:31 »


Eniten olen kuitenkin tavannut itsemurhalla melskaajia, jotka keräävät säälipisteitä ja käyttävät sitä vallan välineenä. .

Nämä on oksettavia, suorasta uhkauksesta on se versio myös jotta "voi kun minä jo toivoisin päseväni täältä pois kun kukaan ei ymmärrä". Haetaan jees jees -miehiä ja sitä perkeleen sääliä. Keskustelupalstoillakin on sellaisia. (Ei täällä) Samoin jokku hakee sairauksillaan ja lapsuuden huonoilla oloilla, säälipisteitä. Kun v.... pahemmassa jamassa olevat on hiljaa.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Yep
Vieras
« Vastaus #1756 : 14.08.2012 20:07:36 »


Eniten olen kuitenkin tavannut itsemurhalla melskaajia, jotka keräävät säälipisteitä ja käyttävät sitä vallan välineenä. .

Nämä on oksettavia, suorasta uhkauksesta on se versio myös jotta "voi kun minä jo toivoisin päseväni täältä pois kun kukaan ei ymmärrä". Haetaan jees jees -miehiä ja sitä perkeleen sääliä. Keskustelupalstoillakin on sellaisia. (Ei täällä) Samoin jokku hakee sairauksillaan ja lapsuuden huonoilla oloilla, säälipisteitä. Kun v.... pahemmassa jamassa olevat on hiljaa.

Juu, siitä on valitettavan  monia muotoja.
Jotkut tuntuvan elävän draamasta - todellisesta tai kuvitellusta.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1757 : 14.08.2012 20:09:50 »


Yep ja Kuuhilda.
Minun veljeni teki itsemurhan parikymppisenä. Sitä olemme lähipiirissä kaikki nämä vuodet selvitelleet. Ja lähisukulaiset ovat tulleet sanomaan, että helvettiin se meni.

Siis mä en ymmärrä että jotkut oikesti tulee sanomaan noin. Vaikka niin uskoisivatkin. Jos mä uskoisin että itsemurhantehnyt menee Helvettiin niin valehtelisin kyllä omaiselle jos se kysyis jotta "ei mene". Kyllä hitto jokasen täysjärkisen/empaattisen ihmisen pitäis tietää
jottei tuollaista voi mennä sanomaan. Mitä ne sillä voittaa jotta menee sanomaan? Jotain vallankäyttöäkö tuokin on? Itsenä osoittamista paremmaksi vai?  idiot2 knuppel2 tickedoff uglystupid2 buck2
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Yep
Vieras
« Vastaus #1758 : 14.08.2012 20:51:01 »


Yep ja Kuuhilda.
Minun veljeni teki itsemurhan parikymppisenä. Sitä olemme lähipiirissä kaikki nämä vuodet selvitelleet. Ja lähisukulaiset ovat tulleet sanomaan, että helvettiin se meni.

Siis mä en ymmärrä että jotkut oikesti tulee sanomaan noin. Vaikka niin uskoisivatkin. Jos mä uskoisin että itsemurhantehnyt menee Helvettiin niin valehtelisin kyllä omaiselle jos se kysyis jotta "ei mene". Kyllä hitto jokasen täysjärkisen/empaattisen ihmisen pitäis tietää
jottei tuollaista voi mennä sanomaan. Mitä ne sillä voittaa jotta menee sanomaan? Jotain vallankäyttöäkö tuokin on? Itsenä osoittamista paremmaksi vai?  idiot2 knuppel2 tickedoff uglystupid2 buck2

Aamen!
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1759 : 14.08.2012 21:11:07 »

On näköjään teilläkin ollut kovia kokemuksia
Mun paras ystävä jota pidin kuin veljenäni, ampui itseään päähän vajaa kaks vuotta sitten
Taas huomenna mentävä naisten sairaalaan kun olo ei tod ole normaali. Kipuja munasarjoissa ja vasenta rintaa särkee. Syöpä tästä vielä puuttuis!
Mua ärsyttää nyt ihan kaikki  knuppel2 Naapuritalossa asuu mun ikäinen kundi joka kyttää joka hiton ikinen kerta kun käyn tupakalla. Punaiset valot palaa joka huoneissa ja tyyppi ottaa valokuvia parvekkeelta sekä huutelee kun talon ohi kävelee. Pari kertaa olen sen kuvotuksen nähnyt livenä lähibaarissa Yäk!!!!
Mua oikeesti hieman pelottaa tää tissijuttu. Alkukesästä oli muutaman kerran ihmetuntemuksia vasemmas rinnassa ja sit tilanne rauhottui. Nyt lähiviikkoina olen herännyt siihen kipuun pari kertaa.
Mitään patteja siel ei tunnu mut miks kipua ja välillä kirkasta vuotoa?
Mammografiaan mars!
Millon tää loppuu? Mun äiti ahdistui niin paljon tästä kun tänään kerroin että katkaisi puhelun.
Hän on ollut reilun vuoden ilman toista rintaa. Mä en tasan tarkkaan vedä yhtäkään sytö- tai sädekuuria.
Levitköön sit miten paljon tahansa. I don`t fucking care
Positiivisen ajattelun superesimerkki  Angry


 Huh Huh Huh Huh  Monesti ihmiset valittaa turhasta..itelläkin kyl ollu sitä vikkaa..mut yrittäny viiiisastua.. uglystupid2
Ja olla kiitollinen pienistäkin asioista...Voimia taass sulle.. angel    angel
Jos haluut niin laita mulle yv..niin katotaan vaik huomenna..jos pystysin jotenki auttamaan.. angel
« Viimeksi muokattu: 14.08.2012 21:26:47 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1760 : 15.08.2012 01:07:36 »

No minä oon ollut kaikkien valittajien kuningatar viime vuosina mutta tää ketju on super koska täällä voi vinkuu olan takaa. Mä heräsin taas kipuun ja silmät on tulehtuneet + alavatsa kipee
Pistän ukon huomenna kirjoittaa tänne itsarista ortodoksisen ihmisen näkökulmasta
"Unelmassa" on taas mulle ihana  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1761 : 15.08.2012 08:21:44 »

No minä oon ollut kaikkien valittajien kuningatar viime vuosina mutta tää ketju on super koska täällä voi vinkuu olan takaa. Mä heräsin taas kipuun ja silmät on tulehtuneet + alavatsa kipee
Pistän ukon huomenna kirjoittaa tänne itsarista ortodoksisen ihmisen näkökulmasta
"Unelmassa" on taas mulle ihana  smitten


Kuule, en tarkottanua sinua.. coolsmiley mm..itteeni..mut yritän/ny..parantaa tapojani..
Ja tää paikkahan on ihan sitä varten..et antaa palaa.. Shocked
Kyllä mua kin ärsytti yhtenä päivänä, kun karhutiin semmosta laskua paketista,vieläkin, tickedoff
Vaikka oon palauttanu sen jo ajat sitte.
Eikä pasattu uskoa,vaikka kuinka sanon etten maksa,kun oon sen palauttanu.. tickedoff  knuppel2
Mä oon kiinalaisessa..tuli apina...et mulla joskus kyl leimahtaa..tuli.. buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1762 : 16.08.2012 08:58:51 »

Jo on taas juoksemista!Soitin Kätilöopistolle oireiden takia josta sit pyydettiin soittamaan omalle tk:lle josta sanottiin että tule nyt samantien päivystykseen mistä saisin lähetteen verikokeisiin ja lähetteen takaisin Kätilöopistolle. GRRRRRRRRRR  Angry
Raskaustesti, crp ja pieni verenkuva otettava kuulemma samantien. Mä oon väsymyksestä puolkuollut enkä jaksais tänään liikkuu minnekään.
Oispa rahaa niin että vois käyttää vaan yksityisen lääkäriaseman kaikki mahdolliset palvelut kun joudun kerran viikossa käymään lääkärissä kuin joku sata vuotias mummo  crazy2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1763 : 16.08.2012 20:20:25 »

Noniin. Mun päikkärit venähti niin pitkälle iltapäivään etten mä terveyskeskukseen ehtinyt  buck2
Huomenna sit koitettava nousta ajoissa koska pakkohan tää on selvittää. Tuijottelen raskaustestipakettii jonka mieheni toi pari tuntia sitten mut en ole uskaltanut tehdä vielä
Kauhee skenaario et tää uusi kierukka pitäis ottaa pois, tehdä abortti ja sit laittaa taas uusi kierukka. Voi herraisä tätä tilannetta!! Onneks nyt on mun lempivuodenaika ja vanhempani + ukkoni auttaa kaikin tavoin  smitten
Kohta mä pissaan tohon puikkoon ja toivon kädet ristissä että se tulos on nega
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1764 : 16.08.2012 20:29:27 »

Noniin. Mun päikkärit venähti niin pitkälle iltapäivään etten mä terveyskeskukseen ehtinyt  buck2
Huomenna sit koitettava nousta ajoissa koska pakkohan tää on selvittää. Tuijottelen raskaustestipakettii jonka mieheni toi pari tuntia sitten mut en ole uskaltanut tehdä vielä
Kauhee skenaario et tää uusi kierukka pitäis ottaa pois, tehdä abortti ja sit laittaa taas uusi kierukka. Voi herraisä tätä tilannetta!! Onneks nyt on mun lempivuodenaika ja vanhempani + ukkoni auttaa kaikin tavoin  smitten
Kohta mä pissaan tohon puikkoon ja toivon kädet ristissä että se tulos on nega



 Huh Huh Huh
Syksy onkii hienointa aikaa, minustkii. Sitä väriloistoa, jos ilmat vaan sen sallii.. smitten
Ja illat pimenee.. :Smiley     smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1765 : 17.08.2012 18:52:54 »

Loppukesän aurinko on jotenki pehmeempi, ei sellanen kuumottava.
Nyt on hyvä olo ja mä lähden terassille tapaa ystävää  Smiley
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1766 : 17.08.2012 21:20:40 »

 päivän mietelause;
eikä mulla ole rahaa - eikä mulla ole rahaa (lauloi joku julkimokin joskus)
toisaalta hyvä -  ei voi ryypätä eikä syödä suruunsa että sillee...
 Angry Angry Angry


tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1767 : 18.08.2012 18:37:50 »

Jatkan tätä purkausta.
Pari kuukautta sitten pyysin saavani merkin siitä olenko oikealla tiellä. Seuraavana päivänä 2 Jehovantodistajaa kolkutti ovella.  2funny
Se oli huippu, koska en sitten tippaakaan ole sinne suuntaan. Täysin mahdoton ajatus.  Grin Grin
Silloin alkoi epäilyttää kaikki henkimaailmaan liittyvä. Vai onko Jehovantodistus oikea tie totuuteen.  idiot2 idiot2



Ehkä se oli vain viesti siitä, että luota Jumalaan/Luojaan.  Wink Hän ohjaa sinua kyllä.  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1768 : 19.08.2012 19:30:49 »

Mun alakerran naapurit on mukavia nuoria venäläisiä joilla pieni vauva joka huutaa ja usein mut ei haittaa mua tippaakaan.
Yläkerta  knuppel2 uglystupid2 Joka kerta kun meillä on yösessiot, on seuraavana päivänä mielenosoituksellista töminää lattialla ja ovia paiskotaan kovaa.
Tän saman syyn takia me lennettiin viuh vauh alakodista tai siis tuli toinen varoitus joten ei otettu riskii ja vuokrattiin se kun alakerran psykopaatti frigidi inhosi meitä niin paljon.
Isännöitsijä oli täysin sen hullun ämmän tossun alla. Asunut siinä talossa 20 vuotta ja määräilee kuin diktaattori ja sit nää nössöukot taloyhtiön hallituksessa kuuntelee sitä kilaria.
Ei kai voi paljon odottaa tapaukselta jonka mama oli skitsofeenikko joka tappoi itsensä kun tyttäret olivat nuoria.
Se perikunnan kämppä on ollut vuosia jo vuokralla monille eri ihmisille ja se psyko on valittanut jokaisesta mut meitä se inhos eniten.
Siinä talossa asuu kuuskymppinen, hemmetin terävä mummeli joka on mulle tästä psykosta paljon kertonut
On aika surullista että nelikymppisen naisen elämä on niin rajoittunutta. Se on kiusannut mun anoppianikin jatkuvilla soitoilla ja viesteillä aivan mitättömistä asioista esim kämppä tyhjänä ja remontin keskellä maalari lähti ja keittiön ikkuna jäi auki että katkut katoaa. Hysteerinen puhelu hullulta anopilleni "rappu on ihan jääkylmä samoin hänen asuntonsa" Tämä toissa kesänä klo21 Jääkylmä asunto kun yläkerrassa ikkuna auki?HuhHuhHuh?
Mä niin kaipaan sinne takasin. Vuokralaiset on siellä ensi vuoden maaliskuuhun.
Miten tollasen pipipään sais pakkohoitoon? En mä löydä varmaan ikinä muuten sellasta kotia
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1769 : 19.08.2012 21:51:40 »

Mun alakerran naapurit on mukavia nuoria venäläisiä joilla pieni vauva joka huutaa ja usein mut ei haittaa mua tippaakaan.
Yläkerta  knuppel2 uglystupid2 Joka kerta kun meillä on yösessiot, on seuraavana päivänä mielenosoituksellista töminää lattialla ja ovia paiskotaan kovaa.
Tän saman syyn takia me lennettiin viuh vauh alakodista tai siis tuli toinen varoitus joten ei otettu riskii ja vuokrattiin se kun alakerran psykopaatti frigidi inhosi meitä niin paljon.
Isännöitsijä oli täysin sen hullun ämmän tossun alla. Asunut siinä talossa 20 vuotta ja määräilee kuin diktaattori ja sit nää nössöukot taloyhtiön hallituksessa kuuntelee sitä kilaria.
Ei kai voi paljon odottaa tapaukselta jonka mama oli skitsofeenikko joka tappoi itsensä kun tyttäret olivat nuoria.
Se perikunnan kämppä on ollut vuosia jo vuokralla monille eri ihmisille ja se psyko on valittanut jokaisesta mut meitä se inhos eniten.
Siinä talossa asuu kuuskymppinen, hemmetin terävä mummeli joka on mulle tästä psykosta paljon kertonut
On aika surullista että nelikymppisen naisen elämä on niin rajoittunutta. Se on kiusannut mun anoppianikin jatkuvilla soitoilla ja viesteillä aivan mitättömistä asioista esim kämppä tyhjänä ja remontin keskellä maalari lähti ja keittiön ikkuna jäi auki että katkut katoaa. Hysteerinen puhelu hullulta anopilleni "rappu on ihan jääkylmä samoin hänen asuntonsa" Tämä toissa kesänä klo21 Jääkylmä asunto kun yläkerrassa ikkuna auki?HuhHuhHuh?
Mä niin kaipaan sinne takasin. Vuokralaiset on siellä ensi vuoden maaliskuuhun.
Miten tollasen pipipään sais pakkohoitoon? En mä löydä varmaan ikinä muuten sellasta kotia

 Huh Huh Huh Huh                                   angel    angel    angel     angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: