Niinno, laitetaan nyt tämä tänne. Eli mä siis olen se
nouseva kauris
Kunnianhimoinen, eteenpäin pyrkivä ja vastuuntuntoinen nouseva Kauris ihastuttaa asiallisilla ja jämäkillä kommenteillaan. Nouseva Kauris on kuin näyttelijätär Catherine Deneuve, kestävän kauneuden kuningatar.
Tai oletko seurannut Chicagon lääkäreitä? Kate Austin ylilääkärinä on kuin ilmetty nouseva Kauris: kunnianhimoinen uranainen, joka ei vähästä hätkähdä. Nousevana Kauriina sinuun myös mitä ilmeisimmin luotetaan. Sinun kannattaa olla valmiina ottamaan vastaan isojakin projekteja ja organisointia vaativia tehtäviä, sillä ne ovat suorastaan alaasi.
Kunnianhimoa pitäisi riittää, sillä tällä asetelmalla kannattaa tähdätä korkealle! Haasteinasi ovat tietysti työnarkomaaniuteen viittaavat teemat sekä turha aikuismaisuus - sinun kannattaakin pitää mielessäsi, että välillä pieni leikkimielisyyskin on elämässä paikallaan! Heh, eli olen siis jäätävän tylsä ikiaikuinen

Pakko myöntää, että se menestymisen tarve pykii jossain taustalla, mä haluan päästä korkealle, tienata paljon, saada turvatun talouden ja kivan oman kodin sekä päästä nauttimaan kovalla työllä ansaituista rahoista. Olen kieltämättä aika materialistinen ihminen.. Ja menestymisen tarve on kova, olen koko ikäni tehnyt aina parhaani ja enemmänkin esim. opiskelussa (noo en ihan aina kuitenkaan, osaan myös löysäillä

) pyrin aina parhaaseen mahdolliseen tulokseen ja olemaan porukan parhaita. Työnarkkiksen piirteitä, koska opiskelu menee helposti harrasteiden edelle. Meikäläisen motto: ensin hoidetaan vastuut alta, sitten vasta hankitaan aikaa harrasteille. Ei kiva..

Toivoisin, että osaisin ottaa rennommin, mutta kun se vastuuntunto vaan on jossain tuolla selkäytimessä. Ja tunnen itseni TYLSÄKSI, koska en vain osaa lähteä esim. ulkomaille ex temporena.. Kaiken pitää olla ennalta suunniteltua jne..
Koen välillä olevani niin ristiriidassa itseni kanssa, että huhhuh! Kuitenkin mun sielussa asustaa se

, joka haluaa mennä, nähdä ja kokea kaiken, ottaa kaikesta selvää, mutta

vetää maan pinnalle ja pistää jäitä hattuun ja vastuuta peliin. No, on mulla kuitenkin vielä Jouskarin hassuttelukyky, vaikken ehkä sieltä kaikkein seikkailullisimmasta päästä muuten ole..

Mulla lisäksi vielä

, eli ulkokuori ja tunne-elämä välillä sellaisessa kriisissä, että huh! Tunteet vellovat ja kuohuvat tulisina, kaipaan rakkautta, seuraa, huomiota ja arvostusta, mutta ulkokuori on välillä kylmä, rationaalinen, etäinenkin ja asenne semmoinen "en kaipaa ketään, hyvin pärjään yksinkin".. Kauhea ristiriita

Tylsä, tylsä, TYLSÄ nousumerkki tuo Kauris ja melkoinen riippakivi välillä