Mulla on

14 astetta

34' (tuota vikaa lukemaa en nyt mene vannomaan, että menikö ihan oikein, mutta 14 astetta Kaurista enivei..), eli sijoittuu 2. dekaaniin ja näköjään taustalla vaikuttava voima on Venus/Härkä..
(osa poistettu)
Khyllä, mä oikeasti olen aika himokas rahan, materian ja elämän nautintojen perään.. :

Vaikka toisaalta kunnianhimoa riittää, niin toisaalta myös mulle on tyypillistä se, että jotkut hommat väännetään "kieli poskella"-meiningillä, jotta jää enempi aikaa kaikkeen rentouttavaan ja mukavaan.. Olen aika laiska eräissä asioissa, pakko myöntää

Mulle passais joku helppo työ, jossa saa istua paljon, rahaa virtaa taukoamatta ja säkkikaupalla sisään ja jää aikaa elämälle, harrastuksille jne..
(osa poistettu)
Rahhaa, rahhaa, tekköö pahhaa - niin, jos sitä ei siis ole/tule

(osa poistettu)
Jeps, nakkisormi ja muutenkin meikäläisessä on PALJON rakastettavaa ja pehmeyttä sekä henkisesti että fyysisesti

Pitäisi aloittaa se laikkari, mutta aika ollut aika kortilla ja Saturnuksen transiitit imeneet mehut aika totaalisesti *seli seli* - näin väsynyt en ole ollut aikoihin..

(osa poistettu)
Sokerihiiri - ja sipsihiiri myös ajoittain..

Pitäisi oikeasti päästä irti makeasta.. Ja kyllä, rakastan huomiota ja hellittelyä

(osa poistettu)
Toi on muuten aika jänski juttu, että mulla on aika tarkka nuottikorva - kaikki riitasoinnut SATUTTAVAT korvaa ihan jumalattomasti, jos kuuntelen musiikkia tms. Ja sanoisin joo, että olen aika leppoisa tyyppi loppupeleissä ja kaverustun helposti hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa.
[Ylläpito poisti osan sisällöstä koska saimme DMCA ilmoituksen tekstin tekijältä. ]